Meestal logt de computer zelf tenzij je dat uitzet.quote:Op maandag 19 juni 2006 18:52 schreef l3laster het volgende:
lol microsoft dat allemaal loggen... als ze dat allemaal loggen kost ze dat 1 miljard euro per jaar of zo.. zoveel word er afgelult over die ganzen wehlt
En al zouden ze het loggen, dan zou je het nog niet krijgen ivm met privacywet.quote:Op maandag 19 juni 2006 18:52 schreef l3laster het volgende:
lol microsoft dat allemaal loggen... als ze dat allemaal loggen kost ze dat 1 miljard euro per jaar of zo.. zoveel word er afgelult over die ganzen wehlt
Weet iemand of dit inloggen op MSN vanuit thuis gedaan is? Of is dit van een of andere internetcafé? Deze vraag stel ik, omdat als ik het zo lees een bewuste actie van deze persoon is en het wellicht ernstig voor de onwetende doch geduld een schone zaak in deze situatie is. Wellicht ten overvloede, zal ik als de persoon zie hem aansporen om i.e.g. contact op te laten nemen.quote:Rond 19.00 uur is Tim nog op MSN gezien, maar hierna is er niets meer van hem vernomen. Zijn GSM stond vanaf dit moment plots uit en hij was niet meer thuis aanwezig.
Ik bedoel niet de chat zelfquote:Op maandag 19 juni 2006 18:52 schreef l3laster het volgende:
De politie heeft inderdaad ook op Tim's computer gekeken....quote:Op maandag 19 juni 2006 19:56 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Ik bedoel niet de chat zelf![]()
D'r is een connectie via de MSN server met het andere IP, dan zouden ze toch kunnen kijken wie en of wat bladiebla![]()
Is misschien wel slim ja....thanks..quote:Op maandag 19 juni 2006 19:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Moet zn foto niet in de openingspost ?![]()
en hebben ze iets gevonden?quote:Op maandag 19 juni 2006 20:03 schreef danaantje het volgende:
[..]
De politie heeft inderdaad ook op Tim's computer gekeken....
quote:Op maandag 19 juni 2006 21:49 schreef _SnoepHond het volgende:
tvp.
Ik heb er zaterdagochtend 2 opgehangen bij metrostation Oosterflank, maar die waren vandaag ook weg.quote:Op maandag 19 juni 2006 22:10 schreef MeneerMuis het volgende:
danaantje, weet jij of ze rondom ommoord e.d al echt gezocht hebben naar Tim. En dan bedoel ik echt bosjes uitkammen etc?
Volgens mij hebben mensen mijn posters van de lantaarnpalen/ramen afgehaald. Ik zal er vannacht weer een paar nieuwe ophangen.
Hij had geen pinpas bij zichquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:47 schreef Ayaxola het volgende:
Pintransacties zijn toch te traceren?
Ga je gang zou ik zeggenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:18 schreef BasEnAad het volgende:
Mogen we er nu grappen over maken of niet?![]()
Ja toen ik het zag op nu.nl heb ik ook even snel gekeken, maar ik kwam er al snel achter dat het (gelukkig) om een man van 25 ging..quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:09 schreef senesta het volgende:
http://www.nu.nl/news/758(...)to_in_Rotterdam.html
Beetje luguber maar moest meteen aan dit verhaal denken.
En aan zaken zoals Natalee en die meisjes uit Luik wordt wel veel aandacht besteed. Terwijl die in principe niks met ons kikkerlandje te maken hebben.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:29 schreef thefunny het volgende:
Ik vraag me wel eens af: Waarom wordt er veel bonje geschopt om personen die vermist zijn in kranten, nieuwssites, en hoor ik van deze persoon pas 2 weken later dat ie vermist is??
Deze jongen had allang terecht kunnen zijn als de media er bovenop zat.
Andere vrienden van Tim zijn al 2 weken systematisch 'rotterdam aan hetquote:Op maandag 19 juni 2006 22:10 schreef MeneerMuis het volgende:
danaantje, weet jij of ze rondom ommoord e.d al echt gezocht hebben naar Tim. En dan bedoel ik echt bosjes uitkammen etc?
Volgens mij hebben mensen mijn posters van de lantaarnpalen/ramen afgehaald. Ik zal er vannacht weer een paar nieuwe ophangen.
Ik kon me daar ook nooit veel bij voorstellen. Maar dan ineens gebeurd het zomaar:quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:39 schreef Ayaxola het volgende:
Rare verhalen altijd, kan me namelijk nooit echt voorstellen dat iemand totaal spoorloos verdwenen is.
Kan je nagaan hoe klote het is als je mensen hebt die je zonder enige aanleiding daar even op komen wijzenquote:Op woensdag 21 juni 2006 06:34 schreef MeneerMuis het volgende:
Hoor net op de radio dat er gisteren in Rotterdam bij de Maas in een sporttas een lichaamsdeel van een stoffelijk overschot is gevonden! Tot nu toe was het onduidelijk hoe de sporttas daar is gekomen en wat de identiteit van het slachtoffer is.
Zulk soort berichten m.b.t deze vermissing is altijd klote om te horen!![]()
Tsja, ik kan wel begrijpen dat mensen gaan denken "Oh nee dat zal toch niet?" maar om het meteen met deze vermissing in verband te brengen is voorlopig nog wat vergezocht denk ikquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:33 schreef HighLander het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe klote het is als je mensen hebt die je zonder enige aanleiding daar even op komen wijzen
Tas met lichaamsdeel gevonden in Rotterdamquote:Op woensdag 21 juni 2006 06:34 schreef MeneerMuis het volgende:
Hoor net op de radio dat er gisteren in Rotterdam bij de Maas in een sporttas een lichaamsdeel van een stoffelijk overschot is gevonden! Tot nu toe was het onduidelijk hoe de sporttas daar is gekomen en wat de identiteit van het slachtoffer is.
Zulk soort berichten m.b.t deze vermissing is altijd klote om te horen!![]()
Het KAN altijd zo zijn. Ik zeg alleen dat op het moment dat ik het hoorde ik wel meteen even dacht aan de vermissing hier in de buurt.quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:33 schreef HighLander het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe klote het is als je mensen hebt die je zonder enige aanleiding daar even op komen wijzen
Zonder aanleiding vind ik een beetje overdreven. Hij is al meer dan 2 weken vermist en schijnbaar is het z'n karakter normaal gesproken niet om helemaal niets te laten horen, de kans dat er iets ernstigs gebeurd is lijkt me heel wat groter dan dat 'ie uit vrije wil zo lang wegblijft....quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:33 schreef HighLander het volgende:
[..]
quote:
Thanks...... Nog steeds geen positief nieuws, hoewel Tim toch doorquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:43 schreef Quiestisia het volgende:
Ik leef erg met je mee!
dat is wel positief in de zin van dat ie nog in leven is. Maar in wat voor toestand is hij gesignaleerd? Wie hebben hem waarschijnlijk gezien? En waarom hebben ze hem niet benaderd of de politie?quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:10 schreef danaantje het volgende:
[..]
[..]
Thanks...... Nog steeds geen positief nieuws, hoewel Tim toch door
diverse mensen in Rotterdam gezien schijnt te zijn.
Die worden waarschijnlijk gewoon door de reinigingsdienst weggehaald. Anders hangen lantarenpalen etc binnen notime helemaal vol met lelijke posters.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:17 schreef danaantje het volgende:
[..]
De posters worden inderdaad erg snel weggehaald. Het is me nog
niet duidelijk of dit de gemeente/politie is of dat het kwajongensstreken zijn.
Hij SCHIJNT door een man of 4 (onafhankelijk van elkaar) in Rotterdam gezien te zijn.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:03 schreef Eltonno het volgende:
Nog enige ontwikkelingen, plaatsen waar hij nog gezien is?
Is 'ie al op geweest..quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:24 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
kun je opsporing verzocht niet inschakelen ofzo?
Wees blij zeg, heel de dag van die zanik berichten op tv daar wordt je vrolijk vanquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:03 schreef Eltonno het volgende:
Tering man, het duurt al wel lang nu.. Ik kijk elke dag even op het forum in de hoop een groot bericht te zien dat hij terug is. Nog enige ontwikkelingen, plaatsen waar hij nog gezien is?
Trouwens, ik vind het zo stom dat als een nederlander verdwijnt je met moeite één berichtje op tv ziet. Verdwijnt één of ander verwend, bezopen, stoned amerikaans nest dan staat de wereld op zijn kop.
Maargoed, ik blijf mijn ogen openhouden hier in Groningen.
Misschien een beetje een achterhaald idee, maar is hij gespot rond een bepaald gebied?quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:57 schreef danaantje het volgende:
[..]
Hij SCHIJNT door een man of 4 (onafhankelijk van elkaar) in Rotterdam gezien te zijn.
Maar tot-nog-toe is daar niets positiefs uitgekomen. Het geeft natuurlijk wel weer
extra hoop dat 'ie in ieder geval misschien nog in leven is..
[..]
Is 'ie al op geweest..
Ik vind het ook niet zo'n heel rare gedachte. Wel een onprettige gedachte, maar dat is heel wat anders.quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:21 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Het KAN altijd zo zijn. Ik zeg alleen dat op het moment dat ik het hoorde ik wel meteen even dacht aan de vermissing hier in de buurt.
Zo raar is dat niet, maar blijkbaar vind jij van wel![]()
Ik heb niet echt een geweldige tijd op dit moment maar dat zal inderdaad in het niets vallen in vergelijking tot wat de bekenden van Tim op dit moment doormaken. Ik woon niet in de buurt dus ik kan weinig doen behalve iedereen veel sterkte wensen en hopen dat het goed komt.quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:26 schreef Stienn het volgende:
Tering, ik lees dit topic nu pas! Wat een vreselijke kut tijd zal de familie van tim hebben. De heletijd in onzekerheid, wachtend op telefoontjes en telkens hopen dat iemand beld dat ze heb gezien hebben! In iedergeval veel sterkte! Zal hier in het oosten ook m'n ogen openhouden!! Dat is wel het minste wat ik kan doen!
Ik sluit me hier bij aanquote:Op donderdag 22 juni 2006 23:47 schreef caradoc het volgende:
[..]
Ik heb niet echt een geweldige tijd op dit moment maar dat zal inderdaad in het niets vallen in vergelijking tot wat de bekenden van Tim op dit moment doormaken. Ik woon niet in de buurt dus ik kan weinig doen behalve iedereen veel sterkte wensen en hopen dat het goed komt.
Lekkere postquote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:31 schreef Xebrozius het volgende:
Is die gast nou nog steeds niet uit een kanaal opgedregd?
Heel veel sterkte!quote:Op zaterdag 24 juni
2006 22:10 schreef brendabrenda het volgende:
even een bericht van mij,
ik ben dus Tim zijn oudste zus. Ik kan jullie in ieder geval (nogmaals) verzekeren dat dit echt geen grap is, tim wordt al 3 weken vermist en we missen hem heel erg.
We hebben wel een paar telefoontjes gehad dat mensen denken hem gezien t ehebben, maar vaak was t dan iemand anders of kwam er niets uit.
We blijven posters ophangen en doorzoeken.
Enne... alle opmerkingen over of de politie is ingeschakeld, of bankafschriften en telefoon zijn getraceerd, etc etc etc.... we hebben echt alles al doorzocht en laten uitpluizen... zonder resultaat helaas...
Het enige wat wij kunnen doen is afwachten en hopen dat we hem snel weer terug zien.
bedankt voor al jullie steun en hulp...
groetjes Brenda
www.zvssite.nl
sorry.. brakke verbinding.. Al aangepast.quote:Op zondag 25 juni 2006 02:27 schreef Eltonno het volgende:
Pff een link verkeerd verbeteren
http://tim.zvssite.nl dus..
Familie/vrienden van Tim, veel sterkte
En jij ook zo te lezenquote:Op zondag 25 juni 2006 15:45 schreef Staaf het volgende:
Deze mannetje zit in de drugs denk ik.
Man, die heeft elk wijf in Salou zo onderhand wel gehad...quote:Op zondag 25 juni 2006 16:12 schreef Stali het volgende:
En Tim zet intussen lekker ergens de bloemetjes buiten..
zonder geld, ID, pinpas, vervoer, foon of andere middelen...sure...quote:Op zondag 25 juni 2006 16:12 schreef Stali het volgende:
En Tim zet intussen lekker ergens de bloemetjes buiten..
Zonder dat alles kun je als 21jarige best nog in Salou terecht komen en daar zwart werken in de horeca.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:57 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
zonder geld, ID, pinpas, vervoer, foon of andere middelen...sure...
Het kan wel ruim 4 maanden duren voor een lijk weer boven komt drijven in een kanaal. Dit heeft te maken met de gasophoping in het lichaam door bacterieen.quote:Op maandag 26 juni 2006 19:09 schreef Suuz_ het volgende:
pff duurt wel erg lang zeg...
En jij zou een permban moeten krijgen ongeloofelijke zielige hufter die je er bentquote:Op maandag 26 juni 2006 19:10 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Het kan wel ruim 4 maanden duren voor een lijk weer boven komt drijven in een kanaal. Dit heeft te maken met de gasophoping in het lichaam door bacterieen.
Hij probeert volgens mij gewoon serieus in te gaan op een vraag, ondanks het zeer onsmakelijk is, maar laten we wel stellen, hij is al 3 weken weg zonder iets van hem vernomen te hebben, alles is mogelijk in dit stadium.quote:Op maandag 26 juni 2006 20:03 schreef Tomek het volgende:
[..]
En jij zou een permban moeten krijgen ongeloofelijke zielige hufter die je er bent![]()
ik snap de emotie, maar hij heeft helaas wel gelijk....quote:Op maandag 26 juni 2006 20:03 schreef Tomek het volgende:
[..]
En jij zou een permban moeten krijgen ongeloofelijke zielige hufter die je er bent![]()
Dit is geen kwestie van gelijk hebben of niet, dit is gewoon vervelend gedrag wat mag resulteren in een ban. Op den duur begint het nogal vervelend te worden dat hij in elk topic moet proberen aandacht te zoeken.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 07:13 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik snap de emotie, maar hij heeft helaas wel gelijk....
Dus... je wilt dat ik verdwijn... Net zoals Tim. Wie is er nou de asociaal?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 07:24 schreef MeneerMuis het volgende:
Xebro ga terug onder je steen en kom niet meer terug loser dat je bent![]()
Puur gelet op de feiten, denk ik dat ik aardig in de buurt zal zitten.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:18 schreef Overlast het volgende:
[..]
Kom op man. Jij kent Xebrozius ook. Hij doet het alleen om te gallen.
Spreekt iemand tegen dat Xebro gelijk heeft? En "misschien wat hard"? Het is gwoon tactloos en uiteraard doet ie het om de reacties die erop volgden. Maar de reactie van jou en buzzer... jezus...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:23 schreef Skazminko het volgende:
Xebrozius heeft gelijk. Het is misschien wat hard, maar hij komt niet meer levend terug als je het mij vraagt.
Klopt maar niet bij deze temps....water is boven de 15 graden minder dan 2 wekenquote:Op maandag 26 juni 2006 19:10 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Het kan wel ruim 4 maanden duren voor een lijk weer boven komt drijven in een kanaal. Dit heeft te maken met de gasophoping in het lichaam door bacterieen.
Misschien is z'n maag overdwars opengesneden? Want dan kan gasophoping niet plaatsvinden... Iedereen die wel eens law & order heeft gezien weet die informatie.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:28 schreef Stuiter_en_Co het volgende:
[..]
Klopt maar niet bij deze temps....water is boven de 15 graden minder dan 2 weken
Voor zover ik kan zien heeft niemand om jouw hypotheses gevraagtquote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:27 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Provocatie?. Als dat het geval was had ik er ook wel wat plaatjes tegenaan gegooid en een flinke lap tekst geschreven waarin ik allerlei mogelijke gruwelijke hypotheses onder de loep neem. Een beetje realiteit wordt al snel opgevat als zijnde een provocatie.
Laatst had ik daar nog met iemand een discussie over die vond dat ik ernorm tactloos was. Ik heb haar ook uitgelegd dat tactloos niet altijd een negatieve karaktertrek hoeft te zijn. En het aan het de inhoud niet afdoet of je dat nou tactvol of tactloos overbrent, de boodschap is hetzelfde. Hoe de ontvanger het interpreteert is toch echt afhankelijk van de ontvanger zelf en niet van de zender. Ik ben trouwens van mening dat tacvol gedrag veelal onsuccesvol is omdat je teveel marge overlaat zodat de ontvanger er zijn eigen draai aan kan geven.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:38 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn gewoon tactloos.
ik weet niet maar ik stelde geen vraag hoor...quote:Op maandag 26 juni 2006 21:04 schreef masterdave het volgende:
[..]
Hij probeert volgens mij gewoon serieus in te gaan op een vraag, ondanks het zeer onsmakelijk is, maar laten we wel stellen, hij is al 3 weken weg zonder iets van hem vernomen te hebben, alles is mogelijk in dit stadium.
Pff ik weet dat je graag verteld hoe superieur jouw mening is maar misschien dat je dan een nieuw topic kan openen in ONZ in plaats van dit topic vol te spammen.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:44 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Laatst had ik daar nog met iemand een discussie over die vond dat ik ernorm tactloos was. Ik heb haar ook uitgelegd dat tactloos niet altijd een negatieve karaktertrek hoeft te zijn. En het aan het de inhoud niet afdoet of je dat nou tactvol of tactloos overbrent, de boodschap is hetzelfde. Hoe de ontvanger het interpreteert is toch echt afhankelijk van de ontvanger zelf en niet van de zender. Ik ben trouwens van mening dat tacvol gedrag veelal onsuccesvol is omdat je teveel marge overlaat zodat de ontvanger er zijn eigen draai aan kan geven.
Respect en broederschap graag... Al deze vijandigheid in dit topic is nergens voor nodig. Laten we de TS steunen...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:03 schreef MeneerMuis het volgende:
sterf sukkel!
O nee? Hij heeft het over drijvende lijken, over opgesneden buiken waardoor ze niet zullen drijven, en nog wat enkele mislukte grappen. Wat nou "niet tactisch"? Dit is geen ONZ-topic voor zover ik weet?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:19 schreef buzzer het volgende:
[..]
Hoewel Xebro niet overal even tactisch is, vind ik toch dat hij in dit topic niets miszegt. Dat het niet hetgeen is dat je graag wil zien in dit topic doet daar verder niet zoveel aan af.
Overigens graag die discussie voortzetten op MSn/IRC o.i.d., het sneeuwt dit topic verder onder.
Een mogelijk doodsoorzaak? Hypocriet ten top! Waar baseer jij op dat ie mogelijk in de rivier ligt met een opengesneden buik? En de grappen van Xebro in de laatste postjes moeten ook kunnen zeker?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:34 schreef Paulster het volgende:
Ach, als het nou na 2 dagen al was geweest dat dat soort opmerkingen hier kwamen, was het idd nogal ziek geweest misschien. Maar na 3/4 weken kan je idd wel van het ergste uitgaanEn daarom zijn die opmerkingen wel geoorloofd toch? TS zoekt zelf het persoonlijk contact op en wacht op reacties/tips etc. Als er dan iemand is die een waarschijnlijke doodsoorzaak opnoemd, vind ik het nogal hypocriet om dan met zijn allen hem aan te vallen.
Waar ik het op baseer? Op dat hij al 3 weken weg is? Hij kan mogenlijk net zo goed ergens rondhuppelen, of hij kan mogenlijk ergens in een rivier liggen.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:46 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Waar baseer jij op dat ie mogelijk in de rivier ligt met een opengesneden buik?
Besef je dat deze post van jou totaal anders is en niemand jouw post als tactloos zal ervaren itt tot Xebro postjes dat ie in de rivier ligt met opengesneden buik?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:52 schreef Paulster het volgende:
[..]
Waar ik het op baseer? Op dat hij al 3 weken weg is? Hij kan mogenlijk net zo goed ergens rondhuppelen, of hij kan mogenlijk ergens in een rivier liggen.
Juist, ik zeg niet dat het zo is, maar alles kan![]()
Ontopic? Tsja, wat kan er ontopic gezegd worden? Dat men denkt dat ie dood is? Dat sommigen hopen dat ie nog leeft. Verder is er niks?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:53 schreef Queen_Bee het volgende:
Jaja, we weten het nu wel
Nou hup, ontopic weer
quote:
Maakt niet uit of er veel of weinig gezegd kan worden.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:56 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ontopic? Tsja, wat kan er ontopic gezegd worden? Dat men denkt dat ie dood is? Dat sommigen hopen dat ie nog leeft. Verder is er niks?![]()
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:57 schreef senesta het volgende:
[..]
![]()
Maar goed, ik hoop voor de familie dat de jongen snel gevonden word, hoe dan ook.
De onzekerheid lijkt me echt verschrikkelijk.
Idd, ik kan me eigenlijk niet goed voorstellen hoe het is als iemand zo maar verdwijnt. Natuurlijk spelen de raarste gedachten dan door je hoofd, maar wie zijn wij om de mensen daar nog even hard mee te confronteren. Laten we hopen dat hij in een (erg) rare bui gewoon evrtokken is en zich gaat beseffen dat hijj echt naar huis toe moet. Ik hoop dat er snel duidelijkheid komt! hou ons op de hoogte!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:57 schreef senesta het volgende:
[..]
![]()
Maar goed, ik hoop voor de familie dat de jongen snel gevonden word, hoe dan ook.
De onzekerheid lijkt me echt verschrikkelijk.
Gaat dit nou elke dag zo door?quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:18 schreef danaantje het volgende:
Ook vandaag nog geen nieuws......
Veel mensen hier willen wel graag dagelijks een update zien over de vermissing. En als je het niet wilt zien/lezen, dan open je dit topic gewoon niet.quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:47 schreef ioko het volgende:
Al ben ik het niet altijd met Xebro eens, ik vind wel dat hij een punt heeft. Je kunt elke dag posten dat er geen nieuws is (of zelfs meerdere keren per dag), maar als er geen nieuws is, meld dat dan ook niet. Ik snap de frustratie, maar het draagt niet echt iets bij. (een update kan natuurlijk wel, maar niet elke dag)
helemaal mee eens!quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:43 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Veel mensen hier willen wel graag dagelijks een update zien over de vermissing. En als je het niet wilt zien/lezen, dan open je dit topic gewoon niet.
Dit topic is juist voor de geintresseerden onder ons, en niet voor aandachtzoekers. Melden dat er geen nieuws is draagt ook bij, want zo weet iedereen die dit topic meerdere keren op een dag leest dat er nog geen nieuws is.
quote:Op woensdag 28 juni 2006 18:31 schreef AffenStrudel het volgende:
hoeveel dagen al?
Vandaag ook geen nieuws.quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:51 schreef CherryLips het volgende:
wat valt er anders te zeggen?
Als we echt zo sensatiebelust zijn, waarom smullen wij dan niet van Xebro verhalen? En tsja, ik ben van mening dat elk FoKker sowiezo geen leven heeft, ook jij niet.quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:50 schreef Ringo het volgende:
Dit hele topic is natuurlijk een bijeengeraapt zooitje sensatiebeluste omstanders, ik hoor de medelevende oh's en ah's uit de posts opstijgen.
Niks geen zinvolle bijdragen, vooral emotiebewuste TVP'tjes en tismeookwat&tochniettegeloven-opmerkingen.
Die Tim ligt natuurlijk allang met zijn reet op Ibiza, of op de bodem van een kanaal, of in een plastic zak. DAT is wat de meeste posters hier willen horen. Bij gebrek aan een eigen leven.
"Nog steeds geen nieuws??"![]()
Aaah ok, dat meende ik net ook al te lezen.quote:
quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:17 schreef Vjenne_kloet het volgende:
[..]
Hij doet niks fout in mijn ogen, jullie wel, doodsverwensingen enzovoort.![]()
Als jij dat verdomme niet respectloos en walgelijk vindt in een topic als dit mag je ook opsouten van mij.quote:Even een leuke opmerking van onze vriend xebro
Kom op mensen, laten we nou geen oude lijken uit de sloot halen...
quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:39 schreef 2609 het volgende:
is ie al terecht?
Nee sorry, ik was de gast waarbij jij leuk dacht te zijn mijn huisadres openbaar te maken dmv een foto met jouw rotkop & mijn adres. Tevens is het geen probleem deze opnieuw te plaatsen aangezien ik al lang verhuisd ben.quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:01 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Was jij niet die gast die een janktopic opende over een omgekomen klasgenoot, die geen klasgenoot bleek te zijn maar gewoon iemand van je school die jij nog nooit in je leven had gesproken? En dan maak ik mezelf belachelijk...![]()
het laatste deel van het topic wordt een beetje onaangenaam. Ik tief dit even op slot, kan ik straks na de koffie de boel opruimen, en dan het topic weer open. Ik blijfr er bij dat er in het eerste gedeelte weinig miszegd wordt. Het feit dat het iets is wat je eigenlijk niet wil horen, betekent nog niet dat iemand het niet mag posten. Het is immers niet offtopic, en bovendien niety policy overschrijdend. Waarom zou ik dat als mod dan weg halen, dan gaan we richting censuur, en dat moeten we niet willen denk ik.quote:Op donderdag 29 juni 2006 06:50 schreef MeneerMuis het volgende:
Respectloze mensen. Onbegrijpelijk dat een mod hier niks aan doet.
Blijkbaar is trollen in grote mate dus nog steeds toegestaan
ook een hele goede tipquote:Op donderdag 29 juni 2006 07:28 schreef B4CO het volgende:
Gewoon compleet negeren dat helpt.
Dus van alle andere vermissingen heb je het wel gehoord? Van iedereen die op vermist.nl staat? Ik denk dat Tim mag boffen met de aandacht die hij op Fok! krijgt en talloze andere vermisten niet.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:29 schreef thefunny het volgende:
Ik vraag me wel eens af: Waarom wordt er veel bonje geschopt om personen die vermist zijn in kranten, nieuwssites, en hoor ik van deze persoon pas 2 weken later dat ie vermist is??
Deze jongen had allang terecht kunnen zijn als de media er bovenop zat.
Is misschien een goed idee.. Zal eens aan Tim's vader vragen (heeft allerleiquote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:02 schreef groggy het volgende:
peter r de vries
Microsoft logt het voor een bepaalde tijd en gooit het dan weg (dacht 2 weken). Je krijgt ze alleen als je een erechtelijk bevel aan komt zetten. (Zover ik weet dan.)quote:Op maandag 19 juni 2006 18:52 schreef l3laster het volgende:
quote:Op zondag 2 juli 2006 14:42 schreef 2609 het volgende:
is ie al terecht?
quote:Op zondag 2 juli 2006 17:48 schreef fresta het volgende:
ja dat vroeg ik me ook al af, of is er alweer nieuws?
Nope.....nog steeds helemaal nix, noppes, nada, nientequote:Op zondag 2 juli 2006 21:20 schreef WyriHaximus het volgende:
OT: Nog geen nieuws? Hoop dat hij snel gevonden word.
Helaas niet. Tim's computer en die van diverse vrienden zijn onderzochtquote:Op dinsdag 4 juli 2006 05:35 schreef raptorix het volgende:
Ik vraag me af of er al concrete aanwijzingen zijn, dus niet in de vorm van mensen die hem menen te herkennen maar meer in de zin of er iets uit ze computer is gekomen, of dat er iets concreets via vrienden bekend is geworden.
En er is nog geen enkele aanwijzing?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 08:25 schreef danaantje het volgende:
[..]
Helaas niet. Tim's computer en die van diverse vrienden zijn onderzocht
zonder resultaat....
Dat was van een meisje...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:55 schreef saksia het volgende:
Is er niet meer bekend geworden over dat lichaamsdeel dat in Rotterdam gevonden was?
Dat was een meisje tussen de 12 en 16 jaar waarschijnlijk. Zie Stoffelijke resten in tas zijn van tienerquote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:55 schreef saksia het volgende:
Is er niet meer bekend geworden over dat lichaamsdeel dat in Rotterdam gevonden was?
Ook geen fijne berichten als je iemand vermist in je omgeving... Volgens mij verder nog niks bekend is van 03/07/06quote:OOSTENDE - Op het strand van Oostende is zondagavond, toen de vele badgasten juist hun spullen inpakten, een stuk romp aangespoeld. Het gaat om resten van een man, van de heup tot de knieën.
De stoffelijke resten zijn volgens justitie te Brugge in verregaande staat van ontbinding. Dit zal een identificatie moeilijk maken, aldus justitie.
Nope. Helemaal niets. Vorige week was 'ie een aantal kerenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:02 schreef Raissa het volgende:
[..]
En er is nog geen enkele aanwijzing?
-edit- ik bedoel dus niet via die computers maar door iets anders?
Behalve wat halve-hartaanvallen bleek dit iemand anders te zijn.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:55 schreef saksia het volgende:
Zijn 1e reactie was puur om te provoceren maar jij keurde het goed en daarom gaat ie maar door en door. Ik ben stomverbaasd om te lezen dat je nu toch maar besloten hebt om in aktie te komen. Had je toevallig niks te doen of zoquote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:54 schreef buzzer het volgende:
topic nogmaals opgeruimd
Xebro, het is wel klaar nu. In eerste instantie had je wel gelijk, maar wat je nu doet is puur zuigen en provoceren. Stop daar a.u.b. mee, ik heb echt geen zin om iedere dag dit topic op te ruimen
Open verdomme een nieuw topic als je zo graag door wilt gaan met nutteloos discussieren / flamenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:17 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zijn 1e reactie was puur om te provoceren maar jij keurde het goed en daarom gaat ie maar door en door. Ik ben stomverbaasd om te lezen dat je nu toch maar besloten hebt om in aktie te komen. Had je toevallig niks te doen of zo
Vroeg ik jou iets?quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:36 schreef Vendris het volgende:
[..]
Open verdomme een nieuw topic als je zo graag door wilt gaan met nutteloos discussieren / flamen![]()
Die zijn er *altijd* alleen hoor je er meestal niks/weinig van.quote:Op donderdag 6 juli 2006 02:40 schreef CecilBDemented het volgende:
met al die moorden en dergelijke begin ik zwaar het gevoel te krijgen dat er 1 of meerdere zieke moordenaars actief zijn.
[...]
Tja..wat kan ik zeggen? 'No shit Sherlock'?quote:Op donderdag 6 juli 2006 02:40 schreef CecilBDemented het volgende:
met al die moorden en dergelijke begin ik zwaar het gevoel te krijgen dat er 1 of meerdere zieke moordenaars actief zijn.
Aanstaande zondag 5 weken.quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:37 schreef Puckzzz het volgende:
hoe lang is ie nu al vermist? 4 weken?
Die post van jou is ook erg zinvol.quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:37 schreef Puckzzz het volgende:
al die tvp's zijn behoorlijk irritant trouwens. Ik denk elke keer dat iemand iets zinvols heeft gepost staat er enkel 'tvp'
het begint nu wel erg lang te duren he? hoe lang is ie nu al vermist? 4 weken?
Ik hoop dat jullie ooit nog iets vernemen.quote:
Ga jij dan eens zoeken met je luie reet.quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:50 schreef Ringo het volgende:
Dit hele topic is natuurlijk een bijeengeraapt zooitje sensatiebeluste omstanders, ik hoor de medelevende oh's en ah's uit de posts opstijgen.
Niks geen zinvolle bijdragen, vooral emotiebewuste TVP'tjes en tismeookwat&tochniettegeloven-opmerkingen.
Die Tim ligt natuurlijk allang met zijn reet op Ibiza, of op de bodem van een kanaal, of in een plastic zak. DAT is wat de meeste posters hier willen horen. Bij gebrek aan een eigen leven.
"Nog steeds geen nieuws??"![]()
Nee.....quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:01 schreef Stali het volgende:
Is er al wel nieuws?
misschien istie wel ontvoerd dombo dan kan ie er toch nix aan doenquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:49 schreef Sanne_ het volgende:
wt een lul om zomaar weg te gaan
wat een kut om zomaar zonder na te denken in een topic te posten.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:49 schreef Sanne_ het volgende:
wt een lul om zomaar weg te gaan
niemand weet toch wat er gebeurt is dus hij zou ook uit zichzelf weg gegaan zijnquote:Op donderdag 13 juli 2006 02:25 schreef saksia het volgende:
[..]
wat een kut om zomaar zonder na te denken in een topic te posten.
sorry maar ik mag er toch mijn eigen ding over denken?quote:Op donderdag 13 juli 2006 02:25 schreef saksia het volgende:
[..]
wat een kut om zomaar zonder na te denken in een topic te posten.
Hij kan ook koelbloedig vermoord zijn.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:09 schreef Sanne_ het volgende:
[..]
sorry maar ik mag er toch mijn eigen ding over denken?
als hij is ontvoerd is dat niet zonder rede en dan zou er allang al contact zijn opgenomen door de ontvoerders en als hij zelf is weggegaan.. ja dan is het een lul dat ie niets laat horen
![]()
dat was een meisje: Stoffelijke resten in tas zijn van tienerquote:Op donderdag 13 juli 2006 20:31 schreef Queen_Bee het volgende:
Weten ze al van die aangespoelde mannelijke romp was?
Nee, d'r was toch nog een andere romp?quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:54 schreef saksia het volgende:
[..]
dat was een meisje: Stoffelijke resten in tas zijn van tiener
Guess soquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:01 schreef MikeyMo het volgende:
Hij is bij Nathalee op bezoek?
daar heb ik niks van gehoord.. was dat ook in Rotterdam en omgeving?quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:12 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nee, d'r was toch nog een andere romp?Of een ander iig mannelijk lichaamsdeel. Of zie ik nu spoken
Er zijn een aantal mensen -jij onder andere- weer lekker smakeloos bezig in dit topic.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:37 schreef Ferdii het volgende:
hij is gewoon naar aruba om daar 16 jarige amerikaanse sletjes uit te wonen![]()
waar tragedie is, is humorquote:Op vrijdag 14 juli 2006 02:15 schreef APK het volgende:
[..]
Er zijn een aantal mensen -jij onder andere- weer lekker smakeloos bezig in dit topic.
Stel je even voor hoe jij je zou voelen als een vriend van jou vermist zou zijn en jij je verschrikkelijk veel zorgen zou maken.
Ja, gooi alsjeblieft dicht, ik word doodmoe van dit gezever!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 08:59 schreef buzzer het volgende:
ik word een beetje moe van dit topic eigenlijk. Er valt niets te melden, maar het wordt wel steeds hoog gehouden. Dan kun je er bijna op wachten dat er mensen in gaan posten die er net iets anders over denken. Ik zit er zwaar over te denken om het dicht te gooien, en als er weer iets te melden valt dat het dan via het FB topic weer open gaat
Als je dat soort opmerkingen humor noemt ben je óf een imbeciel óf een klootzak zonder gevoelens.quote:
ik denk dat laatste dan...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:26 schreef APK het volgende:
[..]
Als je dat soort opmerkingen humor noemt ben je óf een imbeciel óf een klootzak zonder gevoelens.
Tja maar ik neem aan dat die mensen het ook niet onder de neuzen van de nabestaanden duwden.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:42 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ik denk dat laatste dan...
Humor is een relativrende manier van mensen om met problemen om te gaan. Daags na 11-9 zwierven de spotprenten over het internet evenals daags na de cafebrand in Volendam....
Is eigenlijk wel een goed plan, hoe vervelend het ook moge zijn voor de betrokkenen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 08:59 schreef buzzer het volgende:
ik word een beetje moe van dit topic eigenlijk. Er valt niets te melden, maar het wordt wel steeds hoog gehouden. Dan kun je er bijna op wachten dat er mensen in gaan posten die er net iets anders over denken. Ik zit er zwaar over te denken om het dicht te gooien, en als er weer iets te melden valt dat het dan via het FB topic weer open gaat
en das dan ook precies de reden dat een discussie hierover compleet zinloos is...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:46 schreef senesta het volgende:
Het is mooi dat internet anoniem is maar het maakt mensen soms ook erg asociaal![]()
laten we het maar doen danquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Is eigenlijk wel een goed plan, hoe vervelend het ook moge zijn voor de betrokkenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |