Meestal logt de computer zelf tenzij je dat uitzet.quote:Op maandag 19 juni 2006 18:52 schreef l3laster het volgende:
lol microsoft dat allemaal loggen... als ze dat allemaal loggen kost ze dat 1 miljard euro per jaar of zo.. zoveel word er afgelult over die ganzen wehlt
En al zouden ze het loggen, dan zou je het nog niet krijgen ivm met privacywet.quote:Op maandag 19 juni 2006 18:52 schreef l3laster het volgende:
lol microsoft dat allemaal loggen... als ze dat allemaal loggen kost ze dat 1 miljard euro per jaar of zo.. zoveel word er afgelult over die ganzen wehlt
Weet iemand of dit inloggen op MSN vanuit thuis gedaan is? Of is dit van een of andere internetcafé? Deze vraag stel ik, omdat als ik het zo lees een bewuste actie van deze persoon is en het wellicht ernstig voor de onwetende doch geduld een schone zaak in deze situatie is. Wellicht ten overvloede, zal ik als de persoon zie hem aansporen om i.e.g. contact op te laten nemen.quote:Rond 19.00 uur is Tim nog op MSN gezien, maar hierna is er niets meer van hem vernomen. Zijn GSM stond vanaf dit moment plots uit en hij was niet meer thuis aanwezig.
Ik bedoel niet de chat zelfquote:Op maandag 19 juni 2006 18:52 schreef l3laster het volgende:
De politie heeft inderdaad ook op Tim's computer gekeken....quote:Op maandag 19 juni 2006 19:56 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Ik bedoel niet de chat zelf![]()
D'r is een connectie via de MSN server met het andere IP, dan zouden ze toch kunnen kijken wie en of wat bladiebla![]()
Is misschien wel slim ja....thanks..quote:Op maandag 19 juni 2006 19:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Moet zn foto niet in de openingspost ?![]()
en hebben ze iets gevonden?quote:Op maandag 19 juni 2006 20:03 schreef danaantje het volgende:
[..]
De politie heeft inderdaad ook op Tim's computer gekeken....
quote:Op maandag 19 juni 2006 21:49 schreef _SnoepHond het volgende:
tvp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |