Meestal logt de computer zelf tenzij je dat uitzet.quote:Op maandag 19 juni 2006 18:52 schreef l3laster het volgende:
lol microsoft dat allemaal loggen... als ze dat allemaal loggen kost ze dat 1 miljard euro per jaar of zo.. zoveel word er afgelult over die ganzen wehlt
En al zouden ze het loggen, dan zou je het nog niet krijgen ivm met privacywet.quote:Op maandag 19 juni 2006 18:52 schreef l3laster het volgende:
lol microsoft dat allemaal loggen... als ze dat allemaal loggen kost ze dat 1 miljard euro per jaar of zo.. zoveel word er afgelult over die ganzen wehlt
Weet iemand of dit inloggen op MSN vanuit thuis gedaan is? Of is dit van een of andere internetcafé? Deze vraag stel ik, omdat als ik het zo lees een bewuste actie van deze persoon is en het wellicht ernstig voor de onwetende doch geduld een schone zaak in deze situatie is. Wellicht ten overvloede, zal ik als de persoon zie hem aansporen om i.e.g. contact op te laten nemen.quote:Rond 19.00 uur is Tim nog op MSN gezien, maar hierna is er niets meer van hem vernomen. Zijn GSM stond vanaf dit moment plots uit en hij was niet meer thuis aanwezig.
Ik bedoel niet de chat zelfquote:Op maandag 19 juni 2006 18:52 schreef l3laster het volgende:
De politie heeft inderdaad ook op Tim's computer gekeken....quote:Op maandag 19 juni 2006 19:56 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Ik bedoel niet de chat zelf![]()
D'r is een connectie via de MSN server met het andere IP, dan zouden ze toch kunnen kijken wie en of wat bladiebla![]()
Is misschien wel slim ja....thanks..quote:Op maandag 19 juni 2006 19:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Moet zn foto niet in de openingspost ?![]()
en hebben ze iets gevonden?quote:Op maandag 19 juni 2006 20:03 schreef danaantje het volgende:
[..]
De politie heeft inderdaad ook op Tim's computer gekeken....
quote:Op maandag 19 juni 2006 21:49 schreef _SnoepHond het volgende:
tvp.
Ik heb er zaterdagochtend 2 opgehangen bij metrostation Oosterflank, maar die waren vandaag ook weg.quote:Op maandag 19 juni 2006 22:10 schreef MeneerMuis het volgende:
danaantje, weet jij of ze rondom ommoord e.d al echt gezocht hebben naar Tim. En dan bedoel ik echt bosjes uitkammen etc?
Volgens mij hebben mensen mijn posters van de lantaarnpalen/ramen afgehaald. Ik zal er vannacht weer een paar nieuwe ophangen.
Hij had geen pinpas bij zichquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:47 schreef Ayaxola het volgende:
Pintransacties zijn toch te traceren?
Ga je gang zou ik zeggenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:18 schreef BasEnAad het volgende:
Mogen we er nu grappen over maken of niet?![]()
Ja toen ik het zag op nu.nl heb ik ook even snel gekeken, maar ik kwam er al snel achter dat het (gelukkig) om een man van 25 ging..quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:09 schreef senesta het volgende:
http://www.nu.nl/news/758(...)to_in_Rotterdam.html
Beetje luguber maar moest meteen aan dit verhaal denken.
En aan zaken zoals Natalee en die meisjes uit Luik wordt wel veel aandacht besteed. Terwijl die in principe niks met ons kikkerlandje te maken hebben.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:29 schreef thefunny het volgende:
Ik vraag me wel eens af: Waarom wordt er veel bonje geschopt om personen die vermist zijn in kranten, nieuwssites, en hoor ik van deze persoon pas 2 weken later dat ie vermist is??
Deze jongen had allang terecht kunnen zijn als de media er bovenop zat.
Andere vrienden van Tim zijn al 2 weken systematisch 'rotterdam aan hetquote:Op maandag 19 juni 2006 22:10 schreef MeneerMuis het volgende:
danaantje, weet jij of ze rondom ommoord e.d al echt gezocht hebben naar Tim. En dan bedoel ik echt bosjes uitkammen etc?
Volgens mij hebben mensen mijn posters van de lantaarnpalen/ramen afgehaald. Ik zal er vannacht weer een paar nieuwe ophangen.
Ik kon me daar ook nooit veel bij voorstellen. Maar dan ineens gebeurd het zomaar:quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:39 schreef Ayaxola het volgende:
Rare verhalen altijd, kan me namelijk nooit echt voorstellen dat iemand totaal spoorloos verdwenen is.
Kan je nagaan hoe klote het is als je mensen hebt die je zonder enige aanleiding daar even op komen wijzenquote:Op woensdag 21 juni 2006 06:34 schreef MeneerMuis het volgende:
Hoor net op de radio dat er gisteren in Rotterdam bij de Maas in een sporttas een lichaamsdeel van een stoffelijk overschot is gevonden! Tot nu toe was het onduidelijk hoe de sporttas daar is gekomen en wat de identiteit van het slachtoffer is.
Zulk soort berichten m.b.t deze vermissing is altijd klote om te horen!![]()
Tsja, ik kan wel begrijpen dat mensen gaan denken "Oh nee dat zal toch niet?" maar om het meteen met deze vermissing in verband te brengen is voorlopig nog wat vergezocht denk ikquote:Op woensdag 21 juni 2006 09:33 schreef HighLander het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe klote het is als je mensen hebt die je zonder enige aanleiding daar even op komen wijzen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |