Het kan wel ruim 4 maanden duren voor een lijk weer boven komt drijven in een kanaal. Dit heeft te maken met de gasophoping in het lichaam door bacterieen.quote:Op maandag 26 juni 2006 19:09 schreef Suuz_ het volgende:
pff duurt wel erg lang zeg...
En jij zou een permban moeten krijgen ongeloofelijke zielige hufter die je er bentquote:Op maandag 26 juni 2006 19:10 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Het kan wel ruim 4 maanden duren voor een lijk weer boven komt drijven in een kanaal. Dit heeft te maken met de gasophoping in het lichaam door bacterieen.
Hij probeert volgens mij gewoon serieus in te gaan op een vraag, ondanks het zeer onsmakelijk is, maar laten we wel stellen, hij is al 3 weken weg zonder iets van hem vernomen te hebben, alles is mogelijk in dit stadium.quote:Op maandag 26 juni 2006 20:03 schreef Tomek het volgende:
[..]
En jij zou een permban moeten krijgen ongeloofelijke zielige hufter die je er bent![]()
ik snap de emotie, maar hij heeft helaas wel gelijk....quote:Op maandag 26 juni 2006 20:03 schreef Tomek het volgende:
[..]
En jij zou een permban moeten krijgen ongeloofelijke zielige hufter die je er bent![]()
Dit is geen kwestie van gelijk hebben of niet, dit is gewoon vervelend gedrag wat mag resulteren in een ban. Op den duur begint het nogal vervelend te worden dat hij in elk topic moet proberen aandacht te zoeken.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 07:13 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik snap de emotie, maar hij heeft helaas wel gelijk....
Dus... je wilt dat ik verdwijn... Net zoals Tim. Wie is er nou de asociaal?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 07:24 schreef MeneerMuis het volgende:
Xebro ga terug onder je steen en kom niet meer terug loser dat je bent![]()
Puur gelet op de feiten, denk ik dat ik aardig in de buurt zal zitten.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:18 schreef Overlast het volgende:
[..]
Kom op man. Jij kent Xebrozius ook. Hij doet het alleen om te gallen.
Spreekt iemand tegen dat Xebro gelijk heeft? En "misschien wat hard"? Het is gwoon tactloos en uiteraard doet ie het om de reacties die erop volgden. Maar de reactie van jou en buzzer... jezus...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:23 schreef Skazminko het volgende:
Xebrozius heeft gelijk. Het is misschien wat hard, maar hij komt niet meer levend terug als je het mij vraagt.
Klopt maar niet bij deze temps....water is boven de 15 graden minder dan 2 wekenquote:Op maandag 26 juni 2006 19:10 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Het kan wel ruim 4 maanden duren voor een lijk weer boven komt drijven in een kanaal. Dit heeft te maken met de gasophoping in het lichaam door bacterieen.
Misschien is z'n maag overdwars opengesneden? Want dan kan gasophoping niet plaatsvinden... Iedereen die wel eens law & order heeft gezien weet die informatie.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:28 schreef Stuiter_en_Co het volgende:
[..]
Klopt maar niet bij deze temps....water is boven de 15 graden minder dan 2 weken
Voor zover ik kan zien heeft niemand om jouw hypotheses gevraagtquote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:27 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Provocatie?. Als dat het geval was had ik er ook wel wat plaatjes tegenaan gegooid en een flinke lap tekst geschreven waarin ik allerlei mogelijke gruwelijke hypotheses onder de loep neem. Een beetje realiteit wordt al snel opgevat als zijnde een provocatie.
Laatst had ik daar nog met iemand een discussie over die vond dat ik ernorm tactloos was. Ik heb haar ook uitgelegd dat tactloos niet altijd een negatieve karaktertrek hoeft te zijn. En het aan het de inhoud niet afdoet of je dat nou tactvol of tactloos overbrent, de boodschap is hetzelfde. Hoe de ontvanger het interpreteert is toch echt afhankelijk van de ontvanger zelf en niet van de zender. Ik ben trouwens van mening dat tacvol gedrag veelal onsuccesvol is omdat je teveel marge overlaat zodat de ontvanger er zijn eigen draai aan kan geven.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:38 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn gewoon tactloos.
ik weet niet maar ik stelde geen vraag hoor...quote:Op maandag 26 juni 2006 21:04 schreef masterdave het volgende:
[..]
Hij probeert volgens mij gewoon serieus in te gaan op een vraag, ondanks het zeer onsmakelijk is, maar laten we wel stellen, hij is al 3 weken weg zonder iets van hem vernomen te hebben, alles is mogelijk in dit stadium.
Pff ik weet dat je graag verteld hoe superieur jouw mening is maar misschien dat je dan een nieuw topic kan openen in ONZ in plaats van dit topic vol te spammen.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:44 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Laatst had ik daar nog met iemand een discussie over die vond dat ik ernorm tactloos was. Ik heb haar ook uitgelegd dat tactloos niet altijd een negatieve karaktertrek hoeft te zijn. En het aan het de inhoud niet afdoet of je dat nou tactvol of tactloos overbrent, de boodschap is hetzelfde. Hoe de ontvanger het interpreteert is toch echt afhankelijk van de ontvanger zelf en niet van de zender. Ik ben trouwens van mening dat tacvol gedrag veelal onsuccesvol is omdat je teveel marge overlaat zodat de ontvanger er zijn eigen draai aan kan geven.
Respect en broederschap graag... Al deze vijandigheid in dit topic is nergens voor nodig. Laten we de TS steunen...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:03 schreef MeneerMuis het volgende:
sterf sukkel!
O nee? Hij heeft het over drijvende lijken, over opgesneden buiken waardoor ze niet zullen drijven, en nog wat enkele mislukte grappen. Wat nou "niet tactisch"? Dit is geen ONZ-topic voor zover ik weet?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:19 schreef buzzer het volgende:
[..]
Hoewel Xebro niet overal even tactisch is, vind ik toch dat hij in dit topic niets miszegt. Dat het niet hetgeen is dat je graag wil zien in dit topic doet daar verder niet zoveel aan af.
Overigens graag die discussie voortzetten op MSn/IRC o.i.d., het sneeuwt dit topic verder onder.
Een mogelijk doodsoorzaak? Hypocriet ten top! Waar baseer jij op dat ie mogelijk in de rivier ligt met een opengesneden buik? En de grappen van Xebro in de laatste postjes moeten ook kunnen zeker?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:34 schreef Paulster het volgende:
Ach, als het nou na 2 dagen al was geweest dat dat soort opmerkingen hier kwamen, was het idd nogal ziek geweest misschien. Maar na 3/4 weken kan je idd wel van het ergste uitgaanEn daarom zijn die opmerkingen wel geoorloofd toch? TS zoekt zelf het persoonlijk contact op en wacht op reacties/tips etc. Als er dan iemand is die een waarschijnlijke doodsoorzaak opnoemd, vind ik het nogal hypocriet om dan met zijn allen hem aan te vallen.
Waar ik het op baseer? Op dat hij al 3 weken weg is? Hij kan mogenlijk net zo goed ergens rondhuppelen, of hij kan mogenlijk ergens in een rivier liggen.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:46 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Waar baseer jij op dat ie mogelijk in de rivier ligt met een opengesneden buik?
Besef je dat deze post van jou totaal anders is en niemand jouw post als tactloos zal ervaren itt tot Xebro postjes dat ie in de rivier ligt met opengesneden buik?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:52 schreef Paulster het volgende:
[..]
Waar ik het op baseer? Op dat hij al 3 weken weg is? Hij kan mogenlijk net zo goed ergens rondhuppelen, of hij kan mogenlijk ergens in een rivier liggen.
Juist, ik zeg niet dat het zo is, maar alles kan![]()
Ontopic? Tsja, wat kan er ontopic gezegd worden? Dat men denkt dat ie dood is? Dat sommigen hopen dat ie nog leeft. Verder is er niks?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:53 schreef Queen_Bee het volgende:
Jaja, we weten het nu wel
Nou hup, ontopic weer
quote:
Maakt niet uit of er veel of weinig gezegd kan worden.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:56 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ontopic? Tsja, wat kan er ontopic gezegd worden? Dat men denkt dat ie dood is? Dat sommigen hopen dat ie nog leeft. Verder is er niks?![]()
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:57 schreef senesta het volgende:
[..]
![]()
Maar goed, ik hoop voor de familie dat de jongen snel gevonden word, hoe dan ook.
De onzekerheid lijkt me echt verschrikkelijk.
Idd, ik kan me eigenlijk niet goed voorstellen hoe het is als iemand zo maar verdwijnt. Natuurlijk spelen de raarste gedachten dan door je hoofd, maar wie zijn wij om de mensen daar nog even hard mee te confronteren. Laten we hopen dat hij in een (erg) rare bui gewoon evrtokken is en zich gaat beseffen dat hijj echt naar huis toe moet. Ik hoop dat er snel duidelijkheid komt! hou ons op de hoogte!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:57 schreef senesta het volgende:
[..]
![]()
Maar goed, ik hoop voor de familie dat de jongen snel gevonden word, hoe dan ook.
De onzekerheid lijkt me echt verschrikkelijk.
Gaat dit nou elke dag zo door?quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:18 schreef danaantje het volgende:
Ook vandaag nog geen nieuws......
Veel mensen hier willen wel graag dagelijks een update zien over de vermissing. En als je het niet wilt zien/lezen, dan open je dit topic gewoon niet.quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:47 schreef ioko het volgende:
Al ben ik het niet altijd met Xebro eens, ik vind wel dat hij een punt heeft. Je kunt elke dag posten dat er geen nieuws is (of zelfs meerdere keren per dag), maar als er geen nieuws is, meld dat dan ook niet. Ik snap de frustratie, maar het draagt niet echt iets bij. (een update kan natuurlijk wel, maar niet elke dag)
helemaal mee eens!quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:43 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Veel mensen hier willen wel graag dagelijks een update zien over de vermissing. En als je het niet wilt zien/lezen, dan open je dit topic gewoon niet.
Dit topic is juist voor de geintresseerden onder ons, en niet voor aandachtzoekers. Melden dat er geen nieuws is draagt ook bij, want zo weet iedereen die dit topic meerdere keren op een dag leest dat er nog geen nieuws is.
quote:Op woensdag 28 juni 2006 18:31 schreef AffenStrudel het volgende:
hoeveel dagen al?
Vandaag ook geen nieuws.quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:51 schreef CherryLips het volgende:
wat valt er anders te zeggen?
Als we echt zo sensatiebelust zijn, waarom smullen wij dan niet van Xebro verhalen? En tsja, ik ben van mening dat elk FoKker sowiezo geen leven heeft, ook jij niet.quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:50 schreef Ringo het volgende:
Dit hele topic is natuurlijk een bijeengeraapt zooitje sensatiebeluste omstanders, ik hoor de medelevende oh's en ah's uit de posts opstijgen.
Niks geen zinvolle bijdragen, vooral emotiebewuste TVP'tjes en tismeookwat&tochniettegeloven-opmerkingen.
Die Tim ligt natuurlijk allang met zijn reet op Ibiza, of op de bodem van een kanaal, of in een plastic zak. DAT is wat de meeste posters hier willen horen. Bij gebrek aan een eigen leven.
"Nog steeds geen nieuws??"![]()
Aaah ok, dat meende ik net ook al te lezen.quote:
quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:17 schreef Vjenne_kloet het volgende:
[..]
Hij doet niks fout in mijn ogen, jullie wel, doodsverwensingen enzovoort.![]()
Als jij dat verdomme niet respectloos en walgelijk vindt in een topic als dit mag je ook opsouten van mij.quote:Even een leuke opmerking van onze vriend xebro
Kom op mensen, laten we nou geen oude lijken uit de sloot halen...
quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:39 schreef 2609 het volgende:
is ie al terecht?
Nee sorry, ik was de gast waarbij jij leuk dacht te zijn mijn huisadres openbaar te maken dmv een foto met jouw rotkop & mijn adres. Tevens is het geen probleem deze opnieuw te plaatsen aangezien ik al lang verhuisd ben.quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:01 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Was jij niet die gast die een janktopic opende over een omgekomen klasgenoot, die geen klasgenoot bleek te zijn maar gewoon iemand van je school die jij nog nooit in je leven had gesproken? En dan maak ik mezelf belachelijk...![]()
het laatste deel van het topic wordt een beetje onaangenaam. Ik tief dit even op slot, kan ik straks na de koffie de boel opruimen, en dan het topic weer open. Ik blijfr er bij dat er in het eerste gedeelte weinig miszegd wordt. Het feit dat het iets is wat je eigenlijk niet wil horen, betekent nog niet dat iemand het niet mag posten. Het is immers niet offtopic, en bovendien niety policy overschrijdend. Waarom zou ik dat als mod dan weg halen, dan gaan we richting censuur, en dat moeten we niet willen denk ik.quote:Op donderdag 29 juni 2006 06:50 schreef MeneerMuis het volgende:
Respectloze mensen. Onbegrijpelijk dat een mod hier niks aan doet.
Blijkbaar is trollen in grote mate dus nog steeds toegestaan
ook een hele goede tipquote:Op donderdag 29 juni 2006 07:28 schreef B4CO het volgende:
Gewoon compleet negeren dat helpt.
Dus van alle andere vermissingen heb je het wel gehoord? Van iedereen die op vermist.nl staat? Ik denk dat Tim mag boffen met de aandacht die hij op Fok! krijgt en talloze andere vermisten niet.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:29 schreef thefunny het volgende:
Ik vraag me wel eens af: Waarom wordt er veel bonje geschopt om personen die vermist zijn in kranten, nieuwssites, en hoor ik van deze persoon pas 2 weken later dat ie vermist is??
Deze jongen had allang terecht kunnen zijn als de media er bovenop zat.
Is misschien een goed idee.. Zal eens aan Tim's vader vragen (heeft allerleiquote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:02 schreef groggy het volgende:
peter r de vries
Microsoft logt het voor een bepaalde tijd en gooit het dan weg (dacht 2 weken). Je krijgt ze alleen als je een erechtelijk bevel aan komt zetten. (Zover ik weet dan.)quote:Op maandag 19 juni 2006 18:52 schreef l3laster het volgende:
lol microsoft dat allemaal loggen... als ze dat allemaal loggen kost ze dat 1 miljard euro per jaar of zo.. zoveel word er afgelult over die ganzen wehlt
quote:Op zondag 2 juli 2006 14:42 schreef 2609 het volgende:
is ie al terecht?
quote:Op zondag 2 juli 2006 17:48 schreef fresta het volgende:
ja dat vroeg ik me ook al af, of is er alweer nieuws?
Nope.....nog steeds helemaal nix, noppes, nada, nientequote:Op zondag 2 juli 2006 21:20 schreef WyriHaximus het volgende:
OT: Nog geen nieuws? Hoop dat hij snel gevonden word.
Helaas niet. Tim's computer en die van diverse vrienden zijn onderzochtquote:Op dinsdag 4 juli 2006 05:35 schreef raptorix het volgende:
Ik vraag me af of er al concrete aanwijzingen zijn, dus niet in de vorm van mensen die hem menen te herkennen maar meer in de zin of er iets uit ze computer is gekomen, of dat er iets concreets via vrienden bekend is geworden.
En er is nog geen enkele aanwijzing?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 08:25 schreef danaantje het volgende:
[..]
Helaas niet. Tim's computer en die van diverse vrienden zijn onderzocht
zonder resultaat....
Dat was van een meisje...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:55 schreef saksia het volgende:
Is er niet meer bekend geworden over dat lichaamsdeel dat in Rotterdam gevonden was?
Dat was een meisje tussen de 12 en 16 jaar waarschijnlijk. Zie Stoffelijke resten in tas zijn van tienerquote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:55 schreef saksia het volgende:
Is er niet meer bekend geworden over dat lichaamsdeel dat in Rotterdam gevonden was?
Ook geen fijne berichten als je iemand vermist in je omgeving... Volgens mij verder nog niks bekend is van 03/07/06quote:OOSTENDE - Op het strand van Oostende is zondagavond, toen de vele badgasten juist hun spullen inpakten, een stuk romp aangespoeld. Het gaat om resten van een man, van de heup tot de knieën.
De stoffelijke resten zijn volgens justitie te Brugge in verregaande staat van ontbinding. Dit zal een identificatie moeilijk maken, aldus justitie.
Nope. Helemaal niets. Vorige week was 'ie een aantal kerenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:02 schreef Raissa het volgende:
[..]
En er is nog geen enkele aanwijzing?
-edit- ik bedoel dus niet via die computers maar door iets anders?
Behalve wat halve-hartaanvallen bleek dit iemand anders te zijn.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:55 schreef saksia het volgende:
Zijn 1e reactie was puur om te provoceren maar jij keurde het goed en daarom gaat ie maar door en door. Ik ben stomverbaasd om te lezen dat je nu toch maar besloten hebt om in aktie te komen. Had je toevallig niks te doen of zoquote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:54 schreef buzzer het volgende:
topic nogmaals opgeruimd
Xebro, het is wel klaar nu. In eerste instantie had je wel gelijk, maar wat je nu doet is puur zuigen en provoceren. Stop daar a.u.b. mee, ik heb echt geen zin om iedere dag dit topic op te ruimen
Open verdomme een nieuw topic als je zo graag door wilt gaan met nutteloos discussieren / flamenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:17 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zijn 1e reactie was puur om te provoceren maar jij keurde het goed en daarom gaat ie maar door en door. Ik ben stomverbaasd om te lezen dat je nu toch maar besloten hebt om in aktie te komen. Had je toevallig niks te doen of zo
Vroeg ik jou iets?quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:36 schreef Vendris het volgende:
[..]
Open verdomme een nieuw topic als je zo graag door wilt gaan met nutteloos discussieren / flamen![]()
Die zijn er *altijd* alleen hoor je er meestal niks/weinig van.quote:Op donderdag 6 juli 2006 02:40 schreef CecilBDemented het volgende:
met al die moorden en dergelijke begin ik zwaar het gevoel te krijgen dat er 1 of meerdere zieke moordenaars actief zijn.
[...]
Tja..wat kan ik zeggen? 'No shit Sherlock'?quote:Op donderdag 6 juli 2006 02:40 schreef CecilBDemented het volgende:
met al die moorden en dergelijke begin ik zwaar het gevoel te krijgen dat er 1 of meerdere zieke moordenaars actief zijn.
Aanstaande zondag 5 weken.quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:37 schreef Puckzzz het volgende:
hoe lang is ie nu al vermist? 4 weken?
Die post van jou is ook erg zinvol.quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:37 schreef Puckzzz het volgende:
al die tvp's zijn behoorlijk irritant trouwens. Ik denk elke keer dat iemand iets zinvols heeft gepost staat er enkel 'tvp'
het begint nu wel erg lang te duren he? hoe lang is ie nu al vermist? 4 weken?
Ik hoop dat jullie ooit nog iets vernemen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |