Helaas niet. Tim's computer en die van diverse vrienden zijn onderzochtquote:Op dinsdag 4 juli 2006 05:35 schreef raptorix het volgende:
Ik vraag me af of er al concrete aanwijzingen zijn, dus niet in de vorm van mensen die hem menen te herkennen maar meer in de zin of er iets uit ze computer is gekomen, of dat er iets concreets via vrienden bekend is geworden.

En er is nog geen enkele aanwijzing?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 08:25 schreef danaantje het volgende:
[..]
Helaas niet. Tim's computer en die van diverse vrienden zijn onderzocht
zonder resultaat....

Dat was van een meisje...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:55 schreef saksia het volgende:
Is er niet meer bekend geworden over dat lichaamsdeel dat in Rotterdam gevonden was?

Dat was een meisje tussen de 12 en 16 jaar waarschijnlijk. Zie Stoffelijke resten in tas zijn van tienerquote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:55 schreef saksia het volgende:
Is er niet meer bekend geworden over dat lichaamsdeel dat in Rotterdam gevonden was?

Ook geen fijne berichten als je iemand vermist in je omgeving... Volgens mij verder nog niks bekend is van 03/07/06quote:OOSTENDE - Op het strand van Oostende is zondagavond, toen de vele badgasten juist hun spullen inpakten, een stuk romp aangespoeld. Het gaat om resten van een man, van de heup tot de knieën.
De stoffelijke resten zijn volgens justitie te Brugge in verregaande staat van ontbinding. Dit zal een identificatie moeilijk maken, aldus justitie.

Nope. Helemaal niets. Vorige week was 'ie een aantal kerenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:02 schreef Raissa het volgende:
[..]
En er is nog geen enkele aanwijzing?
-edit- ik bedoel dus niet via die computers maar door iets anders?
Behalve wat halve-hartaanvallen bleek dit iemand anders te zijn.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:55 schreef saksia het volgende:

Zijn 1e reactie was puur om te provoceren maar jij keurde het goed en daarom gaat ie maar door en door. Ik ben stomverbaasd om te lezen dat je nu toch maar besloten hebt om in aktie te komen. Had je toevallig niks te doen of zoquote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:54 schreef buzzer het volgende:
topic nogmaals opgeruimd
Xebro, het is wel klaar nu. In eerste instantie had je wel gelijk, maar wat je nu doet is puur zuigen en provoceren. Stop daar a.u.b. mee, ik heb echt geen zin om iedere dag dit topic op te ruimen

Open verdomme een nieuw topic als je zo graag door wilt gaan met nutteloos discussieren / flamenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:17 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zijn 1e reactie was puur om te provoceren maar jij keurde het goed en daarom gaat ie maar door en door. Ik ben stomverbaasd om te lezen dat je nu toch maar besloten hebt om in aktie te komen. Had je toevallig niks te doen of zo

Vroeg ik jou iets?quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:36 schreef Vendris het volgende:
[..]
Open verdomme een nieuw topic als je zo graag door wilt gaan met nutteloos discussieren / flamen![]()

Die zijn er *altijd* alleen hoor je er meestal niks/weinig van.quote:Op donderdag 6 juli 2006 02:40 schreef CecilBDemented het volgende:
met al die moorden en dergelijke begin ik zwaar het gevoel te krijgen dat er 1 of meerdere zieke moordenaars actief zijn.
[...]

Tja..wat kan ik zeggen? 'No shit Sherlock'?quote:Op donderdag 6 juli 2006 02:40 schreef CecilBDemented het volgende:
met al die moorden en dergelijke begin ik zwaar het gevoel te krijgen dat er 1 of meerdere zieke moordenaars actief zijn.

Aanstaande zondag 5 weken.quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:37 schreef Puckzzz het volgende:
hoe lang is ie nu al vermist? 4 weken?

Die post van jou is ook erg zinvol.quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:37 schreef Puckzzz het volgende:
al die tvp's zijn behoorlijk irritant trouwens. Ik denk elke keer dat iemand iets zinvols heeft gepost staat er enkel 'tvp'
het begint nu wel erg lang te duren he? hoe lang is ie nu al vermist? 4 weken?

Ik hoop dat jullie ooit nog iets vernemen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |