quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:17 schreef Vjenne_kloet het volgende:
[..]
Hij doet niks fout in mijn ogen, jullie wel, doodsverwensingen enzovoort.![]()
Als jij dat verdomme niet respectloos en walgelijk vindt in een topic als dit mag je ook opsouten van mij.quote:Even een leuke opmerking van onze vriend xebro
Kom op mensen, laten we nou geen oude lijken uit de sloot halen...
quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:39 schreef 2609 het volgende:
is ie al terecht?
Nee sorry, ik was de gast waarbij jij leuk dacht te zijn mijn huisadres openbaar te maken dmv een foto met jouw rotkop & mijn adres. Tevens is het geen probleem deze opnieuw te plaatsen aangezien ik al lang verhuisd ben.quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:01 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Was jij niet die gast die een janktopic opende over een omgekomen klasgenoot, die geen klasgenoot bleek te zijn maar gewoon iemand van je school die jij nog nooit in je leven had gesproken? En dan maak ik mezelf belachelijk...![]()
het laatste deel van het topic wordt een beetje onaangenaam. Ik tief dit even op slot, kan ik straks na de koffie de boel opruimen, en dan het topic weer open. Ik blijfr er bij dat er in het eerste gedeelte weinig miszegd wordt. Het feit dat het iets is wat je eigenlijk niet wil horen, betekent nog niet dat iemand het niet mag posten. Het is immers niet offtopic, en bovendien niety policy overschrijdend. Waarom zou ik dat als mod dan weg halen, dan gaan we richting censuur, en dat moeten we niet willen denk ik.quote:Op donderdag 29 juni 2006 06:50 schreef MeneerMuis het volgende:
Respectloze mensen. Onbegrijpelijk dat een mod hier niks aan doet.
Blijkbaar is trollen in grote mate dus nog steeds toegestaan
ook een hele goede tipquote:Op donderdag 29 juni 2006 07:28 schreef B4CO het volgende:
Gewoon compleet negeren dat helpt.
Dus van alle andere vermissingen heb je het wel gehoord? Van iedereen die op vermist.nl staat? Ik denk dat Tim mag boffen met de aandacht die hij op Fok! krijgt en talloze andere vermisten niet.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:29 schreef thefunny het volgende:
Ik vraag me wel eens af: Waarom wordt er veel bonje geschopt om personen die vermist zijn in kranten, nieuwssites, en hoor ik van deze persoon pas 2 weken later dat ie vermist is??
Deze jongen had allang terecht kunnen zijn als de media er bovenop zat.
Is misschien een goed idee.. Zal eens aan Tim's vader vragen (heeft allerleiquote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:02 schreef groggy het volgende:
peter r de vries
Microsoft logt het voor een bepaalde tijd en gooit het dan weg (dacht 2 weken). Je krijgt ze alleen als je een erechtelijk bevel aan komt zetten. (Zover ik weet dan.)quote:Op maandag 19 juni 2006 18:52 schreef l3laster het volgende:
lol microsoft dat allemaal loggen... als ze dat allemaal loggen kost ze dat 1 miljard euro per jaar of zo.. zoveel word er afgelult over die ganzen wehlt
quote:Op zondag 2 juli 2006 14:42 schreef 2609 het volgende:
is ie al terecht?
quote:Op zondag 2 juli 2006 17:48 schreef fresta het volgende:
ja dat vroeg ik me ook al af, of is er alweer nieuws?
Nope.....nog steeds helemaal nix, noppes, nada, nientequote:Op zondag 2 juli 2006 21:20 schreef WyriHaximus het volgende:
OT: Nog geen nieuws? Hoop dat hij snel gevonden word.
Helaas niet. Tim's computer en die van diverse vrienden zijn onderzochtquote:Op dinsdag 4 juli 2006 05:35 schreef raptorix het volgende:
Ik vraag me af of er al concrete aanwijzingen zijn, dus niet in de vorm van mensen die hem menen te herkennen maar meer in de zin of er iets uit ze computer is gekomen, of dat er iets concreets via vrienden bekend is geworden.
En er is nog geen enkele aanwijzing?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 08:25 schreef danaantje het volgende:
[..]
Helaas niet. Tim's computer en die van diverse vrienden zijn onderzocht
zonder resultaat....
Dat was van een meisje...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:55 schreef saksia het volgende:
Is er niet meer bekend geworden over dat lichaamsdeel dat in Rotterdam gevonden was?
Dat was een meisje tussen de 12 en 16 jaar waarschijnlijk. Zie Stoffelijke resten in tas zijn van tienerquote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:55 schreef saksia het volgende:
Is er niet meer bekend geworden over dat lichaamsdeel dat in Rotterdam gevonden was?
Ook geen fijne berichten als je iemand vermist in je omgeving... Volgens mij verder nog niks bekend is van 03/07/06quote:OOSTENDE - Op het strand van Oostende is zondagavond, toen de vele badgasten juist hun spullen inpakten, een stuk romp aangespoeld. Het gaat om resten van een man, van de heup tot de knieën.
De stoffelijke resten zijn volgens justitie te Brugge in verregaande staat van ontbinding. Dit zal een identificatie moeilijk maken, aldus justitie.
Nope. Helemaal niets. Vorige week was 'ie een aantal kerenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:02 schreef Raissa het volgende:
[..]
En er is nog geen enkele aanwijzing?
-edit- ik bedoel dus niet via die computers maar door iets anders?
Behalve wat halve-hartaanvallen bleek dit iemand anders te zijn.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:55 schreef saksia het volgende:
Zijn 1e reactie was puur om te provoceren maar jij keurde het goed en daarom gaat ie maar door en door. Ik ben stomverbaasd om te lezen dat je nu toch maar besloten hebt om in aktie te komen. Had je toevallig niks te doen of zoquote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:54 schreef buzzer het volgende:
topic nogmaals opgeruimd
Xebro, het is wel klaar nu. In eerste instantie had je wel gelijk, maar wat je nu doet is puur zuigen en provoceren. Stop daar a.u.b. mee, ik heb echt geen zin om iedere dag dit topic op te ruimen
Open verdomme een nieuw topic als je zo graag door wilt gaan met nutteloos discussieren / flamenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:17 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zijn 1e reactie was puur om te provoceren maar jij keurde het goed en daarom gaat ie maar door en door. Ik ben stomverbaasd om te lezen dat je nu toch maar besloten hebt om in aktie te komen. Had je toevallig niks te doen of zo
Vroeg ik jou iets?quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:36 schreef Vendris het volgende:
[..]
Open verdomme een nieuw topic als je zo graag door wilt gaan met nutteloos discussieren / flamen![]()
Die zijn er *altijd* alleen hoor je er meestal niks/weinig van.quote:Op donderdag 6 juli 2006 02:40 schreef CecilBDemented het volgende:
met al die moorden en dergelijke begin ik zwaar het gevoel te krijgen dat er 1 of meerdere zieke moordenaars actief zijn.
[...]
Tja..wat kan ik zeggen? 'No shit Sherlock'?quote:Op donderdag 6 juli 2006 02:40 schreef CecilBDemented het volgende:
met al die moorden en dergelijke begin ik zwaar het gevoel te krijgen dat er 1 of meerdere zieke moordenaars actief zijn.
Aanstaande zondag 5 weken.quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:37 schreef Puckzzz het volgende:
hoe lang is ie nu al vermist? 4 weken?
Die post van jou is ook erg zinvol.quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:37 schreef Puckzzz het volgende:
al die tvp's zijn behoorlijk irritant trouwens. Ik denk elke keer dat iemand iets zinvols heeft gepost staat er enkel 'tvp'
het begint nu wel erg lang te duren he? hoe lang is ie nu al vermist? 4 weken?
Ik hoop dat jullie ooit nog iets vernemen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |