Ga jij dan eens zoeken met je luie reet.quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:50 schreef Ringo het volgende:
Dit hele topic is natuurlijk een bijeengeraapt zooitje sensatiebeluste omstanders, ik hoor de medelevende oh's en ah's uit de posts opstijgen.
Niks geen zinvolle bijdragen, vooral emotiebewuste TVP'tjes en tismeookwat&tochniettegeloven-opmerkingen.
Die Tim ligt natuurlijk allang met zijn reet op Ibiza, of op de bodem van een kanaal, of in een plastic zak. DAT is wat de meeste posters hier willen horen. Bij gebrek aan een eigen leven.
"Nog steeds geen nieuws??"![]()

Nee.....quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:01 schreef Stali het volgende:
Is er al wel nieuws?

misschien istie wel ontvoerd dombo dan kan ie er toch nix aan doenquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:49 schreef Sanne_ het volgende:
wt een lul om zomaar weg te gaan

wat een kut om zomaar zonder na te denken in een topic te posten.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:49 schreef Sanne_ het volgende:
wt een lul om zomaar weg te gaan

niemand weet toch wat er gebeurt is dus hij zou ook uit zichzelf weg gegaan zijnquote:Op donderdag 13 juli 2006 02:25 schreef saksia het volgende:
[..]
wat een kut om zomaar zonder na te denken in een topic te posten.

sorry maar ik mag er toch mijn eigen ding over denken?quote:Op donderdag 13 juli 2006 02:25 schreef saksia het volgende:
[..]
wat een kut om zomaar zonder na te denken in een topic te posten.

Hij kan ook koelbloedig vermoord zijn.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:09 schreef Sanne_ het volgende:
[..]
sorry maar ik mag er toch mijn eigen ding over denken?
als hij is ontvoerd is dat niet zonder rede en dan zou er allang al contact zijn opgenomen door de ontvoerders en als hij zelf is weggegaan.. ja dan is het een lul dat ie niets laat horen
![]()

dat was een meisje: Stoffelijke resten in tas zijn van tienerquote:Op donderdag 13 juli 2006 20:31 schreef Queen_Bee het volgende:
Weten ze al van die aangespoelde mannelijke romp was?

Nee, d'r was toch nog een andere romp?quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:54 schreef saksia het volgende:
[..]
dat was een meisje: Stoffelijke resten in tas zijn van tiener

Guess soquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:01 schreef MikeyMo het volgende:
Hij is bij Nathalee op bezoek?

daar heb ik niks van gehoord.. was dat ook in Rotterdam en omgeving?quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:12 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nee, d'r was toch nog een andere romp?Of een ander iig mannelijk lichaamsdeel. Of zie ik nu spoken

Er zijn een aantal mensen -jij onder andere- weer lekker smakeloos bezig in dit topic.quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:37 schreef Ferdii het volgende:
hij is gewoon naar aruba om daar 16 jarige amerikaanse sletjes uit te wonen![]()

waar tragedie is, is humorquote:Op vrijdag 14 juli 2006 02:15 schreef APK het volgende:
[..]
Er zijn een aantal mensen -jij onder andere- weer lekker smakeloos bezig in dit topic.
Stel je even voor hoe jij je zou voelen als een vriend van jou vermist zou zijn en jij je verschrikkelijk veel zorgen zou maken.

Ja, gooi alsjeblieft dicht, ik word doodmoe van dit gezever!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 08:59 schreef buzzer het volgende:
ik word een beetje moe van dit topic eigenlijk. Er valt niets te melden, maar het wordt wel steeds hoog gehouden. Dan kun je er bijna op wachten dat er mensen in gaan posten die er net iets anders over denken. Ik zit er zwaar over te denken om het dicht te gooien, en als er weer iets te melden valt dat het dan via het FB topic weer open gaat

Als je dat soort opmerkingen humor noemt ben je óf een imbeciel óf een klootzak zonder gevoelens.quote:

ik denk dat laatste dan...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:26 schreef APK het volgende:
[..]
Als je dat soort opmerkingen humor noemt ben je óf een imbeciel óf een klootzak zonder gevoelens.

Tja maar ik neem aan dat die mensen het ook niet onder de neuzen van de nabestaanden duwden.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:42 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ik denk dat laatste dan...
Humor is een relativrende manier van mensen om met problemen om te gaan. Daags na 11-9 zwierven de spotprenten over het internet evenals daags na de cafebrand in Volendam....

Is eigenlijk wel een goed plan, hoe vervelend het ook moge zijn voor de betrokkenen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 08:59 schreef buzzer het volgende:
ik word een beetje moe van dit topic eigenlijk. Er valt niets te melden, maar het wordt wel steeds hoog gehouden. Dan kun je er bijna op wachten dat er mensen in gaan posten die er net iets anders over denken. Ik zit er zwaar over te denken om het dicht te gooien, en als er weer iets te melden valt dat het dan via het FB topic weer open gaat

en das dan ook precies de reden dat een discussie hierover compleet zinloos is...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:46 schreef senesta het volgende:
Het is mooi dat internet anoniem is maar het maakt mensen soms ook erg asociaal![]()

laten we het maar doen danquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Is eigenlijk wel een goed plan, hoe vervelend het ook moge zijn voor de betrokkenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |