Het kan wel ruim 4 maanden duren voor een lijk weer boven komt drijven in een kanaal. Dit heeft te maken met de gasophoping in het lichaam door bacterieen.quote:Op maandag 26 juni 2006 19:09 schreef Suuz_ het volgende:
pff duurt wel erg lang zeg...
En jij zou een permban moeten krijgen ongeloofelijke zielige hufter die je er bentquote:Op maandag 26 juni 2006 19:10 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Het kan wel ruim 4 maanden duren voor een lijk weer boven komt drijven in een kanaal. Dit heeft te maken met de gasophoping in het lichaam door bacterieen.
Hij probeert volgens mij gewoon serieus in te gaan op een vraag, ondanks het zeer onsmakelijk is, maar laten we wel stellen, hij is al 3 weken weg zonder iets van hem vernomen te hebben, alles is mogelijk in dit stadium.quote:Op maandag 26 juni 2006 20:03 schreef Tomek het volgende:
[..]
En jij zou een permban moeten krijgen ongeloofelijke zielige hufter die je er bent![]()
ik snap de emotie, maar hij heeft helaas wel gelijk....quote:Op maandag 26 juni 2006 20:03 schreef Tomek het volgende:
[..]
En jij zou een permban moeten krijgen ongeloofelijke zielige hufter die je er bent![]()
Dit is geen kwestie van gelijk hebben of niet, dit is gewoon vervelend gedrag wat mag resulteren in een ban. Op den duur begint het nogal vervelend te worden dat hij in elk topic moet proberen aandacht te zoeken.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 07:13 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik snap de emotie, maar hij heeft helaas wel gelijk....
Dus... je wilt dat ik verdwijn... Net zoals Tim. Wie is er nou de asociaal?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 07:24 schreef MeneerMuis het volgende:
Xebro ga terug onder je steen en kom niet meer terug loser dat je bent![]()
Puur gelet op de feiten, denk ik dat ik aardig in de buurt zal zitten.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:18 schreef Overlast het volgende:
[..]
Kom op man. Jij kent Xebrozius ook. Hij doet het alleen om te gallen.
Spreekt iemand tegen dat Xebro gelijk heeft? En "misschien wat hard"? Het is gwoon tactloos en uiteraard doet ie het om de reacties die erop volgden. Maar de reactie van jou en buzzer... jezus...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:23 schreef Skazminko het volgende:
Xebrozius heeft gelijk. Het is misschien wat hard, maar hij komt niet meer levend terug als je het mij vraagt.
Klopt maar niet bij deze temps....water is boven de 15 graden minder dan 2 wekenquote:Op maandag 26 juni 2006 19:10 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Het kan wel ruim 4 maanden duren voor een lijk weer boven komt drijven in een kanaal. Dit heeft te maken met de gasophoping in het lichaam door bacterieen.
Misschien is z'n maag overdwars opengesneden? Want dan kan gasophoping niet plaatsvinden... Iedereen die wel eens law & order heeft gezien weet die informatie.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:28 schreef Stuiter_en_Co het volgende:
[..]
Klopt maar niet bij deze temps....water is boven de 15 graden minder dan 2 weken
Voor zover ik kan zien heeft niemand om jouw hypotheses gevraagtquote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:27 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Provocatie?. Als dat het geval was had ik er ook wel wat plaatjes tegenaan gegooid en een flinke lap tekst geschreven waarin ik allerlei mogelijke gruwelijke hypotheses onder de loep neem. Een beetje realiteit wordt al snel opgevat als zijnde een provocatie.
Laatst had ik daar nog met iemand een discussie over die vond dat ik ernorm tactloos was. Ik heb haar ook uitgelegd dat tactloos niet altijd een negatieve karaktertrek hoeft te zijn. En het aan het de inhoud niet afdoet of je dat nou tactvol of tactloos overbrent, de boodschap is hetzelfde. Hoe de ontvanger het interpreteert is toch echt afhankelijk van de ontvanger zelf en niet van de zender. Ik ben trouwens van mening dat tacvol gedrag veelal onsuccesvol is omdat je teveel marge overlaat zodat de ontvanger er zijn eigen draai aan kan geven.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:38 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn gewoon tactloos.
ik weet niet maar ik stelde geen vraag hoor...quote:Op maandag 26 juni 2006 21:04 schreef masterdave het volgende:
[..]
Hij probeert volgens mij gewoon serieus in te gaan op een vraag, ondanks het zeer onsmakelijk is, maar laten we wel stellen, hij is al 3 weken weg zonder iets van hem vernomen te hebben, alles is mogelijk in dit stadium.
Pff ik weet dat je graag verteld hoe superieur jouw mening is maar misschien dat je dan een nieuw topic kan openen in ONZ in plaats van dit topic vol te spammen.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:44 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Laatst had ik daar nog met iemand een discussie over die vond dat ik ernorm tactloos was. Ik heb haar ook uitgelegd dat tactloos niet altijd een negatieve karaktertrek hoeft te zijn. En het aan het de inhoud niet afdoet of je dat nou tactvol of tactloos overbrent, de boodschap is hetzelfde. Hoe de ontvanger het interpreteert is toch echt afhankelijk van de ontvanger zelf en niet van de zender. Ik ben trouwens van mening dat tacvol gedrag veelal onsuccesvol is omdat je teveel marge overlaat zodat de ontvanger er zijn eigen draai aan kan geven.
Respect en broederschap graag... Al deze vijandigheid in dit topic is nergens voor nodig. Laten we de TS steunen...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:03 schreef MeneerMuis het volgende:
sterf sukkel!
O nee? Hij heeft het over drijvende lijken, over opgesneden buiken waardoor ze niet zullen drijven, en nog wat enkele mislukte grappen. Wat nou "niet tactisch"? Dit is geen ONZ-topic voor zover ik weet?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:19 schreef buzzer het volgende:
[..]
Hoewel Xebro niet overal even tactisch is, vind ik toch dat hij in dit topic niets miszegt. Dat het niet hetgeen is dat je graag wil zien in dit topic doet daar verder niet zoveel aan af.
Overigens graag die discussie voortzetten op MSn/IRC o.i.d., het sneeuwt dit topic verder onder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |