Op naar de $100/dagquote:Ik ben de afgelopen tijd elk record dat ik ooit heb gezet aan het verbreken.
17K views, CTR van 3% en totaal net iets meer dan 100 dollar.....in 7 dagen
Ze betalen per cheques, of via tegoeden voor Amazon zelf. Ik heb het een tijdje op mijn site gehad, maar had in twee maanden tijd maar één item verkocht. Je krijgt overigens maar 4% van iedere sale, dus om een lekker bedrag te kunnen halen moet je aardig wat verkopen.quote:Op maandag 19 juni 2006 13:23 schreef roelofjan het volgende:
M'n laatste post uit het vorige topic:
Iemand hier die ervaring heeft met Amazon Associates?
Lijkt me op zich wel interessant, vraag me alleen af hoe het met betaling naar Nederland gaat..
Die quote gaat niet over mij, dat was een post van Stretto in het vorige topic.quote:Op maandag 19 juni 2006 19:02 schreef Duiker_21 het volgende:
@LSDsmurf, 3% bij zoveel pageviews is niet verkeerd!
Erg netjes vooral je eCPM.quote:Op maandag 19 juni 2006 09:44 schreef Stretto het volgende:
Ik ben de afgelopen tijd elk record dat ik ooit heb gezet aan het verbreken.
17K views, CTR van 3% en totaal net iets meer dan 100 dollar.....in 7 dagen![]()
![]()
nee bahquote:Op maandag 19 juni 2006 20:22 schreef Ewaldus het volgende:
Ik volg het niet meer, je had toch een adult pagina Ernst0?
Mja ik heb de afgelopen tijd veel tijd gestoken in het optimaliseren van het boeltje. En het werpt z'n vruchten af. Ik ging aanvankelijk voor 3,50 per dagquote:Op maandag 19 juni 2006 20:00 schreef Ernest0 het volgende:
[..]
Erg netjes vooral je eCPM.
Zelf heb ik bijna 10keer zoveel views, meer dan 3% CTR alleen slechts $200![]()
Ik was degene met adult, maar ik heb ook mainstream hoorquote:Op maandag 19 juni 2006 20:22 schreef Ewaldus het volgende:
Ik volg het niet meer, je had toch een adult pagina Ernst0?
Mja sowieso lezen de meeste van ons wel genoeg tutorials op andere sites.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:32 schreef eGo2k het volgende:
Wordt het niet tijd om een Openings Post FAQ te schrijven?
Adsense is zeker een goede optie! Verwacht na een dag of wat tot een week advertenties voor oa. muziek / cd winkels, festival ads etc etc, het dynamische content deel kan hier heel handig zijn...quote:Op zondag 25 juni 2006 20:30 schreef Muziekjunkie het volgende:
Heb me een beetje ingelezen in het onderwerp, maar kan eigenlijk nergens duidelijkheid vinden over het volgende.
In welke mate is Adsense handig voor een muziek/evenement gerelateerde site, waar ik (redelijk) veel unieke bezoekers verwacht, die echter maar enkele pagina's per keer bekijken.
Ik klik zelf eigenlijk nooit op google-ads, en kan me dit ook niet van mijn bezoekers voorstellen (Hoewel de internetbevolking mij wel vaker voor een raadsel stelt). Het zou dus vooral van de views (CPM?) afhangen, maar in hoevere is daar wat aan te verdienen?
Dus: Adsense een goede optie of kan ik beter op zoek gaan naar wat anders?
Ik heb al op diverse amerikaanse forums gelezen dat er heel veel mensen last hebben van teruglopende inkomsten van Adsense. (dat gebruik jij toch ook?). Ikzelf merk ook dat het deze maand minder gaat dan in mei, terwijl het aantal bezoekers en aantal pageviews aanzienlijk hoger is.quote:Op zondag 25 juni 2006 13:06 schreef ARKON het volgende:
Mijn ads gaan iets minder dan de vorige maand(en) maar ik had een vraagje, hoe optimaliseer je eigenlijk een website/forum voor het gebruik van ads?
Ik krijg het altijd de 28equote:Op maandag 26 juni 2006 19:20 schreef jp84 het volgende:
uiteraard
maar ze maken het dus de 25e over? kan je dat nog ergens terug zien bij je betalingsgeschiedenis?
aangezien ik geen verschil zie met anders.
Als het goed is moet er nu al 'payment in progress' staan, bij My Account - Payment History.quote:Op maandag 26 juni 2006 19:20 schreef jp84 het volgende:
uiteraard
maar ze maken het dus de 25e over? kan je dat nog ergens terug zien bij je betalingsgeschiedenis?
aangezien ik geen verschil zie met anders.
idd, wat een geneuzelquote:Op dinsdag 27 juni 2006 01:46 schreef Ewaldus het volgende:
Sorry hoor, maar wat een drukte om nietsdat geld krijg je, klaar/
ik kan niet eens adsense op mn pron sitequote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:57 schreef Duiker_21 het volgende:
Adbrite zuigt enorm, ik heb het weer van me site afgepleurt. Maar ze betalen iig alleen via cheques, hoeveel het verzilveren kost weet ik niet. Je kan anders ook Adengage proberen, lijkt veel op Adbrite, maar zij betalen ook uit via paypal.
Ohja, Ewaldus ja kan het allemaal wel geneuzel vinden, maar ik weet zeker dat jij de eerste keer ook niet kon wachten totdat Adsense die 100 dollar had overgemaakt, toch?
haha, dan moet ik bijbetalen als de belasting er nog overheenkomtquote:Op woensdag 28 juni 2006 09:48 schreef jp84 het volgende:
12 euro volgens mij
Veel sites hebben clicksor, maar gebruiken de irritante methodes (popup) dat ik iedereen aanraad om ze te blocken in hun hostsfile.quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:58 schreef latislos het volgende:
ik kwam deze tegen: iemand ervaring met clicksor?
hun website
Dat clicksor klinkt opzich wel interessant, zijn het meer CPM banners die je krijgt, of ook veel CPC? En hoe betalen ze uit? Alleen via een cheque of ook via paypal of overboeking?quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:45 schreef ARKON het volgende:
ik gebruik zelf ook clicksor, gen popup ads wel banners en textlinks. Mag geen exacte gegevens vertellen maar per maand ong tussen de 70 en 0 dollar. dus niet zo heel veel..
Geen idee gebruik geen adsense op forum wel op andere sites maarja.. clicksor betaald via paypal of check minimum is 20 dollar maar dat heb je zo binnen met een "redelijke" site.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:13 schreef Duiker_21 het volgende:
[..]
Dat clicksor klinkt opzich wel interessant, zijn het meer CPM banners die je krijgt, of ook veel CPC? En hoe betalen ze uit? Alleen via een cheque of ook via paypal of overboeking?
Ook had ik gelezen dat je Adsense niet in combinatie met clicksor mag gebruiken op dezelfde pagina, klopt dat, of is dat tegenwoordig niet meer zo??
mag ik wel vragen als je tussen de 70 en 0 vrdient, hoeveel bezoekers per dag je hebt op je site?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:25 schreef ARKON het volgende:
[..]
Geen idee gebruik geen adsense op forum wel op andere sites maarja.. clicksor betaald via paypal of check minimum is 20 dollar maar dat heb je zo binnen met een "redelijke" site.
Ongeveer 4/500+ bezoekers dus valt best mee.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:50 schreef latislos het volgende:
[..]
mag ik wel vragen als je tussen de 70 en 0 vrdient, hoeveel bezoekers per dag je hebt op je site?
adverteren er ook mensen op je site? of heb je gewoon de standaard network ads?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:18 schreef ARKON het volgende:
[..]
Ongeveer 4/500+ bezoekers dus valt best mee.
We hebben directe adverteerders en network ads. Ik kan niet echt exacte bedragen noemen maar verdiend wel aardigquote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:36 schreef latislos het volgende:
[..]
adverteren er ook mensen op je site? of heb je gewoon de standaard network ads?
en bedoelje nou tussen echt tussen 70 en 0 of moest daar nog een getalletje voor?
dat ga ik dan ook eens proberen per morgen 9.00quote:Op maandag 3 juli 2006 22:54 schreef roelofjan het volgende:
Hm, het helpt toch wel om een beetje met de kleur van de ads te spelen.
Ik gebruikte eerder bewust maar 2 kleuren op m'n site, zwart en wit. Kleur gebruikte ik alleen in m'n adsense advertenties, die links waren rood en vielen dus behoorlijk op.
Alleen is alleen zwart/wit toch wel wat saai, en ik besloot om ook rood in m'n layout te gebruiken. Ik heb het toen niet echt in de gaten gehouden, maar de laatste tijd viel het mij op dat m'n inkomsten en CTR toch wat minder waren dan eerder.
Heb toen een paar weken geleden de linkkleur van adsense veranderd van rood naar blauw.. en sinds die tijd is m'n click through rate flink gestegen. Heb nu ook veel vaker kliks van meer dan 50 cent, dat helpt ook behoorlijk.
Ik zie nu pas dat dat kan.quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:43 schreef Bartje71 het volgende:
Weet iemand toevallig hoe laat AdSense reports mailt als je die op daily hebt staan?
Heb het wel aan staan, maar wellicht moet ik dan 23 uur en 59 minuten wachten voor ik het antwoord weet![]()
Mijn record-klik ligt boven de 15 usdquote:Op zondag 23 juli 2006 22:17 schreef joachim87 het volgende:
Ik had vandaag een klik van 1,49 dollar, kijk dat zijn de echte
Dat doe je idd goed.quote:Op maandag 24 juli 2006 12:56 schreef wdekreij het volgende:
[..]
Mijn record-klik ligt boven de 15 usddát zijn 'de echte'
![]()
idd, wie wil er nu 15 dollar betalen voor 1 bezoeker op je website,quote:Op maandag 24 juli 2006 13:46 schreef M3CABRIO het volgende:
Ik kan me niet indelen dat clicks van >$1 rendabel kunnen zijn voor de adverteerder.
Google zelf zal toch ook minstens het bedrag vangen per click als wat de webmaster krijgt?
Jij hebt er niet al te veel koek van gegetenquote:Op maandag 24 juli 2006 18:20 schreef joachim87 het volgende:
[..]
idd, wie wil er nu 15 dollar betalen voor 1 bezoeker op je website,![]()
Ik gebruik ook adwords, maar ik betaal 8 cent per klik, dat vind ik al meer dan genoeg
het staat niet eens in de tekst. als google net is begonnen je pagina's te indeeren is het waarschijnlijk een nieuwkomer effect, gaat wel weer overquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:46 schreef M3CABRIO het volgende:
Ik sta opeens op plaats nr 6 als je in google.nl/.com/.be partypics intikt.
Terwijl dat woord tot vanmiddag nergens op mijn site voorkwam, niet in de urls/ meta tags etc.
Heb het nu maar in de description gepleurd en een keer ergens in de text, maar snap er geen drol van.
laten we allemaal rond het eind van de maand melden dat we ons geld hebbenquote:
Komkommertijdquote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:14 schreef Ernest0 het volgende:
[..]
laten we allemaal rond het eind van de maand melden dat we ons geld hebben
dan loopt dit topic tenminste nog een beetje![]()
als je danff elke dag op me site op adsense komt klikken dan kan het misschienquote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:14 schreef Ernest0 het volgende:
[..]
laten we allemaal rond het eind van de maand melden dat we ons geld hebben
dan loopt dit topic tenminste nog een beetje![]()
Als hij maar genoeg klikt op je advertenties krijg je die 100$ ook nooit (meer)quote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:10 schreef mash_ het volgende:
[..]
als je danff elke dag op me site op adsense komt klikken dan kan het misschienanders haal ik die 100 usa nooit in een maand
Als ik dit quote en het naar google had gemailt was je je google acc ook kwijt. Je mag niet mensen vragen om op je ads te klikken. zie de ToS van google. het is maar een tipquote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:10 schreef mash_ het volgende:
[..]
als je danff elke dag op me site op adsense komt klikken dan kan het misschienanders haal ik die 100 usa nooit in een maand
Dat dachten andere mensen dus ook, totdat hun gebant waren. Geloof me en dat wil je niet als je daarvan afhankelijk bent. (Gebruik zelf geen google dus geen ervaring maar wel veel gehoord)quote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:34 schreef mash_ het volgende:
weet dat het niet mag... maar je kan het wel gewoon doen . ze controleren dta toch nie
Daarom zijn er ook zat mensen hier die daardoor hun account zijn kwijtgeraakt.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:34 schreef mash_ het volgende:
weet dat het niet mag... maar je kan het wel gewoon doen . ze controleren dta toch nie
Ik zou wel ff flink balen als mijn account geband wordt, dus probeer ik zo eerlijk mogelijk te 'spelen'quote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:41 schreef mash_ het volgende:
ach ik verdien er 80 euro per 3 maande mee dus ben er niet van afhankelijk hoor![]()
Over welke bedragen praten we dan?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:18 schreef wdekreij het volgende:
Ik heb gewoon een script lopen die ervoor zorgt dat er niet vaker dan X keer vanaf 1 IP-adres kan worden gekliktVoorkomt klikfraude..
Ik moet ook wel, ik ben er namelijk wél grotendeels afhankelijk van![]()
slim hoorquote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:18 schreef wdekreij het volgende:
Ik heb gewoon een script lopen die ervoor zorgt dat er niet vaker dan X keer vanaf 1 IP-adres kan worden gekliktVoorkomt klikfraude..
Ik moet ook wel, ik ben er namelijk wél grotendeels afhankelijk van![]()
Die koers is idd zo bagger, wordt er ook alleen maar slechter opquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:21 schreef DancePlaza het volgende:
me eerste betaling24-jul-2006 Betaling... -USD 143,80
grr.. waarom is het niet 1 op 1 met de eurokrijg ik 113, euro nog wat
verdomme hebi k ingesteld dat ik het via de uitbetaling niet via cheques wil.. krijg ik verdomme een cheque op de deurmat![]()
kost me nog 12,50 om het verzilveren
ik had van CCBILL een cheque: $ 34,45... verzilveren = ¤12.50quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:21 schreef DancePlaza het volgende:
me eerste betaling24-jul-2006 Betaling... -USD 143,80
grr.. waarom is het niet 1 op 1 met de eurokrijg ik 113, euro nog wat
verdomme hebi k ingesteld dat ik het via de uitbetaling niet via cheques wil.. krijg ik verdomme een cheque op de deurmat![]()
kost me nog 12,50 om het verzilveren
kunnen ze niet uitbetalen in euro's dan? want ze versturen ook de brieven vanuit ierlandquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:47 schreef joachim87 het volgende:
[..]
Die koers is idd zo bagger, wordt er ook alleen maar slechter op![]()
Huh?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:28 schreef DancePlaza het volgende:
kunnen ze niet uitbetalen in euro's dan? want ze versturen ook de brieven vanuit ierland
Nee, de meeste Europese adverteerders bieden gewoon in euros.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:19 schreef 18konijn het volgende:
Als adverteerder besteed je een bepaald bedrag in dollarcenten per Adword.
Ja, gewoon naar de ABN of Rabo gaan, kost wel 15 euro ongeveerquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:00 schreef YoshiBignose het volgende:
kheb laatst cheque gekregen van adbrite. kan ik die gewoon bij elke bank innen ofzo??? heb nog nooit cheque gehad
haha ownedquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:55 schreef YoshiBignose het volgende:
WAAAAAAAAAAAAAT?! idd ik lees het, kost rond de 15 en mijn check is maar $14 BAWHWAHWAW wat een bullshit![]()
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:08 schreef Ewaldus het volgende:
vergeet niet belasting te betalen he
Ja, trouwens.........hoe zit het met de belasting?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:08 schreef Ewaldus het volgende:
vergeet niet belasting te betalen he
Omdat sommige adverteerders die optie simpelweg niet hebbenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:34 schreef Xevor het volgende:
Waarom werken jullie niet gewoon via bank overschrijving?![]()
Dat doe ik zelf ook namelijk en volgens mij komen daar geen extra kosten bij.
Huh adverteerders of webmasters?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:41 schreef Stretto het volgende:
[..]
Omdat sommige adverteerders die optie simpelweg niet hebben
je kan nergens mee "wegkomen" gewoon aangeven. Dus haal maar 30/50% van je inkomsten af..quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:06 schreef Stretto het volgende:
[..]
Ja, trouwens.........hoe zit het met de belasting?
Hoeveel kan ik op jaarbasis ermee verdienen en ermee "wegkomen"?
wel hoor. gaat belasting shit afquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:34 schreef Xevor het volgende:
Waarom werken jullie niet gewoon via bank overschrijving?![]()
Dat doe ik zelf ook namelijk en volgens mij komen daar geen extra kosten bij.
kheb het nu ook maar verhoogd, per $10 schiet het dus niet opquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:03 schreef ARKON het volgende:
Daarom laat ik ook alles pas uitbetalen als ik 500USD heb
Er lopen nu al wel wat discussies over belasting, omdat Adsense in de VS gevestigd is, dus eigenlijk werk je voor een bedrijf uit de VS, waarom zou je dan aan Nederland belasting betalen?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 03:27 schreef Ernest0 het volgende:
[..]
je kan nergens mee "wegkomen" gewoon aangeven. Dus haal maar 30/50% van je inkomsten af..![]()
..en je een heffing moet gaan betalen ? FIOD weet meer van je verdiensten af dan je verwacht hoor..quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:55 schreef YoshiBignose het volgende:
ik zou gewoon niks aangeven totdat de belastingdienst gaat zeuren
Ho ho, je mag naast je studiefinanciering 10.000 euro bijverdienen, maar dat betekent echt niet dat je over die 10.000 euro geen belasting hoeft te betalen!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:53 schreef joachim87 het volgende:
Nouja, zoweizo ben ik nu nog student, dus tot 10.000 euro kan ik belastinvrij bijverdienenmaar ik vind het wel intressant, ik lees van alles op het internet, maar wat nu de echte waarheid is blijft voor mij in het midden
Goed idee..quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:55 schreef YoshiBignose het volgende:
ik zou gewoon niks aangeven totdat de belastingdienst gaat zeuren
Stoer man!quote:
haha dat is wel heel erg...quote:Kwam net een site tegen, http://www.tvsteenbergen.nl/Google_Adsense.htm
Als ik lullig wil zijn stuur ik even een mailtje naar de Abuse service![]()
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:11 schreef joachim87 het volgende:
De belastingdienst kan me de pot op![]()
![]()
Kwam net een site tegen, http://www.tvsteenbergen.nl/Google_Adsense.htm
irritante rat-bassa's daar...die komen zichzelf nog wel tegen...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:11 schreef joachim87 het volgende:
De belastingdienst kan me de pot op![]()
![]()
Dus een hosting account mag je dan weer wel aftrekken?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:39 schreef 18konijn het volgende:
[..]
Ho ho, je mag naast je studiefinanciering 10.000 euro bijverdienen, maar dat betekent echt niet dat je over die 10.000 euro geen belasting hoeft te betalen!
In beginsel moet je iedere cent die je verdient aangeven, ook al komt die uit Amerika of waar ook vandaan. Je bent nu eenmaal in Nederland woonachtig. Daar staat tegenover dat je de kosten mag aftrekken (hosting etc).
Als het om een paar honderd euro gaat, zou ik me er niet druk om maken, maar 10.000 euro zwart bijverdienen, dat is toch behoorlijke fraude en dat komt je duur te staan bij ontdekking.
naar mijn weten mag je alle uitgaven gerelateerd aan je extra inkomsten aftrekken..quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:12 schreef Stretto het volgende:
[..]
Dus een hosting account mag je dan weer wel aftrekken?
En hoe zit het met scripts die je koopt etc voor je website?
En adverteren tegen betaling op andere websites?
Het maakt geen bal uit waar Google zit, jij doet je werk, en je woont in Nederland dus je betaalt gewoon belasting ongeacht waar het geld vandaan komt.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:28 schreef Duiker_21 het volgende:
Maar moet je voor het aftrekken van je hostingskosten/ scripts/ PCs geen eigen BV hebben, of ingeschreven staan bij de Kamer van Koophandel??
Ik heb al eens vaker gezocht hoe het nu precies zit met de belastingdienst maar heb er eigenlijk nooit duidelijkheid over gekregen;
Google is een Amerikaans bedijf, maar je krijgt van het Europese kantoor (in Ierland) het geld overgemaakt. Dus het zijn inkomsten van binnen de EU.
Daarnaast mag iedereen geloof ik voor een paar honderd euro bijverdienen zonder dat te hoeven declareren.
Halverwege 2005 ben ik begonnen met Adsense, en heb de reclame inkomsten van dat jaar niet opgegeven.Sinds een paar maanden begint het eindelijk echt goed te lopen, dus ik denk dat ik het dit jaar maar wel ga opgeven![]()
Weet iemand hoeveel procent er uiteindelijk wordt ingehouden van die extra onbelaste inkomsten? Dan kan ik daar alvast een beetje rekening mee houden![]()
Zodra je $100 hebt verdient maken ze het op de 25e van de maand erop over op je rekening, De verwerking van hun betaling duurt altijd iets van 2 a 3 dagen, ik krijg iedere maand op de 28ste een uitbetaling. Hoelang het duurt voordat een cheque is opgestuurd weet ik niet, maar dat zal waarschijnlijk wel wat langer duren.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:01 schreef DancePlaza het volgende:
hoelang doet google erover om geld over te schrijven naar je rekening. ipv van uitgeven van een cheque
Ik weet niet precies hoe de belastingdienst omgaat met de kosten die je maakt, zoals webhosting, maar het lijkt me dat je niet 100% van je hostingskosten terug zult krijgen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:08 schreef Outside_lines het volgende:
[...]
Kan ik dan gewoon (-34) + 70 doen en dus 36 euro terugkrijgen van de belasting i.p.v. dat ik moet inleggen. Dit zou dan weer inhouden dat de totale opbrengst 36 + 46 (pure winst van adsense) = 82 euro zou zijn, en dat mijn hosting ook al betaald is.
Klopt mijn beredenering hierboven of zit ik er naast?
Er zijn genoeg mensen die meer dan 20K verdienen hoorquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:57 schreef jp84 het volgende:
kweet niet wat je voorderest verdient maar anders hoed je echt niet 52% aftedragen
tot 20k per jaar was het volgens mij 30%
Er is een verschil tussen terugkrijgen en aftrekken. Maak je de hostingkosten uitsluiten voor je extra verdiensten dan mag je dit absoluut voor 100% aftrekken.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:03 schreef Duiker_21 het volgende:
Ik weet niet precies hoe de belastingdienst omgaat met de kosten die je maakt, zoals webhosting, maar het lijkt me dat je niet 100% van je hostingskosten terug zult krijgen.
Je zit er naast. Je moet 80-70 (even zonder je andere inkomsten mee te rekenen) doen. Je extra inkomsten zijn dan dus 10, waarover je vervolgens belasting moet betalen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:08 schreef Outside_lines het volgende:
Stel ik zou inderdaad $100 verdienen, dat is ongeveer 80 euro. Hievan zou ik 42% moeten afdragen (gezien mijn overige inkomsten) wat neer komt op ongever 34 euro. Mijn hosting kost ongeveer 70 euro. Kan ik dan gewoon (-34) + 70 doen en dus 36 euro terugkrijgen van de belasting i.p.v. dat ik moet inleggen. Dit zou dan weer inhouden dat de totale opbrengst 36 + 46 (pure winst van adsense) = 82 euro zou zijn, en dat mijn hosting ook al betaald is.
Klopt mijn beredenering hierboven of zit ik er naast?
Helder, nou ja dat ga ik zeker doen dan, of je nou belasting over 80 euro moet betalen en ook nog eens 70 euro hosting moet betalen of belasting over 10 euro moet betalen en je hosting al betalld hebt lijkt me niet zo'n moeilijke keuzequote:Je zit er naast. Je moet 80-70 (even zonder je andere inkomsten mee te rekenen) doen. Je extra inkomsten zijn dan dus 10, waarover je vervolgens belasting moet betalen.
ja ok, maar dit gaat alleen over bijverdiensten.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:46 schreef Ernest0 het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen die meer dan 20K verdienen hoor![]()
Tussen ¤ 27K en ¤ 46K betaal je al 42%
[..]
Je bijverdiensten moet je wel optellen bij je "normale" inkomen. En aangezien de meeste mensen er nog een baan bij hebben...quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:39 schreef jp84 het volgende:
[..]
ja ok, maar dit gaat alleen over bijverdiensten.
zullen ook wel zat zijn die dat erbij verdienen, maar aan zijn vraagstelling te merken hij niet, dus daarom kan het wel van belang zijn
Dat dacht ik dus ook al, vandaar dat ik uitging van 42%quote:Je bijverdiensten moet je wel optellen bij je "normale" inkomen. En aangezien de meeste mensen er nog een baan bij hebben...
Om te beginnen betwijfel ik of Google bedragen van <$100 overmaakt.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 10:28 schreef Outside_lines het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook al, vandaar dat ik uitging van 42%
Maar anyway, ik heb dus nog een interessante vraag. Binnenkort ga ik adsense opzeggen omdat ik echt niets meer er mee genereer. (Kleine site, weinig mensen, weinig inkomsten). Ik heb echter wel $40 die google nog wel uitbetaalt. Dit is ongeveer 30 euro. Mijn hostingkosten zijn dus nu duurder dan mijn inkomsten. Wat als ik nou mijn belasting formulierinvul? Krijg ik dan dat ik geen belasting hoef te betalen over die 30 euro? (onder het mom van 30-70 = -40)??
Van de site van adsense:quote:Om te beginnen betwijfel ik of Google bedragen van <$100 overmaakt.
quote:Als u uw account definitief wilt beëindigen en u alle Google AdSense-advertentiecode van uw pagina's hebt verwijderd, stuurt u een e-mailbericht naar adsense-nl@google.com. Als u de account beëindigt, ontvangt u binnen ongeveer 90 dagen na het einde van de maand uw betaling. Het saldo dient hiervoor echter hoger te zijn dan $ 10,00. Houd er rekening mee dat Google geen bedragen van minder dan $ 10,00 uitbetaalt.
Je hebt gelijk maar ik ben denk ik te netjes opgevoedquote:En mensen die gaan zeveren of ze E10-E100 aan inkomsten wel op moeten geven aan de belasting sporen niet.
Denk je nu echt dat de fiscus daar moeilijk over doet?
Bedragen onder de 10K vallen niet eens op bij die lui.
Lache, ik wist niet dat dat allemaal zomaar kanquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:24 schreef jp84 het volgende:
keb het ff met een acountant over gehad, ik mag zon beetje alles afschrijven voor mn adsense en affiliate inkomsten, PC/internet aansluiting/telefoon/reclame kosten/hosting etc etc
dan blijft er een stuk minder over om belasting over te betalen hehe
je hebt twee opties....quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:59 schreef Ezo1989 het volgende:
Ik ben vandaag voor het eerst in deze hoek van Fok en zag meteen een topic naar mijn hart![]()
Weet iemand trouwens waar google op let als ze uit betalen?
Ik ben namelijk al 2X geband met een van mijn sites maar deze keer dacht ik, laat ik het maar eens eerlijk houden, en nu verdien ik 200 eerlijke doolars per maand (tenminste afgelopen maand) maar nu weet ik niet of ze me nou weer gaan bannen, op de sitepoint forums hoorde ik dat Google de site zwart merkte ofzow zodat ze me alnog bannen op pay-day... maar stel dat ik een nieuwe site maak (en een nieuwe vriend vraag voor een adsense acc) en daar weer geld mee ga verdienen kunnen ze dan nog iets merken dat ik (mijn ip) iets met die site te maken heeft?
hopelijk snappen jullie het een beetje .. ik moest snel typen becuz oover 2 minuten gaat mijn internet eraf...
tvp anyway =)
Ik heb op dit moment 11 googlebots op mn sitequote:Op maandag 21 augustus 2006 20:47 schreef JortK het volgende:
Is er ook een mogelijk om te zien wanneer Google je site voor het laatst geindexeerd heeft?
En?? Zijn je munten al binnen? BIj mij stond het gisteren al op m'n rekeningquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:01 schreef Ezo1989 het volgende:
Okay, nog 5 dagen en dan weet ik of ik die 200 (eerlijke) dollars krijg of niet
Het heeft ff geduurt, maar zo te zien is Google wakker geworden.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:11 schreef joachim87 het volgende:
Ik kreeg laatst ook een mailtje of ik 1 van mijn websites binnen 72 uur wilde aanpassen.quote:Op donderdag 7 september 2006 10:49 schreef M3CABRIO het volgende:
[..]
Het heeft ff geduurt, maar zo te zien is Google wakker geworden.![]()
Onder payment history.quote:
Wat is steeds meer?quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:03 schreef Duiker_21 het volgende:
[..]
Onder payment history.
Duurde idd wat langer deze maand voordat de pip melding er stond, ik moet er niet aan denken dat mijn account wordt geblokkeerd, 't wordt iedere maand alleen maar meer![]()
37%? http://tweakers.net/nieuw(...)rocent-gestegen.htmlquote:Op dinsdag 26 september 2006 22:25 schreef Stretto het volgende:
[..]
Wat is steeds meer?
Van 5 naar 15 zegt mij niet zoveel![]()
van $618 naar $1073quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:25 schreef Stretto het volgende:
[..]
Wat is steeds meer?
Juli: $242.94quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:25 schreef Stretto het volgende:
[..]
Wat is steeds meer?
ligt waarschijnljik ook een beetje aan hoeveel google aan je verdientquote:Op woensdag 27 september 2006 17:41 schreef wdekreij het volgende:
Ze bannen echt niet zo snel![]()
Ik heb - in het afgelopen jaar - al minstens 30 x op eigen ads geklikt (tijdens testen komt het nog wel ens voor dat je er per ongeluk op klikt) en heb al zo'n 6 mails gehad met waarschuwingen over wat zaken, maar geen ban en ze leveren me goed geld op![]()
Idd, 10 dollar per maand of 1000 geeft nogal een verschilquote:Op woensdag 27 september 2006 21:40 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
ligt waarschijnljik ook een beetje aan hoeveel google aan je verdient![]()
Dat zal het geweest zijn, een site met een clickrate van 1 op 1.600 is voor Google niet rendabel genoeg en dus verzinnen ze maar ongeldige klikkenquote:Op woensdag 27 september 2006 21:40 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
ja. die bytes aan opslag en verkeer, etc kunnen best wel duur zijn natuurlijkquote:Op woensdag 27 september 2006 22:40 schreef M3CABRIO het volgende:
[..]
Dat zal het geweest zijn, een site met een clickrate van 1 op 1.600 is voor Google niet rendabel genoeg en dus verzinnen ze maar ongeldige klikken![]()
Ik vraag het me af, want op 16 april schreef je:quote:Op woensdag 27 september 2006 22:40 schreef M3CABRIO het volgende:
[..]
Dat zal het geweest zijn, een site met een clickrate van 1 op 1.600 is voor Google niet rendabel genoeg en dus verzinnen ze maar ongeldige klikken![]()
Denk je niet dat dat laatste veel meer de reden is geweest dat je geband bent?quote:Aangezien ik genoeg pageviews heb en mijn content alleen maar uit foto's bestaat pleru ik gewoon een regeltje keywords in de achtergrondkleur op de pagina om zo een beetje fantsoenlijke ads te trekken.
Wheheh, betrapt.quote:Op donderdag 28 september 2006 10:24 schreef 18konijn het volgende:
[..]
Ik vraag het me af, want op 16 april schreef je:
[..]
Denk je niet dat dat laatste veel meer de reden is geweest dat je geband bent?
Met keywords in de achtergrondkleur goochelen is natuurlijk volstrekt tegen de Google-policy.
Waarom niet? Je mag je advertenties heus wel strategisch plaatsen... wordt zelfs aangemoedigd.quote:Op donderdag 28 september 2006 11:03 schreef athlonkmf het volgende:
Ik heb wel een paar sites gezien die met foto's en zo de aandacht trekken richting de google ads.
Dus onder of boven de ads kleine thumbnails. Ik vraag me af of dat eigeniljk wel toegestaan is.
Zal er mee te maken hebben ja.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:40 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Het is nieuw, staat er tegenwoordig standaard tussen, maar is niet noodzakelijk.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:41 schreef Ernest0 het volgende:
nee, dat hoort er niet tussen
Dat is een verwijzing naar een kanaal dat je aangemaakt hebt voor deze advertentie.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:38 schreef roelofjan het volgende:
//2006-09-27: News Nederlands
Hm, dat vetgedrukte hoort er ook tussen te staan?
Dan hadden ze dat wel in hun mail gemeld ipv klikken.quote:Op donderdag 28 september 2006 10:24 schreef 18konijn het volgende:
[..]
Ik vraag het me af, want op 16 april schreef je:
[..]
Denk je niet dat dat laatste veel meer de reden is geweest dat je geband bent?
Met keywords in de achtergrondkleur goochelen is natuurlijk volstrekt tegen de Google-policy.
bij mij ook!quote:Op donderdag 28 september 2006 18:05 schreef jp84 het volgende:
het is weer overgemaakt
google is my friend :love:
Ow yeahquote:Op donderdag 28 september 2006 18:05 schreef jp84 het volgende:
het is weer overgemaakt
google is my friend :love:
In minder dan een minuut heb je het op je adult site staan..quote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:22 schreef JortK het volgende:
Is het ook op de een of andere manier mogelijk om Google op je adult site te zetten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan heb ik nog even voor de boeg...quote:
Tis adult, en maak zelf de galleries dus dat zal wel goedkomen denk je ook niet ;-)quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:03 schreef jp84 het volgende:
gaat het niet om, als het maar unieke content is :p
In principe indexed google je site direct, als je maar linkjes binnen krijgt.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:05 schreef JortK het volgende:
Het loopt hier storm niet normaal
Hoe lang duurt het trouwens voordat je site geindexeerd is door Google op het moment dat je je link gesumbit hebt?
staat alleen niet bij sinds wanneer dat bedrag is opgebouwd. Als ie dat 10 jaar had opgespaard?quote:Op zondag 15 oktober 2006 12:42 schreef JortK het volgende:
Dit is trouwens ook wel ernstig:
http://www.shoemoney.com/gallery/v/misc/adsensecheck.jpg.html
Lijkt me lastig, toen hij de check kreeg bestond adsense amper 2.5 jaarquote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:31 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
staat alleen niet bij sinds wanneer dat bedrag is opgebouwd. Als ie dat 10 jaar had opgespaard?![]()
http://investor.google.com/fin_data.htmlquote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:51 schreef JortK het volgende:
Hoeveel zou Google eigenlijk op dag basis verdienen aan de ads in de search engine, en in Gmail en zo?
Pfff dat is niet slecht... ik snap ook niet waarom er met zon 1500 bezoekers per dag zo weinig op mijn ads geklikt wordt... heeft iemand hier tips voor?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:58 schreef LSDsmurf het volgende:
[..]
http://investor.google.com/fin_data.html![]()
De totale inkomsten van Google's websites waren ongeveer $1.43 miljard in Q2 2006, maar daar komen dan nog de inkomsten van het content network (AdSense) bij + enkele andere kleine activiteiten en dan moet je er ook nog de kosten van aftrekken.
Netto winst van Google in het tweede kwartaal van dit jaar was ongeveer $721 miljoen, wat dus +- $8 miljoen per dag is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let op wel 18+![]()
Heb je toevallig nog wat grote forum sites als fok/flabber/geenstijl waar je via guerilla marketing je website link kwijt kunt?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:08 schreef JortK het volgende:
Mijn kliks schieten sky high op dit moment bij adbrite, me site staat op de index van Flabber
En als je over 12 jaar aan $100 zit banned Google je wegens verzonnen ongeldige clicksquote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:15 schreef zhe-devilll het volgende:
verdomme ik spaar voor een raskat dit schiet niet op zo met adsense!
![]()
6,67 in 4 maand tijd...huillllllll
Mwaoh, dan is een fotosoepje nog niet zo gek.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:05 schreef Ernest0 het volgende:
[..]
Lijkt me lastig, toen hij de check kreeg bestond adsense amper 2.5 jaar![]()
Geloog het maar, hij is niet voor niets miljonair geworden, en een autoriteit op het gebied van online marketing en seo.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:43 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Mwaoh, dan is een fotosoepje nog niet zo gek.
opvallende advertenties zijn niet per se minder goed. Vaak klikken mensen juist sneller als de ads "opvallen"quote:Anyway, ik ben nu in ieder geval wel bezig om wat een nieuwe template te maken voor mijn websites. Deze zal de advertenties niet storend beter aan de man moeten brengen. Hoop ik
Probeer het uit zou ik zeggen, grote vierkanten doen het bij mij erg goed, maar je moet ze wel kwijt kunnen.quote:Hebben jullie trouwens de verticale of horizontale banner? Ik zie vaak dat de horizontale leaderboard betere ads geeft lijkt wel.
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:09 schreef JortK het volgende:
misschien toch iemand een tip:Als jij nog iets meer geld uit je site wil halen, moet je toch meer zelf gaan hosten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let op wel 18+
Meer webmasters zullen dan vaker naar jou linken enz. enz. Er zijn dan ook meer pagina's waar google naar zal linken, wat het compenseert dat je posts weinig tekst hebben.
Een duidelijk trade-script misschien
Gallery submit?
Verder is je site niet echt om terug te komen, k ken genoeg andere sites (incl. mn eigen) waar ik eerder terug zou komen omdat het meer indruk maakte.Past niet echt bij je bezoekers, vind je niet ?quote:Free membership for gays
Meet thousands of gays on QTiD.COM. Try it free.niets
Kijk dat is opbouwende kritiek, daar hou ik van... ik zal er zeker iets mee doenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:23 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
Als jij nog iets meer geld uit je site wil halen, moet je toch meer zelf gaan hosten.
Meer webmasters zullen dan vaker naar jou linken enz. enz. Er zijn dan ook meer pagina's waar google naar zal linken, wat het compenseert dat je posts weinig tekst hebben.
Een duidelijk trade-script misschien
Gallery submit?
Verder is je site niet echt om terug te komen, k ken genoeg andere sites (incl. mn eigen) waar ik eerder terug zou komen omdat het meer indruk maakte.
[..]
Past niet echt bij je bezoekers, vind je niet ?
Lijkt mij ook bij het serverpark horen, dus ook aftrekbaarquote:Op maandag 23 oktober 2006 11:05 schreef athlonkmf het volgende:
Ik heb nu toch even rondgekeken op de belastingssite en ik wil voor dit jaar toch maar aangifte gaan doen, zeker omdat ik nu wat serieuzer met mijn websites moet omgaan.
Heeft iemand al ervaring met het aangeven van advertentieinkomsten? Wat trek je er van af?
Ik heb wel gevonden dat internetkosten, computers etc helaas niet aftrekbaar zijn... servers daarentegen wel.
Maar hoe zit het met serverhardware en colocatie? als dat weer aftrekbaar is, dan kan het wel interessant zijn.
Internetkosten zijn voor zover ik weet ook aftrekbaar. Mits je aannemelijk kan maken dat je de aansluiting voor een groot deel "zakelijk" gebruikt.quote:Op maandag 23 oktober 2006 11:05 schreef athlonkmf het volgende:
Ik heb nu toch even rondgekeken op de belastingssite en ik wil voor dit jaar toch maar aangifte gaan doen, zeker omdat ik nu wat serieuzer met mijn websites moet omgaan.
Heeft iemand al ervaring met het aangeven van advertentieinkomsten? Wat trek je er van af?
Ik heb wel gevonden dat internetkosten, computers etc helaas niet aftrekbaar zijn... servers daarentegen wel.
Maar hoe zit het met serverhardware en colocatie? als dat weer aftrekbaar is, dan kan het wel interessant zijn.
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:44 schreef Ewaldus het volgende:
ik meende echt dat computer ook aftrekbaar warenlosse onderdelen dan ??
Helaas:quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:46 schreef Ernest0 het volgende:
[..]
Internetkosten zijn voor zover ik weet ook aftrekbaar. Mits je aannemelijk kan maken dat je de aansluiting voor een groot deel "zakelijk" gebruikt.
Voor een pc geldt hetzelfde, als ik een pc aanschaf om mijn site te onderhouden dan valt dit gewoon onder aftrekbare kosten lijkt mij.
quote:Niet-aftrekbare kosten zijn bijvoorbeeld:
– kosten van een werkruimte in de woning en inrichting ervan, als
u de woning niet als zakelijk aanmerkt. U mag deze kosten wel
aftrekken als aan alle volgende voorwaarden is voldaan:
– de werkruimte is een naar verkeersopvattingen zelfstandig
deel van de woning en wordt intensief gebruikt voor de
verwerving van inkomsten. Zelfstandig wil zeggen dat de
ruimte duidelijk te onderscheiden is door uiterlijke kenmerken,
zoals een eigen opgang of ingang. Daarnaast kunnen ook de
voorzieningen in de werkruimte van belang zijn, zoals eigen
sanitair;
– als u elders niet over werkruimte beschikt moet u minimaal
30% van uw totale inkomsten uit arbeid zoals winst, loon en
bijverdiensten in de werkruimte verdienen. Tevens moet u
minimaal 70% van uw totale inkomsten uit arbeid zoals winst,
loon en bijverdiensten in of vanuit de werkruimte verdienen.
– als u elders wel over werkruimte beschikt moet u minimaal
70% van uw totale inkomsten uit arbeid zoals winst, loon en
bijverdiensten in de werkruimte verdienen;
– telefoonabonnementen voor telefoonaansluitingen in de woonruimte;
– kosten voor persoonlijke verzorging;
– ingehouden loonbelasting en premie volksverzekeringen,
premies Wet arbeidsongeschiktheidsverzekering zelfstandigen of
Ziekenfondswet;
– een vergoeding voor het werk van uw partner als die lager is dan
€ 5.000. Als de vergoeding € 5.000 of hoger is, dan is het hele
bedrag aftrekbaar;
– kosten van muziekinstrumenten, geluidsapparatuur,
gereedschappen, computers en andere dergelijke apparatuur
en beeldapparatuur. Dit geldt als deze behoren tot uw privévermogen
of als u deze privé heeft gehuurd;
– kosten voor het voeren van een zekere staat (standsuitgaven),
zoals het lidmaatschap van een serviceclub;
– kosten voor vaartuigen voor representatieve doeleinden;
– geldboeten die zijn opgelegd door een Nederlandse strafrechter
en geldsommen om strafvervolging te voorkomen;
- boetes en verhogingen die zijn opgelegd bij de heffing van
belastingen en premies.
Als ik dus een computer en een internet abonnement heb die ik voor een groot deel gebruik om mijn extra inkomsten binnen te halen dan lijkt mij dit een geldige aftrekpost.quote:Zakelijke kosten mag u helemaal aftrekken. Zakelijke kosten zijn kosten die binnen redelijke grenzen nodig zijn voor de uitoefening van uw werkzaamheden.
De term privévermogen is hier wat vaag. Als ik mijn pc vooral "zakelijk" gebruik (website backups, content aanpassen etc) dan is het volgens de uitleg van de belasingdienst gewoon aftrekbaar.quote:kosten van muziekinstrumenten, geluidsapparatuur, gereedschappen, computers en andere dergelijke apparatuuren beeldapparatuur. Dit geldt als deze behoren tot uw privévermogen
of als u deze privé heeft gehuurd
Ik hoop werkelijk dat je met zekerheid kan zeggen dat ik ongelijk hebquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:41 schreef Ernest0 het volgende:
In dezelfde pdf staat
[..]
Als ik dus een computer en een internet abonnement heb die ik voor een groot deel gebruik om mijn extra inkomsten binnen te halen dan lijkt mij dit een geldige aftrekpost.
Tuurlijk, als je als Clown op kinderfeestjes werkt dan is het belachelijk om je telefoonkosten af te trekken, maar in ons geval ligt dat anders. De gangbare regel is dat wanneer je iets voor het overgrote deel gebruikt voor je extra inkomsten, dit gewoon aftrekbaar is.
[..]
De term priv�vermogen is hier wat vaag. Als ik mijn pc vooral "zakelijk" gebruik (website backups, content aanpassen etc) dan is het volgens de uitleg van de belasingdienst gewoon aftrekbaar.
Het gaat er om wat "kosten zijn die binnen redelijke grenzen nodig zijn voor de uitoefening van uw werkzaamheden"quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:09 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Ik hoop werkelijk dat je met zekerheid kan zeggen dat ik ongelijk heb
Maar ik denk dat het voor een computer ook hetzelfde wordt gezien als een priveauto die je gebruikt voor de zaak. Gebruik je het ook prive, dan geen aflossing mogelijk.. Ik neem aan dat je je PC ook gebruikt voor andere leuke dingen.
Ik denk dat we toch even de info moeten inwinnen bij de belastingdienst. Aan de andere kant, volgens mij geef je alleen je inkomsten na aftrek van alle bijkomende zaken op aan de BD, dus je kan het ook naderhand argumenteren als je alle aankoopbewijzen maar bewaart.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 02:08 schreef Ernest0 het volgende:
[..]
Het gaat er om wat "kosten zijn die binnen redelijke grenzen nodig zijn voor de uitoefening van uw werkzaamheden"
Je kan ook een % van het aanschafbedrag aftrekken natuurlijk.
ehm..quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:27 schreef jp84 het volgende:
volgens mij kan je beter niks aangeven en op hun wachten, of je meot meer dan 20k per jaar verdienen dan
Het gaat om een bedrag boven de 10K. Ik doe het liever meteen goed, als ze je achteraf pakken zijn ze een stuk minder schappelijk.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:27 schreef jp84 het volgende:
volgens mij kan je beter niks aangeven en op hun wachten, of je meot meer dan 20k per jaar verdienen dan
als jij het goed aan pakt en wat sales maakt zul je snel boven de adsense inkomsten komen van een mainstream site, geloof me maarquote:Op zondag 29 oktober 2006 11:46 schreef JortK het volgende:
Toch is het jammer dat Adsense geen adult afdeling heeft
Er gaat een wereld open voor jequote:Op zondag 29 oktober 2006 14:23 schreef JortK het volgende:
ja daar ben ik ook mee bezig... heb nu een partner gevonden welke 30 dollar betaald als iemand zich aanmeldt bij die site...
Ik ben min of meer overgestapt op mainstream, ik verdien er 10 keer meer meequote:Op zondag 29 oktober 2006 18:57 schreef JortK het volgende:
[..]
jij hebt toch ook een adult site stretto of niet?
wil je verklappen wat voor sites ?quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:14 schreef Stretto het volgende:
[..]
Ik ben min of meer overgestapt op mainstream, ik verdien er 10 keer meer mee
Oftewel een van de ,zo niet meest, verzadigde niches....quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:32 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
softcore glamour,-models, -teens ftw !
probeer jij maar eens aan de man te komen met ladyboy's en midgets..quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:36 schreef Stretto het volgende:
[..]
Oftewel een van de ,zo niet meest, verzadigde niches....![]()
je host zelf ook ?quote:Op maandag 30 oktober 2006 09:21 schreef JortK het volgende:
Ik zit ook een beetje in de teens softcore glamour shit... penetratie en shit komt er bij mij niet in...
Trouwens weer gelinkt op Flabber... gaat lekker zo
vroeg ik me nog af, wat bied je aan?quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:21 schreef Stretto het volgende:
[..]
1 mainstream website met een retestrak business model
Nee Adbrite loopt wel aardig.. heb alleen gehoort dat ze 70% van het personeel eruit hebben geflikkerd dus kap daar binnenkort mee...quote:Op maandag 30 oktober 2006 09:28 schreef jp84 het volgende:
kan je geen problemen krijgen met dat please click boven je adbrite?
en loopt de site een beetje financieel?
wel al aardig aantal bezoekers 8)
Host zelf nog niet maar dat ga ik binnenkort wel doenquote:Op maandag 30 oktober 2006 10:15 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
je host zelf ook ?
probeer eens veel naar foobies te sturen.. kost je wel wat meer werk maar je hebt dan wel zo 13k per link![]()
Ik kan er niet teveel over uitlatenquote:Op maandag 30 oktober 2006 10:16 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
vroeg ik me nog af, wat bied je aan?
heb je een dienst?
heb je een geautomatiseerde dienst?
geef je informatie ?
Zo'n scam-sitequote:Op maandag 30 oktober 2006 13:24 schreef Stretto het volgende:
[..]
Ik kan er niet teveel over uitlaten![]()
Simpel doch efficient ...
Hahaah doet me denken aan dit filmpje:quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:05 schreef NiGeLaToR het volgende:
Das meer een cum-site ...
Misschien is Stretto wel Nigeriaan
het zal wel héééél erg origineel wezen gezien je stricte geheim houdingquote:Op maandag 30 oktober 2006 13:24 schreef Stretto het volgende:
[..]
Ik kan er niet teveel over uitlaten![]()
Simpel doch efficient ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |