Als het goed is moet er nu al 'payment in progress' staan, bij My Account - Payment History.quote:Op maandag 26 juni 2006 19:20 schreef jp84 het volgende:
uiteraard
maar ze maken het dus de 25e over? kan je dat nog ergens terug zien bij je betalingsgeschiedenis?
aangezien ik geen verschil zie met anders.
idd, wat een geneuzelquote:Op dinsdag 27 juni 2006 01:46 schreef Ewaldus het volgende:
Sorry hoor, maar wat een drukte om nietsdat geld krijg je, klaar/
ik kan niet eens adsense op mn pron sitequote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:57 schreef Duiker_21 het volgende:
Adbrite zuigt enorm, ik heb het weer van me site afgepleurt. Maar ze betalen iig alleen via cheques, hoeveel het verzilveren kost weet ik niet. Je kan anders ook Adengage proberen, lijkt veel op Adbrite, maar zij betalen ook uit via paypal.
Ohja, Ewaldus ja kan het allemaal wel geneuzel vinden, maar ik weet zeker dat jij de eerste keer ook niet kon wachten totdat Adsense die 100 dollar had overgemaakt, toch?
haha, dan moet ik bijbetalen als de belasting er nog overheenkomtquote:Op woensdag 28 juni 2006 09:48 schreef jp84 het volgende:
12 euro volgens mij
Veel sites hebben clicksor, maar gebruiken de irritante methodes (popup) dat ik iedereen aanraad om ze te blocken in hun hostsfile.quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:58 schreef latislos het volgende:
ik kwam deze tegen: iemand ervaring met clicksor?
hun website
Dat clicksor klinkt opzich wel interessant, zijn het meer CPM banners die je krijgt, of ook veel CPC? En hoe betalen ze uit? Alleen via een cheque of ook via paypal of overboeking?quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:45 schreef ARKON het volgende:
ik gebruik zelf ook clicksor, gen popup ads wel banners en textlinks. Mag geen exacte gegevens vertellen maar per maand ong tussen de 70 en 0 dollar. dus niet zo heel veel..
Geen idee gebruik geen adsense op forum wel op andere sites maarja.. clicksor betaald via paypal of check minimum is 20 dollar maar dat heb je zo binnen met een "redelijke" site.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:13 schreef Duiker_21 het volgende:
[..]
Dat clicksor klinkt opzich wel interessant, zijn het meer CPM banners die je krijgt, of ook veel CPC? En hoe betalen ze uit? Alleen via een cheque of ook via paypal of overboeking?
Ook had ik gelezen dat je Adsense niet in combinatie met clicksor mag gebruiken op dezelfde pagina, klopt dat, of is dat tegenwoordig niet meer zo??
mag ik wel vragen als je tussen de 70 en 0 vrdient, hoeveel bezoekers per dag je hebt op je site?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:25 schreef ARKON het volgende:
[..]
Geen idee gebruik geen adsense op forum wel op andere sites maarja.. clicksor betaald via paypal of check minimum is 20 dollar maar dat heb je zo binnen met een "redelijke" site.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |