ligt waarschijnljik ook een beetje aan hoeveel google aan je verdientquote:Op woensdag 27 september 2006 17:41 schreef wdekreij het volgende:
Ze bannen echt niet zo snel![]()
Ik heb - in het afgelopen jaar - al minstens 30 x op eigen ads geklikt (tijdens testen komt het nog wel ens voor dat je er per ongeluk op klikt) en heb al zo'n 6 mails gehad met waarschuwingen over wat zaken, maar geen ban en ze leveren me goed geld op![]()
Idd, 10 dollar per maand of 1000 geeft nogal een verschilquote:Op woensdag 27 september 2006 21:40 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
ligt waarschijnljik ook een beetje aan hoeveel google aan je verdient![]()
Dat zal het geweest zijn, een site met een clickrate van 1 op 1.600 is voor Google niet rendabel genoeg en dus verzinnen ze maar ongeldige klikkenquote:Op woensdag 27 september 2006 21:40 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
ja. die bytes aan opslag en verkeer, etc kunnen best wel duur zijn natuurlijkquote:Op woensdag 27 september 2006 22:40 schreef M3CABRIO het volgende:
[..]
Dat zal het geweest zijn, een site met een clickrate van 1 op 1.600 is voor Google niet rendabel genoeg en dus verzinnen ze maar ongeldige klikken![]()
Ik vraag het me af, want op 16 april schreef je:quote:Op woensdag 27 september 2006 22:40 schreef M3CABRIO het volgende:
[..]
Dat zal het geweest zijn, een site met een clickrate van 1 op 1.600 is voor Google niet rendabel genoeg en dus verzinnen ze maar ongeldige klikken![]()
Denk je niet dat dat laatste veel meer de reden is geweest dat je geband bent?quote:Aangezien ik genoeg pageviews heb en mijn content alleen maar uit foto's bestaat pleru ik gewoon een regeltje keywords in de achtergrondkleur op de pagina om zo een beetje fantsoenlijke ads te trekken.
Wheheh, betrapt.quote:Op donderdag 28 september 2006 10:24 schreef 18konijn het volgende:
[..]
Ik vraag het me af, want op 16 april schreef je:
[..]
Denk je niet dat dat laatste veel meer de reden is geweest dat je geband bent?
Met keywords in de achtergrondkleur goochelen is natuurlijk volstrekt tegen de Google-policy.
Waarom niet? Je mag je advertenties heus wel strategisch plaatsen... wordt zelfs aangemoedigd.quote:Op donderdag 28 september 2006 11:03 schreef athlonkmf het volgende:
Ik heb wel een paar sites gezien die met foto's en zo de aandacht trekken richting de google ads.
Dus onder of boven de ads kleine thumbnails. Ik vraag me af of dat eigeniljk wel toegestaan is.
Zal er mee te maken hebben ja.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:40 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Het is nieuw, staat er tegenwoordig standaard tussen, maar is niet noodzakelijk.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:41 schreef Ernest0 het volgende:
nee, dat hoort er niet tussen
Dat is een verwijzing naar een kanaal dat je aangemaakt hebt voor deze advertentie.quote:Op woensdag 27 september 2006 20:38 schreef roelofjan het volgende:
//2006-09-27: News Nederlands
Hm, dat vetgedrukte hoort er ook tussen te staan?
Dan hadden ze dat wel in hun mail gemeld ipv klikken.quote:Op donderdag 28 september 2006 10:24 schreef 18konijn het volgende:
[..]
Ik vraag het me af, want op 16 april schreef je:
[..]
Denk je niet dat dat laatste veel meer de reden is geweest dat je geband bent?
Met keywords in de achtergrondkleur goochelen is natuurlijk volstrekt tegen de Google-policy.
bij mij ook!quote:Op donderdag 28 september 2006 18:05 schreef jp84 het volgende:
het is weer overgemaakt
google is my friend :love:
Ow yeahquote:Op donderdag 28 september 2006 18:05 schreef jp84 het volgende:
het is weer overgemaakt
google is my friend :love:
In minder dan een minuut heb je het op je adult site staan..quote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:22 schreef JortK het volgende:
Is het ook op de een of andere manier mogelijk om Google op je adult site te zetten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan heb ik nog even voor de boeg...quote:
Tis adult, en maak zelf de galleries dus dat zal wel goedkomen denk je ook niet ;-)quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:03 schreef jp84 het volgende:
gaat het niet om, als het maar unieke content is :p
In principe indexed google je site direct, als je maar linkjes binnen krijgt.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:05 schreef JortK het volgende:
Het loopt hier storm niet normaal
Hoe lang duurt het trouwens voordat je site geindexeerd is door Google op het moment dat je je link gesumbit hebt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |