Veel sites hebben clicksor, maar gebruiken de irritante methodes (popup) dat ik iedereen aanraad om ze te blocken in hun hostsfile.quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:58 schreef latislos het volgende:
ik kwam deze tegen: iemand ervaring met clicksor?
hun website
Dat clicksor klinkt opzich wel interessant, zijn het meer CPM banners die je krijgt, of ook veel CPC? En hoe betalen ze uit? Alleen via een cheque of ook via paypal of overboeking?quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:45 schreef ARKON het volgende:
ik gebruik zelf ook clicksor, gen popup ads wel banners en textlinks. Mag geen exacte gegevens vertellen maar per maand ong tussen de 70 en 0 dollar. dus niet zo heel veel..
Geen idee gebruik geen adsense op forum wel op andere sites maarja.. clicksor betaald via paypal of check minimum is 20 dollar maar dat heb je zo binnen met een "redelijke" site.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:13 schreef Duiker_21 het volgende:
[..]
Dat clicksor klinkt opzich wel interessant, zijn het meer CPM banners die je krijgt, of ook veel CPC? En hoe betalen ze uit? Alleen via een cheque of ook via paypal of overboeking?
Ook had ik gelezen dat je Adsense niet in combinatie met clicksor mag gebruiken op dezelfde pagina, klopt dat, of is dat tegenwoordig niet meer zo??
mag ik wel vragen als je tussen de 70 en 0 vrdient, hoeveel bezoekers per dag je hebt op je site?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:25 schreef ARKON het volgende:
[..]
Geen idee gebruik geen adsense op forum wel op andere sites maarja.. clicksor betaald via paypal of check minimum is 20 dollar maar dat heb je zo binnen met een "redelijke" site.
Ongeveer 4/500+ bezoekers dus valt best mee.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:50 schreef latislos het volgende:
[..]
mag ik wel vragen als je tussen de 70 en 0 vrdient, hoeveel bezoekers per dag je hebt op je site?
adverteren er ook mensen op je site? of heb je gewoon de standaard network ads?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:18 schreef ARKON het volgende:
[..]
Ongeveer 4/500+ bezoekers dus valt best mee.
We hebben directe adverteerders en network ads. Ik kan niet echt exacte bedragen noemen maar verdiend wel aardigquote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:36 schreef latislos het volgende:
[..]
adverteren er ook mensen op je site? of heb je gewoon de standaard network ads?
en bedoelje nou tussen echt tussen 70 en 0 of moest daar nog een getalletje voor?
dat ga ik dan ook eens proberen per morgen 9.00quote:Op maandag 3 juli 2006 22:54 schreef roelofjan het volgende:
Hm, het helpt toch wel om een beetje met de kleur van de ads te spelen.
Ik gebruikte eerder bewust maar 2 kleuren op m'n site, zwart en wit. Kleur gebruikte ik alleen in m'n adsense advertenties, die links waren rood en vielen dus behoorlijk op.
Alleen is alleen zwart/wit toch wel wat saai, en ik besloot om ook rood in m'n layout te gebruiken. Ik heb het toen niet echt in de gaten gehouden, maar de laatste tijd viel het mij op dat m'n inkomsten en CTR toch wat minder waren dan eerder.
Heb toen een paar weken geleden de linkkleur van adsense veranderd van rood naar blauw.. en sinds die tijd is m'n click through rate flink gestegen. Heb nu ook veel vaker kliks van meer dan 50 cent, dat helpt ook behoorlijk.
Ik zie nu pas dat dat kan.quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:43 schreef Bartje71 het volgende:
Weet iemand toevallig hoe laat AdSense reports mailt als je die op daily hebt staan?
Heb het wel aan staan, maar wellicht moet ik dan 23 uur en 59 minuten wachten voor ik het antwoord weet![]()
Mijn record-klik ligt boven de 15 usdquote:Op zondag 23 juli 2006 22:17 schreef joachim87 het volgende:
Ik had vandaag een klik van 1,49 dollar, kijk dat zijn de echte
Dat doe je idd goed.quote:Op maandag 24 juli 2006 12:56 schreef wdekreij het volgende:
[..]
Mijn record-klik ligt boven de 15 usddát zijn 'de echte'
![]()
idd, wie wil er nu 15 dollar betalen voor 1 bezoeker op je website,quote:Op maandag 24 juli 2006 13:46 schreef M3CABRIO het volgende:
Ik kan me niet indelen dat clicks van >$1 rendabel kunnen zijn voor de adverteerder.
Google zelf zal toch ook minstens het bedrag vangen per click als wat de webmaster krijgt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |