Over welke bedragen praten we dan?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:18 schreef wdekreij het volgende:
Ik heb gewoon een script lopen die ervoor zorgt dat er niet vaker dan X keer vanaf 1 IP-adres kan worden gekliktVoorkomt klikfraude..
Ik moet ook wel, ik ben er namelijk wél grotendeels afhankelijk van![]()
slim hoorquote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:18 schreef wdekreij het volgende:
Ik heb gewoon een script lopen die ervoor zorgt dat er niet vaker dan X keer vanaf 1 IP-adres kan worden gekliktVoorkomt klikfraude..
Ik moet ook wel, ik ben er namelijk wél grotendeels afhankelijk van![]()
Die koers is idd zo bagger, wordt er ook alleen maar slechter opquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:21 schreef DancePlaza het volgende:
me eerste betaling24-jul-2006 Betaling... -USD 143,80
grr.. waarom is het niet 1 op 1 met de eurokrijg ik 113, euro nog wat
verdomme hebi k ingesteld dat ik het via de uitbetaling niet via cheques wil.. krijg ik verdomme een cheque op de deurmat![]()
kost me nog 12,50 om het verzilveren
ik had van CCBILL een cheque: $ 34,45... verzilveren = ¤12.50quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:21 schreef DancePlaza het volgende:
me eerste betaling24-jul-2006 Betaling... -USD 143,80
grr.. waarom is het niet 1 op 1 met de eurokrijg ik 113, euro nog wat
verdomme hebi k ingesteld dat ik het via de uitbetaling niet via cheques wil.. krijg ik verdomme een cheque op de deurmat![]()
kost me nog 12,50 om het verzilveren
kunnen ze niet uitbetalen in euro's dan? want ze versturen ook de brieven vanuit ierlandquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:47 schreef joachim87 het volgende:
[..]
Die koers is idd zo bagger, wordt er ook alleen maar slechter op![]()
Huh?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:28 schreef DancePlaza het volgende:
kunnen ze niet uitbetalen in euro's dan? want ze versturen ook de brieven vanuit ierland
Nee, de meeste Europese adverteerders bieden gewoon in euros.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:19 schreef 18konijn het volgende:
Als adverteerder besteed je een bepaald bedrag in dollarcenten per Adword.
Ja, gewoon naar de ABN of Rabo gaan, kost wel 15 euro ongeveerquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:00 schreef YoshiBignose het volgende:
kheb laatst cheque gekregen van adbrite. kan ik die gewoon bij elke bank innen ofzo??? heb nog nooit cheque gehad
haha ownedquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:55 schreef YoshiBignose het volgende:
WAAAAAAAAAAAAAT?! idd ik lees het, kost rond de 15 en mijn check is maar $14 BAWHWAHWAW wat een bullshit![]()
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:08 schreef Ewaldus het volgende:
vergeet niet belasting te betalen he
Ja, trouwens.........hoe zit het met de belasting?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:08 schreef Ewaldus het volgende:
vergeet niet belasting te betalen he
Omdat sommige adverteerders die optie simpelweg niet hebbenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:34 schreef Xevor het volgende:
Waarom werken jullie niet gewoon via bank overschrijving?![]()
Dat doe ik zelf ook namelijk en volgens mij komen daar geen extra kosten bij.
Huh adverteerders of webmasters?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:41 schreef Stretto het volgende:
[..]
Omdat sommige adverteerders die optie simpelweg niet hebben
je kan nergens mee "wegkomen" gewoon aangeven. Dus haal maar 30/50% van je inkomsten af..quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:06 schreef Stretto het volgende:
[..]
Ja, trouwens.........hoe zit het met de belasting?
Hoeveel kan ik op jaarbasis ermee verdienen en ermee "wegkomen"?
wel hoor. gaat belasting shit afquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:34 schreef Xevor het volgende:
Waarom werken jullie niet gewoon via bank overschrijving?![]()
Dat doe ik zelf ook namelijk en volgens mij komen daar geen extra kosten bij.
kheb het nu ook maar verhoogd, per $10 schiet het dus niet opquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:03 schreef ARKON het volgende:
Daarom laat ik ook alles pas uitbetalen als ik 500USD heb
Er lopen nu al wel wat discussies over belasting, omdat Adsense in de VS gevestigd is, dus eigenlijk werk je voor een bedrijf uit de VS, waarom zou je dan aan Nederland belasting betalen?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 03:27 schreef Ernest0 het volgende:
[..]
je kan nergens mee "wegkomen" gewoon aangeven. Dus haal maar 30/50% van je inkomsten af..![]()
..en je een heffing moet gaan betalen ? FIOD weet meer van je verdiensten af dan je verwacht hoor..quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:55 schreef YoshiBignose het volgende:
ik zou gewoon niks aangeven totdat de belastingdienst gaat zeuren
Ho ho, je mag naast je studiefinanciering 10.000 euro bijverdienen, maar dat betekent echt niet dat je over die 10.000 euro geen belasting hoeft te betalen!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:53 schreef joachim87 het volgende:
Nouja, zoweizo ben ik nu nog student, dus tot 10.000 euro kan ik belastinvrij bijverdienenmaar ik vind het wel intressant, ik lees van alles op het internet, maar wat nu de echte waarheid is blijft voor mij in het midden
Goed idee..quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:55 schreef YoshiBignose het volgende:
ik zou gewoon niks aangeven totdat de belastingdienst gaat zeuren
Stoer man!quote:
haha dat is wel heel erg...quote:Kwam net een site tegen, http://www.tvsteenbergen.nl/Google_Adsense.htm
Als ik lullig wil zijn stuur ik even een mailtje naar de Abuse service![]()
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:11 schreef joachim87 het volgende:
De belastingdienst kan me de pot op![]()
![]()
Kwam net een site tegen, http://www.tvsteenbergen.nl/Google_Adsense.htm
irritante rat-bassa's daar...die komen zichzelf nog wel tegen...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:11 schreef joachim87 het volgende:
De belastingdienst kan me de pot op![]()
![]()
Kwam net een site tegen, http://www.tvsteenbergen.nl/Google_Adsense.htm
Dus een hosting account mag je dan weer wel aftrekken?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:39 schreef 18konijn het volgende:
[..]
Ho ho, je mag naast je studiefinanciering 10.000 euro bijverdienen, maar dat betekent echt niet dat je over die 10.000 euro geen belasting hoeft te betalen!
In beginsel moet je iedere cent die je verdient aangeven, ook al komt die uit Amerika of waar ook vandaan. Je bent nu eenmaal in Nederland woonachtig. Daar staat tegenover dat je de kosten mag aftrekken (hosting etc).
Als het om een paar honderd euro gaat, zou ik me er niet druk om maken, maar 10.000 euro zwart bijverdienen, dat is toch behoorlijke fraude en dat komt je duur te staan bij ontdekking.
naar mijn weten mag je alle uitgaven gerelateerd aan je extra inkomsten aftrekken..quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:12 schreef Stretto het volgende:
[..]
Dus een hosting account mag je dan weer wel aftrekken?
En hoe zit het met scripts die je koopt etc voor je website?
En adverteren tegen betaling op andere websites?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |