quote:Op zondag 18 juni 2006 00:15 schreef Allan24 het volgende:
Ik heb te veel postzegels!
Welkom en veel plezier met Postcrossen!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:42 schreef Smittend het volgende:
Ik heb mij net geregistreerd en mijn eerste adres ontvangen
ik vind 't wel een beetje spannend hoor
Ik ben nu ook een postcrosser
![]()
Alleen bedenk ik me net heb ik geen postzegels in huis voor het buitenland....kan ik er dan gewoon 2 van 0,39 cent opdoen?
Ja precies, ik zou het niet erg vinden hoor, wat teveel postzegelsquote:
Da's niet nodig joh! We zijn niet verslaafdquote:Op zondag 18 juni 2006 00:19 schreef Allan24 het volgende:
*Aanmelding voor Jellinek de deur al uit doet
oeh, jij bent wel heel ergquote:Op zondag 18 juni 2006 00:38 schreef Allan24 het volgende:
Nee, verslaafd is een groot woord...
* Allan24 F5't nog eens in het forum![]()
Finland isquote:Op zondag 18 juni 2006 02:21 schreef DuchessX het volgende:
Vandaag weer een Fins kaartje ontvangen
En ik mag er weer 2 naar Finland toe sturen.
shyme.quote:Op zondag 18 juni 2006 00:01 schreef Saphira200 het volgende:
Naar welke persoon moest je dat kaartje naar Ghana sturen?
OMGquote:Op zondag 18 juni 2006 01:34 schreef Sonja27 het volgende:
Ik heb vanmiddag een meesterlijk kaartje gekocht voor iemand die geslaagd is voor zijn eindexamen! Ik zal hier even een scan plaatsen!
Ik moest vreselijk lachen toen ik hem in de rekken zag!![]()
[afbeelding]
ow jammerquote:Op zondag 18 juni 2006 10:19 schreef Fannetje het volgende:
[..]
shyme.
Maar die heeft pas één kaartje verstuurd, 0 ontvangen en sinds 27 april al niet meer ingelogd, dus ik heb weinig hoop!
quote:Europa 2006
0000-0250 g. Priority ¤ 3,40 Standard ¤ 2,85
0250-0500 g. Priority ¤ 5,50 Standard ¤ 4,25
0500-1000 g. Priority ¤ 10,60 Standard ¤ 7,70
1000-2000 g. Priority ¤ 10,60 Standard ¤ 7,70
Ja, daar snap ik ook niks van. Het is dus goedkoper om iets wat minder dan 500 gram weegt (en dat zijn aardig wat dingen...) naar de rimboe in Australie te sturen, dan naar je buurmanquote:Op zondag 18 juni 2006 16:43 schreef Allan24 het volgende:
Kan iemand me trouwens uitleggen waarom het verzenden van een pakket binnen Nederland ¤ 6,20 kost (ongeacht het gewicht maar maximaal 10 kilo) en naar het buitenland (binnen Europa) naar verhouding niet zo duur is?
[..]
Ah hij is heel aangekomen.quote:Op zondag 18 juni 2006 10:52 schreef QTPi het volgende:
Hee mede'lotgenoten'
Ik ben weer terug van een weekendje Indian Summer Festival (even bijkomen nog hoor) en natuurlijk was de postbode me niet vergeten![]()
Allereerst het mooiste wat ik gekregen heb: een Maori hangertje genaamd 'Koru' wat staat voor 'new life, personal growth & strenght'Dank je wel Jaguarized
![]()
![]()
Verder een kaart van Allan24van Vincent van Gogh met de mooie tekst: Il est difficile de se connaître soi-même
(Het is moeilijk jezelf te leren kennen) Dank je wel Allan24
![]()
![]()
Een 'other way around tag' van het spel tick-lawn bowls (soort bowlen op gras met kleinere rubber ballen.)
Een 'beach tag' van Martha's Vineyardgestuurd door Zmrzlina
En een koelkastmagneet van een flower fairy![]()
Was het 40?quote:Op maandag 19 juni 2006 11:51 schreef Vava het volgende:
bedankt
![]()
![]()
Jaguarized, je hebt een typefoutje gemaakt![]()
![]()
quote:
Bewaart er niemand de kaartjes van voorgaande dagen tot je jarig bent?quote:Op maandag 19 juni 2006 12:58 schreef Vava het volgende:
[..]
![]()
![]()
En de postbode moet nog komen en het is maandag dus laat![]()
Blijkbaar niet!quote:Op maandag 19 juni 2006 13:05 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Bewaart er niemand de kaartjes van voorgaande dagen tot je jarig bent?![]()
nogmaals gefeliciteerd danquote:Op maandag 19 juni 2006 15:07 schreef Vava het volgende:
[..]
Oja, ik ben 2 uurtjes geleden tante geworden van 3 jonge poesjes![]()
![]()
Welkom bij Postcrossing!quote:Op maandag 19 juni 2006 21:38 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Dan zal ik Vava ook maar feliciteren !
Ik heb me net aangemeld en heb drie adressen opgevraagd, ga morgen m'n eerste drie kaartjes sturen naar Brazilie, Finland en de VS. (tenminste, als ik weet waar ik m'n zelfgemaakte kaarten gelaten heb, kan ik die nu zo gauw niet vinden stuur ik er morgen maar twee en de derde als ik een kaartje af heb)
SRI LANKA!!quote:Country: Sri Lanka
Languages: english
Naar de USA?? Weird!!quote:You should mail the postcard to the following address:
--
[..]
Philadelphia, PA 19147
USA
Ik heb van de week ook een officiële kaart uit Londen ontvangen! Met de Tower Bridgequote:Op maandag 19 juni 2006 20:47 schreef Sonja27 het volgende:
Iedereen die ik moet feliciteren, gefeliciteerd.
Ik had een officieel kaartje uit Londen!!!!!! YEAH!!!!
En een kaartje van de postcard party uit USA.
En een trouwkaart, want een vriendin van mij gaat trouwen!
Jahoor, ik dacht dat alleen de TPG wel eens rare toeren uithaalde met de route van de postquote:Op maandag 19 juni 2006 22:19 schreef Allan24 het volgende:
Een nieuw adres aangevraagd; heel wazig!!!
[..]
SRI LANKA!!![]()
Maar dan:
[..]
Naar de USA?? Weird!!
Na ja, er staat wel een lijntje naar Sri Lanka dus da's dan wel weer helemaal geweldigd'r zijn maar 4 users daar!!
Ooo ik kwam nog een geweldig topic voor je tegen: vlinderpopquote:Op maandag 19 juni 2006 22:15 schreef Allan24 het volgende:
Ik had vandaag twee kaartjes in de brievenbus: een kaartje van QTPiwaarvan mijn ego een boost krijgt want er staat wel 40x op dat ik HELEMAAL GEWELDIG ben
en een kaart uit Finland waarvan ik eerst dacht dat het een kaart uit de door mij gestarte Helga-tag was (the other wat round tag, waar je kaarten verstuurt die de ontvanger het liefste niet wil hebben) - er staat namelijk een vlinder op en ik heb werkelijk een grafhekel aan die beesten (en dat had ik ook aangegeven in de tag) maar er staat een ID-nummer op dus het is een officiële kaart
[..]
Welkom bij Postcrossing!
quote:Op maandag 19 juni 2006 23:01 schreef Vava het volgende:
[..]
Ooo ik kwam nog een geweldig topic voor je tegen: vlinderpop
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:05 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik heb het dan ook pas opgestuurd na 60 dagen ofzo
Welkom!quote:Op maandag 19 juni 2006 21:38 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Dan zal ik Vava ook maar feliciteren !
Ik heb me net aangemeld en heb drie adressen opgevraagd, ga morgen m'n eerste drie kaartjes sturen naar Brazilie, Finland en de VS. (tenminste, als ik weet waar ik m'n zelfgemaakte kaarten gelaten heb, kan ik die nu zo gauw niet vinden stuur ik er morgen maar twee en de derde als ik een kaartje af heb)
quote:I am a Christian and enjoy going to church and Bible study.
That's very nicequote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:03 schreef Gatalin het volgende:
Postbode kwam net langs en bracht mij een kaartje uit SIngapore!
leukquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:03 schreef Gatalin het volgende:
Oeh vet!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:03 schreef Gatalin het volgende:
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:58 schreef Mobster273 het volgende:
overigens, profiel van die Canadese begint hiermee:
[..]![]()
en dan een kaart krijgen van de meest ongelovige op deze aardkloot![]()
nog 2 open officiële adressenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:29 schreef Muck het volgende:
ik heb al zeker 2 weken niet meer getagged
en ik mag nog 2 adressen aanvragen
misschien ben ik aan het afkicken
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:29 schreef Muck het volgende:
ik heb al zeker 2 weken niet meer getagged
en ik mag nog 2 adressen aanvragen
misschien ben ik aan het afkicken
Wat lief van dat kindquote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:11 schreef JacMar het volgende:
Ik had vandaag een pen uit Nieuw Zeeland en een Moominmagazine uit Finland en zomaar een kaartje van een kind uit mijn klas![]()
![]()
Jaaa dat had ik begrepenquote:Edit: Vava, die proefjes waren voor de Lushtag! Hoop dat je het lekker vindt![]()
Ik hou dat bij in een excel sheet!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:07 schreef Vava het volgende:
Bij de tags weet ik idd niet altijd meer naar wie ik een kaart heb gestuurd, misschien toch het idee van Allan24 toe gaan passen, een schriftje en daar precies in bijhouden naar wie je wat hebt gestuurd en van wie je nog iets gaat krijgen
Ook al zo snel!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:32 schreef Fannetje het volgende:
Ik had een officieel kaartje uit Finland, van memmu, die ik ook al een aantal keer via een tag ontmoet had
Verder is mijn kaartje naar Finland en mijn cadeautje naar Finland (zondag op de post gedaan!) aangekomen, heb ik weer een nieuw adres aangevraagd en mag ik dus weer een kaartje naar Finland sturen
Beetje Fins dagje, dus
das wel een erg stoer nummerquote:Op woensdag 21 juni 2006 00:23 schreef Allan24 het volgende:
Vandaag twee van mijn verzonden (officiele) kaarten aangekomen, waaronder de NL-12345 naar Hawaii... heeft er 12 dagen over gedaan. Zelf heb ik ook een (tag-)kaart ontvangen
als je in 3 adressen Japan én Ruslanfd hebt moet je niet zeuren over die ene Finland....quote:Op woensdag 21 juni 2006 01:49 schreef DuchessX het volgende:
Zo weer 3 adressen aangevraagd.
Natuurlijk zat er ook een bij voor Finland
En verder Japan en Rusland.
het is ook moeilijk om de juiste ID op zo'n kaart te schrijvenquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:54 schreef Muck het volgende:
okee, okee, ik kon het niet meer tegehouden
eentje naar amerika en een naar Frankrijk
ook een kaartje uit schotland en een uit duitsland gekregen trouwens
vooral die schotse is
met koeien*O*
en een kaartje uit amerika waarvan de ID niet klopt
ja, ik ookquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:25 schreef Allan24 het volgende:
Ik schrijf het er meestal twee keer op (voor het geval dat de postmachines er doorheen stempelen) en dan nog in een andere kleur ook dan de rest van de tekst (dan valt het zeker op)
nee, dat is slowakijequote:Op woensdag 21 juni 2006 15:05 schreef QTPi het volgende:
Mijn laagste was SK-300, das ook Slovenië he?
Vandaag had ik er weer 5.Slechts 1 offciële en de rest tag.
![]()
![]()
Straks naar het concert van Robbie Williams![]()
is dat nu je laagste nummer?quote:
quote:
meteen is overtroffen door de 428 uit IJslandquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:25 schreef Allan24 het volgende:
GR-511 is mijn laagste nummer, uit Griekenland dus
Hé, grappig, ik heb IS-429quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:08 schreef Allan24 het volgende:Een officiële kaart uit IJsland (IS-428)
Idd, GB 9407.quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:35 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
![]()
nee, natuurlijk niet aap, Wales is GB
Dat was ik niet, mijn laagste is MD-139quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:16 schreef Mobster273 het volgende:
misschien grappig om eens te vergelijken, wat is het laagste nummer dat je ooit hebt ontvangen?
Brighton dus 41 (neem ik iig aan)
maar ik heb ook al eens NC-13 voorbij zien komen, Vava als ik me niet vergis
Die van mij is 277, uit Slovenië
quote:Op woensdag 21 juni 2006 07:43 schreef Jaguarized het volgende:
Klonk, ik heb wat tijdschriften gevonden. Stuk of wat verschillende, ze zijn allemaal 6.95 of 7.00 dollar = iets minder dan de helft in euro's.
Jaaaa Mr. Doo heb ik ook gehad! Ik had een kaart met parkietjes gestuurd en dat kon hij wel waarderen!quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:33 schreef Vava het volgende:
Ik heb vandaag een officiele kaart naar Mr. Doo op de post gedaan. Mr Doo is dus een kat, zijn baas zal de PC-administratie wel bijhouden denk ik
Heb deze kaart gestuurd:
[afbeelding]
Ik vond het wel grappig, mensen die zich als katten gedragen, kaart is "geschreven" door een van mijn katten![]()
Ik ben ook heel benieuwd wat ik hier voor reactie op ga krijgenquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:18 schreef Sonja27 het volgende:
[..]
Jaaaa Mr. Doo heb ik ook gehad! Ik had een kaart met parkietjes gestuurd en dat kon hij wel waarderen!![]()
ok, ik heb me dus wel vergist, maar ik weet zeker dat er iemand hier heeft gemeld dat diegene een kaart met 13 hadquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:39 schreef Vava het volgende:
[..]
Dat was ik niet, mijn laagste is MD-139wel laag maar niet zo laag
ook goedquote:Op donderdag 22 juni 2006 01:04 schreef Allan24 het volgende:
p-etr-a had NC-13: http://postcrossing.web-log.nl/
oeps, ehm, laat het excl, verzenden niet boven een tientje max 12.50 uitkomen, dan kan ik het nog verantwoorden tegenover de boekhoudingquote:
2 voor 7 euro ex verzenden?quote:Op donderdag 22 juni 2006 03:08 schreef Klonk het volgende:
[..]
oeps, ehm, laat het excl, verzenden niet boven een tientje max 12.50 uitkomen, dan kan ik het nog verantwoorden tegenover de boekhouding![]()
Sturen die 8 Amerikanen je een kaartje zonder postzegel?quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:22 schreef Mobster273 het volgende:
Kaartje uit Finland gekregen vandaag, met daarop de opmerking Ik hoop dat het er niet een is die je al hebt...
je raad het al....mooie is nu dus dat ik wél een dubbele kaart heb, maar nog geen dubbele postzegels
uit Finland dan, want in Amerika kunnen ze er geen klap van, van de 9 kaarten tot nu toe maar 1 postzegel...
al voor ik op invoeren had gedrukt wist ik dat die ging komen, maar ik ben zo lam vandaag dat ik geen zin had om het aan te passenquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:23 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Sturen die 8 Amerikanen je een kaartje zonder postzegel?![]()
overigens, bij 1 was het wel zo dat er geen postzegel opzatquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:24 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
al voor ik op invoeren had gedrukt wist ik dat die ging komen, maar ik ben zo lam vandaag dat ik geen zin had om het aan te passen
Dat was een inkoppertje idd.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:24 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
al voor ik op invoeren had gedrukt wist ik dat die ging komen, maar ik ben zo lam vandaag dat ik geen zin had om het aan te passen
Das wel jammer. 9 van de 10 Amerikanen sturen volgens mij zo'n duffe postzegel met een bruinig landschap ofzo.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:25 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
overigens, bij 1 was het wel zo dat er geen postzegel opzat
Great Smoky Mountains, North Carolina/Tennesseequote:Op donderdag 22 juni 2006 14:30 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Das wel jammer. 9 van de 10 Amerikanen sturen volgens mij zo'n duffe postzegel met een bruinig landschap ofzo.![]()
Ik gooi er vaak van die 40 cent postzegels op, dan heb je wat variatie.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:31 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
Great Smoky Mountains, North Carolina/Tennessee
dat staat erop iig
die onderste is dus de enige soort die ik nu heb uit de VSquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:37 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik gooi er vaak van die 40 cent postzegels op, dan heb je wat variatie.
Onderstaande worden het meest gebruikt:
[afbeelding]
[afbeelding]
e-mail adres? of postadres?quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:40 schreef Jaguarized het volgende:
Erg inspirerend.
Mobster, kan je me je adres even doormailen overigens?
dat was eigenlijk ook niet zo'n zinnige vraag hequote:
Gezien het topic niet nee.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:42 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
dat was eigenlijk ook niet zo'n zinnige vraag he
quote:
quote:
OKquote:
quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:52 schreef Jaguarized het volgende:
Ah jij vindt het ook al zo zielig dat Mobster zo weinig post krijgt.
quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:52 schreef Jaguarized het volgende:
Ah jij vindt het ook al zo zielig dat Mobster zo weinig post krijgt.
oeh, ik wacht in spanning afquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:57 schreef Muck het volgende:
ik ben er weer vandoor
mobster, je krijgt van de week een mooi kaartje
Het is dan ook wel een dubbele post waardquote:
Hoeveel sinds 23-4 verzonden kaarten zijn er van jou geregistreerd dan?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:49 schreef Vava het volgende:
Whoei!
Ik sta er nog steeds niet bijen toch vraag ik steeds gelijk een kaart aan als er een is aangekomen
Da's zuurquote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:52 schreef Jaguarized het volgende:
NZ-3601 Sileas Germany 23 Apr, 2006 60 Expired
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:51 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Hoeveel sinds 23-4 verzonden kaarten zijn er van jou geregistreerd dan?
ik heb er al 2 expired, en dan loop ik in totaal verstuurde kaarten waarschijnlijk ook nog achter op de meest versturende mensenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:00 schreef Allan24 het volgende:
Expired =
Van mij staat er momenteel een op 51 dagen, naar de USA... duurt gvd nog een week voordat een nieuwe kan worden verzonden.
ik ben gezakt, ik heb een tijdje 3 en 4de gestaanquote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:45 schreef Allan24 het volgende:
Zojuist weer een kaart van mij aangekomen, in Portugal deze keer
Intussen staan er (voor zover ik weet) al 3 Fok!kers in de top 50 van meest actieve users van de afgelopen 60 dagen:
[afbeelding]
Ik zal het in elk geval nooit vergetenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ben gezakt, ik heb een tijdje 3 en 4de gestaan
ik ga over 2 weken op vakantie, dan zet ik er in mijn profiel gewoon bij, dat als je een kaart gestuurd hebt dat die iig niet voor het einde van mijn vakantie wordt geregistreerd...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:44 schreef Vava het volgende:
Zonde hoor, tenzij ze op wereldreis ofzo zijn, is het niet netjes om je ontvangen kaarten niet te registreren en niet te reageren op berichten met de vraag of de kaart inmiddels aan is gekomendoe dan niet mee aan Postcrossing
Ik doe dat ook altijd, anders zitten die mensen zich ook maar af te vragen waarom je niet meer inlogd, zoals ik soms wel eens heb met personen die al lang een kaart van mij binnen zouden moeten hebben...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:46 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik ga over 2 weken op vakantie, dan zet ik er in mijn profiel gewoon bij, dat als je een kaart gestuurd hebt dat die iig niet voor het einde van mijn vakantie wordt geregistreerd...
lijkt mij normaal, maar volgens mij doet niemand dat...
eigenlijk zou ik het er nu al bij kunnen zetten, immers uit sommige afgelegen gebieden kan het wel meer dan 2 weken duren voordat die hier is... en aangezien ik toch al weet wanneer ik geen kaarten ga registreren...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:49 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Ik doe dat ook altijd, anders zitten die mensen zich ook maar af te vragen waarom je niet meer inlogd, zoals ik soms wel eens heb met personen die al lang een kaart van mij binnen zouden moeten hebben...
mjah, als ik het zou weten, ik ben inmiddels tijdens mijn lidmaatschap 1 keer 8 dagen ofzo weggeweest, maar dat wist ik niet van tevorenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:54 schreef Vava het volgende:
Ik ben ook wel van plan om een melding neer te zetten maar sinds mijn registratie op PC ben ik niet langer dan 3 dagen van huis geweestmaar bij langer dan 5 dagen zou ik het wel vermelden...
Dan kan je er ook niks aan doenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 01:57 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
mjah, als ik het zou weten, ik ben inmiddels tijdens mijn lidmaatschap 1 keer 8 dagen ofzo weggeweest, maar dat wist ik niet van tevorendan is het al lastig melden
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 02:01 schreef Gatalin het volgende:
Ik heb een paar keer een erg lang weekend gehad en het toen zelfs gemeld
Ja, maar toen was ik alleen maandag en dinsdag thuis, en ik verwachtte toen een hoop kaartjesquote:Op vrijdag 23 juni 2006 02:02 schreef Vava het volgende:
[..]nou, niet de hele wereld hoeft te weten of ik thuis ben of niet
beetje geduld mag men wel hebben hoor
ooo om die paar dagen zou ik me echt niet druk makenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 02:04 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Ja, maar toen was ik alleen maandag en dinsdag thuis, en ik verwachtte toen een hoop kaartjes
Er lagen er toen wel aantal te wachten toen ik thuis kwam
Jij hebt echt een hele administratiequote:Op vrijdag 23 juni 2006 02:09 schreef Allan24 het volgende:
Bij mij is de kaartenstorm zoals van een week of twee geleden (25+ kaarten per week) wel een beetje voorbijDeze week heb ik er 'maar' 14 binnen gehad tot nu toe
Ik ben ondertussen al gestegen naar plaats 29quote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:45 schreef Allan24 het volgende:
Intussen staan er (voor zover ik weet) al 3 Fok!kers in de top 50 van meest actieve users van de afgelopen 60 dagen:
[afbeelding]
Hey ik zie 3 kaartjes van mequote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:23 schreef Jaguarized het volgende:
Voor Klonk:
[afbeelding]
En zo ziet een bijna volle wand met kaartjes eruit:
[afbeelding]
Dit boekje heb ik gekocht. Staan allemaal plaatjes in waar de kiwi op staat (munten, reclame bla bla bla)
[afbeelding]
Ik zie een kaart van mij van Stockholm? Toch? Zo ja, dan is die kaart op tijd aangekomenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:23 schreef Jaguarized het volgende:
Voor Klonk:
[afbeelding]
En zo ziet een bijna volle wand met kaartjes eruit:
[afbeelding]
Dit boekje heb ik gekocht. Staan allemaal plaatjes in waar de kiwi op staat (munten, reclame bla bla bla)
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:23 schreef QTPi het volgende:
Ik tag wel eens mensen
Joh! Je tagged, dat doe ik nou nooitquote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:23 schreef QTPi het volgende:
Oja een vraagje.
Ik tag wel eens mensen (oja?)en dan vraag ik hun adres. Nu duurt het bij 1 persoon wel enorm lang voordat er gereageerd wordt en ik kan ook zien dat de U2U nog niet gelezen is.
![]()
Wat doen jullie dan nog in zo'n geval? Het is onderhand 9 dagen geleden en de bezoeker is sindsdien ook niet meer geweest en is ook een newbie op het forum. Ik voel me geremd in mijn hobby![]()
![]()
Ik had het ook gemeld toen ie aan kwam.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:30 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik zie een kaart van mij van Stockholm? Toch? Zo ja, dan is die kaart op tijd aangekomen
oquote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:37 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik had het ook gemeld toen ie aan kwam.![]()
Nou ja zegquote:Hi!
Thanks for tagging..:D
Can you send it to me unwritten in an envelope please? Thank you!
Dat vind ik zo lompquote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:42 schreef Allan24 het volgende:
Heb ik iemand getagged, vraag ik om het adres in een u2u, krijg ik dit terug:
[..]
Nou ja zegwees blij dat je een kaart krijgt, het idee is dat je een POSTkaart ontvangt, met een postzegel en tekst en adres erop... als je een onbeschreven item wil download dan een foto en print 'm
Ik ga 'm ook HELEMAAL vol schrijvenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:45 schreef Vava het volgende:
[..]
Dat vind ik zo lomp![]()
wees verdomme blij dat je post krijgt![]()
Fotoquote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:06 schreef Allan24 het volgende:
Postzegel erop gedaan mèt ingebakken priority vermelding, maar desondanks zo'n knoepert van een blauwe PRIORITY zegel erop + adres is verdeeld over vijf regels + elke vierkante centimeter is beschreven
quote:
Zwöds wörd vån de wäk!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 02:27 schreef Vava het volgende:
Slår
Jeu!!!! Zweudse weurden zeun eukeu!!!!!quote:
Hey die gebruiker ken ikquote:
Eén woord: taggen!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:15 schreef Saphira200 het volgende:
Vandaag weer geen kaarten!
Ik heb in deze hele week maar één kaart gehad![]()
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:57 schreef Vava het volgende:
Ik heb een kaart van Helga![]()
Ik denk een officiele waar ze vergeten is de code er op te zetten want ik zou anders niet weten hoe ze aan mijn adres komt
Verder nog een magneet, een officiele uit de VS en een tag uit Finland
Ik ga hem eens grondig bekijken terwijl ik een kopje thee drinkquote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:01 schreef Allan24 het volgende:
[..]!!
Wat ga je ermee doen? Ritueel verbranden?
Theequote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:11 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik ga hem eens grondig bekijken terwijl ik een kopje thee drink![]()
Ja, zou ze het leuk vinden om een bedankkaartje met wat thee te krijgenquote:
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:57 schreef Vava het volgende:
Ik heb een kaart van Helga![]()
Ik denk een officiele waar ze vergeten is de code er op te zetten want ik zou anders niet weten hoe ze aan mijn adres komt
Ze vindt me liefquote:
Nou, het is zowaar een kaart die ik mooi vind, nou vind ik eigenlijk elke kaart wel leuk die ik krijgquote:Op zondag 25 juni 2006 01:09 schreef Sonja27 het volgende:
Hahahaha, Helga!!!!! Was het wel een kaartje naar jouw wens? Anders moet je haar op zijn minst stalken hoor! En voor straf een lading thee sturen natuurlijk!![]()
Langskomenquote:Op zondag 25 juni 2006 01:20 schreef Vava het volgende:
[..]
Nou, het is zowaar een kaart die ik mooi vind, nou vind ik eigenlijk elke kaart wel leuk die ik krijgmaar ze is wel erg trots op Florianopolis
het wordt erg de hemel in geprezen, ik moet langskomen enz..
Als bedankje krijgt ze thee![]()
Misschien wil Muck wel meequote:Op zondag 25 juni 2006 01:38 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Langskomen![]()
![]()
![]()
![]()
!!
![]()
![]()
Waar blijft Muck nou? Die bescheurt het denk ik![]()
ROFL count me in!quote:Op zondag 25 juni 2006 01:44 schreef Vava het volgende:
[..]
Misschien wil Muck wel meeeen Fok! Postcrossingmeeting "bij Helga op de thee"
![]()
Ik kan hem niet eens registreren, ze is vergeten de code op de kaart te zettenquote:Op zondag 25 juni 2006 11:04 schreef Klonk het volgende:
ik zou weigeren de kaart te registreren omdat ie niet mooi genoeg is
Dan gewoon laten expirenquote:Op zondag 25 juni 2006 14:01 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik kan hem niet eens registreren, ze is vergeten de code op de kaart te zetten![]()
nee, gewoon eisen dat ze een echt mooie kaart stuurtquote:
Ik heb nog oranje vloeitjesquote:Op zondag 25 juni 2006 23:39 schreef Allan24 het volgende:
Voor de 'Country specialty tag' heb ik een stuk of wat oranje wuppies over...
Stuur je geen felicitatiekaartje?quote:Op zondag 25 juni 2006 23:59 schreef Allan24 het volgende:
De eerste kaart die ik uit Portugal krijg, wordt ritueel verbrand
Hoeveel zouden ze er krijgenquote:
LOL ja straks heb ik het gedaan!quote:Op maandag 26 juni 2006 01:29 schreef Vava het volgende:
En indien je niet weet wat je op de gele/rode kaart naar Portugal moet schrijven wat inspiratie: http://www.insultmonger.com/swearing/portuguese.htm
met dank aan Allan24
quote:
Geweldig kaartje Fan!quote:Op maandag 26 juni 2006 18:59 schreef Fannetje het volgende:
Woohoo, mijn kaartje naar Ghana is aangekomen!Dat levert een mooi lijntje op!
klik hier voor het plaatje
Mijn kaartje naar Finland is ook aangekomen, dus ik kan weer 2 adressen aanvragen.
Ik had zelf een stationary-swap pakketje uit Nieuw Zeeland, postpapier, stickers, notitieboekje en drie mooie kaarten
Oranjequote:Op maandag 26 juni 2006 20:14 schreef QTPi het volgende:
[..]
![]()
Wat voor kleur krijg je eigenlijk als je rood met geel mengt(Schiet me net zomaar te binnen!
Ja, alleen wel jammer dat al die mooie lijntjes verzonden kaarten zijn, en geen ontvangenquote:Op maandag 26 juni 2006 20:23 schreef Klonk het volgende:
jij hebt sowieso mooie lijntjes, india, iets in het midden oosten
'k Zie 'm nietquote:Op maandag 26 juni 2006 20:24 schreef QTPi het volgende:
http://www.badongo.com/file/953343
Mijn historiemap
Hahaha ja, zo'n klont heb ik ook. Maar waar ik eerst elke keer Finland had heb ik nu steeds de VSquote:Op maandag 26 juni 2006 22:37 schreef QTPi het volgende:
Ja lekker veel kaartjes al, vooral die klont in Finland![]()
Amerikanen hebben echt geen idee van de wereld buiten de grenzen!quote:I have a pair of clogs my dad got me in Holland when I was a little girl. Not the tourist clogs, but from a factory where everyday people got them. Do people still where them in Netherland?
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 01:27 schreef Allan24 het volgende:
U2U van iemand die ik een 'Holland' (tag-)kaart had gestuurd:
[..]
Amerikanen hebben echt geen idee van de wereld buiten de grenzen!
Hoezo? Mijn buurman loopt ook op die dingen en als ik bij mijn familie in Groningen kom zie ik nog zat mensen lopen op klompen...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 01:27 schreef Allan24 het volgende:
U2U van iemand die ik een 'Holland' (tag-)kaart had gestuurd:
[..]
Amerikanen hebben echt geen idee van de wereld buiten de grenzen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |