als hij uitkomt laat ik hem meteen vrij uiteraard. Ik heb ook gaatjes in het potje gemaakt.quote:Op maandag 19 juni 2006 22:04 schreef Markster het volgende:
Je had hem ook lekker kunnen laten zitten.
In een gevangenis zitten ook gaten.quote:Op maandag 19 juni 2006 22:13 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
als hij uitkomt laat ik hem meteen vrij uiteraard. Ik heb ook gaatjes in het potje gemaakt.
je kan ool overdrijven. een vlinderpop maakt het echt niet uit if hij in een potje zit, of aan de boom. Hij zit gewoon op zijn blaadje.als de vlinder eruit komt laat ik hem meteen los.quote:
Heheh, BHFH zal raar staan kijken als-ie opeens een prachtige kakkerlak heeft.quote:Op maandag 19 juni 2006 22:25 schreef Adfundum het volgende:
Hoeft geen vlinder te zijn hoor, heel veel insecten verpoppen zich. Benieuwd wat er uit komt. In de natuur gaan de meeste poppen dood dus in een potje bewaren is helemaal niet slecht, veel meer overlevingskans.
Met een fotootje erbij valt er meer over te zeggenquote:Op maandag 19 juni 2006 22:35 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
hij zat aan een blaadje van een soort heg en is helemaal wit
*nog steeds op foto wacht, of is de pop al uitgekomen intussen (dan nog steeds op foto wacht eigenlijk)quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:30 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik zal deze week een foto posten. De pop staat op mn werk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |