Mijn nummer wat doe je !quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:39 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik heb rugnummer 3
sta nr 3 namelijk met posten op wkquote:Op woensdag 14 juni 2006 19:43 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Mijn nummer wat doe je !
Ik ga dan voor nummer 6
Nummer voor de hele defensie of middenveld.
Tong moet de spelers kiezen en de nummer geven !
Tong ik ben je vaste man achterin !!!
gadverdamme niet doenquote:Op woensdag 14 juni 2006 19:46 schreef SCH het volgende:
Ik meld me aan voor de verzorging/fysio
Ja maarquote:Op woensdag 14 juni 2006 19:46 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
sta nr 3 namelijk met posten op wk![]()
Jij hebt tenminste een spelersvrouw straks.quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:56 schreef Dagonet het volgende:
Ikkeh, eh, ik blijf wel kansloos thuis toekijken.
Tong is de bondscoach dus alles kan.quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:11 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Ik speel wel de blanke Clarence Seedorf, het onbegrepen genie... (lekker thuis met een biertje in de hand met de vrouw WK kijken en genieten van 't zonnetje)
... tenzij de bondscoach onverhoopt anders mocht beslissen natuurlijk
Als je maar niet de hele tijd om respect gaat zitten zeiken, anders flikker je maar weer op naar Milaan. Zeiknegert.quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:11 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Ik speel wel de blanke Clarence Seedorf, het onbegrepen genie... (lekker thuis met een biertje in de hand met de vrouw WK kijken en genieten van 't zonnetje)
... tenzij de bondscoach onverhoopt anders mocht beslissen natuurlijk
Hadden Beenhakker en Advocaat dat wel dan toen ze coach van NL waren ?quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:19 schreef Borkydude het volgende:
Alsof Tong leidinggevende capaciteiten heeft
Schijt de paus in het bos?quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:20 schreef Hathor het volgende:
[..]
Hadden Beenhakker en Advocaat dat wel dan toen ze coach van NL waren ?![]()
Ja, als hij aan het hiken is .quote:
Ik ben de aanvoerder !quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:19 schreef Borkydude het volgende:
Alsof Tong leidinggevende capaciteiten heeft
Kijk, daarom mag ik dus ook niet mee van Marco... Van die figuren (meestal zijn het over het paard getilde kleine jongetjes die net komen kijken) die (uit jaloezie??) meteen maar beginnen te scheldenquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:16 schreef Hathor het volgende:
[..]
Als je maar niet de hele tijd om respect gaat zitten zeiken, anders flikker je maar weer op naar Milaan. Zeiknegert.![]()
quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:44 schreef Bruce117 het volgende:
Ik wil een andere coach.
Deze heeft geen tijd
je mag dan wel veel scoren, je moet de bal eens overzetten!quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:12 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben als no 2 in de stats dan wel de sterspeler die er 8 inramt en ons aan de titel helpt
Doe maar tijdens de wedstrijd, ik speel toch niet, langdurig geblesseerd en zo..quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:39 schreef Jane het volgende:
Dan verzorg ik het zwembadfestijn na afloop wel.
Zal ik de scepter dan maar overnemenquote:
quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:44 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
[..]
je mag dan wel veel scoren, je moet de bal eens overzetten!
en ik wil niet op trainingskamp naar Joegoslaviëquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:53 schreef Plastic_Power het volgende:
Sorry Tong, we hebben gestemd in de kleedkamer en er is besloten een andere bondscoach te zoeken. Onze voorkeur gaat uit naar Johan Cruijff. Als er iemand anders dan Cruijff wordt aangewezen verpest dat de sfeer en kunnen we niet de volle 100% inzet garanderen.![]()
Ik ook niet.quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:08 schreef snellejelle het volgende:
[..]
en ik wil niet op trainingskamp naar Joegoslavië
Opkankeren, ik sta op doel.quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:23 schreef tong80 het volgende:
In het doel de 3 homo's
1 SCH
2 Dutchgooner
3 LoekB
Achterin
4 Me-Wesley
5 Jorien van den Herik
6 The Legend Killer
7 Bruce 117
8 456
9 dvdFreak
Middenveld
10 Snelle Jelle
11 Hathor
12 Plastic power
13 DrDrentz
14 Venomsnake
15 Stuart
16 Golfer
Aanvallers
17 Bos
18 Popolon
19 Bjoro
20 Dylan Dog
21 Digger
22 Methodmich
23 Pascalheister
Assistent bondscoaches Voreg en Yeahinho
Verzorger Bluezz
Assistent verzorger Clauwhee
Persvoorlichter Vaduz
Busschauffeur Beschouw
Keeperstrainer Terrorrobbie we houden het dan bij homo's onderling
Veranderingen zijn nog mogelijk. Dit hangt samen met de reacties in de pers. Ik laat me graag beïnvloeden.
De selectie kan nog worden veranderd. We zien dan wel of ik je verzoek kan inwillegen.quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:25 schreef golfer het volgende:
Nummer 16 staat me niet. Ik wil mijn oude nummer 14 weer terug, coach.
De coach heeft express de lelijkste spelers in de verdediging gezetquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:29 schreef Bruce117 het volgende:
hmmm vlak voor de 3 homo's.
Of dat nou zo'n goed idee is
eerst de echtgenotes, dan de vriendinnenquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:28 schreef Jane het volgende:
Hee Tong, er is toch wel plaats voor de vrouwtjes, he?
Daarom heb ik je ook genomen. Nou ja genomen ? Geselecteerd is in dit geval een betere woordkeuze.quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:28 schreef SCH het volgende:
Mag ik er uit opmaken dat ik 1e keeper ben?
Ik ga egt wel met de rug naar het veld staan, ze schieten zo hard.
quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:30 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
eerst de echtgenotes, dan de vriendinnen![]()
Ik wil je wel graag mee, voor de taalbarriere, zal het aan de bondscoach voorleggen okay.quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:32 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Zoals voorspelt, lekker thuis met 'n biertje en 't vrouwtje voor de buis.. Niemand die mijn kwaliteiten respecteerd hier in Nederland, zelfs de bondscoach Tong80 niet.. Weg met die gast!!!
We hebben gekozen voor je broer Jackquote:
Pers reageert furieus op selectiebeleid: Borkydude valt buiten selectiequote:Op woensdag 14 juni 2006 21:23 schreef tong80 het volgende:
Veranderingen zijn nog mogelijk. Dit hangt samen met de reacties in de pers. Ik laat me graag beïnvloeden.
quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:35 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
We hebben gekozen voor je broer Jack
[afbeelding]
Je bent net op tijd hersteld. Toegevoegd.quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:34 schreef TheVulture het volgende:
Waar ben ik in het hele verhaal![]()
nummer 2 in de stats
quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:35 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Pers reageert furieus op selectiebeleid: Borkydude valt buiten selectie
Achterhaald bericht dit...quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:39 schreef TheVulture het volgende:
TOPSCORER VULTURE BUITEN FOK!SELECTIE
Bondscoach Tong80 van het FOK-WK-Elftal heeft topscorer Vulture buiten de selectie gehouden. De reden van deze keuze heeft de bondscoach nog niet toegelicht. Opvallend is zijn keuze echter wel, omdat TheVulture een van de meest prominente spelers is die ons land op dit moment kent.
Blijft een kut subforumquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:42 schreef tong80 het volgende:
[Feedback] - Wuppie een #$%^&*( eind op!
Onzin is diep gezakt
quote:Bondscoach Tong80 laat onbegrepen genie thuis
van onze verslaggever
14-06-06
Vanavond heeft bondscoach Tong80 zijn selectie voor het FOK-WK-elftal bekend gemaakt. Grootste verrassing is het ontbreken van het onbegrepen genie Proud2beDiepfries. Ondanks aandringen van eerste keeper SCH bleek de bondscoach onvermurwbaar. Proud2beDiepfries zelf reageerde met een veelzeggend: "Ach, ik ga wel lekker thuis met een biertje en het vrouwtje op de bank zitten WK kijken. Laat de bondscoach maar in de stront zakken met dat stelletje pisnichten van 'm!". Wij (redactie) denken dat dit verhaal nog wel eens een staartje zou kunnen gaan krijgen
.....................................................De Bruine Ster - Lijfblad van voetbalminnend Fok!
quote:
Ik ben nummer 15quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:49 schreef Goldboy het volgende:
Hallo meneer Tong,
Mag ik mee. Ik ben nuttig. Ik ben een soort van aanvallende middevelder in de stijl van Jan Vennegoor of Hesselink. Nuttig, rustig en lelijk. Ik wil nummer 15, 25 of 37.
Mvg.
quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:52 schreef Donaldo het volgende:
Donaldo wacht even af
"Iek hat me latte neutralisere...euh naturalisere maar ikke niet selectie!!" kwam het boos uit de mond van Donaldo!! die zich dit jaar al voor de 4de keer liet naturaliseren, maar ook het elftal van Zwitserland, Trinidad en Tobago en Portugal wilden hem niet in het elftal.
Nu wilt ik niet voor mijn beurt praten maar ik vind van nietquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:49 schreef Goldboy het volgende:
Hallo meneer Tong,
Mag ik mee. Ik ben nuttig. Ik ben een soort van aanvallende middevelder in de stijl van Jan Vennegoor of Hesselink. Nuttig, rustig en lelijk. Ik wil nummer 15, 25 of 37.
Mvg.
Aan de andere kantquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:55 schreef Dos37 het volgende:
woar stoa ik joh
Achter de tap toch?quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:55 schreef Dos37 het volgende:
woar stoa ik joh
quote:Voetballer: Bondscoach heeft syndroom van Down
Bron: ANP
Gepubliceerd: zondag 14 juni 2006
Voetballer DrDentz heeft de Fok!Ploeg in verlegenheid gebracht door voor een tv-camera te suggereren dat bondscoach Tong80 (foto) de uiterlijke kenmerken vertoont van iemand die lijdt aan het syndroom van Down.
"Dat is uit zijn verband gerukt", reageert Dentz. "Ik kan hier niks mee."
Bij zijn geboorte raakte een gezichtszenuw bekneld, waarbij een gedeelte van Tong80's lippen, tong en kin verlamd raakte. Hierdoor hangt de tong permanent uit zijn mond.
Ik zei nog "steriliseren, niet naturaliseren moron". En dat hoeft ook maar 1 keer.quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:52 schreef Donaldo het volgende:
Donaldo wacht even af
De ijzersterke topverdediger Donaldo gaat (nog) niet mee naar het WK, bondcoach Tong80 liet hem thuis maar weet dat hij niet zonder de verdediger kan. "Iek hat me latte neutralisere...euh naturalisere maar ikke niet selectie!!" kwam het boos uit de mond van Donaldo!! die zich dit jaar al voor de 4de keer liet naturaliseren, maar ook het elftal van Zwitserland, Trinidad en Tobago en Portugal wilden hem niet in het elftal.
Het is wachten op het moment dat Tong80 uit een nachtmerrie waarin hij door die Manschaft wordt uitgeschakeld wakker wordt en hij alsnog besluit alsnog Donaldo te selecteren
![]()
![]()
De Poll van Maurice De Hond;
Moet Donaldo mee met het Fok wk team?
Ja 77%
Nee 2%
Ik vind Tong lief 21 %
je kan altijd nog bij Andorra terechtquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:52 schreef Donaldo het volgende:
Donaldo wacht even af
De ijzersterke topverdediger Donaldo gaat (nog) niet mee naar het WK, bondcoach Tong80 liet hem thuis maar weet dat hij niet zonder de verdediger kan. "Iek hat me latte neutralisere...euh naturalisere maar ikke niet selectie!!" kwam het boos uit de mond van Donaldo!! die zich dit jaar al voor de 4de keer liet naturaliseren, maar ook het elftal van Zwitserland, Trinidad en Tobago en Portugal wilden hem niet in het elftal.
Het is wachten op het moment dat Tong80 uit een nachtmerrie waarin hij door die Manschaft wordt uitgeschakeld wakker wordt en hij alsnog besluit alsnog Donaldo te selecteren
![]()
![]()
De Poll van Maurice De Hond;
Moet Donaldo mee met het Fok wk team?
Ja 77%
Nee 2%
Ik vind Tong lief 21 %
quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:17 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz besteld alvast een paar pakken spons, en frist de liesbreukblessure-kennis even op
Bron forum.fok.nlquote:Verdediger TLK opgelucht
'Ik ben blij dat ik naar het WK mag': sprak de bikkelharde verdediger TLK na de bekendmaking van de WK selectie door bondscoach Tong. De verdediger was vaak in opspraak ivm zijn vele rode kaarten, maar hij was afgelopen seizoen toch een onmisbare schakel voor zijn club. Hij speelde 25 competitie duels en daarin scoorde hij 8 doelpunten. 'Tong weet wat hij aan mij heeft en hij kan me op elke positie in de verdediging opstellen: aldus een blije TLK.
Ik heb geen probleem met homoseksuele medespelers dus van mij mag jequote:Op woensdag 14 juni 2006 23:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik kreeg een verzoek van de Gaykrant voor een fotoreportage, mag dat
Okay, buk maarquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb geen probleem met homoseksuele medespelers dus van mij mag je
"geen probleem" wil niet zeggen dat je mijn kont mag uitboren hequote:
Hij moet er toch eerst inboren?quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
"geen probleem" wil niet zeggen dat je mijn kont mag uitboren he
Het zal wel, zoveel verstand heb ik er nu ook weer niet vanquote:
Heb je van de sextape gehoord?quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb geen probleem met homoseksuele medespelers dus van mij mag je
The Vulture gaat douchen met zijn ondergoed aan.quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
"geen probleem" wil niet zeggen dat je mijn kont mag uitboren he
Daar zin ze op geselucteerdquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:13 schreef SCH het volgende:
Er zitten wel erg veel hetero's in het team, coach
Je bent gewoon jaloersquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:14 schreef Borkydude het volgende:
Kijk dit dan, al die stoere bierdrinkende voetbalbeminnende mannen zijn ineens nerderige roleplayers geworden
dat ook niet, ik pronk graagquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:14 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
The Vulture gaat douchen met zijn ondergoed aan.
quote:Fokstad 14 jun '06 - Superheld, waarschijnlijk de enigste supporter van het FOK-WK-elftal, zal na het WK niet meer op de tribunes te bewonderen zijn. De trouwe supporter wordt namelijk volgens eigen zeggen met de dood bedreigd.
Superheld zit al sinds mensenheugenis bij iedere interland van het FOK-WK-elftal op de tribune. Met zijn karakteristieke honkbalknuppel en zijn grote bek werd hij al snel een begrip.
"Ik word regelmatig midden in de nacht gebeld en dan met de dood bedreigd. Wie het is of waarom het gebeurt weet ik niet, maar het grijpt je aan", aldus Superheld die zelf ook de nodige bedreigen heeft geuit naar collega supporters van andere fora. Naar eigen zeggen zijn de bedreigingen hem nu echt te veel geworden.
Superheld heeft aangifte gedaan bij de politie in zijn woonplaats Fokstad. Een woordvoerder van de politie liet echter weten dat er geen onderzoek zal komen, aangezien Superheld zelf bekend staat als veelpleger, bedrieger en hooligan.
quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:23 schreef tong80 het volgende:
Borkydude alsnog toegevoegd als zeepjongen. Verzorgt de shampoo, handoeken washandjes, en raapt de zeep op als SCH het heeft laten vallen.
Het beste topic is al lang voor dit topic geopend, maar het is aardig inderdaadquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:22 schreef SCH het volgende:![]()
Wat een leuke topic, wie heeft het eigenlijk geopend?
quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:22 schreef SCH het volgende:![]()
Dit pik ik natuurlijk niet he, als ik er weer bovenop ben zal ik het politie bureau eens onderhanden nemenquote:
Nu je het zo vraagt, is dat niet die FrieSCHe relnicht die hier eigenlijk niet eens had mogen rondlopen geweest?quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:22 schreef SCH het volgende:![]()
Katten zijn geoorloofd mits van te voren gebraden. Niet gaan koken in de kleedkamer. We zijn geen Zuid-Korea.quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:25 schreef SCH het volgende:
The Vulture en SCH dienen een verzoek bij de bondscoach in om hun katten mee te mogen nemen.
Ik heb een hondquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:25 schreef SCH het volgende:
The Vulture en SCH dienen een verzoek bij de bondscoach in om hun katten mee te mogen nemen.
Iddquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:29 schreef VoreG het volgende:
Vriendinnen moeten worden genomen
Nee hoor, ik heb er maar drie waarvan twee te huurquote:
Hier sluit ik me bij aan!quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:46 schreef wolfrolf het volgende:
Ik meld me aan als aan de zijlijn toeschouwend bierdrinker [afbeelding]
quote:
De bondscoach wil zich eerst terugtrekken en dan komt hij met een antwoord.quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik kreeg een verzoek van de Gaykrant voor een fotoreportage, mag dat
quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:07 schreef -Vaduz- het volgende:
De bondscoach wil zich eerst aftrekken en dan komt hij met een antwoord.![]()
Nog zo'n domme vraag en Vincent Bijlo wordt alsnog opgeroepen ipv the legend killer.quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:11 schreef the_legend_killer het volgende:
Maar wat zijn nu de rugnummers coach ?
Ik zal mijn rustig houdenquote:Op donderdag 15 juni 2006 00:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nog zo'n domme vraag en Vincent Bijlo wordt alsnog opgeroepen ipv the legend killer.
Vaduzquote:Op donderdag 15 juni 2006 00:18 schreef VoreG het volgende:
Wie doet de persbijeenkomsten coachert?
Ok, want je was zo goed bezigquote:Op donderdag 15 juni 2006 00:19 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik zal mijn rustig houden
Altijd in beelt maar hem is dan ook niet te missen hè met die lengte!quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:21 schreef Falco het volgende:
Vaduz is de Kees Jansma van Tong's team?
Ja ik zocht iemand die niet zoals Kees Jansma in beeld wil zijn. Hij wil dat wel maar met z'n 201 centimeter komt zijn gezicht niet op tv.quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:21 schreef Falco het volgende:
Vaduz is de Kees Jansma van Tong's team?
quote:
quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:16 schreef tong80 het volgende:
The Vulture definitief bij de selectie wegens vergaande niet leuke sexistische grappen van de al ligt geblesseerde Golfer
Toegevoegdquote:
quote:
Wat zijn je kwaliteiten en wat is je specialiteit ?quote:
Afgezien van het ligt, kan deze bondscoach niet tegen de humor van Knabbel en Babbel van 1974 en zet ie daarom iemand uit het team?quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:16 schreef tong80 het volgende:
The Vulture definitief bij de selectie wegens vergaande niet leuke sexistische grappen van de al ligt geblesseerde Golfer
quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:16 schreef tong80 het volgende:
mag ik eerst? mijn pinknagel voelt nog wat stram...quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:50 schreef Bluezz het volgende:
Zo.
De nieuwe massagetafel is binnen
[afbeelding]
quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:50 schreef Bluezz het volgende:
Zo.
De nieuwe massagetafel is binnen
[afbeelding]
automonteur misschienquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:21 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Oeps
[afbeelding]
Is er een andere functie voor Beschouw?
Ik wilde het net vragenquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:46 schreef Hathor het volgende:
We mogen toch wel sex hebben met onze vrouwen voor het voetbal ?
Laat SCH het maar niet lezenquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:58 schreef DrDentz het volgende:
ik denk alleen met elkaar, net zoals de oude Grieken voor een grote battle
op die manier ga je verder voor elkaar tijdens de strijd, kweek je een supergoede teamgeest
Mogen mijn vriendinnen ook op bezoek komen?quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:46 schreef Hathor het volgende:
We mogen toch wel sex hebben met onze vrouwen voor het voetbal ?
Die zijn van harte welkom. Mits niet te nadrukkelijk in beeld.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Mogen mijn vriendinnen ook op bezoek komen?
Maar met de mandekking zit het dan wel helemaal snor.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:00 schreef DrDentz het volgende:
en ik denk dat jullie ook makkelijker te poorten zijn met die beentjes uit elkaar![]()
Je hebt het voorstel van DrDentz nog niet gelezen zekerquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:43 schreef SCH het volgende:
Doe we nog een orgie in het trainingskamp? Is goed voor de moraal in de groep!
Wat voor training?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:00 schreef 456 het volgende:
Hoelaat begint de training...
Laten we beginnen met de armspieren ...quote:
Nou ik denk zo als ik het allemaal lees, de ontgroening van de jonge jongens.quote:
Heb je toegevoegdquote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:06 schreef maril het volgende:
[..]
Nou ik denk zo als ik het allemaal lees, de ontgroening van de jonge jongens.![]()
Ligt eraan wanneer ik zin heb.quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:11 schreef BadRabbit het volgende:
Wanneer is de eerstvolgende persconferentie?
Bert Maalderink belde me net. Ik heb hem jouw nummer gegeven...quote:
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:33 schreef Beschouw het volgende:
Nog steeds buschauffeurIk heb helemaal geen busrijbewijs.
[afbeelding]
Daar scheer ik zo overheen.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 01:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En daar zijn Clau en ik óók geknipt voor![]()
Als ex kok kook ik wel voor jullie. alleen geen kreeften(heb ik ook geweigerd in mijn koksopleiding)quote:
28763quote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:06 schreef TheVulture het volgende:
Coach, heb ik al een rugnummer zodat ik die op mijn shirt kan laten drukken?
Ik ben geen Ronaldo qua postuur dus dat past niet op mijn shirtquote:
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 01:25 schreef Frank de Boer het volgende:
Echt belachelijk dat ik nog niet benaderd ben!
quote:OPHEF RONDOM BUSCHAUFFEUR BESCHOUW ZORGT VOOR ONRUST IN SELECTIE
Fokstad 16 jun 2006 - Er is ophef onstaan in het FOK-WK-elftal nadat trouwe buschauffeur Beschouw voor de 3e keer achtereen een nieuwe spelerbus total-loss wist te rijden. "We zijn onze verzekerings no-claim wel mooi kwijt nu", reageerde een verontwaardigde DrDentz. Verdediger 456 noemde Beschouw zelfs een "luie hond" die eerst maar eens moest leren rijden.
De oorzaken van de verschillende ongelukken zijn niet precies bekend, maar er wordt gefluisterd dat Beschouw zelfs nooit heeft leren fietsen en zich in het verkeer dus totaal geen raad weet. De gebeten man zelf reageerde eerder al verbitterd op zijn functie als buschauffeur. "Maar ik heb helemaal geen busrijbewijs" jammerde hij. Bondscoach Tong80 is vooralsnog niet bereikbaar voor commentaar, onbekend is of hij in een van de bussen is achtergebleven.
als wegwerker?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:24 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
Ik doe alleen mee als ik vantevoren zeker weet dat ik een oranje hesje krijg
wel van een vrouwquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:28 schreef Hathor het volgende:
Ik ben trouwens een ferm voorstander van Thaise massage tijdens de rust.
Ja natuurlijk, Thaise massage vereist boobs.quote:
Bleuzz staat haar vrouwtje wel.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:28 schreef Hathor het volgende:
Ik ben trouwens een ferm voorstander van Thaise massage tijdens de rust.
met SCH in je team kan het nooit kwaad het extra te vermeldenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:51 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, Thaise massage vereist boobs.![]()
Ik heb inmiddels een andere telefoon.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:32 schreef 456 het volgende:
[..]
Bert Maalderink belde me net. Ik heb hem jouw nummer gegeven...
Komt in het persbericht.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels een andere telefoon.
Kwaliteiten: overzicht houden, spelers op breedte bedienen, dieptepass over de grond. Aanvallen opzetten is dus essentieel voor mij.quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat zijn je kwaliteiten en wat is je specialiteit ?
Kun je niet beter je pak uittrekken dan.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 01:05 schreef borisz het volgende:
ik heb mijn pak alvast aangetrokken om het publiek te vermaken
Ik ben voor een zweedse massagequote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:51 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, Thaise massage vereist boobs.![]()
quote:PERSMEDEDELING
Beschouw, de geplaagde buschauffeur van het FOK WK-elftal, heeft zich gisteren afzijdig gehouden van alle fok-topicverkeer om zich te bekwamen in het rijden van touringcars. Met succes. In Egypte heeft hij binnen 24 uur het zo vurig gewenste busrijbewijs gehaald en als klap op de vuurpijl heeft hij bij een bevriende relatrie tevens een nieuwe spelersbus weten te bemachtigen.
Als je met je handen maar niet aan mijn versnellingspook zitquote:
Ik wil een TV, Bubbelbad, WC, Airco, Internet en een bar in de bus!!quote:
Je hebt een bril nodig venomsnake, een tvtoestel zit wel degelijk in mijn bus.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:25 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik wil een TV, Bubbelbad, WC, Airco, Internet en een bar in de bus!!![]()
Yeahquote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:29 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Je hebt een bril nodig venomsnake, een tvtoestel zit wel degelijk in mijn bus.
En een airco is toch niet nodig met deze bus?
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:41 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Yeah![]()
kunnen we spannende natuurfilms kijken.![]()
Ik denk dat we de spelers de bus uit moeten slaan vanavond.quote:PROGRAMMERING VANDAAG OP DE TV VAN DE SPELERSBUS
10.00pm Freeview Titillating fun for non-subscribers, with information on forthcoming programmes
10.10pm Dr S**** The Doctor must tangle with a beautiful warrior in his bid to rescue Holly from slavery at the hands of an alien king
10.30pm Poppy's Pupils Poppy makes friends with Jaz, another girl who has a stunning figure
11.00pm Freeview Titillating fun for non-subscribers, with information on forthcoming programmes
11.10pm A*** Hungry Wife A housewife demands some attention from her husband when she starts to feel neglected
11.30pm Rogue Traders The exploits of people who work in hands-on industries
12.00am Freeview Titillating fun for non-subscribers, with information on forthcoming programmes
12.10am Ripped, Stripped and S****** Erotica showcasing a saucy couple and their late-night antics for the cameras
12.30am Rich B****** A sordid look at the lives and lifestyle of some of Britain's wealthiest women
1.00am Freeview Titillating fun for non-subscribers, with information on forthcoming programmes
1.10am Hot Bods and Tailpipes 4 Gorgeous women show off the finer points of some vintage cars
2.20am Class Action Saucy antics at the world's horniest finishing school
2.45am No Man's Land 34: Redhead Edition A lesbian couple who run a big adult-toy company choose a redhead model as their sexy spokeswoman
3.55am Stripper Nurses (FILM) The girls are given an education in the semester that they are taught about the finer art of stripping
5.30am Close
En daarna maken we hem dood stoppen we hem in een zak en geven we hem aan Angolaquote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:34 schreef DrDentz het volgende:
Zanger Bob is mijn zitzak, hoef ik niet op die harde bankjes te zitten in de dugout.. krijg ik altijd zo'n zere reet van
Mits ik daarna niet beschuldigd word van verkrachting ben ik van de partijquote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:52 schreef Bluezz het volgende:
Vanavond verzorgen Sandra K. en ik achterin de bus de derde helft
Sandra K.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:52 schreef Bluezz het volgende:
Vanavond verzorgen Sandra K. en ik achterin de bus de derde helft
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:07 schreef Canisfire het volgende:
En dan doen we ook nog wat aan de vergrijzing![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |