quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:07 schreef -Vaduz- het volgende:
De bondscoach wil zich eerst aftrekken en dan komt hij met een antwoord.![]()
Nog zo'n domme vraag en Vincent Bijlo wordt alsnog opgeroepen ipv the legend killer.quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:11 schreef the_legend_killer het volgende:
Maar wat zijn nu de rugnummers coach ?
Ik zal mijn rustig houdenquote:Op donderdag 15 juni 2006 00:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nog zo'n domme vraag en Vincent Bijlo wordt alsnog opgeroepen ipv the legend killer.
Vaduzquote:Op donderdag 15 juni 2006 00:18 schreef VoreG het volgende:
Wie doet de persbijeenkomsten coachert?
Ok, want je was zo goed bezigquote:Op donderdag 15 juni 2006 00:19 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik zal mijn rustig houden
Altijd in beelt maar hem is dan ook niet te missen hè met die lengte!quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:21 schreef Falco het volgende:
Vaduz is de Kees Jansma van Tong's team?
Ja ik zocht iemand die niet zoals Kees Jansma in beeld wil zijn. Hij wil dat wel maar met z'n 201 centimeter komt zijn gezicht niet op tv.quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:21 schreef Falco het volgende:
Vaduz is de Kees Jansma van Tong's team?
quote:
quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:16 schreef tong80 het volgende:
The Vulture definitief bij de selectie wegens vergaande niet leuke sexistische grappen van de al ligt geblesseerde Golfer
Toegevoegdquote:
quote:
Wat zijn je kwaliteiten en wat is je specialiteit ?quote:
Afgezien van het ligt, kan deze bondscoach niet tegen de humor van Knabbel en Babbel van 1974 en zet ie daarom iemand uit het team?quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:16 schreef tong80 het volgende:
The Vulture definitief bij de selectie wegens vergaande niet leuke sexistische grappen van de al ligt geblesseerde Golfer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |