dat ook niet, ik pronk graagquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:14 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
The Vulture gaat douchen met zijn ondergoed aan.
quote:Fokstad 14 jun '06 - Superheld, waarschijnlijk de enigste supporter van het FOK-WK-elftal, zal na het WK niet meer op de tribunes te bewonderen zijn. De trouwe supporter wordt namelijk volgens eigen zeggen met de dood bedreigd.
Superheld zit al sinds mensenheugenis bij iedere interland van het FOK-WK-elftal op de tribune. Met zijn karakteristieke honkbalknuppel en zijn grote bek werd hij al snel een begrip.
"Ik word regelmatig midden in de nacht gebeld en dan met de dood bedreigd. Wie het is of waarom het gebeurt weet ik niet, maar het grijpt je aan", aldus Superheld die zelf ook de nodige bedreigen heeft geuit naar collega supporters van andere fora. Naar eigen zeggen zijn de bedreigingen hem nu echt te veel geworden.
Superheld heeft aangifte gedaan bij de politie in zijn woonplaats Fokstad. Een woordvoerder van de politie liet echter weten dat er geen onderzoek zal komen, aangezien Superheld zelf bekend staat als veelpleger, bedrieger en hooligan.
quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:23 schreef tong80 het volgende:
Borkydude alsnog toegevoegd als zeepjongen. Verzorgt de shampoo, handoeken washandjes, en raapt de zeep op als SCH het heeft laten vallen.
Het beste topic is al lang voor dit topic geopend, maar het is aardig inderdaadquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:22 schreef SCH het volgende:![]()
Wat een leuke topic, wie heeft het eigenlijk geopend?
quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:22 schreef SCH het volgende:![]()
Dit pik ik natuurlijk niet he, als ik er weer bovenop ben zal ik het politie bureau eens onderhanden nemenquote:
Nu je het zo vraagt, is dat niet die FrieSCHe relnicht die hier eigenlijk niet eens had mogen rondlopen geweest?quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:22 schreef SCH het volgende:![]()
Katten zijn geoorloofd mits van te voren gebraden. Niet gaan koken in de kleedkamer. We zijn geen Zuid-Korea.quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:25 schreef SCH het volgende:
The Vulture en SCH dienen een verzoek bij de bondscoach in om hun katten mee te mogen nemen.
Ik heb een hondquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:25 schreef SCH het volgende:
The Vulture en SCH dienen een verzoek bij de bondscoach in om hun katten mee te mogen nemen.
Iddquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:29 schreef VoreG het volgende:
Vriendinnen moeten worden genomen
Nee hoor, ik heb er maar drie waarvan twee te huurquote:
Hier sluit ik me bij aan!quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:46 schreef wolfrolf het volgende:
Ik meld me aan als aan de zijlijn toeschouwend bierdrinker [afbeelding]
quote:
De bondscoach wil zich eerst terugtrekken en dan komt hij met een antwoord.quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik kreeg een verzoek van de Gaykrant voor een fotoreportage, mag dat
quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:07 schreef -Vaduz- het volgende:
De bondscoach wil zich eerst aftrekken en dan komt hij met een antwoord.![]()
Nog zo'n domme vraag en Vincent Bijlo wordt alsnog opgeroepen ipv the legend killer.quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:11 schreef the_legend_killer het volgende:
Maar wat zijn nu de rugnummers coach ?
Ik zal mijn rustig houdenquote:Op donderdag 15 juni 2006 00:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nog zo'n domme vraag en Vincent Bijlo wordt alsnog opgeroepen ipv the legend killer.
Vaduzquote:Op donderdag 15 juni 2006 00:18 schreef VoreG het volgende:
Wie doet de persbijeenkomsten coachert?
Ok, want je was zo goed bezigquote:Op donderdag 15 juni 2006 00:19 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik zal mijn rustig houden
Altijd in beelt maar hem is dan ook niet te missen hè met die lengte!quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:21 schreef Falco het volgende:
Vaduz is de Kees Jansma van Tong's team?
Ja ik zocht iemand die niet zoals Kees Jansma in beeld wil zijn. Hij wil dat wel maar met z'n 201 centimeter komt zijn gezicht niet op tv.quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:21 schreef Falco het volgende:
Vaduz is de Kees Jansma van Tong's team?
quote:
quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:16 schreef tong80 het volgende:
The Vulture definitief bij de selectie wegens vergaande niet leuke sexistische grappen van de al ligt geblesseerde Golfer
Toegevoegdquote:
quote:
Wat zijn je kwaliteiten en wat is je specialiteit ?quote:
Afgezien van het ligt, kan deze bondscoach niet tegen de humor van Knabbel en Babbel van 1974 en zet ie daarom iemand uit het team?quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:16 schreef tong80 het volgende:
The Vulture definitief bij de selectie wegens vergaande niet leuke sexistische grappen van de al ligt geblesseerde Golfer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |