Blijft een kut subforumquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:42 schreef tong80 het volgende:
[Feedback] - Wuppie een #$%^&*( eind op!
Onzin is diep gezakt
quote:Bondscoach Tong80 laat onbegrepen genie thuis
van onze verslaggever
14-06-06
Vanavond heeft bondscoach Tong80 zijn selectie voor het FOK-WK-elftal bekend gemaakt. Grootste verrassing is het ontbreken van het onbegrepen genie Proud2beDiepfries. Ondanks aandringen van eerste keeper SCH bleek de bondscoach onvermurwbaar. Proud2beDiepfries zelf reageerde met een veelzeggend: "Ach, ik ga wel lekker thuis met een biertje en het vrouwtje op de bank zitten WK kijken. Laat de bondscoach maar in de stront zakken met dat stelletje pisnichten van 'm!". Wij (redactie) denken dat dit verhaal nog wel eens een staartje zou kunnen gaan krijgen
.....................................................De Bruine Ster - Lijfblad van voetbalminnend Fok!
quote:
Ik ben nummer 15quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:49 schreef Goldboy het volgende:
Hallo meneer Tong,
Mag ik mee. Ik ben nuttig. Ik ben een soort van aanvallende middevelder in de stijl van Jan Vennegoor of Hesselink. Nuttig, rustig en lelijk. Ik wil nummer 15, 25 of 37.
Mvg.
quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:52 schreef Donaldo het volgende:
Donaldo wacht even af
"Iek hat me latte neutralisere...euh naturalisere maar ikke niet selectie!!" kwam het boos uit de mond van Donaldo!! die zich dit jaar al voor de 4de keer liet naturaliseren, maar ook het elftal van Zwitserland, Trinidad en Tobago en Portugal wilden hem niet in het elftal.
Nu wilt ik niet voor mijn beurt praten maar ik vind van nietquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:49 schreef Goldboy het volgende:
Hallo meneer Tong,
Mag ik mee. Ik ben nuttig. Ik ben een soort van aanvallende middevelder in de stijl van Jan Vennegoor of Hesselink. Nuttig, rustig en lelijk. Ik wil nummer 15, 25 of 37.
Mvg.
Aan de andere kantquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:55 schreef Dos37 het volgende:
woar stoa ik joh
Achter de tap toch?quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:55 schreef Dos37 het volgende:
woar stoa ik joh
quote:Voetballer: Bondscoach heeft syndroom van Down
Bron: ANP
Gepubliceerd: zondag 14 juni 2006
Voetballer DrDentz heeft de Fok!Ploeg in verlegenheid gebracht door voor een tv-camera te suggereren dat bondscoach Tong80 (foto) de uiterlijke kenmerken vertoont van iemand die lijdt aan het syndroom van Down.
"Dat is uit zijn verband gerukt", reageert Dentz. "Ik kan hier niks mee."
Bij zijn geboorte raakte een gezichtszenuw bekneld, waarbij een gedeelte van Tong80's lippen, tong en kin verlamd raakte. Hierdoor hangt de tong permanent uit zijn mond.
Ik zei nog "steriliseren, niet naturaliseren moron". En dat hoeft ook maar 1 keer.quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:52 schreef Donaldo het volgende:
Donaldo wacht even af
De ijzersterke topverdediger Donaldo gaat (nog) niet mee naar het WK, bondcoach Tong80 liet hem thuis maar weet dat hij niet zonder de verdediger kan. "Iek hat me latte neutralisere...euh naturalisere maar ikke niet selectie!!" kwam het boos uit de mond van Donaldo!! die zich dit jaar al voor de 4de keer liet naturaliseren, maar ook het elftal van Zwitserland, Trinidad en Tobago en Portugal wilden hem niet in het elftal.
Het is wachten op het moment dat Tong80 uit een nachtmerrie waarin hij door die Manschaft wordt uitgeschakeld wakker wordt en hij alsnog besluit alsnog Donaldo te selecteren
![]()
![]()
De Poll van Maurice De Hond;
Moet Donaldo mee met het Fok wk team?
Ja 77%
Nee 2%
Ik vind Tong lief 21 %
je kan altijd nog bij Andorra terechtquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:52 schreef Donaldo het volgende:
Donaldo wacht even af
De ijzersterke topverdediger Donaldo gaat (nog) niet mee naar het WK, bondcoach Tong80 liet hem thuis maar weet dat hij niet zonder de verdediger kan. "Iek hat me latte neutralisere...euh naturalisere maar ikke niet selectie!!" kwam het boos uit de mond van Donaldo!! die zich dit jaar al voor de 4de keer liet naturaliseren, maar ook het elftal van Zwitserland, Trinidad en Tobago en Portugal wilden hem niet in het elftal.
Het is wachten op het moment dat Tong80 uit een nachtmerrie waarin hij door die Manschaft wordt uitgeschakeld wakker wordt en hij alsnog besluit alsnog Donaldo te selecteren
![]()
![]()
De Poll van Maurice De Hond;
Moet Donaldo mee met het Fok wk team?
Ja 77%
Nee 2%
Ik vind Tong lief 21 %
quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:17 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz besteld alvast een paar pakken spons, en frist de liesbreukblessure-kennis even op
Bron forum.fok.nlquote:Verdediger TLK opgelucht
'Ik ben blij dat ik naar het WK mag': sprak de bikkelharde verdediger TLK na de bekendmaking van de WK selectie door bondscoach Tong. De verdediger was vaak in opspraak ivm zijn vele rode kaarten, maar hij was afgelopen seizoen toch een onmisbare schakel voor zijn club. Hij speelde 25 competitie duels en daarin scoorde hij 8 doelpunten. 'Tong weet wat hij aan mij heeft en hij kan me op elke positie in de verdediging opstellen: aldus een blije TLK.
Ik heb geen probleem met homoseksuele medespelers dus van mij mag jequote:Op woensdag 14 juni 2006 23:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik kreeg een verzoek van de Gaykrant voor een fotoreportage, mag dat
Okay, buk maarquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb geen probleem met homoseksuele medespelers dus van mij mag je
"geen probleem" wil niet zeggen dat je mijn kont mag uitboren hequote:
Hij moet er toch eerst inboren?quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
"geen probleem" wil niet zeggen dat je mijn kont mag uitboren he
Het zal wel, zoveel verstand heb ik er nu ook weer niet vanquote:
Heb je van de sextape gehoord?quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb geen probleem met homoseksuele medespelers dus van mij mag je
The Vulture gaat douchen met zijn ondergoed aan.quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
"geen probleem" wil niet zeggen dat je mijn kont mag uitboren he
Daar zin ze op geselucteerdquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:13 schreef SCH het volgende:
Er zitten wel erg veel hetero's in het team, coach
Je bent gewoon jaloersquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:14 schreef Borkydude het volgende:
Kijk dit dan, al die stoere bierdrinkende voetbalbeminnende mannen zijn ineens nerderige roleplayers geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |