quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:16 schreef tong80 het volgende:
The Vulture definitief bij de selectie wegens vergaande niet leuke sexistische grappen van de al ligt geblesseerde Golfer
mag ik eerst? mijn pinknagel voelt nog wat stram...quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:50 schreef Bluezz het volgende:
Zo.
De nieuwe massagetafel is binnen
[afbeelding]
quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:50 schreef Bluezz het volgende:
Zo.
De nieuwe massagetafel is binnen
[afbeelding]
automonteur misschienquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:21 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Oeps
[afbeelding]
Is er een andere functie voor Beschouw?
Ik wilde het net vragenquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:46 schreef Hathor het volgende:
We mogen toch wel sex hebben met onze vrouwen voor het voetbal ?
Laat SCH het maar niet lezenquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:58 schreef DrDentz het volgende:
ik denk alleen met elkaar, net zoals de oude Grieken voor een grote battle
op die manier ga je verder voor elkaar tijdens de strijd, kweek je een supergoede teamgeest
Mogen mijn vriendinnen ook op bezoek komen?quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:46 schreef Hathor het volgende:
We mogen toch wel sex hebben met onze vrouwen voor het voetbal ?
Die zijn van harte welkom. Mits niet te nadrukkelijk in beeld.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Mogen mijn vriendinnen ook op bezoek komen?
Maar met de mandekking zit het dan wel helemaal snor.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:00 schreef DrDentz het volgende:
en ik denk dat jullie ook makkelijker te poorten zijn met die beentjes uit elkaar![]()
Je hebt het voorstel van DrDentz nog niet gelezen zekerquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:43 schreef SCH het volgende:
Doe we nog een orgie in het trainingskamp? Is goed voor de moraal in de groep!
Wat voor training?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:00 schreef 456 het volgende:
Hoelaat begint de training...
Laten we beginnen met de armspieren ...quote:
Nou ik denk zo als ik het allemaal lees, de ontgroening van de jonge jongens.quote:
Heb je toegevoegdquote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:06 schreef maril het volgende:
[..]
Nou ik denk zo als ik het allemaal lees, de ontgroening van de jonge jongens.![]()
Ligt eraan wanneer ik zin heb.quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:11 schreef BadRabbit het volgende:
Wanneer is de eerstvolgende persconferentie?
Bert Maalderink belde me net. Ik heb hem jouw nummer gegeven...quote:
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:33 schreef Beschouw het volgende:
Nog steeds buschauffeurIk heb helemaal geen busrijbewijs.
[afbeelding]
Daar scheer ik zo overheen.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 01:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En daar zijn Clau en ik óók geknipt voor![]()
Als ex kok kook ik wel voor jullie. alleen geen kreeften(heb ik ook geweigerd in mijn koksopleiding)quote:
28763quote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:06 schreef TheVulture het volgende:
Coach, heb ik al een rugnummer zodat ik die op mijn shirt kan laten drukken?
Ik ben geen Ronaldo qua postuur dus dat past niet op mijn shirtquote:
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 01:25 schreef Frank de Boer het volgende:
Echt belachelijk dat ik nog niet benaderd ben!
quote:OPHEF RONDOM BUSCHAUFFEUR BESCHOUW ZORGT VOOR ONRUST IN SELECTIE
Fokstad 16 jun 2006 - Er is ophef onstaan in het FOK-WK-elftal nadat trouwe buschauffeur Beschouw voor de 3e keer achtereen een nieuwe spelerbus total-loss wist te rijden. "We zijn onze verzekerings no-claim wel mooi kwijt nu", reageerde een verontwaardigde DrDentz. Verdediger 456 noemde Beschouw zelfs een "luie hond" die eerst maar eens moest leren rijden.
De oorzaken van de verschillende ongelukken zijn niet precies bekend, maar er wordt gefluisterd dat Beschouw zelfs nooit heeft leren fietsen en zich in het verkeer dus totaal geen raad weet. De gebeten man zelf reageerde eerder al verbitterd op zijn functie als buschauffeur. "Maar ik heb helemaal geen busrijbewijs" jammerde hij. Bondscoach Tong80 is vooralsnog niet bereikbaar voor commentaar, onbekend is of hij in een van de bussen is achtergebleven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |