quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:16 schreef tong80 het volgende:
The Vulture definitief bij de selectie wegens vergaande niet leuke sexistische grappen van de al ligt geblesseerde Golfer
mag ik eerst? mijn pinknagel voelt nog wat stram...quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:50 schreef Bluezz het volgende:
Zo.
De nieuwe massagetafel is binnen
[afbeelding]
quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:50 schreef Bluezz het volgende:
Zo.
De nieuwe massagetafel is binnen
[afbeelding]
automonteur misschienquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:21 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Oeps
[afbeelding]
Is er een andere functie voor Beschouw?
Ik wilde het net vragenquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:46 schreef Hathor het volgende:
We mogen toch wel sex hebben met onze vrouwen voor het voetbal ?
Laat SCH het maar niet lezenquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:58 schreef DrDentz het volgende:
ik denk alleen met elkaar, net zoals de oude Grieken voor een grote battle
op die manier ga je verder voor elkaar tijdens de strijd, kweek je een supergoede teamgeest
Mogen mijn vriendinnen ook op bezoek komen?quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:46 schreef Hathor het volgende:
We mogen toch wel sex hebben met onze vrouwen voor het voetbal ?
Die zijn van harte welkom. Mits niet te nadrukkelijk in beeld.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Mogen mijn vriendinnen ook op bezoek komen?
Maar met de mandekking zit het dan wel helemaal snor.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:00 schreef DrDentz het volgende:
en ik denk dat jullie ook makkelijker te poorten zijn met die beentjes uit elkaar![]()
Je hebt het voorstel van DrDentz nog niet gelezen zekerquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:43 schreef SCH het volgende:
Doe we nog een orgie in het trainingskamp? Is goed voor de moraal in de groep!
Wat voor training?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:00 schreef 456 het volgende:
Hoelaat begint de training...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |