als wegwerker?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:24 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
Ik doe alleen mee als ik vantevoren zeker weet dat ik een oranje hesje krijg
wel van een vrouwquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:28 schreef Hathor het volgende:
Ik ben trouwens een ferm voorstander van Thaise massage tijdens de rust.
Ja natuurlijk, Thaise massage vereist boobs.quote:
Bleuzz staat haar vrouwtje wel.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:28 schreef Hathor het volgende:
Ik ben trouwens een ferm voorstander van Thaise massage tijdens de rust.
met SCH in je team kan het nooit kwaad het extra te vermeldenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:51 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, Thaise massage vereist boobs.![]()
Ik heb inmiddels een andere telefoon.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:32 schreef 456 het volgende:
[..]
Bert Maalderink belde me net. Ik heb hem jouw nummer gegeven...
Komt in het persbericht.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels een andere telefoon.
Kwaliteiten: overzicht houden, spelers op breedte bedienen, dieptepass over de grond. Aanvallen opzetten is dus essentieel voor mij.quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat zijn je kwaliteiten en wat is je specialiteit ?
Kun je niet beter je pak uittrekken dan.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 01:05 schreef borisz het volgende:
ik heb mijn pak alvast aangetrokken om het publiek te vermaken
Ik ben voor een zweedse massagequote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:51 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, Thaise massage vereist boobs.![]()
quote:PERSMEDEDELING
Beschouw, de geplaagde buschauffeur van het FOK WK-elftal, heeft zich gisteren afzijdig gehouden van alle fok-topicverkeer om zich te bekwamen in het rijden van touringcars. Met succes. In Egypte heeft hij binnen 24 uur het zo vurig gewenste busrijbewijs gehaald en als klap op de vuurpijl heeft hij bij een bevriende relatrie tevens een nieuwe spelersbus weten te bemachtigen.
Als je met je handen maar niet aan mijn versnellingspook zitquote:
Ik wil een TV, Bubbelbad, WC, Airco, Internet en een bar in de bus!!quote:
Je hebt een bril nodig venomsnake, een tvtoestel zit wel degelijk in mijn bus.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:25 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik wil een TV, Bubbelbad, WC, Airco, Internet en een bar in de bus!!![]()
Yeahquote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:29 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Je hebt een bril nodig venomsnake, een tvtoestel zit wel degelijk in mijn bus.
En een airco is toch niet nodig met deze bus?
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:41 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Yeah![]()
kunnen we spannende natuurfilms kijken.![]()
Ik denk dat we de spelers de bus uit moeten slaan vanavond.quote:PROGRAMMERING VANDAAG OP DE TV VAN DE SPELERSBUS
10.00pm Freeview Titillating fun for non-subscribers, with information on forthcoming programmes
10.10pm Dr S**** The Doctor must tangle with a beautiful warrior in his bid to rescue Holly from slavery at the hands of an alien king
10.30pm Poppy's Pupils Poppy makes friends with Jaz, another girl who has a stunning figure
11.00pm Freeview Titillating fun for non-subscribers, with information on forthcoming programmes
11.10pm A*** Hungry Wife A housewife demands some attention from her husband when she starts to feel neglected
11.30pm Rogue Traders The exploits of people who work in hands-on industries
12.00am Freeview Titillating fun for non-subscribers, with information on forthcoming programmes
12.10am Ripped, Stripped and S****** Erotica showcasing a saucy couple and their late-night antics for the cameras
12.30am Rich B****** A sordid look at the lives and lifestyle of some of Britain's wealthiest women
1.00am Freeview Titillating fun for non-subscribers, with information on forthcoming programmes
1.10am Hot Bods and Tailpipes 4 Gorgeous women show off the finer points of some vintage cars
2.20am Class Action Saucy antics at the world's horniest finishing school
2.45am No Man's Land 34: Redhead Edition A lesbian couple who run a big adult-toy company choose a redhead model as their sexy spokeswoman
3.55am Stripper Nurses (FILM) The girls are given an education in the semester that they are taught about the finer art of stripping
5.30am Close
En daarna maken we hem dood stoppen we hem in een zak en geven we hem aan Angolaquote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:34 schreef DrDentz het volgende:
Zanger Bob is mijn zitzak, hoef ik niet op die harde bankjes te zitten in de dugout.. krijg ik altijd zo'n zere reet van
Mits ik daarna niet beschuldigd word van verkrachting ben ik van de partijquote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:52 schreef Bluezz het volgende:
Vanavond verzorgen Sandra K. en ik achterin de bus de derde helft
Sandra K.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:52 schreef Bluezz het volgende:
Vanavond verzorgen Sandra K. en ik achterin de bus de derde helft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |