quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:01 schreef hardsilence het volgende:
Zoon voor Jack Black
LOS ANGELES - Hollywoodacteur Jack Black is vader geworden van een zoon. Het eerste kind van de filmster en zijn vrouw, muzikante Tanya Haden, is zaterdag geboren.
De acteur vertelde in de nacht van maandag op dinsdag over de geboorte van zijn kind bij de première van zijn nieuwe film Nacho Libre. De naam van het jongetje staat volgens de kersverse vader nog niet vast.
Black is bekend van onder meer Shallow Hal, The School Of Rock en King Kong.
quote:Matt Damon, Wife Have a Girl
Monday Jun 12, 2006 11:00am EST
CREDIT: BEIMAGES
Matt Damon and his wife, Luciana Bozan, have welcomed a baby girl named Isabella, PEOPLE has confirmed.
"The baby is here. Isabella arrived yesterday," Damon's brother Kyle tells PEOPLE. She weighed in at 7lbs., 7 oz.
This is the first child for the couple. Bozan also has a daughter, Alexia, from a previous marriage.
Late last year, Damon said at a press conference that he "longed for" fatherhood. "But I've got to learn how to be a good disciplinarian," he said, "'cause I'm a professional uncle right now."
As for getting parenting tips from his best friend – and fellow new dad – Ben Affleck, Damon told PEOPLE last month, "I'm sure I'll be asking him for plenty of diaper advice."
Damon and Bozan, who met in Miami Beach in 2003 while he was filming Stuck on You, married in December in a surprise ceremony at Manhattan's City Hall.
"They were thrilled," said New York City Mayor Michael Bloomberg, who was one of the few to attend the private nuptials.
It was the first marriage for Damon, 35, and the second for the Argentina-born Bozan, 30, a bartender turned interior designer.
"I like Lucy a lot. They make a fantastic couple," Damon's brother Kyle told PEOPLE at the time.
Next up for Damon: He'll reprise his role as Linus Caldwell in Ocean's 13. Production is scheduled to start in July for a summer 2007 release.
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:35 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Supermodel Linda Evangelista (41) verwacht eerste baby
HAMBURG - Linda Evangelista is zwanger. Dit meldde het Duitse weekblad Gala dinsdag. Het is het eerste kind van het 41-jarige Canadese voormalige supermodel.
Evangelista heeft een relatie met een Newyorkse architect. Eerder had zij een verhouding met de Franse keeper Fabien Barthez. In die periode zou zij een miskraam hebben gehad
Sterker nog, het ís een drollenvanger.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:53 schreef Shirley het volgende:
Vreselijk, lijkt wel een drollenvanger!
quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:17 schreef Molline het volgende:
Aukje van Ginneken zwanger....
„Ik ben 24 december uitgerekend, dus het wordt waarschijnlijk een kerstkindje."
Ja vast, het komt altijd op de uitgerekende datum ....![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:34 schreef hardsilence het volgende:
[afbeelding]
Verschrikkelijke outfit, die broek.
Als het op de uitgerekende datum zou komen, zou het juist net geen kerstkindje zijnquote:Op woensdag 14 juni 2006 15:17 schreef Molline het volgende:
Aukje van Ginneken zwanger....
„Ik ben 24 december uitgerekend, dus het wordt waarschijnlijk een kerstkindje."
Ja vast, het komt altijd op de uitgerekende datum ....![]()
![]()
Sorry hoor, maar vindt het zo'n domme doos sinds ik haar bij Jensen zag. Dat blijkt wel weer uit bovenstaand uitspraak ...
Aangepast!quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:53 schreef pluisje het volgende:
[..]
Als het op de uitgerekende datum zou komen, zou het juist net geen kerstkindje zijn
Ik zag in het AD overigens (komkommertijd) dat Marieke van Ginneken eind september uitgerekend is (in het overzicht van Liejannuh stond nog datum onbekend).
Ik heb die in de OP inmiddels ook al aangepast hoor. Beetje verwarrend als er 2 overzichtjes staan misschien.quote:
Oepz!quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:38 schreef rena het volgende:
[..]
Ik heb die in de OP inmiddels ook al aangepast hoor. Beetje verwarrend als er 2 overzichtjes staan misschien.![]()
Ja hoor, begin maar direct met schelden .... jij vindt haar dus wel leuk, duidelijk.quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:20 schreef rena het volgende:
[..]Ja, en ze zegt ook zo stellig dat het precies dan geboren wordt he, er staat 'waarschijnlijk'. Zeiksnor
![]()
Nee, dat niet eens, ik ken het hele mens niet eensquote:Op donderdag 15 juni 2006 11:02 schreef Molline het volgende:
[..]
Ja hoor, begin maar direct met schelden .... jij vindt haar dus wel leuk, duidelijk.![]()
Je zou het wel zeggen door de manier waarop je over haar uitspraak valt... Aukje zegt 'waarschijnlijk', dus ze gaat er wel een beetje vanuit of ze hoopt het op zijn minst.quote:Op donderdag 15 juni 2006 18:30 schreef rena het volgende:
[..]
Nee, dat niet eens, ik ken het hele mens niet eens![]()
quote:Op donderdag 15 juni 2006 18:30 schreef rena het volgende:
Nee, dat niet eens, ik ken het hele mens niet eens![]()
Dat dusquote:
Ja, met Keith Urban. Een zanger.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:42 schreef Molline het volgende:
Zou kunnen, maar wie is de vader dan? Heeft ze een relatie?
Het gerucht gaat iig de rondtequote:Could it be that Actress Nicole Kidman is expecting a baby with her new boyfriend Singer Keith Urban?
Rumors are going around that she will have a baby bump soon! That would make her dreams come true; she always wanted to experience pregnancy and child birth herself... Well, we will keep watching for that baby bump to show!
quote:Ashanti Pregnant!?!
According to friends close to Askanky, she's four months pregnant! The father is not known, but some insiders are claiming it may be Nelly's baby. The two have been dating for the past off and on for the past three years and Nelly may pop the question now that his chick is expecting.
But another source thinks that the baby may belong to Irv Gotti. Gotti is the married head of Ashanti's record label and the two are said to have hooked up earlier this year.
Reps for the singer declined to comment.
Scandal! Ewww, I hope Ashanti's baby doesn't have stretch marks for days like she does. Seriously, her thighs are made of stretch marks.
Body James..... Arm kind, je zult maar lichaam jan worden genoemt zeg....quote:Zoon voor presentatrice Eigen Huis & Tuin
ZAANDAM - Presentatrice Corine Boon van het programma Eigen Huis & Tuin is in de nacht van donderdag op vrijdag bevallen van een zoon. Dat maakte haar manager vrijdag bekend.
Het jongetje heet Body James. Hij weegt 3670 gram en verkeert in „uiterst goede gezondheid”. Het is het tweede kind voor de RTL-presentatrice en haar man Dennis Kortz. Oudste zoon Julian is twee jaar.
quote:Maguire and Meyer Expecting?
HOLLYWOOD - Spider-Man star Tobey Maguire and his longtime love Jennifer Meyer are expecting their first baby, according to media reports.
The couple share a home in Los Angeles and announced their engagement in April.
A source tells Star magazine, "Jennifer is pregnant. It's still early, so they aren't talking about it publicly yet, but they are really happy."
Meyer, a Los Angeles-based jewelry designer and the daughter of Universal Studios executive Ron Meyer, began dating the star in 2003.
Body?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:17 schreef teigan het volgende:
Body James..... Arm kind, je zult maar lichaam jan worden genoemt zeg....
Ik vraag me dan wel af, het was toch zo dat zij of Tom onvruchtbaar was oid? En dan zouden ze nu beide gewoon kinderen krijgen? Nouja, misschien 'lukte' het gewoon niet tussen hun beide. Ze is er qua partner iig een heel stuk op vooruitgegaanquote:
Hey leuk, een 2e kindje voor Hollyquote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:06 schreef ivetje het volgende:
Holly Marie Combs (Charmed) verwacht in augustus of september een kindje.
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:10 schreef pinkplatinum het volgende:
[afbeelding]
Negeren als het geen nieuwe foto is![]()
Heeft dat kindje nou het mondje van Gavin?quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:51 schreef ZwarteMagika het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
meer hier http://www.justnodoubt.net/gallery/shoots/lamb/ok/index.html
en www.nodoubtweb.com
Yepquote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:08 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Heeft dat kindje nou het mondje van Gavin?![]()
Zaria en Luana, wat een namenquote:Op zondag 18 juni 2006 16:12 schreef hardsilence het volgende:
Opnieuw dochter voor prins Friso en Mabel
Prinses Mabel is afgelopen nacht bevallen van een gezonde dochter. Dat heeft de Rijksvoorlichtingsdienst bekendgemaakt. Het meisje krijgt de naamZaria.
Haar volledige naam luidt: Joanna Zaria Nicoline Milou. Het is het zevende kleinkind van koningin Beatrix. "Met moeder en kind gaat het fantastisch", aldus een heel gelukkige Prins Friso.
Het is het tweede kind van Mabel en Friso. Vorig jaar werd hun eerste dochter, Luana, geboren.
Mijn moeder heet Zarya, het is een van oorsprong Perzische naam die "Ochtenddauw" betekent, grappig want ik heb verder nog nooit gehoord van iemand met die naamquote:Op zondag 18 juni 2006 16:29 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Zaria...
En de neus van Gwenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:08 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Heeft dat kindje nou het mondje van Gavin?![]()
Het is Bodi, althans volgens het sms-je wat ik van moeders zelf heb gekregen en die zal het wel weten.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:09 schreef lily het volgende:
[..]
Body?
Zou het niet Brody ofzo moeten zijn?
quote:Op maandag 19 juni 2006 17:58 schreef Cheesecake het volgende:
Onder een foto (vandaag in de regionale krant TC Tubantia) van Robin en Bouchra van Persie stond dat Bouchra zwanger is. Misschien is dit al eerder voorbijgekomen, zo niet, dan horen zij ook in het lijstje thuis denk ik. Verdere bronnen kan ik niet vinden, dus geen idee of Robin en Bouchra inderdaad papa en mama worden.
Van de Oranje-site:quote:Op maandag 19 juni 2006 17:58 schreef Cheesecake het volgende:
Onder een foto (vandaag in de regionale krant TC Tubantia) van Robin en Bouchra van Persie stond dat Bouchra zwanger is. Misschien is dit al eerder voorbijgekomen, zo niet, dan horen zij ook in het lijstje thuis denk ik. Verdere bronnen kan ik niet vinden, dus geen idee of Robin en Bouchra inderdaad papa en mama worden.
Noëllequote:
Hey wat leuk, ik dacht dat Bouchra al veel verder in haar zwangerschap zat. Op de andere foto leek d'r buik zoveel groter. Mooi bescheiden buikje iddquote:Op maandag 19 juni 2006 21:49 schreef Cheesecake het volgende:
Nog een foto van Bouchra en Robin:
[afbeelding]
Hoi hoi,quote:Op maandag 19 juni 2006 15:02 schreef dolfg het volgende:
[..]
Het is Bodi, althans volgens het sms-je wat ik van moeders zelf heb gekregen en die zal het wel weten.![]()
quote:AMSTERDAM - Daphne Lammers is bevallen van een dochtertje. Het meisje heet Koosje en woog bij haar geboorte bijna 4 kilo.
De presentatrice van het nieuwsprogramma ‘4 in het land’ is tot september met zwangerschapsverlof. Tot die tijd wordt de 33-jarige kersverse moeder vervangen door Kristina Bozilovic.
We werken samen bij hetzelfde programma.quote:Op maandag 19 juni 2006 22:00 schreef Danaa het volgende:
[..]
Hoi hoi,
Jij kent Corine dus in het echt?? waarvan?![]()
Het is wel schattig tot ze een jaar of 10 isquote:
Regisseur!?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:06 schreef dolfg het volgende:
[..]
We werken samen bij hetzelfde programma.![]()
quote:Namibië nodigt Britney uit voor bevalling
Uitgegeven: 20 juni 2006 15:01
Laatst gewijzigd: 20 juni 2006 15:11
LONDEN - Namibië gaat popster Britney Spears uitnodigen om in het Afrikaanse land te bevallen. Eerder al werd het kind van Angelina Jolie en Brad Pitt er geboren. Onderminister Leon Jooste heeft gezegd Spears persoonlijk te zullen bellen, aldus de BBC.
Aanvankelijk gingen er geruchten dat Britney (24) zelf had gezegd in Namibië haar tweede kind ter wereld te willen brengen, maar haar management ontkende dat.
Actrice Angelina Jolie beviel vorige maand van een meisje, Shiloh Nouvel. Jolie en Pitt hadden de regering van Namibië gevraagd om privacy. Alleen journalisten die van het echtpaar toestemming hadden, kwamen het land in om de geboorte te verslaan.
Later dankten ze het land en schonken 300.000 dollar aan twee staatsziekenhuizen en 15.000 dollar aan een schoolproject en gemeenschapscentrum.
quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:51 schreef ZwarteMagika het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
meer hier http://www.justnodoubt.net/gallery/shoots/lamb/ok/index.html
en www.nodoubtweb.com
Een topmodel, getrouwd met Seal (zanger).quote:
Idd, heel leuk voor ze.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:07 schreef rena het volgende:
[..]
Een topmodel, getrouwd met Seal (zanger).
[afbeelding]
Leuk voor ze!![]()
pics?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:44 schreef -Mellow- het volgende:
die aukje heeft al best een buik voor iemand die nog maar 3 maand zwanger is. soms zie je het na 3 maand nauwelijks.
9 maanden geledenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:18 schreef Cheesecake het volgende:
Wanneer is Heidi eigenlijk bevallen van hun zoontje? Nog niet zo lang geleden toch?
ehm, ja dat zag ik dus in shownieuwsquote:
En ook op Glamour.com:quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:03 schreef AnnaStesia het volgende:
Net bij shownieuws gehoord dat Heidi Klum ook weer zwanger is!
quote:HAPPY FAMILIES
Heidi Klum is expecting her third baby. Rumours first surfaced about the model earlier this week, and yesterday her husband Seal confirmed the news. "It gives me great joy to announce that Heidi, Leni, Henry and I are expecting a new addition to our ever increasing family," the proud father told People magazine. "We all feel both excited and fortunate to be able to share this experience once again." Officially celebville's cutest couple, Seal and Heidi started dating in 2004, when Heidi was pregnant with her first child, Leni – the result of her relationship with serial modeliser Flavio Briatore. The pair married last May in Mexico, with Heidi giving birth to little Henry that autumn. "The arrival of any child brings you a lot of happiness," Seal said at the time. (21 June, 2006, 8:30AM) SOURCE: PEOPLE
Ik snap nog steeds niet wat Heidi Klum in die Seal ziet.Maar ja,ze ging ook vroeger met die oude Italiaanse bokquote:
Wat is er mis met Seal dan?quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:13 schreef Aequalitas het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet wat Heidi Klum in die Seal ziet.Maar ja,ze ging ook vroeger met die oude Italiaanse bok![]()
Vraag ik me ook af.quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:27 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Wat is er mis met Seal dan?
Alweer?! Die 2 zijn toch al getrouwd?!quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:32 schreef hardsilence het volgende:
Hm, in de spits/metro stond dat ze binnenkort gaan trouwen.
Staat al eerder in dit topic dat ze getrouwd zijn idd.quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:59 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Alweer?! Die 2 zijn toch al getrouwd?!
Zo zie je maar weer, zelfs de krant is niet altijd up to datequote:Op donderdag 22 juni 2006 21:20 schreef hardsilence het volgende:
[..]
Staat al eerder in dit topic dat ze getrouwd zijn idd.
Uhh.. vluchtig gelezen dus. Je kan ook niet alles bij houden.![]()
Inderdaad!quote:Op donderdag 22 juni 2006 23:25 schreef shiNinG_staR het volgende:
Poeh, dat gaat snel zeg..
zei ze in een interviewquote:Op donderdag 22 juni 2006 23:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Inderdaad!
Dacht dat ze een maand of vijf was, hooguit.
Simpel.... ze raakte in verwachting toen Sean 3 maanden oud was....quote:Op vrijdag 23 juni 2006 02:39 schreef Moja het volgende:
Nog 2 maanden?Hoe krijgt ze dat voor elkaar
..
Inderdaad ik houd sowieso niet van die slippers..quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:20 schreef lady-wrb het volgende:
ze heeft wel een hele mooie jurk aan op de eerste foto
die tweede ook wel, maar die slippers eronder maakt het zo lomp.
maar misschien heeft ze last van dikke voeten.
Heb je 'n uurtje?quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:39 schreef Copycat het volgende:
Seal lijkt mij juist een ontzettend leuke, down to earth vent.
Wat hij in Heidi ziet, is mij dan weer een raadsel.
![]()
Dat weet je helemaal niet, want ze wil zich laten verrassen zei ze in het interview van laatst.quote:
Ah, dan zal het wel waar zijn. Net als toen ze zei dat ze geen sex wilde voor het huwelijk bijvoorbeeld...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:57 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat weet je helemaal niet, want ze wil zich laten verrassen zei ze in het interview van laatst.
heeft er niks mee te makenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 21:59 schreef freud het volgende:
[..]
Ah, dan zal het wel waar zijn. Net als toen ze zei dat ze geen sex wilde voor het huwelijk bijvoorbeeld...
En nu maar hopen dat zijn vrouw niet zwanger is van de negerquote:Op zondag 25 juni 2006 18:02 schreef teigan het volgende:
Eddy Zoey(?) wordt ook vader...
Het jochie heet Tennyson.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:52 schreef Rijstebuiltje het volgende:
De in Nieuw-Zeeland geboren acteur Russell Crowe is vrijdag opnieuw vader geworden van een zoon. Crowe's vrouw, de zangeres Danielle Spencer, bracht het jongetje in een ziekenhuis in Sydney ter wereld, meldde Crowe's manager. Het stel heeft al een zoontje van twee jaar, Charlie.
Crowe is bekend door zijn rollen in onder meer A Beautiful Mind en Gladiator.
Bron
quote:We're starting to think Gwen Stefani just got pregnant so she could rock really stylish maternity wear and design really cute baby clothes.
On Thursday, the new mom toted around lil' Kingston in a Gucci carrying case.
Wonder if she has Givenchy diapers?
quote:AMSTERDAM - Tennisser Sjeng Schalken is de trotse vader geworden van een dochtertje. Zijn vrouw Ricky is maandagmiddag 10 juli bevallen van Jackie; 4 kilogram schoon aan de haak en maar liefst 58.5 cm lang. Nog maar een paar dagen oud en nu al heeft het meisje een record gevestigd. Nog nooit eerder werd in het ziekenhuis een dergelijke lengte gemeten bij een pasgeboren kind.
Sjeng Schalken is de trotse vader van Jackie.
De kinderarts heeft de lengte van baby Jackie zelfs twee keer moeten nameten. "Het is een uitzonderlijk lang kind", vertelt papa Sjeng. "Het was dan ook een zware bevalling." Gelukkig maken moeder en kind het goed.
De Nederlandse topsporter is dolgelukkig met zijn kleine meid. "Daar kan geen tennisprestatie tegenop."
Ik aan Jackie Onassis!quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:53 schreef Cheesecake het volgende:
Brr...Jackie...wat een naam. Het eerste waar ik dan aan denk ik zo'n veel te dikke Amerikaanse vrouw met legging en buideltas.
58.5 cm is ongeveer de lengte van een baby van 10 maanden of zo, geloof ikquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:38 schreef Evilia het volgende:
Jezus! 58.5 cm langdat is inderdaad uitzonderlijk lang
ben wel benieuwd naar de kleine
![]()
Nou das wat overdrevenquote:Op donderdag 13 juli 2006 20:02 schreef rena het volgende:
[..]
58.5 cm is ongeveer de lengte van een baby van 10 maanden of zo, geloof ik![]()
![]()
Het wordt uitgesproken als zjackie...quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:03 schreef fleur22 het volgende:
[..]
Ik aan Jackie Onassis!![]()
[afbeelding]
Sjekkiequote:Op donderdag 13 juli 2006 21:07 schreef voodoolady het volgende:
[..]
Het wordt uitgesproken als zjackie...
Nee, ik vind Damián véél mooier!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:27 schreef AnnaStesia het volgende:
Ze ziet er stukken beter uit dan baby van der Vaart in ieder geval
Helemaal geen lelijk kindjequote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:34 schreef Spees_Eend het volgende:
lief..........
in ieder geval zo lelijk als de nacht
True. Hopelijk trekt hij nog een beetje bij, want het is niet bepaald een mooierd...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:27 schreef AnnaStesia het volgende:
Ze ziet er stukken beter uit dan baby van der Vaart in ieder geval
quote:
Vind zelf dat je op die foto's niet echt wat ziet, maar goed... zou leuk zijn.quote:Jennifer Garner baby bump?
From celebrity nation
Another Ben Affleck spawn? New pics of Jennifer Garner are prompting rumors that Mrs. Affleck might be knocked up again.
quote:
De ouders zijn Tom Coronel en Paulien Zwart. Ze zijn beide coureurs.quote:Op zondag 16 juli 2006 19:08 schreef Nuna het volgende:
Wie?
Niet echt een beroemdheid dus, behalve als je in die sport bekend bentquote:Op zondag 16 juli 2006 19:09 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
De ouders zijn Tom Coronel en Paulien Zwart. Ze zijn beide coureurs.
[/img]http://www.7-40.com/tatu/gallery/assets/yulia.jpg[/img]quote:t.A.T.u.'s Yulia Pregnant Again? [Jul. 16th, 2006|12:43 am]
fortyfeet
As MTV Russia informs, all rumours about Yulia dating Vlad Topalov proved to be true. More than that, the lovers are waiting for a mutual child. Yulia already has a daughter - an almost two years old girl Viktoria. Yulia prefers not to speak a lot about the baby's father. They say that the relationship between Yulia and Vlad are so serious that Vlad is about to adopt Yulia's daughter.
from http://eng.tatysite.net/.
Earlier in the year there were rumors that the two were married, and that he has already adopted her daughter. Yulia is from the 'one hit wonder' t.A.T.u. as americans might know her, and Vlad is from a european group called SMASH!!.
i'm sure no one cares, but..
Dan heb ik er nog twee, Skispringer Sven Hannawaldquote:Op zondag 16 juli 2006 19:36 schreef rena het volgende:
[..]
Niet echt een beroemdheid dus, behalve als je in die sport bekend bent![]()
quote:20-07-2006 13:40:20
Miskraam voor Jordan
Glamour model Jordan heeft een miskraam gekregen. De 28-jarige Katie Price, zoals ze echt heet, werd afgelopen vrijdag met spoed naar de eerste hulp gereden, omdat ze vreselijke buikkrampen had. Ze was drie maanden zwanger van haar kindje. Ze kreeg tijdens de controle het slechte nieuws te horen dat ze haar baby verloren was. Manager Claire Powell zegt in een statement dat Jordan en haar man Peter Andre de wanhoop nabij zijn. ‘Ze willen nu voornamelijk met rust gelaten worden. Ze hebben tijd nodig om dit verschrikkelijke nieuws te verwerken. We zullen ze alle steun en liefde geven die ze nodig hebben.’ Ook laat de manager weten dat ze de pers hierover verder niet te woord zullen staan. Jordan die al een kindje van twee jaar heeft, was zo blij toen ze hoorde dat ze zwanger was, maar ze wilde het geheim houden voor de buitenwereld. In een interview van een paar maanden geleden vertelde Jordan nog: ‘ Pete en ik willen dolgraag een kindje. We zouden graag een meisje willen krijgen. Ik zou haar dan Pink noemen of prinses, want ze zou echt mijn Prinsesje zijn.’
Maar ze had toch nog een ouder kind? Vreemd dat dat niet genoemd wordt.quote:
Dat zou ik niet weten. Bron is www.story.nl Zal eens kijken of het nog ergens anders staat.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:18 schreef MUUS het volgende:
[..]
Maar ze had toch nog een ouder kind? Vreemd dat dat niet genoemd wordt.
Een zoontje, samen met een Britse voetballer. En met dat zoontje was van alles mis.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:18 schreef MUUS het volgende:
[..]
Maar ze had toch nog een ouder kind? Vreemd dat dat niet genoemd wordt.
quote:On May 27, 2002, she gave birth to a baby boy, whom she named Harvey Daniel; choosing the name Harvey after her grandfather, and Daniel after her brother. Harvey's father is the former Manchester United footballer Dwight Yorke, although just as during her previous pregnancy, the relationship ended before the child was born. Jordan has said she intended to have the birth shown live over the Internet, but changed her mind later and decided to keep it private. Harvey was born at the Royal Sussex County Hospital in Brighton, his birth being induced as he was two weeks overdue. He was found to be blind, having a condition known as septo-optic dysplasia, meaning that his optic nerve hadn't developed correctly.
Ja, dat verhaal.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een zoontje, samen met een Britse voetballer. En met dat zoontje was van alles mis.
[..]
Kwam dat niet door al dat gefeest en gezuip tijdens haar zwangerschap? Ik herinner me daar iets vaags over...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een zoontje, samen met een Britse voetballer. En met dat zoontje was van alles mis.
[..]
Ja, vind ik ook.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:28 schreef MUUS het volgende:
Maar het is wel haar kind en hoort ook genoemd te worden, toch?.
Dat was wel het verhaal, inderdaad. Maar of het echt zo is, is volgens mij nooit duidelijk geworden.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:31 schreef Neuk het volgende:
Kwam dat niet door al dat gefeest en gezuip tijdens haar zwangerschap? Ik herinner me daar iets vaags over...
Sorry, maar dat vind ik dus echt belachelijk oud en zielig voor die kids.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:06 schreef ChatGirl het volgende:
Dochter voor schrijfster Bridget Jones
Helen Fielding, de bedenker van Bridget Jones, is moeder geworden van haar tweede kind. De 48-jarige auteur schonk het leven aan een meisje van ruim zes pond.
Helen Fielding, de bedenker van Bridget Jones, is moeder geworden van haar tweede kind. Dat heeft het Britse persbureau Reuters gemeld. De 48-jarige auteur schonk zondag het leven aan een meisje van ruim zes pond. De baby heeft nog geen naam gekregen. Fielding en haar vriend Kevin Curran hebben al een 2-jarig zoontje, Bash.
Alles beter dan zo'n labiele doos als Britney als moeder, lijkt me...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:06 schreef Vivi het volgende:
[..]
Sorry, maar dat vind ik dus echt belachelijk oud en zielig voor die kids.
Ze heeft met Peter Andre al een zoontje, Junior, en er was blijkbaar een tweede kind op komst.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
[..]
Zielig? De erfgenamen van haar fortuin. Nee, die kids gaan zich wel vermaken.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:06 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nee, ze heeft twee kinderen. Eén met die Yorke en één met André.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:13 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Ze heeft met Peter Andre al een zoontje, Junior, en er was blijkbaar een tweede kind op komst.
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:58 schreef Malahide het volgende:
Dit is Jordan/Katie Price met haar kids:
[afbeelding]
mwah, valt toch wel mee, dr zijn dr ook van 60+ tegenwoordig. dat vind ik pas triestquote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:06 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik reageerde op een andere post waarin alleen stond dat ze een zoontje met Dwight Yorke heeft. Ze heeft er dus ook 1 met Peter Andre.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:04 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nee, ze heeft twee kinderen. Eén met die Yorke en één met André.
Dat werd gepost, omdat er opgemerkt werd dat alleen het kind met André werd genoemd en ze dus nog een kind heeft. Cc beaamde dat met dat stukje.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:52 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik reageerde op een andere post waarin alleen stond dat ze een zoontje met Dwight Yorke heeft. Ze heeft er dus ook 1 met Peter Andre.
Het zou voor Jordan zelf het derde kind zijn geweest, maar haar tweede met Peter Andre.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:54 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dat werd gepost, omdat er opgemerkt werd dat alleen het kind met André werd genoemd en ze dus nog een kind heeft. Cc beaamde dat met dat stukje.
Hè, lekker zo langs elkaar heen..
-edit- En je zei dat er een tweede kind op komst was, maar dat zou dus de derde zijn geweest.
Deze dus:quote:Singer Kelly Rowland Announces Pregancy
The former member of the best selling female group of all time has announced that she is pregnant. She was interviewed with AMG, and confirmed that she was indeed 2 months pregnant. Rumors have been circulating through the media about her being pregnant but was never confirmed until today. She says " It was definately a suprise! Its kind of a bitter-sweet feeling because I was planning to release an album next year". She also told AMG that it will be pushed back to end of 2007, or beggining of 2008.
Niet veel tekst maar meer hoeven we ook niet te weten.quote:GILLIAN ANDERSON IS PREGNANT. [Jul. 22nd, 2006|07:48 pm]
falldownmore
X-Files star star Gillian Anderson is pregnant just three months after splitting from her husband.
Van wie is ze nu zwanger danquote:Op zondag 23 juli 2006 23:27 schreef KinkyGiraf het volgende:
En ook Gillian Anderson van de X-files.
[..]
Niet veel tekst maar meer hoeven we ook niet te weten.
Was net even lui maar als ik verder klik staat er dit:quote:
Ik heb het nog niet gelezen dus ik weet nog steeds niet van wie... je wordt lui van een dag strandquote:X-Files star star Gillian Anderson is pregnant just three months after splitting from her husband.
The actress, 37, has told friends she is expecting a baby following her separation from documentary-maker Julian Ozanne, her second husband.
Friends said she made the announcement after passing the 12-week mark, when the chance of hitting problems in the pregnancy drops significantly.
Miss Anderson, who already has an 11-year-old daughter from her first marriage, split from Mr Ozanne in April, 16 months after their lavish Kenyan wedding in December 2004.
The pair had enjoyed a whirlwind romance and their wedding was held on the remote island of Lamu.
Miss Anderson is now reported to be dating wheelclamping firm director Mark Griffiths. The 34-year-old businessman, who operates his lucrative private clamping company from an industrial estate in North London, was previously linked with former Spice Girl Geri Halliwell.
Last month Mr Griffiths, who used to live close to Miss Anderson's marital home in Notting Hill, West London, moved into her new £3million home in nearby Holland Park.
The couple are also said to have enjoyed a holiday to California with Piper, Miss Anderson's daughter by her first husband, Canadian television art director Clyde Klotz. The actress's marriage to Mr Ozanne broke down shortly after The Mail on Sunday revealed she had a bizarre alcohol-fuelled outburst on a flight in January this year.
At the time fellow passengers told how Miss Anderson had aimed an extraordinary four-letter tirade at a fellow traveller on a flight from Sri Lanka to London.
One passenger said: "She was abrasive and aggressive and was slurring...the crew continued to serve her wine. She was not attractive, she reminded me of a 35-year-old spinster."
Chicago-born Miss Anderson, who shot to international fame as Agent Dana Scully alongside David Duchovny's Fox Mulder in the hit Nineties TV series X-Files, has had a colourful love life. Her marriage to Mr Klotz was as short-lived as her second. The actress left Mr Klotz in 1996 after two years, saying: "I've outgrown him. He bores me."
Miss Anderson has had recent professional success, having been nominated both for a Bafta and an American Emmy for her portrayal of Lady Dedlock in the BBC's adaptation of Charles Dickens's Bleak House.
Last year she starred alongside comedian Steve Coogan in the hit British film A Cock And Bull Story.
When The Mail on Sunday asked Mr Ozanne if his former wife was pregnant he declined to comment.
Asked the same question, a spokesman for the actress sent an e-mail stating: "It is not our policy to comment on a client's private life. We know, however, that you would like to congratulate her on her Emmy nomination for Bleak House and great continued professional success."
Is dat niet in augustus ?quote:Op maandag 24 juli 2006 09:22 schreef Sassefras het volgende:
Hoe is het eigenlijk met Raffaella? wanneer mag die bevallen?
Wie zijn wij om dat te beoordelen Vivi. Er zijn wel kids waar je veel meer medelijden mee kunt hebben kwa ouders.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:06 schreef Vivi het volgende:
[..]
"Its kind of a bitter-sweet feeling because I was planning to release an album next year".quote:Op zondag 23 juli 2006 23:27 schreef KinkyGiraf het volgende:
Grappig, Kelly van Destiny's Child is zwanger..
[..]
Deze dus: [afbeelding]
Hmm, een nieuw album uitbrengen of een kind krijgen. Je zou denken dat ze het jammer vindt om zwanger te zijn omdat ze nu haar nieuwe album moet uitstellen. Wat is nou belangrijker, een kind krijgen of een nieuw album op de markt brengen. Een plaat kun je altijd nog inzingen.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:30 schreef MUUS het volgende:
[..]
"Its kind of a bitter-sweet feeling because I was planning to release an album next year".
Zeg dan niks.
Ze zal niet de eerste vrouw zijn die al dan niet stiekem haar carriere verkiest boven het krijgen van een kind.quote:Op maandag 24 juli 2006 19:40 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Hmm, een nieuw album uitbrengen of een kind krijgen. Je zou denken dat ze het jammer vindt om zwanger te zijn omdat ze nu haar nieuwe album moet uitstellen. Wat is nou belangrijker, een kind krijgen of een nieuw album op de markt brengen. Een plaat kun je altijd nog inzingen.
Zeker besmettelijk, al die kinders bij de Achmea Kennisquiz.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 08:19 schreef rena het volgende:
Chazia Mourali zwanger
Chazia Mourali is zwanger. De presentatrice en haar vriend, neurochirurg Marc Schröder, verwachten hun eerste kindje in januari en zijn beiden dolgelukkig.
"Ik ben zeker dolgelukkig", aldus Chazia, die in september 43 jaar wordt en de baby ziet als een onverwacht cadeautje.
wie is da dan ?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:43 schreef Peekaboo het volgende:
Lindsay Pfaff bevallen
21 Jul 2006
Lindsay Pfaff & Dave Volders zijn gisterenmiddag rond 14u45 de gelukkige ouders geworden van Bruce. Bruce weegt 4,270 kg en is 54 cm klein.
Gelukwensen aan de familie kan op de webstek van de familie Jmpfaff.be
de welbekende belgische familiequote:
ohja die ! nou weet ik wie je bedoeltquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:48 schreef Peekaboo het volgende:
[..]
de welbekende belgische familie
ze hadden een reallifesoap op tv
Zo zo, een neurochirurg... toe maar!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 08:19 schreef rena het volgende:
Chazia Mourali zwanger
Chazia Mourali is zwanger. De presentatrice en haar vriend, neurochirurg Marc Schröder, verwachten hun eerste kindje in januari en zijn beiden dolgelukkig.
"Ik ben zeker dolgelukkig", aldus Chazia, die in september 43 jaar wordt en de baby ziet als een onverwacht cadeautje.
Dat is waar ja. Maar zoals zij het zegt klinkt het alsof het zwanger zijn haar plannen doorkruist. Je schijnt inderdaad wel degelijk zwanger te kunnen zijn zonder dat je het in de gaten hebt, maar voor mij komt het in ieder geval ondankbaar over en alsof ze het kind eigenlijk liever niet heeft.quote:Op maandag 24 juli 2006 20:10 schreef Cheesecake het volgende:
[..]
Ze zal niet de eerste vrouw zijn die al dan niet stiekem haar carriere verkiest boven het krijgen van een kind.
Idd.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:30 schreef MUUS het volgende:
[..]
"Its kind of a bitter-sweet feeling because I was planning to release an album next year".
Zeg dan niks.
Dat vind ik nu altijd zo'n drogredenatie, dus omdat er altijd wel iets is wat erger is mag je hier niets over zeggen. Ik vind het gewoon heel erg oud en ik kan me niet voorstellen dat dat leuk is voor een kind om op 12-jarige leeftijd een 60-jarige moeder te hebben. Al zullen ze ongetwijfeld genoeg liefde ( en materiele compensatie) krijgen.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:52 schreef Ole het volgende:
[..]
Wie zijn wij om dat te beoordelen Vivi. Er zijn wel kids waar je veel meer medelijden mee kunt hebben kwa ouders.
Ja!quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:19 schreef Fiorenza het volgende:
Dit is wel een leuke link voor in dit topic:
http://zwangerschap.headliner.nl/
quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:13 schreef Danaa het volgende:
Daphne Lammers begin juni '06 -> Koosje
Corine Boon half juni '06-> Body James
Milouska Meulens juni '06 -> Yara Kwinte
Prinses Mabel eind juni '06 -> Joanna Zaria Nicoline Milou Gravin van Oranje-Nassau, Jonkvrouw van Amsberg.
Russel Crowe juli '06 -> Tennyson Spencer Crowe
en dan nog op de to do list:quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:13 schreef Danaa het volgende:
Onze openingspost begint een beetje te verouderen:
Verwachtende celebs:
Daphne Lammers begin juni '06 - 19 juni 2006: Editie NL presentatrice Daphne Lammers (1972) is bevallen van dochter Koosje.
Corine Boon half juni '06 -Corine Boon (Eigen Huis en Tuin) heeft in de nacht van donderdag 15 op vrijdag 16 juni haar tweede zoon gebaard: Body James. Twee jaar geleden werd haar eerste kind, Julian, geboren
Milouska Meulens juni '06 -Jeugdjournaal-presentatrice Milouska Meulens (33) is zondagavond 25 juni (een dag voor haar 33e verjaardag) bevallen van haar eerste kindje. Het is een meisje en heet Yara Kwinte.
Prinses Mabel eind juni '06 - Hare Koninklijke Hoogheid Prinses Mabel heeft op 18 juni 2006 om 04.12 uur te Londen het leven geschonken aan een dochter. De baby woog bij de geboorte 3700 gram. Het zevende kleinkind van de Koningin krijgt de naam Zaria. Haar volledige naam luidt: Joanna Zaria Nicoline Milou. ‘Met moeder en kind gaat het fantastisch’, aldus een heel gelukkige Prins Friso
Russel Crowe juli '06 -Russell Crowe is voor de tweede keer vader geworden van een zoon. Zijn vrouw Danielle Spencer is vrijdag 7 juli (?) bevallen. De jongen heet Tennyson Spencer Crowe.
Misschien doorkruist deze zwangerschap haar plannen inderdaad wel en is ze er om die reden minder blij mee. Ik vind haar dan alleen maar eerlijk als ze zegt dat de zwangerschap ongelegen komt.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:37 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Dat is waar ja. Maar zoals zij het zegt klinkt het alsof het zwanger zijn haar plannen doorkruist. Je schijnt inderdaad wel degelijk zwanger te kunnen zijn zonder dat je het in de gaten hebt, maar voor mij komt het in ieder geval ondankbaar over en alsof ze het kind eigenlijk liever niet heeft.
Dat is zo. Ach, waarschijnlijk zijn we zo gewend aan de 'happy pregnancy en joy joy'-verhalen, dat je gelijk denkt 'nou ja zeg' als je eens zoiets leest.quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:58 schreef Cheesecake het volgende:
[..]
Misschien doorkruist deze zwangerschap haar plannen inderdaad wel en is ze er om die reden minder blij mee. Ik vind haar dan alleen maar eerlijk als ze zegt dat de zwangerschap ongelegen komt.
Nu maar hopen dat het kind niet op de moeder lijktquote:Op woensdag 26 juli 2006 20:25 schreef J-net het volgende:
In de Story van deze week staat dat Tori Spelling twee maanden zwanger is.
Ik denk dat je je vergist. Kijk maar op deze weblog: http://liesbethstaats.web-log.nl/quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:23 schreef mieke1984 het volgende:
Liesbeth Staats is niet van het jeugdjournaal, zij is de vrouw van Ruud van Nistelrooij. Of ze moet een nieuwe baan hebben...![]()
Edit: Nog meer Liesbeth/Leontien verwarringquote:Op 10 juli 2004 trouwt Van Nistelrooy in de Heilige Maria Magdalena-kerk in Geffen met jeugdliefde Leontien Slaats. In oktober/november 2006 verwachten Ruud en Leontien hun 1e kindje.
quote:Could Halle Berry be pregnant?
Splashnewsonline.com has posted this photo on their blog and asks whether Academy Award winning Halle Berry is pregnant. In these photos of her surveying construction on her Halle appears to have a belly- whether it's because she's taken a sit-up hiatus or there's a baby in there is up for speculation.
In April, she told Extra! that if she didn't get pregnant, she planned to adopt (and even if she did get pregnant, that she would adopt too). She's currently dating Versace model Gabriel Aubry. Not a bad specimen for a baby daddy!
Source: SplashNewsOnline.com
staat in september/oktoberquote:Op donderdag 27 juli 2006 15:10 schreef Ici-Paris het volgende:
britney spears dan?
Is die hele lijst nu compleet?quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:01 schreef Fiorenza het volgende:Ruud van Nistelrooy - Oktober/November '06
Datum Onbekend:Halle Berry - datum onbekend
bijgewerkt in de lijst hierboven.. Wie zet de lijst in de openingspost?
Hallo !! heb je die buik gezien? dat is geen obstipatie hoorquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:18 schreef Troel het volgende:
Halle Berry is misschien zwanger, is nog niet eens officieel bekend gemaakt, waarom dat al in de OP zetten?
Volgens mij moet ie nu wel helemaal compleet zijn!quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:16 schreef Copycat het volgende:
Is die hele lijst nu compleet?
Dan kan ik 'm nu even snel copy pasten. Anders moet je nog even wachten totdat ik wat meer puzzeltijd heb.
Whahaha, je hebt gelijkquote:Op donderdag 27 juli 2006 07:53 schreef Malahide het volgende:
Volgens mij staat er toch echt Leontien in die quote van Wiki...![]()
Ja, Marijn Benjaminquote:Op maandag 31 juli 2006 21:10 schreef Relin het volgende:
Trijntje Oosterhuis is weer moeder geworden van een zoon. Marijn nogwattes...
Aldus de Telegraaf
Geboren op mijn verjaardagquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:52 schreef Annemiek78 het volgende:
AMSTERDAM - Zangeres Trijntje Oosterhuis en haar man Sander van den Eeden hebben een tweede zoon gekregen. Dat meldde Oosterhuis maandag op haar website. Het jongetje heet Marijn Benjamin van den Eeden.
Op haar website schrijft de 33-jarige Trijntje: "Lieve Allemaal! Vanmorgen is onze zoon Marijn Benjamin geboren! Om 08.46 kwam hij thuis in Amsterdam kerngezond ter wereld. 3800 gram, 48 centimeter - wat een schatje! Sander en ik zijn heel, heel gelukkig. En Jonas heeft zijn broertje al meer dan honderd kusjes gegeven! Met mij gaat het goed, ben wel erg moe, maar kijk terug op een prachtige bevalling. Ik ga nu heel erg uitrusten, en heel erg genieten. En vooral nog even niet aan optreden denken! Liefs, Trijntje."
Oosterhuis en Van den Eeden, die presentator is bij TV-Noord Holland, hebben al een zoon, Jonas. Jonas is twee jaar.
quote:12:33 02/08/2006
Steve Olfers en vriendin Stephanie hebben hedenochtend om 07:56 een zoon gekregen. Moeder en zoon zijn in goede gezondheid. Het is het eerste kind voor Steve die vijf jaar lang een relatie met Stephanie heeft en sinds kort een nieuw stulpje heeft betrokken. Er is nu sprake van een volmaakt gelukkig gezinnetje. De zoon wordt Yamano genoemd.
Eerder deze zomer kregen Edwin en Wendy van Bueren gezinsuitbreiding door de geboorte van dochter Lindsey.
Wie de volgende Sparta-speler is die vader gaat worden is nog niet bekend. Pogingen worden ondernomen, dat is een ding wat zeker is. Nu maar hopen dat dat de voetbalprestaties niet in de weg zal staan.
ITWM feliciteert Steve en Stephanie met het nieuwe leven!
Die kan dus van de lijstquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:30 schreef Lovechild het volgende:
Zoon voor Hugo Metsers
AMSTERDAM - Hugo Metsers is vader geworden van een zoon. Dat maakte hij vrijdag bekend. De acteur en zijn vriendin Patricia Plug hebben het jongetje, dat woensdag om 17.05 uur is geboren, Reza genoemd.
Het paar is „heel blij” met de geboorte van Reza. „Moeder en kind verkeren in goede gezondheid”, aldus Metsers (Diamant, Zwartboek). De kersverse ouders zijn sinds oudejaarsavond vorig jaar verloofd en willen volgend jaar trouwen.
Hadden ze ons even mooi tuk!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:49 schreef hardsilence het volgende:
Kelly Rowland is niet zwanger
Kelly Rowland heeft via haar platenmaatschappij laten weten dat ze niet zwanger is.
Sony BMG stuurde maandag een persbericht uit waarin stond "statements attributed to Kelly regarding her alleged pregnancy were never made by the artist and a purported interview with the AMG never took place."
Het gerucht begon nadat berichten waren gepost op een internetforum door ene Keith Slogan van AMG (amgmusic.com). In de, met taalfouten, geposte tekst stond dat Kelly haar zwangerschap had verteld aan AMG en quote haar door te zeggen dat de zwangerschap een "suprise"was.
The London Daily Mirror schreef er vervolgens wat over in hun 3 AM gossip column en gebruikte daarbij dezelfde quote. Dat artikel werd opgepikt door diverse websites over de hele wereld, waardoor het gerucht al snel voor waar werd aangenomen.
Volgens mij is zij (evenals haar ex-groepsleden) erg christelijk en denk daarom niet dat zij een abortus heeft laten plegen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:01 schreef Evilia het volgende:
Of ze heeft inmiddels een abortus gehad omdat ze het echt niet zag zitten om moeder te worden.althans nu nog even niet .Dat is mijn vermoeden, vind het namelijk maar een raar bericht.
Op zich best een leuke naam, alleen niet in combinatie met de achternaam inderdaad. Zou het zelf niet kiezen maar beter dan Kevin, Maikel of Dylan (of iets in die trant)quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:48 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Melle, wat een kots-naam
Ik heb er niet echt (echt geen) verstand van, maar is haar vorm niet een virale vorm van kanker?quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:46 schreef Duiveltja het volgende:
Ik vraag me dan dit af. Pam heeft hepatitis, hoe kan ze dan zwanger geraakt zijn zonder Rock een SOA cadeau te geven.![]()
Inseminatie?quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:46 schreef Duiveltja het volgende:
Ik vraag me dan dit af. Pam heeft hepatitis, hoe kan ze dan zwanger geraakt zijn zonder Rock een SOA cadeau te geven.![]()
Pam heeft hepatitis C, wat ook via onveilige sex wordt overgedragen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:48 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Ik heb er niet echt (echt geen) verstand van, maar is haar vorm niet een virale vorm van kanker?
Volgens mij was het ook hepatitis B.quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:06 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik dacht dat zij hepatitis B had opgelopen door het delen van drugsspuiten met haar man... En van het hepatitis B-virus kun je weer wel oa leverkanker krijgen............. Of weet je zeker dat het C was duiveltja?
Was het niet vanwege het delen van tatouage naalden?quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:06 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik dacht dat zij hepatitis B had opgelopen door het delen van drugsspuiten met haar man... En van het hepatitis B-virus kun je weer wel oa leverkanker krijgen............. Of weet je zeker dat het C was duiveltja?
Dat klopt niet. Het is haar tweede. Zie ook hier:quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:07 schreef hardsilence het volgende:
Stella McCartney zwanger
Modeontwerpster Stella McCartney is zwanger. Het zal het eerste kindje zijn voor de dochter van ex-Beatle Paul McCartney.
Paul is apetrots op zijn dochter. Na de scheiding van Paul met Heather Hills is hij wel toe aan blij nieuws. Een insider liet weten: "Na alles waar hij doorheen is gegaan, is dit echt goed nieuws. Sinds Paul's scheiding zijn ze erg close samen, dit heugelijke nieuws maakt hun band alleen maar sterker!"
Wanneer Stella haar eerste kindje verwacht is nog niet bekend.
quote:Their first child, son Miller Alasdhair James Willis, was born on 25 February 2005. The baby weighed 7lbs, 7 oz.
[...]
In August 2006, Stella McCartney and Alasdhair Willis are rumored to be expecting their second child, a fourth grandchild for Paul and Linda McCartney although representatives for McCartney refused to comment.
http://extratv.warnerbros.com/dailynews/extra/03_02/03_21a.htmlquote:Op maandag 7 augustus 2006 23:06 schreef Spees_Eend het volgende:
Ja, zag al zoiets in een engels tijdschrift hier. Haar buik is al behoorlijk dik, ik schatte haar al op ze minst 4 maanden zwanger. Schijnt dat ze die Mark pas een paar maanden voor haar zwangerschap ofsow heeft leren kennenquote:Op maandag 31 juli 2006 22:13 schreef hardsilence het volgende:
Kerry Katona zwanger
Kerry Katona, ex-Atomic Kitten, is zwanger van haar derde kindje. Kerry heeft al twee dochters uit haar huwelijk met zanger Brian McFadden.
Brian en Kerry scheidden in 2004 en Kerry is nu al een tijdje gelukkig met haar verloofde Mark Croft. Hij is de vader van Kerry's ongeboren kindje. "Een jongetje zou geweldig zijn, aangezien ik al twee dochters heb," aldus Kerry.
Recentelijk waren Brian en Kerry nog in gevecht over wie de voogdijschap zou krijgen over de kids van het stel. Kerry: "Ik ga liever dood dan dat iemand mijn kleine meisjes afpakt. Brian is hun vader, maar toch blijven ze bij mij!"
Tja, Brian houdt het bij een relatie met Delta Goodrem, en Kerry laat zich zwanger schoppen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:15 schreef ne0c0rt3xx het volgende:
[..]
Ja, zag al zoiets in een engels tijdschrift hier. Haar buik is al behoorlijk dik, ik schatte haar al op ze minst 4 maanden zwanger. Schijnt dat ze die Mark pas een paar maanden voor haar zwangerschap ofsow heeft leren kennenKvind haar echt hard achteruit gegaan zijn..vlak nadat ze toen gescheiden was van Brian was ze al meteen verloofd met zo'n gast..en nu al weer met een ander EN al zwanger...zonde
![]()
quote:Marjan de Hond zwanger
door onze redactie
AMSTERDAM -
Er is een NOS-baby op komst! Marjon de Hond (34) is in blijde verwachting. De weervrouw is in december uitgerekend.
Marjan de Hond zwanger
Weervrouw Marjon de Hond.
Dat verklapte haar moeder aan Shownieuws.
Nog maar een paar weken en Coen word papa van een jongetje. Hij heeft ook een website samen met zijn vriendin, over de hele zwangerschap. Het is wel leuk om te lezen hoe ze het beleven.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:57 schreef PM-girl het volgende:
Coen Swijnenberg van 3fm wordt volgens mij ook binnenkort vader!
quote:Diddy to be daddy again 11:59AM / 14.08.2006
lizabeth0606
Diddy is to be a father again.
Friends of the music mogul and his girlfriend Kim Porter claim she is pregnant with their second child, according to the New York Post newspaper.
The rapper, real name Sean Combs, already has a nine-year-old son, Christian, with Porter and a 12-year-old son, Justin, by Misa Hylton Brimm.
Friends began to suspect that Porter might be pregnant when she didn't drink any alcohol during the couple's visit to St. Tropez this summer.
Diddy threw his annual White Party onboard a chartered yacht docked in the fashionable town in the South of France. He also threw a lavish launch for his new men's fragrance Unforgiveable onboard the yacht. Paris Hilton and the Sarah Ferguson, the ex-wife of Prince Andrew, were among the guests.
Then at the photo shoot for the advert for Unforgiveable in Monte Carlo Porter aroused further suspicion she might be pregnant when she wore loose shirts.
The couple's friends have also hinted that Diddy, 36, plans to propose to Porter.
The rap mogul is currently in the UK promoting the release of his new single 'Come to Me'.
femalefirst.co.uk
congrats to them =)
leuk!quote:Posh With Child!!!
Filed Under: Anglophilia > Baby Blabber > David Beckham > Victoria Beckham
Britain's Daily Star is reporting on their exclusive in today's paper, stating that Victoria Beckham is pregnant with David's fourth child.
Posh & Becks arrived in the south of France yesterday. The couple is staying at Bono's villa near Nice.
Congrats!
Maybe this time Victoria will finally pop out a girl!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |