Zaria en Luana, wat een namenquote:Op zondag 18 juni 2006 16:12 schreef hardsilence het volgende:
Opnieuw dochter voor prins Friso en Mabel
Prinses Mabel is afgelopen nacht bevallen van een gezonde dochter. Dat heeft de Rijksvoorlichtingsdienst bekendgemaakt. Het meisje krijgt de naamZaria.
Haar volledige naam luidt: Joanna Zaria Nicoline Milou. Het is het zevende kleinkind van koningin Beatrix. "Met moeder en kind gaat het fantastisch", aldus een heel gelukkige Prins Friso.
Het is het tweede kind van Mabel en Friso. Vorig jaar werd hun eerste dochter, Luana, geboren.
Mijn moeder heet Zarya, het is een van oorsprong Perzische naam die "Ochtenddauw" betekent, grappig want ik heb verder nog nooit gehoord van iemand met die naamquote:Op zondag 18 juni 2006 16:29 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Zaria...
En de neus van Gwenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:08 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Heeft dat kindje nou het mondje van Gavin?![]()
Het is Bodi, althans volgens het sms-je wat ik van moeders zelf heb gekregen en die zal het wel weten.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:09 schreef lily het volgende:
[..]
Body?
Zou het niet Brody ofzo moeten zijn?
quote:Op maandag 19 juni 2006 17:58 schreef Cheesecake het volgende:
Onder een foto (vandaag in de regionale krant TC Tubantia) van Robin en Bouchra van Persie stond dat Bouchra zwanger is. Misschien is dit al eerder voorbijgekomen, zo niet, dan horen zij ook in het lijstje thuis denk ik. Verdere bronnen kan ik niet vinden, dus geen idee of Robin en Bouchra inderdaad papa en mama worden.
Van de Oranje-site:quote:Op maandag 19 juni 2006 17:58 schreef Cheesecake het volgende:
Onder een foto (vandaag in de regionale krant TC Tubantia) van Robin en Bouchra van Persie stond dat Bouchra zwanger is. Misschien is dit al eerder voorbijgekomen, zo niet, dan horen zij ook in het lijstje thuis denk ik. Verdere bronnen kan ik niet vinden, dus geen idee of Robin en Bouchra inderdaad papa en mama worden.
Noëllequote:
Hey wat leuk, ik dacht dat Bouchra al veel verder in haar zwangerschap zat. Op de andere foto leek d'r buik zoveel groter. Mooi bescheiden buikje iddquote:Op maandag 19 juni 2006 21:49 schreef Cheesecake het volgende:
Nog een foto van Bouchra en Robin:
[afbeelding]
Hoi hoi,quote:Op maandag 19 juni 2006 15:02 schreef dolfg het volgende:
[..]
Het is Bodi, althans volgens het sms-je wat ik van moeders zelf heb gekregen en die zal het wel weten.![]()
quote:AMSTERDAM - Daphne Lammers is bevallen van een dochtertje. Het meisje heet Koosje en woog bij haar geboorte bijna 4 kilo.
De presentatrice van het nieuwsprogramma ‘4 in het land’ is tot september met zwangerschapsverlof. Tot die tijd wordt de 33-jarige kersverse moeder vervangen door Kristina Bozilovic.
We werken samen bij hetzelfde programma.quote:Op maandag 19 juni 2006 22:00 schreef Danaa het volgende:
[..]
Hoi hoi,
Jij kent Corine dus in het echt?? waarvan?![]()
Het is wel schattig tot ze een jaar of 10 isquote:
Regisseur!?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:06 schreef dolfg het volgende:
[..]
We werken samen bij hetzelfde programma.![]()
quote:Namibië nodigt Britney uit voor bevalling
Uitgegeven: 20 juni 2006 15:01
Laatst gewijzigd: 20 juni 2006 15:11
LONDEN - Namibië gaat popster Britney Spears uitnodigen om in het Afrikaanse land te bevallen. Eerder al werd het kind van Angelina Jolie en Brad Pitt er geboren. Onderminister Leon Jooste heeft gezegd Spears persoonlijk te zullen bellen, aldus de BBC.
Aanvankelijk gingen er geruchten dat Britney (24) zelf had gezegd in Namibië haar tweede kind ter wereld te willen brengen, maar haar management ontkende dat.
Actrice Angelina Jolie beviel vorige maand van een meisje, Shiloh Nouvel. Jolie en Pitt hadden de regering van Namibië gevraagd om privacy. Alleen journalisten die van het echtpaar toestemming hadden, kwamen het land in om de geboorte te verslaan.
Later dankten ze het land en schonken 300.000 dollar aan twee staatsziekenhuizen en 15.000 dollar aan een schoolproject en gemeenschapscentrum.
quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:51 schreef ZwarteMagika het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
meer hier http://www.justnodoubt.net/gallery/shoots/lamb/ok/index.html
en www.nodoubtweb.com
Een topmodel, getrouwd met Seal (zanger).quote:
Idd, heel leuk voor ze.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:07 schreef rena het volgende:
[..]
Een topmodel, getrouwd met Seal (zanger).
[afbeelding]
Leuk voor ze!![]()
pics?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:44 schreef -Mellow- het volgende:
die aukje heeft al best een buik voor iemand die nog maar 3 maand zwanger is. soms zie je het na 3 maand nauwelijks.
9 maanden geledenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:18 schreef Cheesecake het volgende:
Wanneer is Heidi eigenlijk bevallen van hun zoontje? Nog niet zo lang geleden toch?
ehm, ja dat zag ik dus in shownieuwsquote:
En ook op Glamour.com:quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:03 schreef AnnaStesia het volgende:
Net bij shownieuws gehoord dat Heidi Klum ook weer zwanger is!
quote:HAPPY FAMILIES
Heidi Klum is expecting her third baby. Rumours first surfaced about the model earlier this week, and yesterday her husband Seal confirmed the news. "It gives me great joy to announce that Heidi, Leni, Henry and I are expecting a new addition to our ever increasing family," the proud father told People magazine. "We all feel both excited and fortunate to be able to share this experience once again." Officially celebville's cutest couple, Seal and Heidi started dating in 2004, when Heidi was pregnant with her first child, Leni – the result of her relationship with serial modeliser Flavio Briatore. The pair married last May in Mexico, with Heidi giving birth to little Henry that autumn. "The arrival of any child brings you a lot of happiness," Seal said at the time. (21 June, 2006, 8:30AM) SOURCE: PEOPLE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |