quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:01 schreef hardsilence het volgende:
Zoon voor Jack Black
LOS ANGELES - Hollywoodacteur Jack Black is vader geworden van een zoon. Het eerste kind van de filmster en zijn vrouw, muzikante Tanya Haden, is zaterdag geboren.
De acteur vertelde in de nacht van maandag op dinsdag over de geboorte van zijn kind bij de première van zijn nieuwe film Nacho Libre. De naam van het jongetje staat volgens de kersverse vader nog niet vast.
Black is bekend van onder meer Shallow Hal, The School Of Rock en King Kong.
quote:Matt Damon, Wife Have a Girl
Monday Jun 12, 2006 11:00am EST
CREDIT: BEIMAGES
Matt Damon and his wife, Luciana Bozan, have welcomed a baby girl named Isabella, PEOPLE has confirmed.
"The baby is here. Isabella arrived yesterday," Damon's brother Kyle tells PEOPLE. She weighed in at 7lbs., 7 oz.
This is the first child for the couple. Bozan also has a daughter, Alexia, from a previous marriage.
Late last year, Damon said at a press conference that he "longed for" fatherhood. "But I've got to learn how to be a good disciplinarian," he said, "'cause I'm a professional uncle right now."
As for getting parenting tips from his best friend – and fellow new dad – Ben Affleck, Damon told PEOPLE last month, "I'm sure I'll be asking him for plenty of diaper advice."
Damon and Bozan, who met in Miami Beach in 2003 while he was filming Stuck on You, married in December in a surprise ceremony at Manhattan's City Hall.
"They were thrilled," said New York City Mayor Michael Bloomberg, who was one of the few to attend the private nuptials.
It was the first marriage for Damon, 35, and the second for the Argentina-born Bozan, 30, a bartender turned interior designer.
"I like Lucy a lot. They make a fantastic couple," Damon's brother Kyle told PEOPLE at the time.
Next up for Damon: He'll reprise his role as Linus Caldwell in Ocean's 13. Production is scheduled to start in July for a summer 2007 release.
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:35 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Supermodel Linda Evangelista (41) verwacht eerste baby
HAMBURG - Linda Evangelista is zwanger. Dit meldde het Duitse weekblad Gala dinsdag. Het is het eerste kind van het 41-jarige Canadese voormalige supermodel.
Evangelista heeft een relatie met een Newyorkse architect. Eerder had zij een verhouding met de Franse keeper Fabien Barthez. In die periode zou zij een miskraam hebben gehad
Sterker nog, het ís een drollenvanger.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:53 schreef Shirley het volgende:
Vreselijk, lijkt wel een drollenvanger!
quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:17 schreef Molline het volgende:
Aukje van Ginneken zwanger....
„Ik ben 24 december uitgerekend, dus het wordt waarschijnlijk een kerstkindje."
Ja vast, het komt altijd op de uitgerekende datum ....![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:34 schreef hardsilence het volgende:
[afbeelding]
Verschrikkelijke outfit, die broek.
Als het op de uitgerekende datum zou komen, zou het juist net geen kerstkindje zijnquote:Op woensdag 14 juni 2006 15:17 schreef Molline het volgende:
Aukje van Ginneken zwanger....
„Ik ben 24 december uitgerekend, dus het wordt waarschijnlijk een kerstkindje."
Ja vast, het komt altijd op de uitgerekende datum ....![]()
![]()
Sorry hoor, maar vindt het zo'n domme doos sinds ik haar bij Jensen zag. Dat blijkt wel weer uit bovenstaand uitspraak ...
Aangepast!quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:53 schreef pluisje het volgende:
[..]
Als het op de uitgerekende datum zou komen, zou het juist net geen kerstkindje zijn
Ik zag in het AD overigens (komkommertijd) dat Marieke van Ginneken eind september uitgerekend is (in het overzicht van Liejannuh stond nog datum onbekend).
Ik heb die in de OP inmiddels ook al aangepast hoor. Beetje verwarrend als er 2 overzichtjes staan misschien.quote:
Oepz!quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:38 schreef rena het volgende:
[..]
Ik heb die in de OP inmiddels ook al aangepast hoor. Beetje verwarrend als er 2 overzichtjes staan misschien.![]()
Ja hoor, begin maar direct met schelden .... jij vindt haar dus wel leuk, duidelijk.quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:20 schreef rena het volgende:
[..]Ja, en ze zegt ook zo stellig dat het precies dan geboren wordt he, er staat 'waarschijnlijk'. Zeiksnor
![]()
Nee, dat niet eens, ik ken het hele mens niet eensquote:Op donderdag 15 juni 2006 11:02 schreef Molline het volgende:
[..]
Ja hoor, begin maar direct met schelden .... jij vindt haar dus wel leuk, duidelijk.![]()
Je zou het wel zeggen door de manier waarop je over haar uitspraak valt... Aukje zegt 'waarschijnlijk', dus ze gaat er wel een beetje vanuit of ze hoopt het op zijn minst.quote:Op donderdag 15 juni 2006 18:30 schreef rena het volgende:
[..]
Nee, dat niet eens, ik ken het hele mens niet eens![]()
quote:Op donderdag 15 juni 2006 18:30 schreef rena het volgende:
Nee, dat niet eens, ik ken het hele mens niet eens![]()
Dat dusquote:
Ja, met Keith Urban. Een zanger.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:42 schreef Molline het volgende:
Zou kunnen, maar wie is de vader dan? Heeft ze een relatie?
Het gerucht gaat iig de rondtequote:Could it be that Actress Nicole Kidman is expecting a baby with her new boyfriend Singer Keith Urban?
Rumors are going around that she will have a baby bump soon! That would make her dreams come true; she always wanted to experience pregnancy and child birth herself... Well, we will keep watching for that baby bump to show!
quote:Ashanti Pregnant!?!
According to friends close to Askanky, she's four months pregnant! The father is not known, but some insiders are claiming it may be Nelly's baby. The two have been dating for the past off and on for the past three years and Nelly may pop the question now that his chick is expecting.
But another source thinks that the baby may belong to Irv Gotti. Gotti is the married head of Ashanti's record label and the two are said to have hooked up earlier this year.
Reps for the singer declined to comment.
Scandal! Ewww, I hope Ashanti's baby doesn't have stretch marks for days like she does. Seriously, her thighs are made of stretch marks.
Body James..... Arm kind, je zult maar lichaam jan worden genoemt zeg....quote:Zoon voor presentatrice Eigen Huis & Tuin
ZAANDAM - Presentatrice Corine Boon van het programma Eigen Huis & Tuin is in de nacht van donderdag op vrijdag bevallen van een zoon. Dat maakte haar manager vrijdag bekend.
Het jongetje heet Body James. Hij weegt 3670 gram en verkeert in „uiterst goede gezondheid”. Het is het tweede kind voor de RTL-presentatrice en haar man Dennis Kortz. Oudste zoon Julian is twee jaar.
quote:Maguire and Meyer Expecting?
HOLLYWOOD - Spider-Man star Tobey Maguire and his longtime love Jennifer Meyer are expecting their first baby, according to media reports.
The couple share a home in Los Angeles and announced their engagement in April.
A source tells Star magazine, "Jennifer is pregnant. It's still early, so they aren't talking about it publicly yet, but they are really happy."
Meyer, a Los Angeles-based jewelry designer and the daughter of Universal Studios executive Ron Meyer, began dating the star in 2003.
Body?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:17 schreef teigan het volgende:
Body James..... Arm kind, je zult maar lichaam jan worden genoemt zeg....
Ik vraag me dan wel af, het was toch zo dat zij of Tom onvruchtbaar was oid? En dan zouden ze nu beide gewoon kinderen krijgen? Nouja, misschien 'lukte' het gewoon niet tussen hun beide. Ze is er qua partner iig een heel stuk op vooruitgegaanquote:
Hey leuk, een 2e kindje voor Hollyquote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:06 schreef ivetje het volgende:
Holly Marie Combs (Charmed) verwacht in augustus of september een kindje.
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:10 schreef pinkplatinum het volgende:
[afbeelding]
Negeren als het geen nieuwe foto is![]()
Heeft dat kindje nou het mondje van Gavin?quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:51 schreef ZwarteMagika het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
meer hier http://www.justnodoubt.net/gallery/shoots/lamb/ok/index.html
en www.nodoubtweb.com
Yepquote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:08 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Heeft dat kindje nou het mondje van Gavin?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |