WTF is een doorsnee babyquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:59 schreef KinkyGiraf het volgende:
idd, beetje overdreven die aandacht, ik vind het maar een doorsnee baby met lelijke lippen (die later vast wel mooi zullen worden)
Dat zeg ik toch helemaal niet? Wat een gefrustreerde laatste zin van je zeg... Ik zeg dat ik het een doorsnee baby vind, niet mooi, niet lelijk. Op alle Blogs roept iedereen dat het zo'n prachtige baby is, wat ik dus wel mee vind vallen. Dat jij daaruit opmaakt dat ik denk dat ik een buitengewone baby krijg vind ik erg vreemd maar goed.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:01 schreef rena het volgende:
[..]
WTF is een doorsnee baby![]()
![]()
?
Dus jij krijgt een buitengewone baby of zo?
![]()
Neemt niet weg dat jouw post nergens op slaat. En aangezien ik met name in onflatteus op de kiek post, daar gaat het ook om dan hé. Ik zou zeggen: check even mijn historie en vorm dan nog eens je mening. Kijk eens in beroemd en zwanger, in andere topics, voordat je iets roept...?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:06 schreef rena het volgende:
Ik vind jou altijd een beetje minachtend over wat beroemde mensen hebben, nooit eens iets positiefs. En dat gaat opvallen op een gegeven moment ja![]()
Voor de eerste keer kan ik zeggen dat ik het met je eens ben. Alle pasgeboren baby's lijken op elkaar, die van Brangelina heeft echt niet eens bijzonders.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:59 schreef KinkyGiraf het volgende:
idd, beetje overdreven die aandacht, ik vind het maar een doorsnee baby met lelijke lippen (die later vast wel mooi zullen worden)
Wat een leuke fotoquote:
Wat je vind moet je bij de politie brengenquote:Op zondag 11 juni 2006 18:55 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
Inderdaad! Ik vind dat alleen dat oudste dochtertje een heel lelijk gezicht hebben.
Kinderen kun je prima heel lelijk noemen. Vooral als het waar is. Kijk, je hoeft het natuurlijk niet van de daken te schreeuwen. En na hun derde jaar is het niet aardig om het in hun gezicht te zeggen. Daar komen ze zelf wel achter. Laat dat maar aan de medogenloze maatschappij over.quote:Op zondag 11 juni 2006 19:46 schreef rena het volgende:
Wat je vind moet je bij de politie brengenMaar goed, ik vind dat je een kind nog niet echt lelijk kunt noemen. Ze zijn misschien wel heel lief
![]()
Ik kennem niet, maar hij dusquote:Us Exclusive: Jason Bateman and Wife Expecting
Former Arrested Development star Jason Bateman, 37, announced on the Los Angeles radio station Star 98.7 last week that his wife Amanda is 5 and a half months pregnant with a baby girl. He says that he and his wife are very excited and currently pouring over baby name books.
Bateman made his name as a child actor on the 80s sitcom The Hogan Family and had a career resurgence starring on the critically acclaimed series Arrest Development, for which he won a 2005 Golden Globe for Best Performance by a Male Actor in a Comedy. The series was cancelled this year despite its cult following.
Amanda is an actress and the daughter of Paul Anka. She has been seen in the film Taxi and the television show Diagnosis Murder and Buffy the Vampire Slayer. The couple married in July 2001. This will be their first child.
Kijk eens naar de PI die er boven mijn bericht staat.quote:Op zondag 11 juni 2006 20:07 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Kinderen kun je prima heel lelijk noemen. Vooral als het waar is. Kijk, je hoeft het natuurlijk niet van de daken te schreeuwen. En na hun derde jaar is het niet aardig om het in hun gezicht te zeggen. Daar komen ze zelf wel achter. Laat dat maar aan de medogenloze maatschappij over.
quote:Matt Damon, Wife Have a Girl
Monday Jun 12, 2006 11:00am EST
CREDIT: BEIMAGES
Matt Damon and his wife, Luciana Bozan, have welcomed a baby girl named Isabella, PEOPLE has confirmed.
"The baby is here. Isabella arrived yesterday," Damon's brother Kyle tells PEOPLE. She weighed in at 7lbs., 7 oz.
This is the first child for the couple. Bozan also has a daughter, Alexia, from a previous marriage.
Late last year, Damon said at a press conference that he "longed for" fatherhood. "But I've got to learn how to be a good disciplinarian," he said, "'cause I'm a professional uncle right now."
As for getting parenting tips from his best friend – and fellow new dad – Ben Affleck, Damon told PEOPLE last month, "I'm sure I'll be asking him for plenty of diaper advice."
Damon and Bozan, who met in Miami Beach in 2003 while he was filming Stuck on You, married in December in a surprise ceremony at Manhattan's City Hall.
"They were thrilled," said New York City Mayor Michael Bloomberg, who was one of the few to attend the private nuptials.
It was the first marriage for Damon, 35, and the second for the Argentina-born Bozan, 30, a bartender turned interior designer.
"I like Lucy a lot. They make a fantastic couple," Damon's brother Kyle told PEOPLE at the time.
Next up for Damon: He'll reprise his role as Linus Caldwell in Ocean's 13. Production is scheduled to start in July for a summer 2007 release.
quote:"In next week's OK! we'll bring you exclusive pictures of Gwen Stefani and Gavin Rossdale's new baby boy, Kingston. The music superstars invited OK! into their wonderful L.A. mansion to meet the cool little dude in a series of touching and intimate photographs. You’ll see Kingston’s cute crib and his adorable baby clothes as well as the inside of Gwen and Gavin’s home as they cuddle their bouncing baby boy — only in OK!. Don’t miss next week’s OK!, on sale Wednesday, June 14."
quote:Aukje van Ginneken zwanger
BREDA - Actrice en zangeres Aukje van Ginneken is zwanger. Zij en haar vriend Sander Jansen verwachten hun eerste kind eind december. Dat maakte Van Ginneken maandag bekend. „Ik ben 24 december uitgerekend, dus het wordt waarschijnlijk een kerstkindje.”
De voormalige GTST-actrice kent haar vriend al acht jaar, maar pas sinds een jaar heeft ze een relatie met de 31-jarige accountmanager. Het tweetal is dolgelukkig met de gezinsuitbreiding. „Ik wilde altijd graag jong moeder worden en Sander had ook een grote kinderwens. Dus 1 en 1 is 3.”
quote:Op maandag 12 juni 2006 18:20 schreef KinkyGiraf het volgende:
Aukje van Ginneken is ook zwanger.
[..]
behalve haar boobs die van AA naar C zijn gegaan!quote:Op maandag 12 juni 2006 17:35 schreef ZwarteMagika het volgende:
Gwen, Gavin & Kingston (nog niet veel te zien maar toch)
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
Iddquote:Op maandag 12 juni 2006 20:55 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
behalve haar boobs die van AA naar C zijn gegaan!
Leuke naam! Eindelijk weer een celeb die zijn kindje een wat normalere naam geeft!quote:Op maandag 12 juni 2006 17:10 schreef KinkyGiraf het volgende:
Matt Damon krijgt dochter Isabella
[..]
http://www.telegraaf.nl/p(...)er_een_zoon_bij.htmlquote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:50 schreef Sanneke het volgende:
Kindje Reinout O en Daniella O is geboren, zoontje Benajmin, zie Telegraaf voor meer info
... en loopt er inmiddels een rondje mee in het parkquote:Op maandag 15 mei 2006 10:25 schreef Copycat het volgende:
Geri Haliwell heeft een dochtertje gebaard:
quote:LOS ANGELES - Jack Black and his wife, Tanya Haden, are parents of a baby boy, the actor said.
“I’m going to be the best daddy on the planet and I’m going to enter the best daddy competition. And I’m going to win it,” Black said in a story posted on the Web site of the magazine Us Weekly.
The couple’s first child was born on Saturday, Black told “Access Hollywood” Monday evening at the Mann Grauman’s Chinese Theatre premiere for his new movie, “Nacho Libre.”
Gewaagde naamquote:Reinout en Daniëlle hebben er een zoon bij
Daniëlle Overgaag en Reinout Oerlemans hebben hun vierde kind gekregen. Het is een zoon en hij heet Benjamin.
Gewaagd?quote:
Misschien omdat Benjamin de jongste uit het gezin betekent en nog een kind erbij die naam teniet doet?quote:
Ja aan zoiets zat ik ook te denken, maar dan nog is het niet gewaagdquote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien omdat Benjamin de jongste uit het gezin betekent en nog een kind erbij die naam teniet doet?
Maar willen ze nog een kind en wordt het een meisje, noemen ze het toch gewoon Benjamina.
Mijn oudste neef heet Benjamin. Hij heeft nog twee jongere broertjes.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien omdat Benjamin de jongste uit het gezin betekent en nog een kind erbij die naam teniet doet?
Maar willen ze nog een kind en wordt het een meisje, noemen ze het toch gewoon Benjamina.
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:15 schreef MUUS het volgende:
Mijn oudste neef heet Benjamin. Hij heeft nog twee jongere broertjes..
Ja, ik snap de betekenis wel. Ik ken een Benjamin die de middelste is, maar hij heeft er nog nooit iets over gehoord volgens mijquote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
quote:Sixth child on the way for Rev. Run-Reverend Run of Run-DMC and his wife Justine recently announced that they are expecting another baby! Justine is due in October, and the pregnancy will be an integral storyline in the new season of their show Run's House, which starts this Thursday. The new baby will join older siblings Vanessa, Angel and Joseph from Run's first marriage, as well as Daniel and Russell, his sons with Justine.
marieke ook zwanger ? Leuk ! weet je ook van wie ?quote:Op maandag 12 juni 2006 19:37 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
[afbeelding]
De aanstaande moeder en vader. Haar zus gaat overigens ook biggen.
Supermodel Linda Evangelista (41) verwacht eerste babyquote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
Linda Evagelista ofzo is ook zwanger
Net op Shownieuws.
Dat ben ik met je eens, ik vind Gwen er ook niet mooi opstaan. Ik weet niet wat het is, maar ik meen een zekere tegenzin te bespeuren (waarschijnlijk om te poseren).quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:46 schreef KinkyGiraf het volgende:
Die ziet er goed ingewikkeld uit....
Edit: hier nog eentje twee. Ik vind Gwen er erg lelijk opstaan...
oh ja, dat was niet negatief bedoeld
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |