Nee, ik vind Damián véél mooier!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:27 schreef AnnaStesia het volgende:
Ze ziet er stukken beter uit dan baby van der Vaart in ieder geval
Helemaal geen lelijk kindjequote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:34 schreef Spees_Eend het volgende:
lief..........
in ieder geval zo lelijk als de nacht
True. Hopelijk trekt hij nog een beetje bij, want het is niet bepaald een mooierd...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:27 schreef AnnaStesia het volgende:
Ze ziet er stukken beter uit dan baby van der Vaart in ieder geval
quote:
Vind zelf dat je op die foto's niet echt wat ziet, maar goed... zou leuk zijn.quote:Jennifer Garner baby bump?
From celebrity nation
Another Ben Affleck spawn? New pics of Jennifer Garner are prompting rumors that Mrs. Affleck might be knocked up again.
quote:
De ouders zijn Tom Coronel en Paulien Zwart. Ze zijn beide coureurs.quote:Op zondag 16 juli 2006 19:08 schreef Nuna het volgende:
Wie?
Niet echt een beroemdheid dus, behalve als je in die sport bekend bentquote:Op zondag 16 juli 2006 19:09 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
De ouders zijn Tom Coronel en Paulien Zwart. Ze zijn beide coureurs.
[/img]http://www.7-40.com/tatu/gallery/assets/yulia.jpg[/img]quote:t.A.T.u.'s Yulia Pregnant Again? [Jul. 16th, 2006|12:43 am]
fortyfeet
As MTV Russia informs, all rumours about Yulia dating Vlad Topalov proved to be true. More than that, the lovers are waiting for a mutual child. Yulia already has a daughter - an almost two years old girl Viktoria. Yulia prefers not to speak a lot about the baby's father. They say that the relationship between Yulia and Vlad are so serious that Vlad is about to adopt Yulia's daughter.
from http://eng.tatysite.net/.
Earlier in the year there were rumors that the two were married, and that he has already adopted her daughter. Yulia is from the 'one hit wonder' t.A.T.u. as americans might know her, and Vlad is from a european group called SMASH!!.
i'm sure no one cares, but..
Dan heb ik er nog twee, Skispringer Sven Hannawaldquote:Op zondag 16 juli 2006 19:36 schreef rena het volgende:
[..]
Niet echt een beroemdheid dus, behalve als je in die sport bekend bent![]()
quote:20-07-2006 13:40:20
Miskraam voor Jordan
Glamour model Jordan heeft een miskraam gekregen. De 28-jarige Katie Price, zoals ze echt heet, werd afgelopen vrijdag met spoed naar de eerste hulp gereden, omdat ze vreselijke buikkrampen had. Ze was drie maanden zwanger van haar kindje. Ze kreeg tijdens de controle het slechte nieuws te horen dat ze haar baby verloren was. Manager Claire Powell zegt in een statement dat Jordan en haar man Peter Andre de wanhoop nabij zijn. ‘Ze willen nu voornamelijk met rust gelaten worden. Ze hebben tijd nodig om dit verschrikkelijke nieuws te verwerken. We zullen ze alle steun en liefde geven die ze nodig hebben.’ Ook laat de manager weten dat ze de pers hierover verder niet te woord zullen staan. Jordan die al een kindje van twee jaar heeft, was zo blij toen ze hoorde dat ze zwanger was, maar ze wilde het geheim houden voor de buitenwereld. In een interview van een paar maanden geleden vertelde Jordan nog: ‘ Pete en ik willen dolgraag een kindje. We zouden graag een meisje willen krijgen. Ik zou haar dan Pink noemen of prinses, want ze zou echt mijn Prinsesje zijn.’
Maar ze had toch nog een ouder kind? Vreemd dat dat niet genoemd wordt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |