Is dat niet in augustus ?quote:Op maandag 24 juli 2006 09:22 schreef Sassefras het volgende:
Hoe is het eigenlijk met Raffaella? wanneer mag die bevallen?
Wie zijn wij om dat te beoordelen Vivi. Er zijn wel kids waar je veel meer medelijden mee kunt hebben kwa ouders.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:06 schreef Vivi het volgende:
[..]
Sorry, maar dat vind ik dus echt belachelijk oud en zielig voor die kids.
"Its kind of a bitter-sweet feeling because I was planning to release an album next year".quote:Op zondag 23 juli 2006 23:27 schreef KinkyGiraf het volgende:
Grappig, Kelly van Destiny's Child is zwanger..
[..]
Deze dus: [afbeelding]
Hmm, een nieuw album uitbrengen of een kind krijgen. Je zou denken dat ze het jammer vindt om zwanger te zijn omdat ze nu haar nieuwe album moet uitstellen. Wat is nou belangrijker, een kind krijgen of een nieuw album op de markt brengen. Een plaat kun je altijd nog inzingen.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:30 schreef MUUS het volgende:
[..]
"Its kind of a bitter-sweet feeling because I was planning to release an album next year".
Zeg dan niks.
Ze zal niet de eerste vrouw zijn die al dan niet stiekem haar carriere verkiest boven het krijgen van een kind.quote:Op maandag 24 juli 2006 19:40 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Hmm, een nieuw album uitbrengen of een kind krijgen. Je zou denken dat ze het jammer vindt om zwanger te zijn omdat ze nu haar nieuwe album moet uitstellen. Wat is nou belangrijker, een kind krijgen of een nieuw album op de markt brengen. Een plaat kun je altijd nog inzingen.
Zeker besmettelijk, al die kinders bij de Achmea Kennisquiz.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 08:19 schreef rena het volgende:
Chazia Mourali zwanger
Chazia Mourali is zwanger. De presentatrice en haar vriend, neurochirurg Marc Schröder, verwachten hun eerste kindje in januari en zijn beiden dolgelukkig.
"Ik ben zeker dolgelukkig", aldus Chazia, die in september 43 jaar wordt en de baby ziet als een onverwacht cadeautje.
wie is da dan ?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:43 schreef Peekaboo het volgende:
Lindsay Pfaff bevallen
21 Jul 2006
Lindsay Pfaff & Dave Volders zijn gisterenmiddag rond 14u45 de gelukkige ouders geworden van Bruce. Bruce weegt 4,270 kg en is 54 cm klein.
Gelukwensen aan de familie kan op de webstek van de familie Jmpfaff.be
de welbekende belgische familiequote:
ohja die ! nou weet ik wie je bedoeltquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:48 schreef Peekaboo het volgende:
[..]
de welbekende belgische familie
ze hadden een reallifesoap op tv
Zo zo, een neurochirurg... toe maar!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 08:19 schreef rena het volgende:
Chazia Mourali zwanger
Chazia Mourali is zwanger. De presentatrice en haar vriend, neurochirurg Marc Schröder, verwachten hun eerste kindje in januari en zijn beiden dolgelukkig.
"Ik ben zeker dolgelukkig", aldus Chazia, die in september 43 jaar wordt en de baby ziet als een onverwacht cadeautje.
Dat is waar ja. Maar zoals zij het zegt klinkt het alsof het zwanger zijn haar plannen doorkruist. Je schijnt inderdaad wel degelijk zwanger te kunnen zijn zonder dat je het in de gaten hebt, maar voor mij komt het in ieder geval ondankbaar over en alsof ze het kind eigenlijk liever niet heeft.quote:Op maandag 24 juli 2006 20:10 schreef Cheesecake het volgende:
[..]
Ze zal niet de eerste vrouw zijn die al dan niet stiekem haar carriere verkiest boven het krijgen van een kind.
Idd.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:30 schreef MUUS het volgende:
[..]
"Its kind of a bitter-sweet feeling because I was planning to release an album next year".
Zeg dan niks.
Dat vind ik nu altijd zo'n drogredenatie, dus omdat er altijd wel iets is wat erger is mag je hier niets over zeggen. Ik vind het gewoon heel erg oud en ik kan me niet voorstellen dat dat leuk is voor een kind om op 12-jarige leeftijd een 60-jarige moeder te hebben. Al zullen ze ongetwijfeld genoeg liefde ( en materiele compensatie) krijgen.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:52 schreef Ole het volgende:
[..]
Wie zijn wij om dat te beoordelen Vivi. Er zijn wel kids waar je veel meer medelijden mee kunt hebben kwa ouders.
Ja!quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:19 schreef Fiorenza het volgende:
Dit is wel een leuke link voor in dit topic:
http://zwangerschap.headliner.nl/
quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:13 schreef Danaa het volgende:
Daphne Lammers begin juni '06 -> Koosje
Corine Boon half juni '06-> Body James
Milouska Meulens juni '06 -> Yara Kwinte
Prinses Mabel eind juni '06 -> Joanna Zaria Nicoline Milou Gravin van Oranje-Nassau, Jonkvrouw van Amsberg.
Russel Crowe juli '06 -> Tennyson Spencer Crowe
en dan nog op de to do list:quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:13 schreef Danaa het volgende:
Onze openingspost begint een beetje te verouderen:
Verwachtende celebs:
Daphne Lammers begin juni '06 - 19 juni 2006: Editie NL presentatrice Daphne Lammers (1972) is bevallen van dochter Koosje.
Corine Boon half juni '06 -Corine Boon (Eigen Huis en Tuin) heeft in de nacht van donderdag 15 op vrijdag 16 juni haar tweede zoon gebaard: Body James. Twee jaar geleden werd haar eerste kind, Julian, geboren
Milouska Meulens juni '06 -Jeugdjournaal-presentatrice Milouska Meulens (33) is zondagavond 25 juni (een dag voor haar 33e verjaardag) bevallen van haar eerste kindje. Het is een meisje en heet Yara Kwinte.
Prinses Mabel eind juni '06 - Hare Koninklijke Hoogheid Prinses Mabel heeft op 18 juni 2006 om 04.12 uur te Londen het leven geschonken aan een dochter. De baby woog bij de geboorte 3700 gram. Het zevende kleinkind van de Koningin krijgt de naam Zaria. Haar volledige naam luidt: Joanna Zaria Nicoline Milou. ‘Met moeder en kind gaat het fantastisch’, aldus een heel gelukkige Prins Friso
Russel Crowe juli '06 -Russell Crowe is voor de tweede keer vader geworden van een zoon. Zijn vrouw Danielle Spencer is vrijdag 7 juli (?) bevallen. De jongen heet Tennyson Spencer Crowe.
Misschien doorkruist deze zwangerschap haar plannen inderdaad wel en is ze er om die reden minder blij mee. Ik vind haar dan alleen maar eerlijk als ze zegt dat de zwangerschap ongelegen komt.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:37 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Dat is waar ja. Maar zoals zij het zegt klinkt het alsof het zwanger zijn haar plannen doorkruist. Je schijnt inderdaad wel degelijk zwanger te kunnen zijn zonder dat je het in de gaten hebt, maar voor mij komt het in ieder geval ondankbaar over en alsof ze het kind eigenlijk liever niet heeft.
Dat is zo. Ach, waarschijnlijk zijn we zo gewend aan de 'happy pregnancy en joy joy'-verhalen, dat je gelijk denkt 'nou ja zeg' als je eens zoiets leest.quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:58 schreef Cheesecake het volgende:
[..]
Misschien doorkruist deze zwangerschap haar plannen inderdaad wel en is ze er om die reden minder blij mee. Ik vind haar dan alleen maar eerlijk als ze zegt dat de zwangerschap ongelegen komt.
Nu maar hopen dat het kind niet op de moeder lijktquote:Op woensdag 26 juli 2006 20:25 schreef J-net het volgende:
In de Story van deze week staat dat Tori Spelling twee maanden zwanger is.
Ik denk dat je je vergist. Kijk maar op deze weblog: http://liesbethstaats.web-log.nl/quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:23 schreef mieke1984 het volgende:
Liesbeth Staats is niet van het jeugdjournaal, zij is de vrouw van Ruud van Nistelrooij. Of ze moet een nieuwe baan hebben...![]()
Edit: Nog meer Liesbeth/Leontien verwarringquote:Op 10 juli 2004 trouwt Van Nistelrooy in de Heilige Maria Magdalena-kerk in Geffen met jeugdliefde Leontien Slaats. In oktober/november 2006 verwachten Ruud en Leontien hun 1e kindje.
quote:Could Halle Berry be pregnant?
Splashnewsonline.com has posted this photo on their blog and asks whether Academy Award winning Halle Berry is pregnant. In these photos of her surveying construction on her Halle appears to have a belly- whether it's because she's taken a sit-up hiatus or there's a baby in there is up for speculation.
In April, she told Extra! that if she didn't get pregnant, she planned to adopt (and even if she did get pregnant, that she would adopt too). She's currently dating Versace model Gabriel Aubry. Not a bad specimen for a baby daddy!
Source: SplashNewsOnline.com
staat in september/oktoberquote:Op donderdag 27 juli 2006 15:10 schreef Ici-Paris het volgende:
britney spears dan?
Is die hele lijst nu compleet?quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:01 schreef Fiorenza het volgende:Ruud van Nistelrooy - Oktober/November '06
Datum Onbekend:Halle Berry - datum onbekend
bijgewerkt in de lijst hierboven.. Wie zet de lijst in de openingspost?
Hallo !! heb je die buik gezien? dat is geen obstipatie hoorquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:18 schreef Troel het volgende:
Halle Berry is misschien zwanger, is nog niet eens officieel bekend gemaakt, waarom dat al in de OP zetten?
Volgens mij moet ie nu wel helemaal compleet zijn!quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:16 schreef Copycat het volgende:
Is die hele lijst nu compleet?
Dan kan ik 'm nu even snel copy pasten. Anders moet je nog even wachten totdat ik wat meer puzzeltijd heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |