Is dat niet in augustus ?quote:Op maandag 24 juli 2006 09:22 schreef Sassefras het volgende:
Hoe is het eigenlijk met Raffaella? wanneer mag die bevallen?
Wie zijn wij om dat te beoordelen Vivi. Er zijn wel kids waar je veel meer medelijden mee kunt hebben kwa ouders.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:06 schreef Vivi het volgende:
[..]
Sorry, maar dat vind ik dus echt belachelijk oud en zielig voor die kids.
"Its kind of a bitter-sweet feeling because I was planning to release an album next year".quote:Op zondag 23 juli 2006 23:27 schreef KinkyGiraf het volgende:
Grappig, Kelly van Destiny's Child is zwanger..
[..]
Deze dus: [afbeelding]
Hmm, een nieuw album uitbrengen of een kind krijgen. Je zou denken dat ze het jammer vindt om zwanger te zijn omdat ze nu haar nieuwe album moet uitstellen. Wat is nou belangrijker, een kind krijgen of een nieuw album op de markt brengen. Een plaat kun je altijd nog inzingen.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:30 schreef MUUS het volgende:
[..]
"Its kind of a bitter-sweet feeling because I was planning to release an album next year".
Zeg dan niks.
Ze zal niet de eerste vrouw zijn die al dan niet stiekem haar carriere verkiest boven het krijgen van een kind.quote:Op maandag 24 juli 2006 19:40 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Hmm, een nieuw album uitbrengen of een kind krijgen. Je zou denken dat ze het jammer vindt om zwanger te zijn omdat ze nu haar nieuwe album moet uitstellen. Wat is nou belangrijker, een kind krijgen of een nieuw album op de markt brengen. Een plaat kun je altijd nog inzingen.
Zeker besmettelijk, al die kinders bij de Achmea Kennisquiz.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 08:19 schreef rena het volgende:
Chazia Mourali zwanger
Chazia Mourali is zwanger. De presentatrice en haar vriend, neurochirurg Marc Schröder, verwachten hun eerste kindje in januari en zijn beiden dolgelukkig.
"Ik ben zeker dolgelukkig", aldus Chazia, die in september 43 jaar wordt en de baby ziet als een onverwacht cadeautje.
wie is da dan ?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:43 schreef Peekaboo het volgende:
Lindsay Pfaff bevallen
21 Jul 2006
Lindsay Pfaff & Dave Volders zijn gisterenmiddag rond 14u45 de gelukkige ouders geworden van Bruce. Bruce weegt 4,270 kg en is 54 cm klein.
Gelukwensen aan de familie kan op de webstek van de familie Jmpfaff.be
de welbekende belgische familiequote:
ohja die ! nou weet ik wie je bedoeltquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:48 schreef Peekaboo het volgende:
[..]
de welbekende belgische familie
ze hadden een reallifesoap op tv
Zo zo, een neurochirurg... toe maar!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 08:19 schreef rena het volgende:
Chazia Mourali zwanger
Chazia Mourali is zwanger. De presentatrice en haar vriend, neurochirurg Marc Schröder, verwachten hun eerste kindje in januari en zijn beiden dolgelukkig.
"Ik ben zeker dolgelukkig", aldus Chazia, die in september 43 jaar wordt en de baby ziet als een onverwacht cadeautje.
Dat is waar ja. Maar zoals zij het zegt klinkt het alsof het zwanger zijn haar plannen doorkruist. Je schijnt inderdaad wel degelijk zwanger te kunnen zijn zonder dat je het in de gaten hebt, maar voor mij komt het in ieder geval ondankbaar over en alsof ze het kind eigenlijk liever niet heeft.quote:Op maandag 24 juli 2006 20:10 schreef Cheesecake het volgende:
[..]
Ze zal niet de eerste vrouw zijn die al dan niet stiekem haar carriere verkiest boven het krijgen van een kind.
Idd.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:30 schreef MUUS het volgende:
[..]
"Its kind of a bitter-sweet feeling because I was planning to release an album next year".
Zeg dan niks.
Dat vind ik nu altijd zo'n drogredenatie, dus omdat er altijd wel iets is wat erger is mag je hier niets over zeggen. Ik vind het gewoon heel erg oud en ik kan me niet voorstellen dat dat leuk is voor een kind om op 12-jarige leeftijd een 60-jarige moeder te hebben. Al zullen ze ongetwijfeld genoeg liefde ( en materiele compensatie) krijgen.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:52 schreef Ole het volgende:
[..]
Wie zijn wij om dat te beoordelen Vivi. Er zijn wel kids waar je veel meer medelijden mee kunt hebben kwa ouders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |