Nee, ik vind Damián véél mooier!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:27 schreef AnnaStesia het volgende:
Ze ziet er stukken beter uit dan baby van der Vaart in ieder geval
Helemaal geen lelijk kindjequote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:34 schreef Spees_Eend het volgende:
lief..........
in ieder geval zo lelijk als de nacht
True. Hopelijk trekt hij nog een beetje bij, want het is niet bepaald een mooierd...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:27 schreef AnnaStesia het volgende:
Ze ziet er stukken beter uit dan baby van der Vaart in ieder geval
quote:
Vind zelf dat je op die foto's niet echt wat ziet, maar goed... zou leuk zijn.quote:Jennifer Garner baby bump?
From celebrity nation
Another Ben Affleck spawn? New pics of Jennifer Garner are prompting rumors that Mrs. Affleck might be knocked up again.
quote:
De ouders zijn Tom Coronel en Paulien Zwart. Ze zijn beide coureurs.quote:Op zondag 16 juli 2006 19:08 schreef Nuna het volgende:
Wie?
Niet echt een beroemdheid dus, behalve als je in die sport bekend bentquote:Op zondag 16 juli 2006 19:09 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
De ouders zijn Tom Coronel en Paulien Zwart. Ze zijn beide coureurs.
[/img]http://www.7-40.com/tatu/gallery/assets/yulia.jpg[/img]quote:t.A.T.u.'s Yulia Pregnant Again? [Jul. 16th, 2006|12:43 am]
fortyfeet
As MTV Russia informs, all rumours about Yulia dating Vlad Topalov proved to be true. More than that, the lovers are waiting for a mutual child. Yulia already has a daughter - an almost two years old girl Viktoria. Yulia prefers not to speak a lot about the baby's father. They say that the relationship between Yulia and Vlad are so serious that Vlad is about to adopt Yulia's daughter.
from http://eng.tatysite.net/.
Earlier in the year there were rumors that the two were married, and that he has already adopted her daughter. Yulia is from the 'one hit wonder' t.A.T.u. as americans might know her, and Vlad is from a european group called SMASH!!.
i'm sure no one cares, but..
Dan heb ik er nog twee, Skispringer Sven Hannawaldquote:Op zondag 16 juli 2006 19:36 schreef rena het volgende:
[..]
Niet echt een beroemdheid dus, behalve als je in die sport bekend bent![]()
quote:20-07-2006 13:40:20
Miskraam voor Jordan
Glamour model Jordan heeft een miskraam gekregen. De 28-jarige Katie Price, zoals ze echt heet, werd afgelopen vrijdag met spoed naar de eerste hulp gereden, omdat ze vreselijke buikkrampen had. Ze was drie maanden zwanger van haar kindje. Ze kreeg tijdens de controle het slechte nieuws te horen dat ze haar baby verloren was. Manager Claire Powell zegt in een statement dat Jordan en haar man Peter Andre de wanhoop nabij zijn. ‘Ze willen nu voornamelijk met rust gelaten worden. Ze hebben tijd nodig om dit verschrikkelijke nieuws te verwerken. We zullen ze alle steun en liefde geven die ze nodig hebben.’ Ook laat de manager weten dat ze de pers hierover verder niet te woord zullen staan. Jordan die al een kindje van twee jaar heeft, was zo blij toen ze hoorde dat ze zwanger was, maar ze wilde het geheim houden voor de buitenwereld. In een interview van een paar maanden geleden vertelde Jordan nog: ‘ Pete en ik willen dolgraag een kindje. We zouden graag een meisje willen krijgen. Ik zou haar dan Pink noemen of prinses, want ze zou echt mijn Prinsesje zijn.’
Maar ze had toch nog een ouder kind? Vreemd dat dat niet genoemd wordt.quote:
Dat zou ik niet weten. Bron is www.story.nl Zal eens kijken of het nog ergens anders staat.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:18 schreef MUUS het volgende:
[..]
Maar ze had toch nog een ouder kind? Vreemd dat dat niet genoemd wordt.
Een zoontje, samen met een Britse voetballer. En met dat zoontje was van alles mis.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:18 schreef MUUS het volgende:
[..]
Maar ze had toch nog een ouder kind? Vreemd dat dat niet genoemd wordt.
quote:On May 27, 2002, she gave birth to a baby boy, whom she named Harvey Daniel; choosing the name Harvey after her grandfather, and Daniel after her brother. Harvey's father is the former Manchester United footballer Dwight Yorke, although just as during her previous pregnancy, the relationship ended before the child was born. Jordan has said she intended to have the birth shown live over the Internet, but changed her mind later and decided to keep it private. Harvey was born at the Royal Sussex County Hospital in Brighton, his birth being induced as he was two weeks overdue. He was found to be blind, having a condition known as septo-optic dysplasia, meaning that his optic nerve hadn't developed correctly.
Ja, dat verhaal.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een zoontje, samen met een Britse voetballer. En met dat zoontje was van alles mis.
[..]
Kwam dat niet door al dat gefeest en gezuip tijdens haar zwangerschap? Ik herinner me daar iets vaags over...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een zoontje, samen met een Britse voetballer. En met dat zoontje was van alles mis.
[..]
Ja, vind ik ook.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:28 schreef MUUS het volgende:
Maar het is wel haar kind en hoort ook genoemd te worden, toch?.
Dat was wel het verhaal, inderdaad. Maar of het echt zo is, is volgens mij nooit duidelijk geworden.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:31 schreef Neuk het volgende:
Kwam dat niet door al dat gefeest en gezuip tijdens haar zwangerschap? Ik herinner me daar iets vaags over...
Sorry, maar dat vind ik dus echt belachelijk oud en zielig voor die kids.quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:06 schreef ChatGirl het volgende:
Dochter voor schrijfster Bridget Jones
Helen Fielding, de bedenker van Bridget Jones, is moeder geworden van haar tweede kind. De 48-jarige auteur schonk het leven aan een meisje van ruim zes pond.
Helen Fielding, de bedenker van Bridget Jones, is moeder geworden van haar tweede kind. Dat heeft het Britse persbureau Reuters gemeld. De 48-jarige auteur schonk zondag het leven aan een meisje van ruim zes pond. De baby heeft nog geen naam gekregen. Fielding en haar vriend Kevin Curran hebben al een 2-jarig zoontje, Bash.
Alles beter dan zo'n labiele doos als Britney als moeder, lijkt me...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:06 schreef Vivi het volgende:
[..]
Sorry, maar dat vind ik dus echt belachelijk oud en zielig voor die kids.
Ze heeft met Peter Andre al een zoontje, Junior, en er was blijkbaar een tweede kind op komst.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
[..]
Zielig? De erfgenamen van haar fortuin. Nee, die kids gaan zich wel vermaken.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:06 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nee, ze heeft twee kinderen. Eén met die Yorke en één met André.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:13 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Ze heeft met Peter Andre al een zoontje, Junior, en er was blijkbaar een tweede kind op komst.
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:58 schreef Malahide het volgende:
Dit is Jordan/Katie Price met haar kids:
[afbeelding]
mwah, valt toch wel mee, dr zijn dr ook van 60+ tegenwoordig. dat vind ik pas triestquote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:06 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik reageerde op een andere post waarin alleen stond dat ze een zoontje met Dwight Yorke heeft. Ze heeft er dus ook 1 met Peter Andre.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:04 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nee, ze heeft twee kinderen. Eén met die Yorke en één met André.
Dat werd gepost, omdat er opgemerkt werd dat alleen het kind met André werd genoemd en ze dus nog een kind heeft. Cc beaamde dat met dat stukje.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:52 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik reageerde op een andere post waarin alleen stond dat ze een zoontje met Dwight Yorke heeft. Ze heeft er dus ook 1 met Peter Andre.
Het zou voor Jordan zelf het derde kind zijn geweest, maar haar tweede met Peter Andre.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:54 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dat werd gepost, omdat er opgemerkt werd dat alleen het kind met André werd genoemd en ze dus nog een kind heeft. Cc beaamde dat met dat stukje.
Hč, lekker zo langs elkaar heen..
-edit- En je zei dat er een tweede kind op komst was, maar dat zou dus de derde zijn geweest.
Deze dus:quote:Singer Kelly Rowland Announces Pregancy
The former member of the best selling female group of all time has announced that she is pregnant. She was interviewed with AMG, and confirmed that she was indeed 2 months pregnant. Rumors have been circulating through the media about her being pregnant but was never confirmed until today. She says " It was definately a suprise! Its kind of a bitter-sweet feeling because I was planning to release an album next year". She also told AMG that it will be pushed back to end of 2007, or beggining of 2008.
Niet veel tekst maar meer hoeven we ook niet te weten.quote:GILLIAN ANDERSON IS PREGNANT. [Jul. 22nd, 2006|07:48 pm]
falldownmore
X-Files star star Gillian Anderson is pregnant just three months after splitting from her husband.
Van wie is ze nu zwanger danquote:Op zondag 23 juli 2006 23:27 schreef KinkyGiraf het volgende:
En ook Gillian Anderson van de X-files.
[..]
Niet veel tekst maar meer hoeven we ook niet te weten.
Was net even lui maar als ik verder klik staat er dit:quote:
Ik heb het nog niet gelezen dus ik weet nog steeds niet van wie... je wordt lui van een dag strandquote:X-Files star star Gillian Anderson is pregnant just three months after splitting from her husband.
The actress, 37, has told friends she is expecting a baby following her separation from documentary-maker Julian Ozanne, her second husband.
Friends said she made the announcement after passing the 12-week mark, when the chance of hitting problems in the pregnancy drops significantly.
Miss Anderson, who already has an 11-year-old daughter from her first marriage, split from Mr Ozanne in April, 16 months after their lavish Kenyan wedding in December 2004.
The pair had enjoyed a whirlwind romance and their wedding was held on the remote island of Lamu.
Miss Anderson is now reported to be dating wheelclamping firm director Mark Griffiths. The 34-year-old businessman, who operates his lucrative private clamping company from an industrial estate in North London, was previously linked with former Spice Girl Geri Halliwell.
Last month Mr Griffiths, who used to live close to Miss Anderson's marital home in Notting Hill, West London, moved into her new Ł3million home in nearby Holland Park.
The couple are also said to have enjoyed a holiday to California with Piper, Miss Anderson's daughter by her first husband, Canadian television art director Clyde Klotz. The actress's marriage to Mr Ozanne broke down shortly after The Mail on Sunday revealed she had a bizarre alcohol-fuelled outburst on a flight in January this year.
At the time fellow passengers told how Miss Anderson had aimed an extraordinary four-letter tirade at a fellow traveller on a flight from Sri Lanka to London.
One passenger said: "She was abrasive and aggressive and was slurring...the crew continued to serve her wine. She was not attractive, she reminded me of a 35-year-old spinster."
Chicago-born Miss Anderson, who shot to international fame as Agent Dana Scully alongside David Duchovny's Fox Mulder in the hit Nineties TV series X-Files, has had a colourful love life. Her marriage to Mr Klotz was as short-lived as her second. The actress left Mr Klotz in 1996 after two years, saying: "I've outgrown him. He bores me."
Miss Anderson has had recent professional success, having been nominated both for a Bafta and an American Emmy for her portrayal of Lady Dedlock in the BBC's adaptation of Charles Dickens's Bleak House.
Last year she starred alongside comedian Steve Coogan in the hit British film A Cock And Bull Story.
When The Mail on Sunday asked Mr Ozanne if his former wife was pregnant he declined to comment.
Asked the same question, a spokesman for the actress sent an e-mail stating: "It is not our policy to comment on a client's private life. We know, however, that you would like to congratulate her on her Emmy nomination for Bleak House and great continued professional success."
Is dat niet in augustus ?quote:Op maandag 24 juli 2006 09:22 schreef Sassefras het volgende:
Hoe is het eigenlijk met Raffaella? wanneer mag die bevallen?
Wie zijn wij om dat te beoordelen Vivi. Er zijn wel kids waar je veel meer medelijden mee kunt hebben kwa ouders.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:06 schreef Vivi het volgende:
[..]
"Its kind of a bitter-sweet feeling because I was planning to release an album next year".quote:Op zondag 23 juli 2006 23:27 schreef KinkyGiraf het volgende:
Grappig, Kelly van Destiny's Child is zwanger..
[..]
Deze dus: [afbeelding]
Hmm, een nieuw album uitbrengen of een kind krijgen. Je zou denken dat ze het jammer vindt om zwanger te zijn omdat ze nu haar nieuwe album moet uitstellen. Wat is nou belangrijker, een kind krijgen of een nieuw album op de markt brengen. Een plaat kun je altijd nog inzingen.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:30 schreef MUUS het volgende:
[..]
"Its kind of a bitter-sweet feeling because I was planning to release an album next year".
Zeg dan niks.
Ze zal niet de eerste vrouw zijn die al dan niet stiekem haar carriere verkiest boven het krijgen van een kind.quote:Op maandag 24 juli 2006 19:40 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Hmm, een nieuw album uitbrengen of een kind krijgen. Je zou denken dat ze het jammer vindt om zwanger te zijn omdat ze nu haar nieuwe album moet uitstellen. Wat is nou belangrijker, een kind krijgen of een nieuw album op de markt brengen. Een plaat kun je altijd nog inzingen.
Zeker besmettelijk, al die kinders bij de Achmea Kennisquiz.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 08:19 schreef rena het volgende:
Chazia Mourali zwanger
Chazia Mourali is zwanger. De presentatrice en haar vriend, neurochirurg Marc Schröder, verwachten hun eerste kindje in januari en zijn beiden dolgelukkig.
"Ik ben zeker dolgelukkig", aldus Chazia, die in september 43 jaar wordt en de baby ziet als een onverwacht cadeautje.
wie is da dan ?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:43 schreef Peekaboo het volgende:
Lindsay Pfaff bevallen
21 Jul 2006
Lindsay Pfaff & Dave Volders zijn gisterenmiddag rond 14u45 de gelukkige ouders geworden van Bruce. Bruce weegt 4,270 kg en is 54 cm klein.
Gelukwensen aan de familie kan op de webstek van de familie Jmpfaff.be
de welbekende belgische familiequote:
ohja die ! nou weet ik wie je bedoeltquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:48 schreef Peekaboo het volgende:
[..]
de welbekende belgische familie
ze hadden een reallifesoap op tv
Zo zo, een neurochirurg... toe maar!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 08:19 schreef rena het volgende:
Chazia Mourali zwanger
Chazia Mourali is zwanger. De presentatrice en haar vriend, neurochirurg Marc Schröder, verwachten hun eerste kindje in januari en zijn beiden dolgelukkig.
"Ik ben zeker dolgelukkig", aldus Chazia, die in september 43 jaar wordt en de baby ziet als een onverwacht cadeautje.
Dat is waar ja. Maar zoals zij het zegt klinkt het alsof het zwanger zijn haar plannen doorkruist. Je schijnt inderdaad wel degelijk zwanger te kunnen zijn zonder dat je het in de gaten hebt, maar voor mij komt het in ieder geval ondankbaar over en alsof ze het kind eigenlijk liever niet heeft.quote:Op maandag 24 juli 2006 20:10 schreef Cheesecake het volgende:
[..]
Ze zal niet de eerste vrouw zijn die al dan niet stiekem haar carriere verkiest boven het krijgen van een kind.
Idd.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:30 schreef MUUS het volgende:
[..]
"Its kind of a bitter-sweet feeling because I was planning to release an album next year".
Zeg dan niks.
Dat vind ik nu altijd zo'n drogredenatie, dus omdat er altijd wel iets is wat erger is mag je hier niets over zeggen. Ik vind het gewoon heel erg oud en ik kan me niet voorstellen dat dat leuk is voor een kind om op 12-jarige leeftijd een 60-jarige moeder te hebben. Al zullen ze ongetwijfeld genoeg liefde ( en materiele compensatie) krijgen.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:52 schreef Ole het volgende:
[..]
Wie zijn wij om dat te beoordelen Vivi. Er zijn wel kids waar je veel meer medelijden mee kunt hebben kwa ouders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |