abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 12:59:00 #276
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_40508535
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 12:01 schreef Evilia het volgende:
Of ze heeft inmiddels een abortus gehad omdat ze het echt niet zag zitten om moeder te worden.althans nu nog even niet .Dat is mijn vermoeden, vind het namelijk maar een raar bericht.
Volgens mij is zij (evenals haar ex-groepsleden) erg christelijk en denk daarom niet dat zij een abortus heeft laten plegen.
Mij persoonlijk lijkt de kans dat een of ander tabloid een zwangerschap heeft verzonnen om blaadjes te verkopen zeer veel waarschijnlijker...
pi_40514438
Martijn Meerdink (AZ-speler) is voor de tweede keer vader geworden van een zoon; Melle Meerdink.

Ik vind 't niet zo'n leuke naam, mede ook door de combi met de achternaam.
pi_40515561
Melle, wat een kots-naam
pi_40517028
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 17:48 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Melle, wat een kots-naam
Op zich best een leuke naam, alleen niet in combinatie met de achternaam inderdaad. Zou het zelf niet kiezen maar beter dan Kevin, Maikel of Dylan (of iets in die trant)
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
pi_40583165
Pamela Anderson zwanger?

Ja, ja, het was te verwachten: de eerste zwangerschapsgeruchten over newlywed Pamela Anderson doen de ronde. Wat de zaak wél spannender maakt, is dat de voormalig Baywatch-babe ze in een radio-uitzending zelf de wereld in heeft geholpen!
Pamela, die vorige maand met rockzanger Kid Rock in een Frans huwelijksbootje stapte, suggereerde tijdens het programma dat ze al in verwachting is. Op de vraag of zij en Kid denken aan kinderen antwoordde ze: "Misschien zit er nu al wel eentje in mijn buik..."

En later is het gerucht al bevestigd..

Pamela Anderson is zwanger

De huwelijksnacht van Pamela Anderson en Kid Rock lijkt nu al zijn vruchten af te werpen. In een radioshow zei de ex-Baywatch ster in verwachting te zijn. Het paar stapte vorige week in het huwelijksbootje in Saint Tropez. Pamela heeft al twee kinderen van Tommy Lee.
  maandag 7 augustus 2006 @ 19:53:54 #281
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_40583258
Zijn die twee berichten niet gewoon hetzelfde, maar het tweede wat korter door de bocht?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_40585524
Ik vraag me dan dit af. Pam heeft hepatitis, hoe kan ze dan zwanger geraakt zijn zonder Rock een SOA cadeau te geven.
pi_40585641
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 20:46 schreef Duiveltja het volgende:
Ik vraag me dan dit af. Pam heeft hepatitis, hoe kan ze dan zwanger geraakt zijn zonder Rock een SOA cadeau te geven.
Ik heb er niet echt (echt geen) verstand van, maar is haar vorm niet een virale vorm van kanker?
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
  maandag 7 augustus 2006 @ 22:04:09 #284
35189 Troel
scherp en bot
pi_40588774
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 20:46 schreef Duiveltja het volgende:
Inseminatie?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_40589372
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 20:48 schreef KinkyGiraf het volgende:

[..]

Ik heb er niet echt (echt geen) verstand van, maar is haar vorm niet een virale vorm van kanker?
Pam heeft hepatitis C, wat ook via onveilige sex wordt overgedragen.
  maandag 7 augustus 2006 @ 23:06:36 #286
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_40591489
Ik dacht dat zij hepatitis B had opgelopen door het delen van drugsspuiten met haar man... En van het hepatitis B-virus kun je weer wel oa leverkanker krijgen............. Of weet je zeker dat het C was duiveltja?
pi_40598688
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 23:06 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik dacht dat zij hepatitis B had opgelopen door het delen van drugsspuiten met haar man... En van het hepatitis B-virus kun je weer wel oa leverkanker krijgen............. Of weet je zeker dat het C was duiveltja?
Volgens mij was het ook hepatitis B.
pi_40598711
quote:
Was het niet vanwege het delen van tatouage naalden?
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 07:49:05 #289
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_40598770
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 22:07 schreef hardsilence het volgende:
Stella McCartney zwanger

Modeontwerpster Stella McCartney is zwanger. Het zal het eerste kindje zijn voor de dochter van ex-Beatle Paul McCartney.

Paul is apetrots op zijn dochter. Na de scheiding van Paul met Heather Hills is hij wel toe aan blij nieuws. Een insider liet weten: "Na alles waar hij doorheen is gegaan, is dit echt goed nieuws. Sinds Paul's scheiding zijn ze erg close samen, dit heugelijke nieuws maakt hun band alleen maar sterker!"
Wanneer Stella haar eerste kindje verwacht is nog niet bekend.
Dat klopt niet. Het is haar tweede. Zie ook hier:

http://en.wikipedia.org/wiki/Stella_mccartney
quote:
Their first child, son Miller Alasdhair James Willis, was born on 25 February 2005. The baby weighed 7lbs, 7 oz.
[...]

In August 2006, Stella McCartney and Alasdhair Willis are rumored to be expecting their second child, a fourth grandchild for Paul and Linda McCartney although representatives for McCartney refused to comment.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_40605278
Zoon voor The Wonder Years-acteur

LOS ANGELES - Fred Savage, die als tiener bekend werd door de serie The Wonder Years, is vader geworden. Dat meldden diverse Amerikaanse media dinsdag. De acteur en zijn jeugdliefde Jennifer Lynn Stone hebben hun zaterdag geboren zoon nog geen naam gegeven.

De kersverse ouders kenden elkaar als kind al, maar hun wegen scheidden toen de destijds 11-jarige Savage in 1988 van Chicago naar Los Angeles verhuisde om te gaan acteren. Tot 1993 speelde hij de rol van Kevin Arnold in de tv-serie The Wonder Years. Elf jaar na de 'scheiding' kwamen Savage en Stone elkaar weer tegen en sindsdien vormen ze een paar.

Voormalig kindster Savage werkt nog altijd als acteur en intussen ook als regisseur van tv-series. Op zijn cv staan onder meer de films Austin Powers In Goldmember en The Rules Of Attraction.
Don't you love her madly?
pi_40605536
quote:
http://extratv.warnerbros.com/dailynews/extra/03_02/03_21a.html
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 22:15:13 #292
56019 ne0c0rt3xx
Nu ook met muffins derbij..
pi_40624126
quote:
Op maandag 31 juli 2006 22:13 schreef hardsilence het volgende:
Kerry Katona zwanger

Kerry Katona, ex-Atomic Kitten, is zwanger van haar derde kindje. Kerry heeft al twee dochters uit haar huwelijk met zanger Brian McFadden.

Brian en Kerry scheidden in 2004 en Kerry is nu al een tijdje gelukkig met haar verloofde Mark Croft. Hij is de vader van Kerry's ongeboren kindje. "Een jongetje zou geweldig zijn, aangezien ik al twee dochters heb," aldus Kerry.
Recentelijk waren Brian en Kerry nog in gevecht over wie de voogdijschap zou krijgen over de kids van het stel. Kerry: "Ik ga liever dood dan dat iemand mijn kleine meisjes afpakt. Brian is hun vader, maar toch blijven ze bij mij!"
Ja, zag al zoiets in een engels tijdschrift hier. Haar buik is al behoorlijk dik, ik schatte haar al op ze minst 4 maanden zwanger. Schijnt dat ze die Mark pas een paar maanden voor haar zwangerschap ofsow heeft leren kennen Kvind haar echt hard achteruit gegaan zijn..vlak nadat ze toen gescheiden was van Brian was ze al meteen verloofd met zo'n gast..en nu al weer met een ander EN al zwanger...zonde
Everything happens for a reason..
[ R.I.P my DaiZy BoO.. ]
[ 25-03-2006 - 09-09-2007 ]
http://www.myspace.com/DjinN02
pi_40624860
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 22:15 schreef ne0c0rt3xx het volgende:

[..]

Ja, zag al zoiets in een engels tijdschrift hier. Haar buik is al behoorlijk dik, ik schatte haar al op ze minst 4 maanden zwanger. Schijnt dat ze die Mark pas een paar maanden voor haar zwangerschap ofsow heeft leren kennen Kvind haar echt hard achteruit gegaan zijn..vlak nadat ze toen gescheiden was van Brian was ze al meteen verloofd met zo'n gast..en nu al weer met een ander EN al zwanger...zonde
Tja, Brian houdt het bij een relatie met Delta Goodrem, en Kerry laat zich zwanger schoppen.
  woensdag 9 augustus 2006 @ 14:53:35 #294
122567 Cheesecake
Is het Sjors?
pi_40644615
Wie trouwens nog niet in het lijstje staat maar wie binnenkort wel gaat bevallen is Prinses Kiko van Japan. Ze verwacht haar derde kind en in Japan wordt reikhalzend uitgekeken naar de geboorte van het kind. Als het een jongen is, is het voor het eerste sinds de jaren zestig dat er binnen de Keizerlijke Familie een jongen wordt geboren. Aangezien alleen mannen recht hebben op de troon, zal hij dan voor Prinses Aiko, dochter van Kroonprins Nahurito en zijn vrouw Prinses Masako komen te staan in de lijn van troonsopvolging.
Kiko (39) en haar man Akishino hebben al twee tienerdochters, Mako en Kako. Wegens complicaties (een voorliggende placenta) tijdens de zwangerschap zal Kiko begin september bevallen door middel van een keizersnede.
  woensdag 9 augustus 2006 @ 14:57:01 #295
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_40644740
Coen Swijnenberg van 3fm wordt volgens mij ook binnenkort vader!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_40663426
quote:
Marjan de Hond zwanger
door onze redactie
AMSTERDAM -

Er is een NOS-baby op komst! Marjon de Hond (34) is in blijde verwachting. De weervrouw is in december uitgerekend.

Marjan de Hond zwanger
Weervrouw Marjon de Hond.
Dat verklapte haar moeder aan Shownieuws.
pi_40665848
Brooke Burke zwanger

US TV presentatrice en pin-up Brooke Burke is zwanger van haar derde kindje. De vader van de ongeboren baby is voormalig 'Baywatch'-acteur David Charvet.

Het wordt Brooke's derde kind. Ze heeft al twee kinderen uit een eerder huwelijk met plastisch chirurg Garth Fisher. Voor David wordt dit wel zijn eerste kindje.
pi_40686034
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 14:57 schreef PM-girl het volgende:
Coen Swijnenberg van 3fm wordt volgens mij ook binnenkort vader!
Nog maar een paar weken en Coen word papa van een jongetje. Hij heeft ook een website samen met zijn vriendin, over de hele zwangerschap. Het is wel leuk om te lezen hoe ze het beleven.

http://kindjeopkomst.web-log.nl/
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_40690799
Actrice Bryce Dallas Howard is zwanger
Voor meer info: http://www.nieuws.nl/2687(...)as_Howard_is_zwanger

Patty Brard (51) gaat trouwen en wil een kind van haar Antoine!
http://www.zijonline.nl/gossip.asp?gossipID=13588
pi_40806260
quote:
Diddy to be daddy again 11:59AM / 14.08.2006

lizabeth0606

Diddy is to be a father again.

Friends of the music mogul and his girlfriend Kim Porter claim she is pregnant with their second child, according to the New York Post newspaper.

The rapper, real name Sean Combs, already has a nine-year-old son, Christian, with Porter and a 12-year-old son, Justin, by Misa Hylton Brimm.

Friends began to suspect that Porter might be pregnant when she didn't drink any alcohol during the couple's visit to St. Tropez this summer.

Diddy threw his annual White Party onboard a chartered yacht docked in the fashionable town in the South of France. He also threw a lavish launch for his new men's fragrance Unforgiveable onboard the yacht. Paris Hilton and the Sarah Ferguson, the ex-wife of Prince Andrew, were among the guests.

Then at the photo shoot for the advert for Unforgiveable in Monte Carlo Porter aroused further suspicion she might be pregnant when she wore loose shirts.

The couple's friends have also hinted that Diddy, 36, plans to propose to Porter.

The rap mogul is currently in the UK promoting the release of his new single 'Come to Me'.

femalefirst.co.uk

congrats to them =)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')