abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 juni 2006 @ 22:20:09 #1
25090 SqueaK
"Pis nooit tegen de wind
pi_38829818
Mn vriendin was er altijd een uit de categorie 'perfecte maten'.

Echter, ik zie dat ze de laatste tijd dikker wordt. Een peer.

Zelf geeft ze er niet veel om, maar ik vind dat best kut. Nu valt het dan wel mee, maar als ze zo door gaat, is ze binnen 2 jaar gewoon te dik.
En ik hoef dat niet, een dikke vriendin.

Als ik er iets van zeg trekt ze zich er niks van aan. En ja, ik kan ook niet zeggen dat ik het ga uitmaken als ze niet afvalt, dat gaat ietsje te ver.

Hoe kan ik dit toch aanpakken ? Dat ze meer naar de sportschool gaat, en niet zo veel snoept. (want daar komt het door)

Gelieve geen reacties als 'schoonheid zit van binnen' en 'innerlijk is belangrijker dan uiterlijk'. Want dat zeggen alleen lelijke mensen
pi_38829987
een peer
Jeff Buckley - All Flowers in Time bend Towards the Sun
http://youtube.com/watch?v=chZbxlbGkMU&mode=user&search=
Jeff Buckley - I Woke up in a Strange Place
http://youtube.com/watch?v=jfy_vnWWN0s
pi_38829993
Ik vind dit nu al een kuttopic maar ik probeer het toch.

Misschien eet je vriendin wel meer dan goed voor haar is omdat jij of haar werk of haar vrienden haar ongelukkig maken. Dan is de oorzaak dat ze veel snoept ergens anders te vinden. Toen ik nog wat met mijn ex had, woog ik op een gegeven moment 80 kilo omdat ik ontzettend ongelukkig was (niet eens door hem trouwens), toen we uit elkaar waren was het er in no time weer af omdat ik toen pas echt gelukkig was.

Waarom heb ik 4,5 jaar gedacht dat ik gelukkig was?!?!?!
pi_38830013
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 22:23 schreef MuseMuse het volgende:
een peer
Doe mij maar een peer, ik val niet zo op de appeltypes.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 22:24:32 #5
81237 releaze
best of both worlds
pi_38830045
je kan dr niet dwingen af te vallen. Als zij gelukkig is met dr lichaam dan moet je dat maar accepteren, of oprotten. Mn zusje had ook zo'n vriendje. Zij woog 55 kilo, en dr kwam meer aan. Na 4 jaar relatie zit ze met een minderwaardigheidscomplex omdat d'r vriendje haar met 60kg "te dik" vond en dit iedere dag wel ff tegen dr moest zeggen. ik vind het ongelooflijk oppervlakkig van je, wen er maar aan dat vrouwen nooit dat lichaampje van vroeger zullen houden. NOOIT.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 22:24:43 #6
25090 SqueaK
"Pis nooit tegen de wind
pi_38830062
ze ging bijvoorbeeld elke dag naar de sportschool..... nu gaat ze niet, omdat ze naar mij thuis wil komen...
pi_38830068
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 22:23 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Doe mij maar een peer, ik val niet zo op de appeltypes.
saw that one coming..
je kan natuurlijk ook er "samen" iets aan gaan doen. stel voor om samen te gaan fitnessen een of twee keer in de week?
Jeff Buckley - All Flowers in Time bend Towards the Sun
http://youtube.com/watch?v=chZbxlbGkMU&mode=user&search=
Jeff Buckley - I Woke up in a Strange Place
http://youtube.com/watch?v=jfy_vnWWN0s
pi_38830099
Eigenlijk vind ik je een beetje oppervlakkig overkomen maar misschien bedoel je het niet echt vervelend en hou je toch wel van dr.
Euhm, vrouwen zijn vaak gevoelig wat betreft hun gewicht. Je kan allicht je mening geven maar wees subtiel etc.
Is ze erg dik aan het worden of gewoon een beetje steviger? Zolang ze nog geen 150 kilo is en ze last van haar hart krijg, heb je niks te klagen en anders, jammer.
Toch mijn vraag aan jou, stel dat het andersom was? Dat ze jou te dik vond worden ofzo? Zou jij je er iets van aantrekken of kan het je niets schelen? Ff nieuwsgierig.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 22:25:55 #9
25090 SqueaK
"Pis nooit tegen de wind
pi_38830115
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 22:24 schreef releaze het volgende:
je kan dr niet dwingen af te vallen. Als zij gelukkig is met dr lichaam dan moet je dat maar accepteren, of oprotten. Mn zusje had ook zo'n vriendje. Zij woog 55 kilo, en dr kwam meer aan. Na 4 jaar relatie zit ze met een minderwaardigheidscomplex omdat d'r vriendje haar met 60kg "te dik" vond en dit iedere dag wel ff tegen dr moest zeggen. ik vind het ongelooflijk oppervlakkig van je, wen er maar aan dat vrouwen nooit dat lichaampje van vroeger zullen houden. NOOIT.
er is wel een verschil in iets aankomen (wat ik niet erg vind) en gewoon vet worden zonder er iets aan te doen (wat ik wel erg vind)
pi_38830127
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 22:24 schreef MuseMuse het volgende:

[..]

saw that one coming..
je kan natuurlijk ook er "samen" iets aan gaan doen. stel voor om samen te gaan fitnessen een of twee keer in de week?
Bleh, wilde mijn ex ook altijd. En als ik iets verrot vond was het wel om met hem te sporten! Maar misschien is dat anders bij jouw vriendin. Maar een gezamelijk projectje van haar gewicht maken lijkt mij niet zo'n goed idee.

Hoe ziet haar moeder eruit? En hoe oud is ze?
  dinsdag 13 juni 2006 @ 22:27:13 #11
107445 Jajong
Hadouken!
pi_38830175
Wat is hier nou oppervlakkig aan? Hij viel op het dunne exemplaar, niet op de dikkere versie.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_38830185
quote:
Wat een klootzak, die ex van je zusje! Mijn zus had ook zo'n ex, ze woog nog geen 65 kilo. Gewoon gezond dus..
pi_38830191
samen sporten??
liever een slechte waarheid, dan een goede leugen
geld verdiensite's? klik hier
  dinsdag 13 juni 2006 @ 22:28:04 #14
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_38830219
misschien eet ze zoveel omdat ze met een klootzak opgescheept zit?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  dinsdag 13 juni 2006 @ 22:28:17 #15
107445 Jajong
Hadouken!
pi_38830232
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 22:27 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Wat een klootzak, die ex van je zusje! Mijn zus had ook zo'n ex, ze woog nog geen 65 kilo. Gewoon gezond dus..
Dat hangt er vanaf hoe lang ze was he.

Als mijn vriendin ineens 80 kilo is steel ik al haar eten!
  dinsdag 13 juni 2006 @ 22:28:28 #16
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_38830242
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 22:24 schreef SqueaK het volgende:
ze ging bijvoorbeeld elke dag naar de sportschool..... nu gaat ze niet, omdat ze naar mij thuis wil komen...
Dat is het 'ik heb een kerel dus hoef niet meer op mijn lijn te letten' syndroom. Gewoon bezwangeren, dan wil ze weer een slanke moeder zijn, zoals alle trendy slanke moeders. Vrouwen zijn zo mode gevoelig. .
pi_38830263
TS verwoordt het wat bot ("ik hoef geen dikke vriendin") maar ik begrijp het ergens wel, hoor. Kijk je bent niet alleen maar bij elkaar omdat je elkaar zo lief vindt. Je moet 'm nog wel omhoog kunnen blijven krijgen zeg maar. Nou geloof ik niet dat jouw vriendin inmiddels al zoveel veranderd is t.o.v. in het begin (ze "begint dikker te worden" toch?) dus je maakt je wel te vroeg druk denk ik.

(Probleem is daarnaast ook dat iemand het zelf moet willen. Als jij jezelf wel okee vindt en je vriend kraakt je lichaam af, zal dat weinig goeds opleveren. Als je zelf graag wilt dat als je in de spiegel kijkt, je iemand ziet waar je hem zelf bij wijze van spreke wel van omhoog zou krijgen, zorg je zelf wel dat dat zo blijft. Zodra iemand het enkel gaat proberen omdat de partner hem/haar pusht, zie ik er weinig heil in. Dus je kunt niet zoveel imo. Alleen hopen dat ze zelf op een idee komt.
pi_38830278
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 22:25 schreef SqueaK het volgende:

[..]

er is wel een verschil in iets aankomen (wat ik niet erg vind) en gewoon vet worden zonder er iets aan te doen (wat ik wel erg vind)
Dat ligt er maar net aan. Bij veel vrouwen hangt het gewicht best wel samen met het psychische welzijn, er zijn legio vrouwen die kilo's afvallen als ze ongelukkig zijn, maar ook die aankomen als ze ongelukkig zijn. Als dat bij je vriendin aan de hand is, moet je het toch anders aanpakken want geen sportschool kan er tegenop.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 22:29:53 #19
64326 beestjuh
stupid little dreamer
pi_38830328
Ik snap het wel.

That's not what you bargained for.

Elke dag sporten, en dan ineens stoppen, is gewoon ronduit slecht, hoe je het ook wendt of keert. Ze is gestopt met sporten om met jou samen te zijn, dan is de oplossing heel eenvoudig: Zeg dat jij wil gaan sporten en vraag of ze mee wil doen.
power to the people
pi_38830352
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 22:28 schreef Jajong het volgende:

[..]

Dat hangt er vanaf hoe lang ze was he.

Als mijn vriendin ineens 80 kilo is steel ik al haar eten!
1.73, maatje 38 dus. Whehe, maar goed dat jij niet mijn vriendje bent of was!
pi_38830356
Ach lieverd toch, ben je bang dat je vrienden je in de steek laten omdat je geen standaard-mooi-meisje als vriendin hebt?
pi_38830387
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 22:27 schreef Jajong het volgende:
Wat is hier nou oppervlakkig aan? Hij viel op het dunne exemplaar, niet op de dikkere versie.
Ja ok, het oog wil ook wat. Vandaar ook mijn vraag hoeveel ze eigenlijk is aangekomen. Een beetje steviger moet toch niet zo'n probleem zijn. Als ze nou echt enorm is geworden kan ik de TS wel begrijpen.
pi_38830428
quote:
Wat neukt hij, godverdomme? Een auto of een mens?
  dinsdag 13 juni 2006 @ 22:31:43 #24
97108 J.A.N.A.
JustAnotherNicknameAgain
pi_38830429
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 22:28 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Dat is het 'ik heb een kerel dus hoef niet meer op mijn lijn te letten' syndroom. Gewoon bezwangeren, dan wil ze weer een slanke moeder zijn, zoals alle trendy slanke moeders. Vrouwen zijn zo mode gevoelig. .
Zo een heb ik
There is no pleasure in having nothing to do; the fun is in having lots to do and not doing it.
pi_38830450
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 22:24 schreef SqueaK het volgende:
Misschien zien jullie elkaar teveel en kan ze daardoor niet naar de sportschool! Dus als je zelf weer een leven hebt buiten je vriendin valt ze vanzelf af! (mannenlogica)
  dinsdag 13 juni 2006 @ 22:32:43 #26
107445 Jajong
Hadouken!
pi_38830480
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 22:30 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

1.73, maatje 38 dus. Whehe, maar goed dat jij niet mijn vriendje bent of was!
Inderdaad maar goed, ik walg van dikke meisjes.
pi_38830517
Zeggen dat ze een dikke koe is geworden en filmen hoe ze je daarna op je gezicht ramt.

Maar even serieus, ga dan samen sporten zoals beestjuh opperde.
pi_38830522
Vrouwen en sporten Right, probeer dat maar eens bij de meerderheid aan hun kop te krijgen. Ze eten omdat ze zich op dat moment zo voelen dat eten het beste lijkt te zijn om ze gelukkig te krijgen. Alleen denken ze niet verder dan hun neus lang is en voor je het weet zijn ze te dik (en gaan ze er zelf nog om zeuren ook).

Het is me wat.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 22:33:36 #29
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_38830524
Zo niet leuk.

[ Bericht 71% gewijzigd door Copycat op 14-06-2006 12:31:29 (Bagger reactie is weg) ]
pi_38830536
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 22:28 schreef thaleia het volgende:
TS verwoordt het wat bot ("ik hoef geen dikke vriendin") maar ik begrijp het ergens wel, hoor. Kijk je bent niet alleen maar bij elkaar omdat je elkaar zo lief vindt. Je moet 'm nog wel omhoog kunnen blijven krijgen zeg maar. Nou geloof ik niet dat jouw vriendin inmiddels al zoveel veranderd is t.o.v. in het begin (ze "begint dikker te worden" toch?) dus je maakt je wel te vroeg druk denk ik.

(Probleem is daarnaast ook dat iemand het zelf moet willen. Als jij jezelf wel okee vindt en je vriend kraakt je lichaam af, zal dat weinig goeds opleveren. Als je zelf graag wilt dat als je in de spiegel kijkt, je iemand ziet waar je hem zelf bij wijze van spreke wel van omhoog zou krijgen, zorg je zelf wel dat dat zo blijft. Zodra iemand het enkel gaat proberen omdat de partner hem/haar pusht, zie ik er weinig heil in. Dus je kunt niet zoveel imo. Alleen hopen dat ze zelf op een idee komt.
Als je "hem alleen maar omhoog kreeg" van haar maatje, dan was er sowieso al wat anders aan de hand.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 22:34:06 #31
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_38830550
ts je zult zien dat als het straks uit is hoe snel ze weer op haar oude gewicht zit en jij met je lul in je hand achter je blauwe schermpje zit.
pi_38830633
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 22:32 schreef Jajong het volgende:

[..]

Inderdaad maar goed, ik walg van dikke meisjes.
Snap ik, iedereen heeft een andere smaak. Voor mij is maat 40 de limit bij de meeste vrouwen, maar eerlijk: mijn vriendje heeft een buikje en hij vind dat 'ie teveel weegt. En OK, ik zie ook wel dat hij onderhand zwembandjes gekregen heeft en alles wat daarbij hoort. Maar omdat ik zo gek op 'm ben, vind ik het niet lelijk. Liefde maakt blind. En daar ben ik heel erg blij om! Ik vind hem nog steeds een van de meest knappe mannen die ik ooit gezien heb.
pi_38830694
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 22:34 schreef zoalshetis het volgende:
ts je zult zien dat als het straks uit is hoe snel ze weer op haar oude gewicht zit en jij met je lul in je hand achter je blauwe schermpje zit.
En zo gaat het echt! Vrouwen slaan op die manier terug.

dinsdag 13 juni 2006 @ 22:38:00 #34
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_38830714
Je moet gewoon zo nu en dan een nieuwe, enigszins jongere en mooiere, vriendin nemen. Je blijft toch ook niet je hele leven in een 13 jaar oude Polo rijden!?
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  dinsdag 13 juni 2006 @ 22:38:18 #35
107445 Jajong
Hadouken!
pi_38830729
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 22:36 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Snap ik, iedereen heeft een andere smaak. Voor mij is maat 40 de limit bij de meeste vrouwen, maar eerlijk: mijn vriendje heeft een buikje en hij vind dat 'ie teveel weegt. En OK, ik zie ook wel dat hij onderhand zwembandjes gekregen heeft en alles wat daarbij hoort. Maar omdat ik zo gek op 'm ben, vind ik het niet lelijk. Liefde maakt blind. En daar ben ik heel erg blij om! Ik vind hem nog steeds een van de meest knappe mannen die ik ooit gezien heb.
Mijn vriendin is 1.60m, als die 80 kilo zou zijn zou dat echt walgelijk dik zijn. Een beetje mollig daarentegen is nog nooit iemand van doodgegaan.
pi_38830748
Maar TS: hoe oud is je vriendin en hoe ziet haar moeder eruit?

[ Bericht 76% gewijzigd door Copycat op 14-06-2006 12:32:55 (Reactie op edit = weg) ]
pi_38830798
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 22:33 schreef MrBean het volgende:
Als je "hem alleen maar omhoog kreeg" van haar maatje, dan was er sowieso al wat anders aan de hand.
1) Niemand heeft het over "alleen maar omhoog krijgen van", maar je valt wel op een totaalpakket he. Niet alleen maar op dat lieve innerlijk. Als dat het geval was was het je beste vriend/vriendin en had je er geen relatie mee.
2) Kotssmiley nergens voor nodig
pi_38830801
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 22:38 schreef Jajong het volgende:

[..]

Mijn vriendin is 1.60m, als die 80 kilo zou zijn zou dat echt walgelijk dik zijn. Een beetje mollig daarentegen is nog nooit iemand van doodgegaan.
Die van jou is ook wel hyperslank inderdaad. Als dat je standaard is zullen er niet veel meiden van boven de 20 zijn die jou aanspreken.
pi_38830812
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 22:38 schreef Jajong het volgende:

[..]

Mijn vriendin is 1.60m, als die 80 kilo zou zijn zou dat echt walgelijk dik zijn.
Weet ze van jou dat je haar eruit trapt wanneer ze de 80 kilo grens passeert?
pi_38830859
Wat dat betreft heb ik weinig te klagen met haar 50 KGs . (behalve het geklaag dat ik altijd win als we een beetje gaan stoeien in bed )
pi_38830913
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 22:26 schreef Whoopsydaisy het volgende:

Hoe ziet haar moeder eruit?
Waarom is dat relevant?
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_38830965
TS waarom open je dit topic eigenlijk?

Als je zo zeker bent van jezelf, wat uit je OP blijkt, dan heb je ons advies toch helemaal niet nodig?

Volgens mij ben je gewoon een reluser.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 22:44:04 #43
81237 releaze
best of both worlds
pi_38830983
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 22:25 schreef SqueaK het volgende:

[..]

Ook dat is haar eigen keuze. Als zij van de pondjes afwil, dan zal ze dr wel aan beginnen. Je kan iemand gewoon niet dwingen erin. Je kan wel van het hele vet-idee afstappen en bijvoorbeels es wat vaker met dr gaan wandelen, fietsen, zwemmen, gewoon andere vormen van recreatie. Dan houdt ze d'r lichaam ook in beweging, maar mis je de "druk" van afvallen. Vrouwen hebben al genoeg moeite met zichzelf accepteren, laat staan het idee dat anderen je accepteren. Grote kans dat je haar zelfbeeld, haar ego en weet ik veel wat aantast door te hameren op haar gewicht. Een gedeprimeerde onzekere tante is ook niet fijn om te hebben.
pi_38831002
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 22:40 schreef MrBean het volgende:
Weet ze van jou dat je haar eruit trapt wanneer ze de 80 kilo grens passeert?
Ik kende vroeger een stel waarvan de vrouw altijd gekscherend tegen de man zei dat ze hem niet meer hoefde als ie 'n buikje zou krijgen. Dat was niet helemaal serieus (vermoed ik), maar hij kreeg ook geen buikje, want hij vond het gewoon belangrijk om fit te zijn en in shape. En dat was ook 1 van de dingen waarop zij viel, want dat hadden ze gemeen. Kijk als iemand van dagelijks sporten naar helemaal niks meer gaat is er meer veranderd dan alleen maar het uiterlijk he...als het dikker worden echt op een grove manier gaat (da's dus wat anders dan dat er wat love handles verschijnen omdat we nu eenmaal niet eeuwig 20 blijven) is iemand zichzelf gewoon ontzettend aan het verwaarlozen en dat is niet prettig en niet aantrekkelijk, ook los van het "visuele effect".
pi_38831003
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 22:42 schreef Misstique het volgende:

[..]

Waarom is dat relevant?
Hoe ziet jouw schoonmoeder eruit? Want zo ziet jouw vriendin er over 25 jaar hoogstwaarschijnlijk ook uit! Het is dus relevant voor de toekomst van TS en zijn vriendin.
pi_38831108
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 22:44 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Hoe ziet jouw schoonmoeder eruit? Want zo ziet jouw vriendin er over 25 jaar hoogstwaarschijnlijk ook uit! Het is dus relevant voor de toekomst van TS en zijn vriendin.
Wat een onzin. Ik ken genoeg vrouwen die totaal niet op hun moeders lijken qua bouw en gewicht.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_38831173
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 22:46 schreef Misstique het volgende:

[..]

Wat een onzin. Ik ken genoeg vrouwen die totaal niet op hun moeders lijken qua bouw en gewicht.
OK, dan niet. Maar TS kan de vergelijking wel vast maken. En for the record: ik ken maar 1 meisje dat qua bouw en stofwisseling niet op d'r moeder lijkt.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 22:50:22 #48
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_38831294
quote:
tot aan de 35 is wel doenbaar hoor. Moet je wel van je luie reet afkomen.

natuurlijk zijn er intervenierende omstandigheden denkbaar... maar dat is weer een ander verhaal.

Ik heb een voordeel... ik val ook op stevige meisjes. Iets meer nog zelfs. Maar echt dík... Daar mag je best iets van zeggen, zeker op jonge leeftijd.

Oppervlakkig zus, oppervlakkig zo. Stelletje ouwehoeren.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_38831414
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 22:50 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

natuurlijk zijn er intervenierende omstandigheden denkbaar... maar dat is weer een ander verhaal.

Ik heb een voordeel... ik val ook op stevige meisjes. Iets meer nog zelfs. Maar echt dík... Daar mag je best iets van zeggen, zeker op jonge leeftijd.

Dan heb je veel te kiezen op deze aardbol (m.u.v. delen van Afrika en in het verre oosten zou ik het ook niet zoeken). Het leven is veel leuker als je veel mensen aantrekkelijker vind want je lacht automatisch vaker. Althans, ik dan. Ik lach tenminste niet als een onaantrekkelijk exemplaar me probeert te versieren of iets dergelijks.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 22:53:42 #50
107445 Jajong
Hadouken!
pi_38831475
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 22:39 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Die van jou is ook wel hyperslank inderdaad. Als dat je standaard is zullen er niet veel meiden van boven de 20 zijn die jou aanspreken.
Hoezo niet? Ik draag geen bord om me nek waarop staat: "Don't bother if your above 70kg" ofzo hoor .
pi_38831525
Je kan haar idd niet dwingen af te vallen, maar ik denk dat als ze echt "te dik" wordt, dat ze dat zelf ook wel zou merken. En zo lang alles ok is, hoef je je geen zorgen te maken toch?!
Als je haar echt dik vind of zo, dan moet je mss een keer subtiel proberen door vragen of ze mss is aangekomen ofzo... dan zeg je nog niet letterlijk van "je moet afvallen" maar je zet haar wel aan het denken.
"The night of the living dead is on it's way,
with a credit report for duty call"
pi_38831568
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 22:53 schreef Jajong het volgende:

[..]

Hoezo niet? Ik draag geen bord om me nek waarop staat: "Don't bother if your above 70kg" ofzo hoor .
Ik bedoel te zeggen dat als iemands slechts valt op meiden met het postuur van jouw vriendin (alleen d'r kont staat niet op de foto dus een beetje misleidend), de keuze heel wat minder is want ik denk dat nog geen 90% van de dames gezegend is met een figuurtje als die van je vriendin. Maar voor jou is de keuze dus groter.
pi_38831593
wat een topic zeg ~~slotje~~
nou sorry hoor maar dikke vrouwen kunnen ook mooi zijn.
tip zeg nooit wat over haar figuur of gewicht of zo werkt alleen maar tegen.

het kan ook zijn dat ze gaat eten zonder dat ze het weet doe ik ook.

maar goed laat haar in haar waarde en als je niet van haar hou maakt het uit.
mama van 3 kids!
  dinsdag 13 juni 2006 @ 22:57:33 #54
107445 Jajong
Hadouken!
pi_38831688
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 22:55 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Ik bedoel te zeggen dat als iemands slechts valt op meiden met het postuur van jouw vriendin (alleen d'r kont staat niet op de foto dus een beetje misleidend), de keuze heel wat minder is want ik denk dat nog geen 90% van de dames gezegend is met een figuurtje als die van je vriendin. Maar voor jou is de keuze dus groter.
Ach, als ik nou lelijk was zou ik mijn standaard iets naar beneden bijstellen, maar aangezien die 10% die wél zo'n figuurtje hebben ook haalbaar zijn voor mij zie ik het probleem niet zo.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 22:58:18 #55
107445 Jajong
Hadouken!
pi_38831724
Ik heb een geweldige vriendin trouwens, ik zeg altijd dat ze perfect is en ze gaat uit zichzelf 2 kilo afvallen. "Voor de zomer" zegt ze .
pi_38831761
ik zal schateren van het lachen als je vriendin het uitmaakt omdat jij een buikje krijgt en kaal wordt.
pi_38831774
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 22:57 schreef Jajong het volgende:

[..]

Ach, als ik nou lelijk was zou ik mijn standaard iets naar beneden bijstellen, maar aangezien die 10% die wél zo'n figuurtje hebben ook haalbaar zijn voor mij zie ik het probleem niet zo.
Da's waar maar misschien weeg jij over 20 jaar wel 150 kilo. Als je vriendin dan besluit weg te gaan, kun je je fortuin maar beter gemaakt hebben!
  dinsdag 13 juni 2006 @ 22:59:32 #58
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_38831813
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 22:58 schreef Jajong het volgende:
Ik heb een geweldige vriendin trouwens, ik zeg altijd dat ze perfect is en ze gaat uit zichzelf 2 kilo afvallen. "Voor de zomer" zegt ze .
Dat is vrouws voor: ik ga vreemd
  dinsdag 13 juni 2006 @ 23:00:41 #59
107445 Jajong
Hadouken!
pi_38831890
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 22:59 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Dat is vrouws voor: ik ga vreemd
He, scheer je weg man. Wie denk je dat ik ben, alsof ik daar gevoelig voor ben .
pi_38832119
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 22:42 schreef oor het volgende:

[..]

anorexiapatientje?

ben je niet bang dat ze breekt als je je gulp open doet en je swans tussen haar beentjes duwt
Nou ja zeg, ik weeg dat ook met mijn krappe 1.60 en dat is echt niet te mager, dat was ik toen ik 45 kilo woog, tussen de 49/52.5 is er niets aan de hand en ben ik gewoon van goed gewicht, niet te mager en niet te dik.

Het ligt nogal aan de lengte en de lichaamsbouw hoeveel iemand mag wegen met een gezond gewicht.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_38832188
Je moet haar gewoon publiekelijk voor schut zetten. Als ze in een kledingwinkel aan je vraagt of iets staat gewoon reageren met:"Nee je kont lijkt daarin op een rollade." Of iets in die richting. Wed maar dat ze gaat sporten/lijnen.
I am the Alpha and the Omega
  dinsdag 13 juni 2006 @ 23:10:07 #62
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_38832279
Mag de conclusie zijn dat je best commentaar mag hebben op uiterlijk veranderingen die je niet zo aanstaan en dat de ander hier ook mee mag doen wat hij/zij wil?

Dus als ze niet wil afvallen: kiezen of delen.
pi_38832285
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 23:06 schreef BossFight het volgende:
Je moet haar gewoon publiekelijk voor schut zetten. Als ze in een kledingwinkel aan je vraagt of iets staat gewoon reageren met:"Nee je kont lijkt daarin op een rollade." Of iets in die richting. Wed maar dat ze gaat sporten/lijnen.
Ja idd, maar dan wel nadat ze iemand gevonden heeft die haar zo al leuk vindt en haar een goed gevoel bezorgt en dus heerlijk vreemdgaat, zodra ze dan dat gewicht kwijt is zal ze ervandoor gaan met die ander
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_38832349
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 23:10 schreef erodome het volgende:

[..]

Ja idd, maar dan wel nadat ze iemand gevonden heeft die haar zo al leuk vindt en haar een goed gevoel bezorgt en dus heerlijk vreemdgaat, zodra ze dan dat gewicht kwijt is zal ze ervandoor gaan met die ander
Goed punt...
I am the Alpha and the Omega
pi_38832449
Overigens, mijn vriendin (vanaf volgende week woensdag vrouw) is in de jaren sinds ze gestopt is met roken bijna 20 kilo aangekomen. Niet echt mooi zeg maar, vooral omdat het bij haar allemaal op haar bovenbenen en dijen is gaan zitten. Tsja, nu is ze zwanger en ze komt vrijwel niet aan, straks na de bevalling gaan we verplicht samen sporten (ik krijg zelf ook een wat "losser middel")

Dan is het er zo weer af bij ons beiden.
Moet wél even gebeuren natuurlijk..
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_38832504
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 23:14 schreef SadKingBilly het volgende:
Overigens, mijn vriendin (vanaf volgende week woensdag vrouw) is in de jaren sinds ze gestopt is met roken bijna 20 kilo aangekomen. Niet echt mooi zeg maar, vooral omdat het bij haar allemaal op haar bovenbenen en dijen is gaan zitten. Tsja, nu is ze zwanger en ze komt vrijwel niet aan, straks na de bevalling gaan we verplicht samen sporten (ik krijg zelf ook een wat "losser middel")

Dan is het er zo weer af bij ons beiden.
Moet wél even gebeuren natuurlijk..
20 kilo krijg je er niet zomaar even af . Kan wel maar na een half jaar heb je er weer 30 bij!
  dinsdag 13 juni 2006 @ 23:17:39 #67
10409 Alecks
Pakjespiet
pi_38832594
Zonder te willen stoken in een goede relatie (maar ik betwijfel of ik dat doe..): Ik denk dat het vriendinnetje van de TS zich maar eens achter haar oren moet kaan krabben. En dan niet vanwege haar gewicht.

Maar zonder gekheid, wellicht kan de TS nog iets goedmaken. Laat hem voortaan koken. Als hij wat lichter kookt, maaltijdsalades, kipfiletjes, vegetarische zut zal zijn vriendin dan ook wat afvallen. Zorg dat er fruit in huis is, misschien snoept ze dan ook minder.

Een ex van me heeft zoiets omgekeerd gedaan. Ze kookte zo lekker, met veel gesmolten kaas, dat ik in een half jaar tijd 12 kilo aangekomen was... Gelukkig kon ik wat hebben, ik was aan de magere kant maar het heeft wel even geduurt voordat dat gewicht van een band om mijn buikje weer redelijhk goed verdeeld werd over de rest van mijn lichaam...
Time's fun when you're having flies - Kermit the Frog
  dinsdag 13 juni 2006 @ 23:18:37 #68
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_38832636
ik zat vandaag ff op blijburg. loopt alles voorbij. lekker dik, erg dik, gewoon, slank, mager. gek genoeg interesseert het me geen drol. leuk gesprek gehad met tietloze moeder die haar sigaretten vergeten was. maar toen werd ik weer naar het terras geroepen.
pi_38832682
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 23:18 schreef zoalshetis het volgende:
ik zat vandaag ff op blijburg. loopt alles voorbij. lekker dik, erg dik, gewoon, slank, mager. gek genoeg interesseert het me geen drol. leuk gesprek gehad met tietloze moeder die haar sigaretten vergeten was. maar toen werd ik weer naar het terras geroepen.
Daar hoef je dan ook niet mee te seksen, das toch echt wat anders....
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  dinsdag 13 juni 2006 @ 23:21:46 #70
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_38832758
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 23:18 schreef zoalshetis het volgende:

Het interesseert mij ook geen ruk. Hoef niet met álles te neuken. Maar ik heb mn voorkeuren. En ik vind het onzin om te zeggen 'ze/hij houdt van me, dus mijn uiterlijk doet er totaal niet meer toe'
pi_38832801
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 22:50 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Idd, en na je 35e is er ook geen excuus, gewoon een kwestie van een beetje op wíllen letten, en dan kom je een paar kilootjes aan, meer hoeft echt niet.

echt onzin dat je met de jaren je slankheid zou moeten verliezen, maar het is natuurlijk wel een makkelijk excuus.

en ja ook na jaren wil het oog wat en fysieke aantrekkingskracht is essentieel, niets oppervlakkigs aan.

kan je ook wel stellen, dat je niet over een tandenloze partner mag zaniken, die weigert een kunstgebit te nemen, omdat hij zich zo senang voelt zonder die tanden.

je kunt de ander niet verplichten een beetje op het uiterlijk te letten, of dat nu gewicht is, of wat anders, maar zo kan de ander ook niet verlangen dat jij, ten alle tijden, fysiek aangetrokken zal blijven als het uiterlijk verwaarloosd wordt.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_38832886
Die van mij mest mij gewoon ook vet zodat ik niks te zeiken heb...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_38832934
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 23:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Die van mij mest mij gewoon ook vet zodat ik niks te zeiken heb...
en jij bent uiteraard een volkomen willoos slachtoffer

maar het is een taktiek ja, ik dik dan jij dikker
pi_38832952
Kweetnie Milagro. Er zijn echt veel vrouwen die een langzamere stofwisseling krijgen na hun 30ste en dan komen er vaak ook nog eens kids. Maar voor de meeste vrouwen die daar buiten vallen is het inderdaad een kwestie van aanleg hebben of niet en er een beetje op letten. Ik weet dat ik aanleg heb om dik te worden want ik ben dik geweest maar ik let er wel ontzettend op door middel van balansperioden. Dat lukt me al dik een jaar zonder te jojo'en dus het kan wel.
pi_38832996
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 23:25 schreef milagro het volgende:

Solidariteit is okay.
pi_38833020
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 23:25 schreef milagro het volgende:

[..]

maar het is een taktiek ja, ik dik dan jij dikker
Willoos niet, maar niet wilskrachtig genoeg om als je allemaal lekkere dingen voor mijn neus zet er vanaf te blijven...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_38833096
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 23:25 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Kweetnie Milagro. Er zijn echt veel vrouwen die een langzamere stofwisseling krijgen na hun 30ste en dan komen er vaak ook nog eens kids. Maar voor de meeste vrouwen die daar buiten vallen is het inderdaad een kwestie van aanleg hebben of niet en er een beetje op letten. Ik weet dat ik aanleg heb om dik te worden want ik ben dik geweest maar ik let er wel ontzettend op door middel van balansperioden. Dat lukt me al dik een jaar zonder te jojo'en dus het kan wel.
Je hoef niet superslank te blijven en al helemaal niet te worden of te zijn, maar 20 kilo aankomen omdat je nu eenmaal geen 20 meer bent, is gewoon onzin.

Kwestie van een beetje letten op wat je eet en hoeveel je beweegt, dan zul je ms wat meer moeite doen dan die "ik kan alles eten" figuren.

Maar goed, dat is een andere discussie.
Ik vind het iig larie om altijd maar met "als je echt van me houdt, dan accepteer je me zoals ik NU ben" , waarom zou dat opeens gelden als het om uiterlijk gaat
Karakterveranderingen zijn wel geldige redenen, maar flinke uiterlijke veranderingen niet?
pi_38833133
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 23:17 schreef Alecks het volgende:
Een ex van me heeft zoiets omgekeerd gedaan. Ze kookte zo lekker, met veel gesmolten kaas, dat ik in een half jaar tijd 12 kilo aangekomen was... Gelukkig kon ik wat hebben, ik was aan de magere kant maar het heeft wel even geduurt voordat dat gewicht van een band om mijn buikje weer redelijhk goed verdeeld werd over de rest van mijn lichaam...
Euh... Schuldig, ben ik bang. Alleen kook ik iedere avond (japans, grieks, frans, turks, alles hehalve hollands eigenlijk ) en is mijn vriendin er wat van aangekomen. Vooral ook omdat het vaak zo lekker was dat ze at tot de pan leeg was, of ze nu vol zat of niet.

Daar is nu geen sprake meer van, ik kook veel minder (kookte eerst voor een klein weeshuis) en ook gezonder, dus meer vis, minder - en kleinere hoeveelheden - vlees, minder varkensvlees, meer verse groente, minder vet en helemaal geen zout.. Het gaat de goeie kant op, ik ben in ieder geval al 4,5 kilo kwijt
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_38833160
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 23:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Willoos niet, maar niet wilskrachtig genoeg om als je allemaal lekkere dingen voor mijn neus zet er vanaf te blijven...
suf dan.
van beide.

gewoon niet in huis halen, zo simpel is het
  dinsdag 13 juni 2006 @ 23:45:03 #80
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_38833721
gewoon sporten, dat is het.
pi_38833774
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 23:45 schreef zoalshetis het volgende:
tegen je iedere avond volvreten is niet op te sporten op een gegeven moment natuurlijk.
pi_38834703
Ik vind het legitiem erover te klagen wanneer je partner er uit luiheid heel anders uit gaat zien dan toen jullie elkaar leerden kennen. Je relatie goed houden, betekent ook je best blijven doen de aantrekkingskracht in stand te houden.
Ik kan me trouwens niet voorstellen dat het haar werkelijk niets kan schelen dat jij haar minder aantrekkelijk vindt. Ik denk dat je moet proberen op zoek te gaan naar de oorzaak van haar veranderde eetpatroon (heeft ze meer vrije tijd, meer tijd om te vervelen? heeft ze stress? etc.)
  woensdag 14 juni 2006 @ 00:16:48 #83
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_38834805
ik denk dat mensen eens moeten beseffen dat niet alles perfect aan het uiterlijk is en zeer veranderlijk. daarvoor moet er ook geen gene zijn. sommige mannetjes lachen een dikke vrouw uit terwijl ze er zelf uit zien als inteelt boeren. het kan verkeren.

en ja fuck ik kan het niet laten, het karakter is heel erg belangrijk.
pi_38835022
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 00:16 schreef zoalshetis het volgende:
ik denk dat mensen eens moeten beseffen dat niet alles perfect aan het uiterlijk is en zeer veranderlijk. daarvoor moet er ook geen gene zijn. sommige mannetjes lachen een dikke vrouw uit terwijl ze er zelf uit zien als inteelt boeren. het kan verkeren.

en ja fuck ik kan het niet laten, het karakter is heel erg belangrijk.
je mist het punt een beetje, vind ik

en uiterlijk is net zo goed belangrijk, je visitekaartje, ook in the bedroom, en of je dan slank bent of mollig of dik, doet er niet toe, het gaat erom of je partner nog warm van je wordt, en als dat niet meer het geval is vanwege een extreme uiterlijke verandering is dat zeker een reden tot "klagen"

of het nu om 20 kilo extra gaat, of een plotselinge voorliefde voor Gothic kleding en make up, overdadige tattoo's en piercingen wat je verafschuwt, dat doet er niet toe, als je er niet warm van wordt, word je er niet warm van en dan is het echt onzin om te stellen "ja maar karakter is veel belangrijker,je went er dus maar aan".

ja, de een zal het een zorg zijn, de ander niet.
  woensdag 14 juni 2006 @ 00:25:56 #85
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_38835110
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 00:23 schreef milagro het volgende:

[..]

je mist het punt een beetje, vind ik

en uiterlijk is net zo goed belangrijk, je visitekaartje, ook in the bedroom, en of je dan slank bent of mollig of dik, doet er niet toe, het gaat erom of je partner nog warm van je wordt, en als dat niet meer het geval is vanwege een extreme uiterlijke verandering is dat zeker een reden tot "klagen"

of het nu om 20 kilo extra gaat, of een plotselinge voorliefde voor Gothic kleding en make up, overdadige tattoo's en piercingen wat je verafschuwt, dat doet er niet toe, als je er niet warm van wordt, word je er niet warm van en dan is het echt onzin om te stellen "ja maar karakter is veel belangrijker,je went er dus maar aan".

ja, de een zal het een zorg zijn, de ander niet.
ik geef me gewonnen. toen ik tatoos en piercings las...

je hebt gelijk, maar je kan het op zoveel manieren brengen. ook pro-actief.
pi_38835426
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 00:25 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik geef me gewonnen. toen ik tatoos en piercings las...

je hebt gelijk, maar je kan het op zoveel manieren brengen. ook pro-actief.

tuurlijk moet je het normaal brengen, lijkt me logisch.
maar sommigen hier lijken te vinden dat je het niet eens mag denken "want dan hou je dus niet echt van iemand"

kun je net zo goed stellen, dat iemand die zijn partner maar laat vreten en vreten niet van hem of haar houdt, anders zou hij/zij wel ingrijpen of solidair zijn en ook niet meer snoepen.

het gaat natuurlijk niet om ( te verwachten) veranderingen, waar je weinig tot niets tegen kan doen, ouder worden we allemaal en in geval van ziekte is het natuurlijk ook wat anders, maar veranderingen die een keuze zijn, of gewoon niet nodig, ik zie daar geen verschil in met veranderingen in gedrag, karakter.

als iemands gedrag onaangenaam wordt, knap ik ook fysiek af i.e. geen zin meer in sex, en dat zou dan ineens wel geoorloofd zijn omdat de directe oorzaak niet het uiterlijk wasg? per saldo kom je op hetzelfde uit toch?

sex in een relatie is belangrijk, omgekeerd evenredig aan de frequentie, hoe minder sex, hoe belangrijker het wordt (tenzij je er beide vrede mee hebt, weinig sex, uiteraard).

en wat de aanleiding is, doet er wat mij betreft niet toe.
pi_38835708
20 kl aankomen lijkt eerder op verslonzing. maakt niet uit . man of vrouw.
De Puta Madre
pi_38836107
Maar hoeveel is nou het vriendinnetje van de TS aangekomen?
Is het echt dik worden of loopt ie gewoon maar wat te zeiken?

Ik had vroeger zo'n "vriendje" die alsmaar liep te zeiken dat ik veel te dik was terwijl ik 50 kg woog bij een lengte van 1,60. Ik liep toen de hele tijd in wijde kleren omdat ik me voor mezelf schaamde.
Nu jaren later weet ik gelukkig wel beter (al ben ik nu 15 kg zwaarder...niet alleen in vetmassa btw)
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
  woensdag 14 juni 2006 @ 01:02:18 #89
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_38836128
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 01:01 schreef Spacehamster het volgende:
Maar hoeveel is nou het vriendinnetje van de TS aangekomen?
Is het echt dik worden of loopt ie gewoon maar wat te zeiken?

Ik had vroeger zo'n "vriendje" die alsmaar liep te zeiken dat ik veel te dik was terwijl ik 50 kg woog bij een lengte van 1,60. Ik liep toen de hele tijd in wijde kleren omdat ik me voor mezelf schaamde.
Nu jaren later weet ik gelukkig wel beter (al ben ik nu 15 kg zwaarder...niet alleen in vetmassa btw)
spier?
pi_38836173
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 23:45 schreef zoalshetis het volgende:
Elke dag voldoende bewegen en op je eten letten werkt waarschijnlijk beter dan een half jaar 3 keer in de week naar de sportschool gaan en het daarna weer hopeloos laten verslonzen...
  woensdag 14 juni 2006 @ 08:50:21 #91
117283 Kreupelhout
C'est Jaques Plafond!
pi_38839088
-knip-

Om maar even simpel te antwoorden op de TS zijn vraag: Maak je niet dik!

En verder... Iets dikker maakt niet echt uit, maar het moet niet te erg worden.
  woensdag 14 juni 2006 @ 09:05:10 #92
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_38839348
Herkenbaar TS. Mijn ex had het ook alleen die wilde constant van me horen dat ze niet dik was. Zodra ik zei dat ze inderdaad wel wat mocht afvallen: gedonder.
Wat ik maar wil zeggen: ik begrijp je! Je bent gevallen voor de vrouw in het begin (wel of niet slank) maar als ze iets sneller aftakeld dan geplanned...tjah, je wilt natuurlijk nog wel trots kunnen zijn op je meisje. Het feit dat je je er echt druk om maakt geeft wmb wel aan dat je om haar geeft. Als je echt zo oppervlakkig was geweest als sommigen beweren dan had je d'r meteen gedumpt. En trouwens, mannen zijn nou eenmaal visueler ingesteld

En dat gezanik over vrouwlijk zelfvertrouwen in combinatie met gewicht. Als je die kritiek van je partner al niet kan hebben, wat doe je dan met reacties van vrienden, familie en mensen op straat? Misschien ben je wel gewoon dik? Live with it or work on it. Maar ga er niet over lopen mekkeren
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_38839447
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 09:05 schreef AgLarrr het volgende:
tjah, je wilt natuurlijk nog wel trots kunnen zijn op je meisje.
Wat denk je dat ze is? Een broek?
pi_38839514
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 09:10 schreef MrBean het volgende:

[..]

iig geen willoos slachtoffer van haar eigen gebrek aan discipline, als we het hebben over duidelijk overgewicht puur door eten en weinig beweging.

en daar mag je als partner toch best van balen en er wat van zeggen, op een normale manier uiteraard?
  woensdag 14 juni 2006 @ 09:16:50 #95
141994 Dickies
Since 1922
pi_38839570
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 09:10 schreef MrBean het volgende:

[..]

Doe niet zo politiek correct

Niemand wil een dikke zeug als vriendin. Zo'n lopende rollade die iedereen nakijkt vanwege haar omvang. En geen gelul over innerlijk. Dat speelt ook mee, maar uiterlijk is net zo belangrijk.

Ik vind het ook leuk om te 'showen' met m'n vriendin. Als we op een bankje zitten en er fietsen andere jongens langs dat je ze ziet kijken en hoort roepen van 'lekker ding' of natuurlijk 'ey meeizzje'. Dan ben je trots. Dan ben je tevreden dat ze 'van jou' is. Niet als mensen je haast midden in je gezicht uitlachen omdat je met een koe aan het wandelen bent.
Carry on my wayward son
There'll be peace when you are done
Lay your weary head to rest
Don't you cry no more.
pi_38839668
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 23:17 schreef Alecks het volgende:
Zonder te willen stoken in een goede relatie (maar ik betwijfel of ik dat doe..): Ik denk dat het vriendinnetje van de TS zich maar eens achter haar oren moet kaan krabben. En dan niet vanwege haar gewicht.

Maar zonder gekheid, wellicht kan de TS nog iets goedmaken. Laat hem voortaan koken. Als hij wat lichter kookt, maaltijdsalades, kipfiletjes, vegetarische zut zal zijn vriendin dan ook wat afvallen. Zorg dat er fruit in huis is, misschien snoept ze dan ook minder.

Mijn man "moppert" ook nog weleens op mijn kookkunsten, dan kijkt hij eens naar de zwembandjes die zich toch wel echt beginnen te vormen en naar zijn bord met eten, maar dat bord met eten kan hij toch niet weerstaan

Ik ben dan ook van het type die gelijk zegt vindt je het niet lekker als hij een keer wat minder eet
pi_38839673
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 09:13 schreef milagro het volgende:

[..]

iig geen willoos slachtoffer van haar eigen gebrek aan discipline, als we het hebben over duidelijk overgewicht puur door eten en weinig beweging.

en daar mag je als partner toch best van balen en er wat van zeggen, op een normale manier uiteraard?
Ik doelde meer op het feit dat hij z'n vriendin gebruikt om er mee te pimpen bij z'n vrienden.
pi_38839718
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 09:16 schreef Dickies het volgende:

[..]

Ik vind het ook leuk om te 'showen' met m'n vriendin. Als we op een bankje zitten en er fietsen andere jongens langs dat je ze ziet kijken en hoort roepen van 'lekker ding' of natuurlijk 'ey meeizzje'. Dan ben je trots. Dan ben je tevreden dat ze 'van jou' is. Niet als mensen je haast midden in je gezicht uitlachen omdat je met een koe aan het wandelen bent.

"Oh, wat zullen de mensen wel niet denken .... "
pi_38839730
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 09:21 schreef MrBean het volgende:

[..]

Ik doelde meer op het feit dat hij z'n vriendin gebruikt om er mee te pimpen bij z'n vrienden.
ach, gebruikt, gebruikt, beetje overdreven, hoor.

iedereen vindt het leuk om te merken dat anderen je vriend(in) lekker vinden ogen, vrij normaal lijkt me.
pi_38839881
Ik ben wel benieuwd hoeveel de vriendin van TS aangekomen is.
pi_38839942
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 09:33 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoeveel de vriendin van TS aangekomen is.
Hij zegt toch dat het nu nog meevalt, maar als ze op dit tempo doorgaat ze ws binnen no time echt te dik zal zijn en dat hij dáár dus geen zin an heeft, en dat dus graag voor wil zijn, en haar nu, op een positieve manier tot wat meer discipline wil aanzetten

[ Bericht 1% gewijzigd door milagro op 14-06-2006 09:42:14 ]
pi_38839946
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 09:05 schreef AgLarrr het volgende:
Als je die kritiek van je partner al niet kan hebben, wat doe je dan met reacties van vrienden, familie en mensen op straat? Misschien ben je wel gewoon dik? Live with it or work on it. Maar ga er niet over lopen mekkeren
De meeste vriendinnen en familieleden bedenken zich wel 2 keer voordat ze commentaar gaan geven op hoe dik je bent. Als je reacties op je gewicht op straat krijgt, ja, dan ben je moddervet, niemand kijkt tegenwoordig raar op van iemand met een paar vetrolletjes...
  woensdag 14 juni 2006 @ 09:37:33 #103
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_38839951
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 22:20 schreef SqueaK het volgende:
Mn vriendin was er altijd een uit de categorie 'perfecte maten'.

Echter, ik zie dat ze de laatste tijd dikker wordt. Een peer.

Zelf geeft ze er niet veel om, maar ik vind dat best kut. Nu valt het dan wel mee, maar als ze zo door gaat, is ze binnen 2 jaar gewoon te dik.
En ik hoef dat niet, een dikke vriendin.

Als ik er iets van zeg trekt ze zich er niks van aan. En ja, ik kan ook niet zeggen dat ik het ga uitmaken als ze niet afvalt, dat gaat ietsje te ver.

Hoe kan ik dit toch aanpakken ? Dat ze meer naar de sportschool gaat, en niet zo veel snoept. (want daar komt het door)

Gelieve geen reacties als 'schoonheid zit van binnen' en 'innerlijk is belangrijker dan uiterlijk'. Want dat zeggen alleen lelijke mensen
Ware liefde, zo mooi!
Maare, hou je ook van je vriendin, of toch vooral van jezelf?
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_38840006
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 09:37 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ware liefde, zo mooi!
Zever niet zo, hij wil alleen maar voorkomen dat ze echt te dik wordt, waar hij helemaal gelijk in heeft .
  woensdag 14 juni 2006 @ 09:42:13 #105
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_38840035
quote:
maar hij begon met het recht op SEKS
Ik heb me ooit eens door een vrouw laten vertellen "Een vrouw die aan (periodieke)onthouding doet is tot daar aan toe..maar als je vent geen seks meer wil...dan heb je echt een héél groot probleem". Spreekt boekdelen. Kwestie van standvastig zijn dunkt me.

woensdag 14 juni 2006 @ 09:57:00 #106
146230 Liewec
70's movies rule
pi_38840345
quote:

[..]

Ware liefde, zo mooi!
Wacht, ik chargeer wel even de andere kant op:
Dikke mensen, die slecht met hun eigen lichaam omgaan omdat ze denken dat het allemaal niet zo uitmaakt, kosten de staat enorm veel geld. Er wordt van alles bedacht om de toenemende vergrijzing straks de baas te kunnen, er wordt enorm veel onderzocht om ziektes als kanker en wat al niet vroeg te kunnen voorkomen en/of genezen, maar tegelijkertijd wordt er praktisch niets ondernomen om de 'bevolking' op een gezond gewicht in een sportief lichaam te houden, iets wat volgens mij veel makkelijker is en de gezondheidszorg ENORM veel geld kan besparen.

Als ik een echt vadsig iemand bij een snackbar zie staan, sorry, maar dan moet je echt tegen jezelf beschermd worden. Net zoals een barkeeper niet meer serveert aan iemand die te dronken is.
People come up to me and say, "What's wrong?" "Nothing." "Well, it takes more energy to frown than it does to smile." "Yeah, you know it takes more energy to point that out than it does to leave me alone?"
  woensdag 14 juni 2006 @ 10:02:08 #107
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_38840461
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 09:57 schreef Liewec het volgende:

[..]

Wacht, ik chargeer wel even de andere kant op:
Dikke mensen, die slecht met hun eigen lichaam omgaan omdat ze denken dat het allemaal niet zo uitmaakt, kosten de staat enorm veel geld. Er wordt van alles bedacht om de toenemende vergrijzing straks de baas te kunnen, er wordt enorm veel onderzocht om ziektes als kanker en wat al niet vroeg te kunnen voorkomen en/of genezen, maar tegelijkertijd wordt er praktisch niets ondernomen om de 'bevolking' op een gezond gewicht in een sportief lichaam te houden, iets wat volgens mij veel makkelijker is en de gezondheidszorg ENORM veel geld kan besparen.

Als ik een echt vadsig iemand bij een snackbar zie staan, sorry, maar dan moet je echt tegen jezelf beschermd worden. Net zoals een barkeeper niet meer serveert aan iemand die te dronken is.
Vreemd, uit recent (langdurig) medisch onderzoek blijkt dat mensen die een paar kilo te zwaar zijn (BMI 25-30) gemiddeld langer leven dan mensen met een "gezond gewicht". Leg jij mij maar uit dat deze mensen ongezond zijn.

En trouwens, volgens mij gaat 't TS om een paar kilootjes en is zijn vriendin voorlopig nog echt niet "vadsig".
***Levi was here***
  woensdag 14 juni 2006 @ 10:04:46 #108
141994 Dickies
Since 1922
pi_38840525
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 09:24 schreef MrBean het volgende:

[..]

"Oh, wat zullen de mensen wel niet denken .... "
Het gaat er in eerste instantie om dat ik een vriendin wil die ik zelf leuk/lekker vind. En dat ik het leuk vind om haar aan anderen te 'laten zien'. Klinkt misschien stom zo, maar iedereen vindt het leuk als hun vriendin wordt gezien als een lekker wijf. En niet als een vet varken.
Carry on my wayward son
Don't you cry no more.
  woensdag 14 juni 2006 @ 10:07:19 #109
141994 Dickies
Since 1922
pi_38840590
En de mensen die hier net doen of uiterlijk niet zo belangrijk is zijn zelf lelijk en/of hebben een lelijke vriendin. Wanhopig kan ook nog, dan ga je al snel met minder genoegen nemen

Ik vind het geweldig om zien hoe anderen op m'n vriendin geilen. Voor minder dan een lekker wijf kom ik m'n bed dan ook niet uit.
Carry on my wayward son
Don't you cry no more.
  woensdag 14 juni 2006 @ 10:08:37 #110
129574 Kiteless
pornsexgoddess
pi_38840619
quote:

[..]

Ware liefde, zo mooi!
Tuurlijk houdt ie van haar zolang Angelina Jolie niet haalbaar is en ze dun blijft.
Hij heeft 'r toch niet voor de goede gesprekken ofzo
Dan had ie beter een kerel uit kunnen zoeken tenslotte
-=[ Kiteless ]=-=[ To dream of love ]=-
pi_38840624
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 10:02 schreef Levitation het volgende:

[..]

Vreemd, uit recent (langdurig) medisch onderzoek blijkt dat mensen die een paar kilo te zwaar zijn (BMI 25-30) gemiddeld langer leven dan mensen met een "gezond gewicht". Leg jij mij maar uit dat deze mensen ongezond zijn.

En trouwens, volgens mij gaat 't TS om een paar kilootjes en is zijn vriendin voorlopig nog echt niet "vadsig".
Volgens mij was dat licht overgewicht (BMI 25) beter was dan ondergewicht (BMI 15 of zo)
  woensdag 14 juni 2006 @ 10:09:56 #112
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_38840648
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 10:07 schreef Dickies het volgende:
En de mensen die hier net doen of uiterlijk niet zo belangrijk is zijn zelf lelijk en/of hebben een lelijke vriendin. Wanhopig kan ook nog, dan ga je al snel met minder genoegen nemen

Ik vind het geweldig om zien hoe anderen op m'n vriendin geilen. Voor minder dan een lekker wijf kom ik m'n bed dan ook niet uit.
Heeft ze dan verder helemaal niets te bieden? Geen leuke persoonlijkheid, mooi gezicht, mooie ogen, leuke humor? Helemaal niets behalve haar figuur? Dan snap ik echt niet wat je met zo'n meid moet. Er zijn genoeg meiden/vrouwen die er leuk uit zien én iets te bieden hebben...

Of kon je niets beters krijgen?
***Levi was here***
  woensdag 14 juni 2006 @ 10:12:21 #113
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_38840695
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 10:08 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:

[..]

Volgens mij was dat licht overgewicht (BMI 25) beter was dan ondergewicht (BMI 15 of zo)
Niet alleen dat, de uitslag van 't onderzoek was echt totaal anders dan ze hadden verwacht... totaal tegen de denkwijze in die in de wetenschappelijke kringen bestond. "Gezond gewicht" is niet gezonder dan "overgewicht"...
Is overigens geen vrijbrief om maar te schransen, je moet natuurlijk wel zo gezond mogelijk leven en eten.
***Levi was here***
  woensdag 14 juni 2006 @ 10:20:07 #114
146230 Liewec
70's movies rule
pi_38840880
quote:

[..]

Vreemd, dat jij gaat mierenneuken op een feitje waarvan je best weet dat ik dat niet bedoelde. Een 'paar kilo' is heel wat anders dan 10-20 kilo. Ik had het inderdaad over DIKKE mensen, niet over mollig. Ik hou zelf ook van iets molligere vrouwen, niks mis mee. Het gaat om die paar neefjes en nichtjes waarvan ik vermoed dat ze moeite hebben om in een busstoeltje plaats te nemen.

En ik heb het topic gelezen, ik weet dat TS zegt dat het nu nog wel meevalt maar dat ie zich zorgen maakt dat als ie niks zegt, ze binnen een jaar nog 10 kilo zwaarder is, en dan wordt het wél wat vervelender. Het gaat er mij om dat mensen roepen 'het is geen echte liefde als je niet van je vriendin houdt door dik en dun ', wat wat mij betreft betekent dat je er voor elkaar bent in moeilijker tijden, maar ik verwacht van mijn vriendin dat ze een bééétje op d'r uiterlijk let, zoals ik dat ook van mezelf verwacht.

Dus, OT, als TS zou ik heel voorzichtig proberen het onderwerp ter sprake te laten komen, op een luchtige manier, zodat je het er wel over hebt, maar nog geen conclusies trekt. Het is immers nog niet ernstig, en misschien denkt je vriendin over een paar maanden wel zelf: Hm ik moet iets gaan doen.
People come up to me and say, "What's wrong?" "Nothing." "Well, it takes more energy to frown than it does to smile." "Yeah, you know it takes more energy to point that out than it does to leave me alone?"
pi_38841658
quote:

[..]

Het schijnt inderdaad dat overgewicht niet de boosdoener is maar het gebrek aan conditie. En de meeste dikke mensen hebben wel een chronisch gebrek aan conditie, dus het hangt op die manier samen. Mensen met overgewicht en een goede conditie zijn inderdaad het gezondst.
  woensdag 14 juni 2006 @ 11:28:46 #116
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_38842704
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 22:46 schreef Misstique het volgende:

[..]

Nee ik heb neit het hele topic gelezen maar hier wil ik even op reageren.

Afgelopen maandag was op sbs6 het programma "te dik om af te vallen". Daarin werd verteld dat de meest mensen denken dat te dik worden aan de eetgewoontes ligt. Er zijn alleen ook test geweest waaruit blijkt dat het met het DNA te maken heeft en dat het dus genetisch is bepaald. Dan zou het dus best goed kunnen dat dochters op mams gaan ljiken op latere leeftijd. Ik ben hier zelf een beetje een voorbeeld van. Toen ik 15-16 was kon ik alles eten en snoepen zonder aan te komen. Inmiddels ben ik de 21 gepasseerd en sinds die tijd ben ik toch wel wat aangekomen. Je heupen en dijen worden breder bij de meeste vrouwen na hun 20e etc. En ik ben niet meer gaan snoepen of wat dan ook.
Maar misschien zit het idd wel in het DNA dat je wat dikker wordt na een bepaalde leeftijd ofzo.

En nee, ik ben echt geen dikke os ofzo maar een beetje buikje en vreselijk dikke bovenbenen (die ik dus echt van mijn moeder heb)
To infinity…and beyond!
pi_38842777
belachelijk topic; koop dan een opblaaspop in de juiste maten en je zult er nooit last van hebben dat het gewicht zal veranderen.
Hoogstens als je haar lekprikt dat de omvang zal veranderen!
pi_38842842
Mijn vriendinnetjes hebben raar genoeg de neiging gehad aan te komen als ik met ze heb, een kilootje of 10 zeg maar. Heb er meestal geen problemen mee gehad, omdat ze nogal slank waren toen ik ze leerde kennen en ik zelf ook niet echt de dunste ben. Vind het juist wel lekker, zo'n mooi zacht buikje, de verhoudingen moeten alleen kloppen en alles met mate. 20 kilo is wel erg veel, als een meid van 60 naar 80 kilo gaat ziet ze er totaal anders uit.
Live like there's no tomorrow, love like you've never been hurt and dance like nobody's watching.
"We all lie in the gutter, but some of us look up at the stars." -- Oscar Wilde
pi_38843110
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 00:14 schreef Xennia het volgende:

Ik kan me trouwens niet voorstellen dat het haar werkelijk niets kan schelen dat jij haar minder aantrekkelijk vindt. Ik denk dat je moet proberen op zoek te gaan naar de oorzaak van haar veranderde eetpatroon (heeft ze meer vrije tijd, meer tijd om te vervelen? heeft ze stress? etc.)
Inderdaad, ik geloof er weinig van dat ze er zich weinig van aantrekt dat het aankomen de TS dwars zit. Iedereen wil toch door zijn of haar geliefde begeerd worden?

Het kan een afweermechanisme zijn: ze weet het zelf ook wel, het zit haar ook dwars, maar ze doet alsof er geen wolkje aan de lucht is. Kijk er dus erg mee uit wat je tegen haar zegt en hoe je het zegt. Je denkt misschien dat het haar niet raakt, maar dat weet je niet zeker. En reken maar dat ze het je kwalijk gaat nemen.

En intussen moet je er natuurlijk ook geen genoegen mee nemen. Lastig is het wel, want iemand moet toch de innerlijke motivatie hebben om er iets aan te veranderen, zoals al vaker gezegd is. Maar misschien helpt het al om een verandering aan te brengen in het dagelijkse patroon. Je moet het niet meteen ernstiger benaderen dan het is. En als dat niet werkt, dan kun je tegen die tijd andere strategieen overwegen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_38843519
Ik werd eerst ook iets zwaarder maar dat had ik niet echt door..
toen zei m'n "vriendje" dat
en ik hmzz ja dat is waar bedankt !

En toen had ik het uitgemaakt omdat ik het een kut opmerking vond !
  woensdag 14 juni 2006 @ 12:25:25 #121
146230 Liewec
70's movies rule
pi_38844350
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 11:28 schreef ivetje het volgende:

[..]

Nee ik heb neit het hele topic gelezen maar hier wil ik even op reageren.

Afgelopen maandag was op sbs6 het programma "te dik om af te vallen". Daarin werd verteld dat de meest mensen denken dat te dik worden aan de eetgewoontes ligt. Er zijn alleen ook test geweest waaruit blijkt dat het met het DNA te maken heeft en dat het dus genetisch is bepaald. Dan zou het dus best goed kunnen dat dochters op mams gaan ljiken op latere leeftijd. Ik ben hier zelf een beetje een voorbeeld van. Toen ik 15-16 was kon ik alles eten en snoepen zonder aan te komen. Inmiddels ben ik de 21 gepasseerd en sinds die tijd ben ik toch wel wat aangekomen. Je heupen en dijen worden breder bij de meeste vrouwen na hun 20e etc. En ik ben niet meer gaan snoepen of wat dan ook.
Maar misschien zit het idd wel in het DNA dat je wat dikker wordt na een bepaalde leeftijd ofzo.

En nee, ik ben echt geen dikke os ofzo maar een beetje buikje en vreselijk dikke bovenbenen (die ik dus echt van mijn moeder heb)
Het is ook voor een groot deel je bouw, daar heb ik persoonlijk ( volgens mij vele mannen met mij) ook geen problemen mee.. Ik knap zelf gewoon af op meiden die armen en tailles hebben wat duidelijk niet hun bouw is, maar gewoon VET. Blubber blubber blubber. En ook weer niet 'wat dikker', nee gewoon VET. Gewoon dat ik denk: Als jij 6 maanden niet zuipt, snoept en snacked zie je er gewoon een stuk dunner uit. En natuurlijk zijn er ook dáár weer uitzonderingen op, maar 9 van de 10 keer is het jarenlang niet sporten/veel zuipen/veel snacken.
  woensdag 14 juni 2006 @ 12:28:32 #122
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_38844439
En weer open.
Zonder off topics en zonder onzinnige reacties.

Ben je niet in staat serieus, dan wel on topic te reageren, ga dan svp in ONZ posten.

[ Bericht 89% gewijzigd door Copycat op 14-06-2006 12:40:15 ]
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_38845826
ok effe logisch zijn nu, dit is allemaal van toepassing op mij

liever een vrouw die 5kg teveel weegt dan een vrouw die rookt
liever een vrouw die 10kg teveel weegt dan een vrouw die rookt
liever een vrouw die 15kg teveel weegt dan een vrouw die rookt
liever een vrouw die rookt dan een vrouw die 20kg teveel weegt

liever een vrouw die 5kg teveel weegt dan een vrouw die 5kg te weinig weegt
liever een vrouw die 5kg te weinig weegt dan een vrouw die 10kg teveel weegt

logisch toch?

heb dus liever een wat steverige vrouw dan een panlat maar te is natuurlijk nooit goed he!
  woensdag 14 juni 2006 @ 13:26:31 #124
11458 ivetje
pi_38846012
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 12:25 schreef Liewec het volgende:

[..]

Het is ook voor een groot deel je bouw, daar heb ik persoonlijk ( volgens mij vele mannen met mij) ook geen problemen mee.. Ik knap zelf gewoon af op meiden die armen en tailles hebben wat duidelijk niet hun bouw is, maar gewoon VET. Blubber blubber blubber. En ook weer niet 'wat dikker', nee gewoon VET. Gewoon dat ik denk: Als jij 6 maanden niet zuipt, snoept en snacked zie je er gewoon een stuk dunner uit. En natuurlijk zijn er ook dáár weer uitzonderingen op, maar 9 van de 10 keer is het jarenlang niet sporten/veel zuipen/veel snacken.
Ok, ik vind TE VET ook niet mooi enzo. Maar ik als vrouw heb wel gemerkt dat je gewoon rond je 20e een beetje gaat uitdijen op bepaalde plekken En dat heeft toch ook te maken met de bouw en het vrouw zijn. Heupen worden breden voor het kids krijgen ooit etc. Vaak roepen de mannen dan meteen weer dat je dik bent geworden ofzo, maar het hoort er gewoon bij. Ok, als je echt gewoon veel te dik bent heb je dat zelf in de hand ja. Maar lang niet alles wat er met je lichaam en je "dikwordt" gehalte te maken heeft.
To infinity…and beyond!
pi_38846109
Onlangs toch een onderzoekje geweest?
Als een alleenstaande man en vrouw gaan samenwonen valt de man af en komt de vrouw aan.
Reden: Er wordt gezonder gekookt dan wat de man gewend was, maar de vrouw heeft een man te pakken en haar 'drive' om aantrekkelijk te blijven is weg.

Het wordt hier wel heel snel op de kerel geschoven: Als zij te dik wordt zal het wel aan hem liggen.
Hallo, het kan ook zijn dat zij wat luier is geworden; hij geeft al aan dat ze niet meer gaat sporten e.d. Ze gaat dus niet achter de tram aanrennen waar ze al op zit, zogezegd.

En in die zin zegt het dikker worden dus ook iets over haar karakter.
pi_38846458
Ook voor jou is onzin elders .

[ Bericht 29% gewijzigd door Copycat op 14-06-2006 13:40:30 ]
pi_38846488
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 13:40 schreef Devrim_ het volgende:
Ook voor jou is onzin elders .
Tering,..dat was snel
En trouwens hoezo niet serieus...er is altijd een kans dat ze zwanger is
  woensdag 14 juni 2006 @ 13:44:48 #128
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_38846635
Een beetje vergezocht in deze thread, vind je zelf ook niet? En je oplossing was daarbij natuurlijk al helemaal van een niveautje onzin.
Verdere discussie over moderatie in het feedback topic .
pi_38846701
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 13:44 schreef Copycat het volgende:
Een beetje vergezocht in deze thread, vind je zelf ook niet? En je oplossing was daarbij natuurlijk al helemaal van een niveautje onzin.
Verdere discussie over moderatie in het feedback topic .
Mwah..Een vrouw word dikker als ze zwanger is.
Dus TS:Vraag aan je vriendin of ze zwanger is!
  woensdag 14 juni 2006 @ 13:55:24 #130
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_38847077
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 13:46 schreef Devrim_ het volgende:

[..]

Mwah..Een vrouw word dikker als ze zwanger is.
Dus TS:Vraag aan je vriendin of ze zwanger is!
Voordeel is wel dat het aankomen dan na 9 maanden vanzelf weer ophoudt!

Maare, TS... als je er echt zo mee zit... neem haar mee naar de sportschool, ga samen wandelen, fietsen, zwemmen, whatever! Als je haar gaat vertellen dat ze lelijk en dik wordt, wordt het alleen maar erger... pak het positief aan!
***Levi was here***
pi_38847626
quote:
ik vind het ongelooflijk oppervlakkig van je, wen er maar aan dat vrouwen nooit dat lichaampje van vroeger zullen houden. NOOIT.
Wat is hier oppervlakkig aan? Ik val ook zowel op verstand, gevoel als uiterlijk. Als één van die punten ten onder gaat, ga ik ook nadenken over m'n relatie.
  woensdag 14 juni 2006 @ 14:10:46 #132
141994 Dickies
Since 1922
pi_38847743
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 10:09 schreef Levitation het volgende:

[..]

Heeft ze dan verder helemaal niets te bieden? Geen leuke persoonlijkheid, mooi gezicht, mooie ogen, leuke humor? Helemaal niets behalve haar figuur? Dan snap ik echt niet wat je met zo'n meid moet. Er zijn genoeg meiden/vrouwen die er leuk uit zien én iets te bieden hebben...

Of kon je niets beters krijgen?
Nee, je moet het ook andersom bekijken. Ik neem ook geen genoegen met een dom wicht. Maar die moraal ridders hier die beweren dat karakter e.d. belangrijker is dan uiterlijk hebben gewoon een lelijke vriendin
Carry on my wayward son
Don't you cry no more.
pi_38848097
ik heb ooit een vriend gehad die constant aan het zeuren was over mijn gewicht >>daar werd ik niet happy van met vervelende gevolgen
en vriend die daarin tegen niks zegt maar handelt dus van heee meid ga je gezellig mee fietsen
of zal ik lekker voor koken dat werkt pas
het is al eerder gezegd maar niet opletten op jezelf komt vaak door iets waardoor je uit balans ben daarnaast word iedereen ouder en wordt in shape blijven steeds moeilijker. Beetje hulp kan geen kwaad maar altijd positief blijven want negatief werkt averechts.
pi_38849745
Ik snap niet wat mensen over koken te zeuren hebben bij overgewicht, de mensen die erg dik zijn geworden in mijn omgeving zijn dat allemaal geworden door wat ze naast het avondeten (vooral 's avonds laat) nog naar binnen werken, niet door elke avond een flink bord vol weg te werken.
Live like there's no tomorrow, love like you've never been hurt and dance like nobody's watching.
"We all lie in the gutter, but some of us look up at the stars." -- Oscar Wilde
pi_38850995
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 14:20 schreef IrisVrede het volgende:
ik heb ooit een vriend gehad die constant aan het zeuren was over mijn gewicht >>daar werd ik niet happy van met vervelende gevolgen
en vriend die daarin tegen niks zegt maar handelt dus van heee meid ga je gezellig mee fietsen
of zal ik lekker voor koken dat werkt pas
Je hebt gelijk... maar zit er ook geen gemakzucht bij?
Zo van: Lijnen, vet laten staan, 3 weken sla-dieet zolang je geen boy hebt; en als je een man aan de haak hebt geslagen en je bent goed gesettled, de pizza ontdekken?
  woensdag 14 juni 2006 @ 16:05:22 #136
29640 sweaty
Miss lipstick
pi_38852009
quote:

[..]

Niemand wil een dikke zeug als vriendin. Zo'n lopende rollade die iedereen nakijkt vanwege haar omvang. En geen gelul over innerlijk. Dat speelt ook mee, maar uiterlijk is net zo belangrijk.

Dat is niet helemaal waar wat je zegt hoor. Je hebt mannen die van slank/normaal houden en mannen die van mollig/dik houden, ook al kan je je dat misschien niet voorstellen.
pi_38853130
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 16:05 schreef sweaty het volgende:

[..]

Dat is niet helemaal waar wat je zegt hoor. Je hebt mannen die van slank/normaal houden en mannen die van mollig/dik houden, ook al kan je je dat misschien niet voorstellen.
ff nieuwsgierig off topic : was dat nu een bewuste keuze, die username van je, of een spelfoutje?
vraag ik me nu al een poosje af alleen geef ik zelf geen antwoord
  woensdag 14 juni 2006 @ 16:41:02 #138
11458 ivetje
pi_38853358
quote:

[..]

Ok, dus jij hebt alleen een vriendin omdat je ermee kan pronken ?? Beetje triest als je zo denkt...
Als jij gelukkig met iemand bent en van haar/hem houdt maakt het toch geen flikker uit wat de rest denkt.

checkt fotoboek...zegt genoeg
To infinity…and beyond!
pi_38853391
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 09:24 schreef milagro het volgende:

[..]

ach, gebruikt, gebruikt, beetje overdreven, hoor.

iedereen vindt het leuk om te merken dat anderen je vriend(in) lekker vinden ogen, vrij normaal lijkt me.
Leuk ja, maar niet essentieel.

Anders ben je een onzeker lomp varken. "Ja, ik vind d'r zelf wel mooi, maar ik mag niet van m'n vrienden."
pi_38853501
quote:
Damn, jij bent net zo oppervlakkig! Als je alleen maar op iemand valt vanwege het uiterlijk, is er toch iets niet helemaal goed en kun je sowieso niet verwachten dat een relatie lang duurt.

Aangezien de TS bang is dat zijn vriendin over ongeveer 2 jaar te dik is, snap ik niet waar hij zich druk om maakt, aangezien hij toch alleen maar om het uiterlijk geeft. Als je namelijk van de binnenkant houdt, kan het je cht niet boeien als ze iets te zwaar wordt.
  woensdag 14 juni 2006 @ 16:49:08 #141
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_38853570
quote:
Zo pik je die echte studentenvrouwtjes er ook altijd uit: een reet als een bijzettafel met daarboven van die zwembandjes. Ik vind vrouwen die een beetje stevig zijn helemaal ok, zolang ze er maar niet over zeuren. Zodra er geklaagd wordt: schopje naar de sportschool.

pi_38853608
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 16:47 schreef mirannie het volgende:

[..]

Damn, jij bent net zo oppervlakkig! Als je alleen maar op iemand valt vanwege het uiterlijk, is er toch iets niet helemaal goed en kun je sowieso niet verwachten dat een relatie lang duurt.

Aangezien de TS bang is dat zijn vriendin over ongeveer 2 jaar te dik is, snap ik niet waar hij zich druk om maakt, aangezien hij toch alleen maar om het uiterlijk geeft. Als je namelijk van de binnenkant houdt, kan het je cht niet boeien als ze iets te zwaar wordt.
maar je mag wel alleen op karakter vallen?

mag het soms ook nog én én zijn, of is dat al te oppervlakkig
  woensdag 14 juni 2006 @ 16:55:12 #143
55330 ennuik
Stockholm boppe!
pi_38853760
Ben ik de enige vrouw die TS kan begrijpen?

Natuurlijk is het belangrijk dat je goed voor jezelf blijft zorgen, ook als je een relatie hebt. Ik woon samen en dan ontkom je niet aan een slechte ochtendadem, een flinke griep met kotsen, buikgriep en alle andere vieze kwaaltjes maar op ziekte na, zorg ik er voor dat ik er goed en verzorgd uit zie. Mijn vriend en ik zijn beide aangekomen sinds we samen wonen (lekker wijntje, stokbroodje met brie...) en na een flinke love handle inspectie is gebleken dat er bij ons allebei wel wat af kan. Om het verval voor te zijn, zeg maar. Helemaal niets mis mee!

Als mijn vriend ineens een flinke pens krijgt of de hele dag in joggingsbroeken gaat lopen en aan zijn ballen zit te krabben, is dat niet dezelfde jongen als die waar ik voor gevallen ben.
pi_38853788
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 16:50 schreef milagro het volgende:

[..]

maar je mag wel alleen op karakter vallen?
Het gaat helemaal niet om verliefd worden, maar een relatie van jaren beeindigen. Dat doen, alleen maar voor een paar kilo's, vind ik triest. Dan ga je wel heel raar met mensen om.
pi_38853829
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 16:55 schreef ennuik het volgende:
Ik ben een man hoor.
pi_38853981
quote:
Als mijn vriend ineens een flinke pens krijgt of de hele dag in joggingsbroeken gaat lopen en aan zijn ballen zit te krabben, is dat niet dezelfde jongen als die waar ik voor gevallen ben.
Hoho, je noemt er nou opeens veel meer bij. En dat is ook een duidelijke verandering van gedrag, dan is er veel meer aan de hand. Als er niets aan je vriend zou veranderen qua gedrag, joggingbroek of balgekrab, behalve "dat hij wat dikker wordt" (zoals de TS stelt), zou je hem er dan ook uittrappen na een jarenlange relatie?
  woensdag 14 juni 2006 @ 17:01:29 #147
11458 ivetje
pi_38854000
quote:

Nee ok, maar dat soort dingen horen er ook weer een beetje bij. Als je niet samenwoont zie je bepaalde dingen niet van elkaar. En dan ineens wel... Moet natuurlijk niet te erg worden he

en elke man krabt aan z'n ballen...dus boeiuh
To infinity…and beyond!
pi_38854016
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 16:55 schreef MrBean het volgende:

[..]

Het gaat helemaal niet om verliefd worden, maar een relatie van jaren beeindigen. Dat doen, alleen maar voor een paar kilo's, vind ik triest. Dan ga je wel heel raar met mensen om.
Dat zegt hij toch ook helemaal niet?
Lees de OP eens goed.

Hij zegt dat hij bang is dat het van kwaad tot erger wordt en dat hij , eerlijk gezegd, niet echt gecharmeerd is van veel overgewicht en wat dus nu te doen, hoe het brengen?

Djezus, uiterlijk is zogenaamd niet belangrijk, maar oh wee als iemand waagt er kritiek op te leveren, dan ineens is het heilig, lijkt wel.

Je moet toch ook fysiek aangetrokken blijven tot iemand?
Als je nu niet op dik valt, moet alleen de liefde je dan geil maken of zo?

Sorry, maar als ik iemand fysiek niet meer aantrekkelijk vind, dan heeft dat invloed op de rest van de relatie, en waarom mag je wel kritiek leveren op gedrag, maar niet zodra het gedrag resulteert in een sterk veranderend uiterlijk?

Of wil jij zeggen dat jij zwijgt en je er bij neerlegt als jouw vriendin ineens een voorliefde krijgt voor excessieve piercings, of zich alleen nog in roze wil kleden, van top tot teen?
Zeg je toch ook wat van als je dat tegen de borst stuit?
  woensdag 14 juni 2006 @ 17:02:27 #149
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_38854032
Sjonge sommige vrouwen in dit topic meteen op de kast gejaagd

Waarom TS (en Dickies bijvoorbeeld) verwijten dat ze alleen voor uiterlijk gaan?
Een mooi uiterlijk is gewoon heel erg mooi meegnomen toch? Zonde als iemand dat, zodra hij / zij eenmaal een relatie heeft zomaar laat verslonzen.

Jammer dat dit topic daar weer in verzandt. TS heeft een ontzettend goed punt, wat alleen nogal gevoelig ligt en daarom vraagt hij advies.
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_38854042
De meeste relaties die ik zie zijn toch echt voortgekomen doordat er allereerst fysieke aantrekkingskracht was. Daarna vonden ze elkaar ook geschikt voor een relatie, prima. Maar dan kan ik me goed voorstellen dat wanneer iemand er anders uit gaat zien dat daar problemen door ontstaan. Kan je zeggen dat het oppervlakkig is, maar dat is de basis van die relatie dan toch ook.

Een vriend van me trouwens, selecteerd zijn vriendinnen alleen op uiterlijk. Hij verteld dat ook rustig aan die vrouwen en die slikken het als zoete koek, totdat hij ze inruilt voor een beter exemplaar. Ongelooflijk! Hij heeft dan zelf ook een uiterlijk om er mee weg te komen, maar ik blijf het fascinerend vinden.
pi_38854053
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 16:55 schreef MrBean het volgende:

[..]

Precies!

Tuurlijk val je op iemand vanwege een combinatie van uiterlijk en innerlijk. Maar als je na een tijd nog steeds niet genoeg van je vriendin houdt om wat overgewicht door de vingers te zien, dan denk ik serieus dat je je vriendin alleen maar hebt als showmodel en niet als je geliefde.
  woensdag 14 juni 2006 @ 17:04:33 #152
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_38854099
TS zou ook kunnen proberen te communiceren met zijn vriendin. Motiveer haar om er wat aan te doen. En "je word een vette zeug" is NIET motiverend. Zoals ik al eerder zei, pak het positief aan! Vertel haar hoe mooi je haar vind en dat je het jammer vind dat ze zo slecht voor zichzelf zorgt, ga samen sporten, neuck meer (ook goed voor de lijn)...

Praat met haar ipv er een topic over te openen op Fok!
***Levi was here***
  woensdag 14 juni 2006 @ 17:04:42 #153
141994 Dickies
Since 1922
pi_38854103
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 16:41 schreef ivetje het volgende:

[..]

Ok, dus jij hebt alleen een vriendin omdat je ermee kan pronken ?? Beetje triest als je zo denkt...
Als jij gelukkig met iemand bent en van haar/hem houdt maakt het toch geen flikker uit wat de rest denkt.

checkt fotoboek...zegt genoeg
Lees m'n andere reacties dan ook voordat je begint te blaten Nee, ik val ook op innerlijk. Maar zoals jij niet snapt dat ik (volgens jou) enkel op uiterlijk val, snap ik de mensen niet die zogenaamd enkel op innerlijk vallen.

En dus bekijk je m'n fotoboek, zie je een foto van m'n vriendin, ziet dat ze niet lelijk is, en dus is dat een bevestiging dat ik alleen op uiterlijk val?
Carry on my wayward son
Don't you cry no more.
  woensdag 14 juni 2006 @ 17:05:24 #154
109065 sungaMsunitraM
pi_38854128
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 17:03 schreef mirannie het volgende:

[..]

Precies!

Tuurlijk val je op iemand vanwege een combinatie van uiterlijk en innerlijk. Maar als je na een tijd nog steeds niet genoeg van je vriendin houdt om wat overgewicht door de vingers te zien, dan denk ik serieus dat je je vriendin alleen maar hebt als showmodel en niet als je geliefde.
Het is toch niet dat hij haar dumpt als ze 5 / 10 / weetikveel kg zwaarder is? Hij zou haar alleen liever weer zonder die kilo's hebben.
pi_38854161
quote:

Natuurlijk is het belangrijk dat je goed voor jezelf blijft zorgen, ook als je een relatie hebt. Ik woon samen en dan ontkom je niet aan een slechte ochtendadem, een flinke griep met kotsen, buikgriep en alle andere vieze kwaaltjes maar op ziekte na, zorg ik er voor dat ik er goed en verzorgd uit zie. Mijn vriend en ik zijn beide aangekomen sinds we samen wonen (lekker wijntje, stokbroodje met brie...) en na een flinke love handle inspectie is gebleken dat er bij ons allebei wel wat af kan. Om het verval voor te zijn, zeg maar. Helemaal niets mis mee!

Ik kan de TS heel goed begrijpen, en ik ben ook een vrouw.

ALs iemand sterk verandert, in gedrag of uiterlijk, waarom zou je daar dan geen mening over mogen hebben en waarom zou het geen invloed mogen hebben op je gevoelens, ook je fysieke gevoelens voor die ander?

Als iemands gedrag me tegen de borst stuit en er komt geen verandering in ondanks praten, merk je dat ook in de slaapkamer, en dat is dan wel okay?
Ik snap niet waarom iets wat geacht wordt volgens sommigen onbelangrijk te zijn, zo heilig is tegelijkertijd.
  woensdag 14 juni 2006 @ 17:12:18 #156
11458 ivetje
pi_38854331
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 17:04 schreef Dickies het volgende:

[..]

En dus bekijk je m'n fotoboek, zie je een foto van m'n vriendin, ziet dat ze niet lelijk is, en dus is dat een bevestiging dat ik alleen op uiterlijk val?
Nee, de tekst alleen al die je er neerzet getuigd van erg veel intelligentie
To infinity…and beyond!
  woensdag 14 juni 2006 @ 17:13:19 #157
11458 ivetje
pi_38854363
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 17:06 schreef milagro het volgende:

[..]

ALs iemand sterk verandert, in gedrag of uiterlijk, waarom zou je daar dan geen mening over mogen hebben en waarom zou het geen invloed mogen hebben op je gevoelens, ook je fysieke gevoelens voor die ander?
Maar dit is toch geen sterke verandering? Een paar kilootjes...
To infinity…and beyond!
  woensdag 14 juni 2006 @ 17:13:37 #158
141994 Dickies
Since 1922
pi_38854371
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 17:12 schreef ivetje het volgende:

[..]

Nee, de tekst alleen al die je er neerzet getuigd van erg veel intelligentie
Welke teksten?

Oh mijn voorliefde voor tieten? Nou, nou. Ja inderdaad, als het maar tieten heeft

Dus vrouwen die voetbal kijken vanwege de benen van de voetballers vallen ook enkel en alleen op uiterlijk. Vast

Echt, als je naar zulke onzin gaat grijpen maak je jezelf gewoon belachelijk. Het spijt me
Carry on my wayward son
Don't you cry no more.
  woensdag 14 juni 2006 @ 17:16:49 #159
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_38854475
Toen een voormalig vriendje van me in korte tijd veel kilo's aankwam en niets wilde ondernemen die er weer af te krijgen, bemerkte ik bij mezelf toch wel een kleine afkeer op seksueel vlak. Noem het oppervlakkig, maar voor mij is het uiterlijk ook een belangrijk aspect van het wel of niet aantrekkelijk vinden.
pi_38854557
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 17:02 schreef milagro het volgende:

[..]

Dat zegt hij toch ook helemaal niet?
Lees de OP eens goed.

Hij zegt dat hij bang is dat het van kwaad tot erger wordt en dat hij , eerlijk gezegd, niet echt gecharmeerd is van veel overgewicht en wat dus nu te doen, hoe het brengen?
Ja, dus het is nog geeneens zo ver. Wat zit hij dan gelijk te piepen over uitmaken? Als dit al een probleem is ....

Maar je hebt wel gelijk. Maar bij mensen die er zo'n probleem van maken zou ik me niet thuis voelen.
quote:
Djezus, uiterlijk is zogenaamd niet belangrijk, maar oh wee als iemand waagt er kritiek op te leveren, dan ineens is het heilig, lijkt wel.
Kom op nou man, je vriendin achter haar rug om uischelden voor "peer", alleen maar omdat ze een paar kilootjes is gegroeid?
quote:
Je moet toch ook fysiek aangetrokken blijven tot iemand?
Als je nu niet op dik valt, moet alleen de liefde je dan geil maken of zo?

Ja.

Ik heb trouwens nog nooit met mensen gehad, dat ik niet meer omging met ze, omdat ze van hun uiterlijk veranderden, jij wel?
quote:
Sorry, maar als ik iemand fysiek niet meer aantrekkelijk vind, dan heeft dat invloed op de rest van de relatie, en waarom mag je wel kritiek leveren op gedrag, maar niet zodra het gedrag resulteert in een sterk veranderend uiterlijk?

Of wil jij zeggen dat jij zwijgt en je er bij neerlegt als jouw vriendin ineens een voorliefde krijgt voor excessieve piercings, of zich alleen nog in roze wil kleden, van top tot teen?
Zeg je toch ook wat van als je dat tegen de borst stuit?
Ja. Maar dat is ook wel heel extreem he.
pi_38854598
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 17:13 schreef ivetje het volgende:

[..]

Maar dit is toch geen sterke verandering? Een paar kilootjes...
omg. lees de OP dan!

hij zegt "als het zo doorgaat, dán..... etc etc etc etc"

hij vraagt dus NU alvast om advies, voordat het zover is dat het niet meer om een paar kilootjes gaat maar om een boel kiloos.

zijn vriendin heeft blijkbaar de gewoonte om zich dagelijks vol te proppen met allerlei lekkers en dat is te zien, en hij vindt dat dus minder mooi, en als het erger wordt zelfs helemaal niet meer mooi.

ALs je partner zijn voortanden eruitvalt bij het fietsen, en hij weigert er iets aan te laten doen, en jij in bed tegen dat gapende gat moet aanloeren, iedere keer als hij bovenop je ligt te kreunen, word jij dan nog uit pure liefde geil of wat?

Ik iig niet, en dus wordt het kiezen of delen, doe er wat aan.
Zodra het om overgewicht gaat, zit men ineens op de kast, vreemd is dat toch.
pi_38854644
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 17:16 schreef Copycat het volgende:
Toen een voormalig vriendje van me in korte tijd veel kilo's aankwam en niets wilde ondernemen die er weer af te krijgen, bemerkte ik bij mezelf toch wel een kleine afkeer op seksueel vlak. Noem het oppervlakkig, maar voor mij is het uiterlijk ook een belangrijk aspect van het wel of niet aantrekkelijk vinden.
Dat lijkt me nogal logisch. Dat zou ik ook vinden.

Maar dan begin je toch niet gelijk over uitmaken te denken?

De vriendin van de TS hoeft volgens mij niet op de TS te rekenen wanneer ze voor een korte periode in een dipje zit.
  woensdag 14 juni 2006 @ 17:23:56 #163
141994 Dickies
Since 1922
pi_38854660
Toen ik voor mijn huidige vriendin viel, kwam dat door de mix van haar uiterlijk, verdere voorkomen, gedrag etc. Als ze zich opeens als een botte boer zou gaan gedragen, vreemd zou gaan, me gaan slaan.. Dan zou ik het wel 'mogen' uitmaken, maar zodra er iets flink aan het uiterlijk veranderd is het een heel probleem. Natuurlijk doe je dat veel minder snel, maar als ze bewust merkt dat ze een koe aan het worden is en er helemaal niets aan doet, tja. Ouder worden we allemaal, ik snap heus wel dat ze niet altijd zo blijft.
Carry on my wayward son
Don't you cry no more.
pi_38854685
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 17:16 schreef Copycat het volgende:
Precies, het werkt door, in de slaapkamer.

Als mijn vriend opeens extreem zou gaan bodybuilden haak ik ook af, ik vind het gruwelijk lelijk namelijk zo'n ueber gespierd lijf en word er gewoon niet warm van.
Kan je nog zoveel van iemand houden, als iemands veranderde uiterlijk je echt afstoot, dan is dat te merken tijdens de sex, en dat heeft weer invloed op de rest van de relatie.
Wisselwerking, simpel zat.
pi_38854748
Ok, ik heb geen zin om hierover nog verder te discussieren, dat zou arrogant zijn, omdat voor iedereen persoonlijk ligt.
pi_38854900
Ik vraag me serieus af hoe oud de vriendin van TS is en hoeveel ze weegt bij welke lengte. Want voor mijn gevoel gaat het hier om een meisje van 18 ofzo met een gewicht van 55 kilo ofzo, hetgeen hij te veel vindt omdat toen ze 15 was (zo maar een dwars straat) ze slechts 49 kilo (onvolgroeid en onvolwassen lichaam??) woog... Dus hoe oud was ze toen jullie wat kregen en welk gewicht en hoe oud is ze nu met welk gewicht?
  woensdag 14 juni 2006 @ 17:35:08 #167
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_38854975
Tja... Ik zorg wel altijd dat ze weet dat ik sexueel aangetrokken tot haar ben, en dat dit misschien
wel niet de belangrijkste reden is van het samen zijn, maar wel heel erg meespeelt als dit niet
meer zo zou zijn... Bijvoorbeeld als ze dik zou worden...

Gelukkig snapten al mijn vorige vriendinnetjes dat...

Natuurlijk mogen ze van mij verwachten dat ik ook geen buikje krijg en pearshaped vormen aan ga
nemen... Ik zou natuurlijk ook niet van hun kunnen verwachten dat ze op me geilen als ik er voor
hen niet aantrekkelijk uit zie...

Als het voor jou veel uitmaakt dat ze te dik wordt, zou dat voor haar ook uit moeten maken, en
zou ze er iets aan kunnen doen voordat je je sexuele interesse in haar verliest...

Dat is geen chantage, maar begrijpelijk... Ook vrouwen snappen dit heel goed... Maar eigenlijk had
je hier al veel eerder met haar over moeten beginnen...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_38854990
Als ze niet geweldig genoeg is voor jou om jou ook met wat overgewicht gelukkig te kunnen maken, zou ik 't maar beeindigen. Vooral omdat dit niet eerlijk is tegenover haar. Een echte relatie kan wel tegen 'n stootje (of 'n paar kilo meer dus). Hoe had je 't in gedachte als ze ooit zwanger wordt? Dan is 't klaar hoor, met 't strakke figuurtje
pi_38855071
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 17:35 schreef Taurus het volgende:
Als ze niet geweldig genoeg is voor jou om jou ook met wat overgewicht gelukkig te kunnen maken, zou ik 't maar beeindigen. Vooral omdat dit niet eerlijk is tegenover haar. Een echte relatie kan wel tegen 'n stootje (of 'n paar kilo meer dus). Hoe had je 't in gedachte als ze ooit zwanger wordt? Dan is 't klaar hoor, met 't strakke figuurtje
En, om nog even toe te voegen, 'n echte relatie kan ook wel wat tegen kritiek etc. Alleen lijkt 't of de TS hier dus blijkbaar echt mee zit, das niet helemaal gezond lijkt me.

Als mijn vriend kilo's aan komt, dan zou ik misschien wel 's in 'n lollige bui er wat mee kunnen plagen of iets dergelijks, maar 't zou bij mij nooit zo ver komen dat ik er echt mee zit en er 'n topic over open. Dan zit m'n relatie niet goed hoor, als ik dat zou doen. Er valt veel meer uit te halen dan 'n strak lichaam.
pi_38855095
quote:
Ware woorden.
pi_38855237
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 17:00 schreef MrBean het volgende:
Hoho, je noemt er nou opeens veel meer bij. En dat is ook een duidelijke verandering van gedrag, dan is er veel meer aan de hand. Als er niets aan je vriend zou veranderen qua gedrag, joggingbroek of balgekrab, behalve "dat hij wat dikker wordt" (zoals de TS stelt), zou je hem er dan ook uittrappen na een jarenlange relatie?
Jezelf dusdanig gaan verwaarlozen dat je erg veel aankomt lijkt mij ook een flinke verandering in gedrag. Mensen komen niet vanuit het niets ineens ontzettend veel aan, hoor

En TS heeft in de OP zelfs al de verandering in haar gedrag beschreven.
pi_38855337
quote:
nee, hoor, ook dat hoeft dus helemaal niet, het krijgen van kinderen hoeft helemaal niet het einde van je slanke of volslanke figuur te zijn, onzin, slap excuus weer van dames die er geen reet aan willen doen.

bovendien is het wel wat anders , tijdens die 9 maanden plus een herstelperiode, dikker zijn vanwege een kindje van jullie samen, of dik zijn vanwege je iedere avond op de bank volstouwen.
pi_38855448
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 17:03 schreef mirannie het volgende:

[..]

Precies!

Sorry hoor, maar als mijn vriendin plotsklaps dertig kilogram zou aankomen zou ik aan niet meer aantrekkelijk vinden. Wat leidt tot een verminderd seksueel contact, wat leidt tot een relatiebreuk. Het is zo simpel.
pi_38855484
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 17:48 schreef milagro het volgende:

[..]

nee, hoor, ook dat hoeft dus helemaal niet, het krijgen van kinderen hoeft helemaal niet het einde van je slanke of volslanke figuur te zijn, onzin, slap excuus weer van dames die er geen reet aan willen doen.

bovendien is het wel wat anders , tijdens die 9 maanden plus een herstelperiode, dikker zijn vanwege een kindje van jullie samen, of dik zijn vanwege je iedere avond op de bank volstouwen.
Nou en? Ik vraag juist of de TS daar dan wel begrip voor heeft. En of 't nou door zwangerschap komt of niet, er zijn maar weinig vrouwen boven de 30 die 't 'perfecte maten'-figuurtje behouden hoor, kijk maar 's goed om je heen.
pi_38855535
Mij kan het dus echt niet boeien als een man aankomt. Als ik van 'm hou, dan verandert een paar kilo (zelfs 15 kilo) daar niks aan.
pi_38855579
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 17:51 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar als mijn vriendin plotsklaps dertig kilogram zou aankomen zou ik aan niet meer aantrekkelijk vinden. Wat leidt tot een verminderd seksueel contact, wat leidt tot een relatiebreuk. Het is zo simpel.
30 kilo is ook wel 'n beetje erg veel. Dan zou je 't ook ten opzichte van haar gezondheid kunnen aankaarten. Als daar de grens ligt vind ik 't heel redelijk dat je even met je vriendin zou praten. Maar volgens de TS had zijn vriendin perfecte maten, en wordt ze nu 'dikker'. Hij moet zelf weten of ie dat onacceptabel vindt, maar dan kan ie wel wat kritiek verwachten van mensen die weten dat dat 'n beetje 'n oppervlakkige gedachte is.
(laat staan; 'innerlijk is veel belangrijker, dat zeggen alleen lelijke mensen' )
pi_38855640
quote:

[..]

Plotsklaps 30 kilo aankomen kan niet eens, dan moet je toch echt flink je best doen om dat voor elkaar te krijgen. Daarbij zou je je af kunnen vragen waarom iemand zoveel aankomt. Tenzij ze echt zwaar ongelukkig is, zal het heus wel bij maximaal 10 kilo blijven.
pi_38855749
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 17:55 schreef Taurus het volgende:

[..]

30 kilo is ook wel 'n beetje erg veel. Dan zou je 't ook ten opzichte van haar gezondheid kunnen aankaarten. Als daar de grens ligt vind ik 't heel redelijk dat je even met je vriendin zou praten. Maar volgens de TS had zijn vriendin perfecte maten, en wordt ze nu 'dikker'. Hij moet zelf weten of ie dat onacceptabel vindt, maar dan kan ie wel wat kritiek verwachten van mensen die weten dat dat 'n beetje 'n oppervlakkige gedachte is.
(laat staan; 'innerlijk is veel belangrijker, dat zeggen alleen lelijke mensen' )
Hoezo is het oppervlakkig wanneer je je uiterlijk goed verzorgd of een goede verzorging verwacht? Zelf kijk ik echt lang niet zo nauw, maar ik kan begrijpen dat men gewoonweg een aantrekkelijke vriendin wil. En zodra deze vriendin dikker begint te worden dat je jezelf mogelijk niet meer tot haar aangetrokken voelt.

Als het verschil in uiterlijk te groot wordt is het fataal voor je relatie.
pi_38855813
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 18:00 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Hoezo is het oppervlakkig wanneer je je uiterlijk goed verzorgd of een goede verzorging verwacht? Zelf kijk ik echt lang niet zo nauw, maar ik kan begrijpen dat men gewoonweg een aantrekkelijke vriendin wil. En zodra deze vriendin dikker begint te worden dat je jezelf mogelijk niet meer tot haar aangetrokken voelt.

Als het verschil in uiterlijk te groot wordt is het fataal voor je relatie.
Dat laatste is geen algemeenheid hoor.

Maar goed verzorgd uiterlijk kan ook met 'n maatje meer. Ik vind 't oppervlakkig als je blijkbaar zo weinig aan haar innerlijk hecht, aan de vriendschap, aan de trouw, aan 't leren van elkaar en aan 't leven met elkaar, dat je je relatie op 't spel zet als zij 'n paar kilo aankomt. Dat laatste vind ik wat anders dan wanneer je je uiterlijk niet goed verzorgd.
pi_38855923
quote:

[..]

Hoe lang heb je dan al een relatie? als je 20 jaar getrouwd bent en je partner komt flink wat aan, ga je toch niet meer weg omdat je je seksueel minder geprikkeld voelt? Beetje kort door de bocht ook dan... Dan hou je niet van je partner om wié ze is (lief), maar om wát ze is? (slank)

Voor de TS: Ga sporten, kijk of ze mss last van spanningen heeft ofzo, dat ze daardoor veel snoept en als dat zo is help d'r daar mee.
I always loved it, I still love it, and I will always love it.
  woensdag 14 juni 2006 @ 18:08:30 #181
107445 Jajong
Hadouken!
pi_38856006
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 18:05 schreef GoudEngeltjuh het volgende:

[..]

Hoe lang heb je dan al een relatie? als je 20 jaar getrouwd bent en je partner komt flink wat aan, ga je toch niet meer weg omdat je je seksueel minder geprikkeld voelt? Beetje kort door de bocht ook dan... Dan hou je niet van je partner om wié ze is (lief), maar om wát ze is? (slank)

Voor de TS: Ga sporten, kijk of ze mss last van spanningen heeft ofzo, dat ze daardoor veel snoept en als dat zo is help d'r daar mee.
Kuikens zijn ook lief, daar steek je je leuter toch ook niet in.
pi_38856060
quote:

[..]

Je hebt het nu over het feit wanneer men al twintig jaar getrouwd is, wat een compleet andere situatie is. Waarschijnlijk zijn beide partners dan al aardig wat kilootjes aangekomen en zullen ze zich nog steeds aangetrokken voelen tot elkaar. Stel je voor dat de één constant naar de sportschool gaat terwijl de ander thuis chips zit te eten op de bank. Het verschil wordt te groot.
pi_38856185
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 18:09 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Je hebt het nu over het feit wanneer men al twintig jaar getrouwd is, wat een compleet andere situatie is. Waarschijnlijk zijn beide partners dan al aardig wat kilootjes aangekomen en zullen ze zich nog steeds aangetrokken voelen tot elkaar. Stel je voor dat de één constant naar de sportschool gaat terwijl de ander thuis chips zit te eten op de bank. Het verschil wordt te groot.
Dat is toch ook 'n heel andere situatie? of gaat de TS continu naar de sportschool en zit z'n vriendin alleen op de bank? En dan nog zijn er miljoenen relaties die daar geen problemen mee hebben hoor. Je doet alsof 't 'n feit is dat dat je relatie opbreekt, lijkt me onzin.
pi_38856449
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 18:15 schreef Taurus het volgende:

[..]

Dat is toch ook 'n heel andere situatie? of gaat de TS continu naar de sportschool en zit z'n vriendin alleen op de bank? En dan nog zijn er miljoenen relaties die daar geen problemen mee hebben hoor. Je doet alsof 't 'n feit is dat dat je relatie opbreekt, lijkt me onzin.
Het is geen feit, eerder een logisch gevolg. Wanneer de twee in uiterlijk, in esthetische zin, teveel verschillen is het vrijwel altijd fataal voor je relatie. Je neemt een relatie op basis van drie punten die je aantrekkelijk vindt aan een persoon: intellect (verstand), gevoel en uiterlijk. Wanneer één van deze drie teveel gaat verschillen in negatieve zin, dan zal het uiteindelijk tot een relatiebreuk leiden. Jij neemt toch als VWO'er ook geen relatie met een domme VMBO'er? Jij neemt toch ook geen relatie met een persoon die jouw sarcastische grapjes niet snapt? Jij neemt toch ook geen relatie met een verminkt Tsjernobyl-slachtoffer?
pi_38856573
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 18:24 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Het is geen feit, eerder een logisch gevolg. Wanneer de twee in uiterlijk, in esthetische zin, teveel verschillen is het vrijwel altijd fataal voor je relatie. Je neemt een relatie op basis van drie punten die je aantrekkelijk vindt aan een persoon: intellect (verstand), gevoel en uiterlijk. Wanneer één van deze drie teveel gaat verschillen in negatieve zin, dan zal het uiteindelijk tot een relatiebreuk leiden. Jij neemt toch als VWO'er ook geen relatie met een domme VMBO'er? Jij neemt toch ook geen relatie met een persoon die jouw sarcastische grapjes niet snapt? Jij neemt toch ook geen relatie met een verminkt Tsjernobyl-slachtoffer?
Dit is géén logisch gevolg, geloof me. Je snapt er werkelijk helemaal niks van, zo te zien. Heb ook weinig zin om 't uit te leggen, tis te hopen voor je dat je nog wel wat volwassener wordt dan dit.

Wel 'n paar dingen: De relatie in kwestie is er al, vervolgens wordt een van de twee dikker. Dat is geen reden om 'n relatie te beeindigen, als ie goed zit. Maar dat had ik al gezegd en jij bent 't daar blijkbaar niet mee eens ( ? ). Je 'domme VMBO'er' en verminkt 'Tsjernobyl-slachtoffer' voorbeelden geven van jouw niveau ook niet bepaald 'n geweldige indruk.
pi_38856650
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 18:29 schreef Taurus het volgende:
Je snapt er werkelijk helemaal niks van, zo te zien. Heb ook weinig zin om 't uit te leggen, tis te hopen voor je dat je nog wel wat volwassener wordt dan dit.

Je 'domme VMBO'er' en verminkt 'Tsjernobyl-slachtoffer' voorbeelden geven van jouw niveau ook niet bepaald 'n geweldige indruk.
Waarom moet dit nou weer zo denigrerend, alleen maar omdat ie een andere mening heeft dan jij? (net zoals, als ik het goed gezien heb, nog zeker vier andere posters in dit topic...onder wie ik.)
pi_38856830
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 18:31 schreef thaleia het volgende:

[..]

Waarom moet dit nou weer zo denigrerend, alleen maar omdat ie een andere mening heeft dan jij? (net zoals, als ik het goed gezien heb, nog zeker vier andere posters in dit topic...onder wie ik.)
Ja ok, de 'tis te hopen.. dan dit' opmerking was niet echt nodig, maar ik hoop 't gewoon oprecht Ik stond gewoon even versteld van zo'n gedachtegang. Natuurlijk is 't geen logisch gevolg dat 'n relatie kapot gaat als 't uiterlijk van de ander verandert. Moet je even kijken,

"Mijn relatie is vorig jaar beeindigd, we hadden ongeveer 'n half jaar. Ja ze kwam 'n aantal kilo aan, ik vond d'r zeg maar.. niet sexy meer'. Klinkt dit volwassen, logisch? Niet naar mijn mening.

En dat domme vmbo'r, en tsjernobyl-slachoffer, dat is niet denigrerend?
pi_38856838
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 22:33 schreef Twisted_fok het volgende:
Zeggen dat ze een dikke koe is geworden en filmen hoe ze je daarna op je gezicht ramt.
*mompelt iets over nieuwe aanleiding rodeo-sex....*
pi_38856857
maar ff serieus, misschien subtiel tegen haar zeggen, of vragen of ze bereid is er SAMEN met jou wat aan te doen?
pi_38856935
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 18:29 schreef Taurus het volgende:

[..]

Dit is géén logisch gevolg, geloof me. Je snapt er werkelijk helemaal niks van, zo te zien. Heb ook weinig zin om 't uit te leggen, tis te hopen voor je dat je nog wel wat volwassener wordt dan dit.

Wel 'n paar dingen: De relatie in kwestie is er al, vervolgens wordt een van de twee dikker. Dat is geen reden om 'n relatie te beeindigen, als ie goed zit. Maar dat had ik al gezegd en jij bent 't daar blijkbaar niet mee eens ( ? ). Je 'domme VMBO'er' en verminkt 'Tsjernobyl-slachtoffer' voorbeelden geven van jouw niveau ook niet bepaald 'n geweldige indruk.
Persoonlijke aanvallen zijn wel volwassen wil je zeggen? Dream on.

Het is natuurlijk volledig persoonlijk of dit een reden is om de relatie te beeindigen, maar ik vind het wel logisch dat wanneer het verschil in uiterlijk te groot wordt voor de TS, dat hij een punt achter de relatie zet.

Verder adviseer ik de TS gewoon openlijk te praten met zijn vriendin hierover. In een relatie behoor je alles te kunnen bespreken, ook dit.
pi_38857011
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 18:40 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Het is natuurlijk volledig persoonlijk of dit een reden is om de relatie te beeindigen, maar ik vind het wel logisch dat wanneer het verschil in uiterlijk te groot wordt voor de TS, dat hij een punt achter de relatie zet.

Verder adviseer ik de TS gewoon openlijk te praten met zijn vriendin hierover. In een relatie behoor je alles te kunnen bespreken, ook dit.
Kijk, met dat laatste ben ik 't dan weer eens.

Dat daarvoor dus niet, verschil in uiterlijk te groot is niet 'n aantal kilo aankomen voor mij, maar goed, dat is persoonlijk inderdaad, maar er valt dan wel wat te zeggen over de diepgang van die relatie.

En dan, persoonlijke aanvallen.. Lijkt me beetje overdreven hoor. Laat ik 't zo zeggen; ik vind je mening en je voorbeelden wat betreft dít onderwerp niet volwassen en niet getuigen van niveau. Dat zegt natuurlijk niks over jou ... persoonlijk. Ik ken je immers niet.
pi_38857074
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 18:43 schreef Taurus het volgende:
Laat ik 't zo zeggen; ik vind je mening en je voorbeelden wat betreft dít onderwerp niet volwassen en niet getuigen van niveau.
Tsja dan houdt het op natuurlijk he
pi_38857096
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 18:40 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Wel grote bek over Tsjernobyl-slachtoffers en VMBO'ers, maar wanneer iemand een mening heeft over jouw mening op dit gebied dan is het opeens een "persoonlijke aanval"?

Applaus hoor.
pi_38857126
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 18:46 schreef thaleia het volgende:

[..]

Tsja dan houdt het op natuurlijk he
pi_38857259
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 17:06 schreef milagro het volgende:
En hier nog een!

Natuurlijk ben je niet alleen bij je partner om uiterlijk, maar het is er wel een deel van. Als de ander dat uiterlijk moedwillig laat versloffen (want jezelf dik laten worden, vind ik vreselijk), dan is dat gewoon jammer. Als mijn vriend echt te zwaar wordt ga ik ook stuiteren, heel simpel.

Kijk, aan dik worden of algeheel verslonzen kun je iets doen. Dat heeft namelijk ook te maken met houding. Met geen maat kunnen houden, de hele dag op je reet zitten oid. Het heeft, in dit geval, te maken met niet echt willen investeren in je uiterlijk. Ik kan dat niet hebben. Zoiets als "de buit is binnen, mooi, hoef ik niks meer te doen". Daar heb ik geen zin in. Ik probeer er goed, gezond, mooi en slank uit te zien, dat verwacht ik van mijn lief ook. Dat hij een beetje zijn best doet voor mij.

Iets waar hij niks aan kan doen, maar wat wel zijn uiterlijk verandert, is voor mij geen reden ermee te kappen. Als hij grijs, kaal of rimpelig wordt, dan is dat niet zijn schuld. Daar kiest hij niet zelf voor. Verminking voor brandwonden, het zou me niet uit het veld slaan. Maar niet meer investeren in jezelf, nee, dat vind ik niks. Daar zou ik ook erg moeilijk over doen.
pi_38857275
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 18:47 schreef MrBean het volgende:

[..]

Wel grote bek over Tsjernobyl-slachtoffers en VMBO'ers, maar wanneer iemand een mening heeft over jouw mening op dit gebied dan is het opeens een "persoonlijke aanval"?

Applaus hoor.
Jij relativeert de opmerking niet. Het zijn voorbeelden/stereotypen die ik gebruik uit de maatschappij om mijn eerdere punt duidelijk te maken. Taurus gaat daarentegen in op het 'niveau' van me en denigreert dat. Zit nogal een verschil in.
pi_38857421
quote:

[..]

Kijk, met dat laatste ben ik 't dan weer eens.

Dat daarvoor dus niet, verschil in uiterlijk te groot is niet 'n aantal kilo aankomen voor mij, maar goed, dat is persoonlijk inderdaad, maar er valt dan wel wat te zeggen over de diepgang van die relatie.

En dan, persoonlijke aanvallen.. Lijkt me beetje overdreven hoor. Laat ik 't zo zeggen; ik vind je mening en je voorbeelden wat betreft dít onderwerp niet volwassen en niet getuigen van niveau. Dat zegt natuurlijk niks over jou ... persoonlijk. Ik ken je immers niet.
Je leest m'n posts niet goed. Ik zeg dat een negatief te groot verschil in uiterlijk kan leiden tot een relatiebreuk. En waar deze grens ligt, is natuurlijk zo relatief als de pest. Bij een paar kilogrammen zal geen mens opkijken, maar wanneer het te verschil te groot wordt zijn mensen veelal niet meer aangetrokken tot diegene. Je kan dit als een gebrek aan diepgang noemen, maar relatie baseer je niet puur op intellectuele discussies.
pi_38857446
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 18:54 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Jij relativeert de opmerking niet. Het zijn voorbeelden/stereotypen die ik gebruik uit de maatschappij om mijn eerdere punt duidelijk te maken. Taurus gaat daarentegen in op het 'niveau' van me en denigreert dat. Zit nogal een verschil in.
Het zijn denigrerende opmerkingen. Ik vind 'n VMBO'er niet dom, en ik vind tsjernobylslachtoffers niet bij voorbaat al geen relatiemateriaal. Ik vind 't lullig over komen. En die opmerkingen vind ik niet getuigen van niveau, dat was wat ik zei. En als je m'n post ná die aanvallende post had gelezen dan had je kunnen zien dat ik dat dus ook min of meer recht gezet heb.
pi_38857543
Ik vind VMBO'ers over het algemeen wel dom. Dit omdat ze gemiddeld een lagere intelligentie hebben dan de gemiddelde VWO'er. Ik vind dus de gemiddelde VMBO'er dom. En verder vind ik Tsjernobyl-slachtoffers niet knap, maar dat betekent niet dat ze geen relatiemateriaal zijn. Ze zullen dan juist een relatie krijgen met iemand met dezelfde afwijkingen op het gebied van uiterlijk.

Eén gouden regel: soort zoekt soort.
pi_38857595
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 18:59 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Je leest m'n posts niet goed. Ik zeg dat een negatief te groot verschil in uiterlijk kan leiden tot een relatiebreuk. En waar deze grens ligt, is natuurlijk zo relatief als de pest. Bij een paar kilogrammen zal geen mens opkijken, maar wanneer het te verschil te groot wordt zijn mensen veelal niet meer aangetrokken tot diegene. Je kan dit als een gebrek aan diepgang noemen, maar relatie baseer je niet puur op intellectuele discussies.
Je zei niet 'kan leiden tot relatiebreuk', je zei dat 't 'n logisch gevolg was. Dat vind ik niet, ik snap ook niet hoe je aan de informatie 'zijn mensen veelal niet meer aangetrokken tot diegene' komt. Er zijn namelijk genoeg wat dikkere meiden die 'n relatie hebben en dat gaat blijkbaar prima.
En ik heb 't dus de hele tijd over 'n paar kilogrammen, en geen 30, omdat de TS het heeft over van perfecte maten naar 'wat dikker'.
pi_38857623
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 19:02 schreef Friek_ het volgende:
Ik vind VMBO'ers over het algemeen wel dom. Dit omdat ze gemiddeld een lagere intelligentie hebben dan de gemiddelde VWO'er. Ik vind dus de gemiddelde VMBO'er dom. En verder vind ik Tsjernobyl-slachtoffers niet knap, maar dat betekent niet dat ze geen relatiemateriaal zijn. Ze zullen dan juist een relatie krijgen met iemand met dezelfde afwijkingen op het gebied van uiterlijk.

Eén gouden regel: soort zoekt soort.
Ik blijf 't te kort door de bocht vinden, of in ieder geval niet handig uitgedrukt.
pi_38857664
quote:
ik vind je mening en je voorbeelden wat betreft dít onderwerp niet volwassen en niet getuigen van niveau.
Ik vind het afkeuren van iemands redenatie over diens eigen relatie niet volwassen en getuigen van weinig niveau. Mag een ieder voor zich bepalen wat wel en niet belangrijk is voor diegene?

Het gaat er toch om dat iemand zelf gelukkig is in de relatie waar hij/zij in beland is? Ik zou niet gelukkig zijn als mijn vriend echt te zwaar zou zijn. Geen zin meer in seks, en zo. Vriend zou daar niet gelukkig van worden, want vriend is gek op seks en houdt er niet zo van als het er niet van komt. Gevolg, ruzie, kutrelatie etc. Kun je er beter de ander op aanspreken, of ermee kappen als je problemen voorziet...

Overigens, voor mezelf sprekend, hij hoeft niet perfect te zijn. Al zolang we samen zijn is hij vijf tot tien kilo te zwaar (iets wat hij zelf ook vindt). Daar kan ik best mee leven. Perfect hoeft niet... Maar wel goed genoeg.
  woensdag 14 juni 2006 @ 19:11:35 #203
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_38857790
Dan breng je het op zo'n manier:

Lieve schat, als je dikker wordt dan krijg je grote hangtieten en ik houd niet van grote hangtieten.
pi_38858443
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 19:06 schreef innovative het volgende:

[..]

Ik vind het afkeuren van iemands redenatie over diens eigen relatie niet volwassen en getuigen van weinig niveau. Mag een ieder voor zich bepalen wat wel en niet belangrijk is voor diegene?

Het gaat er toch om dat iemand zelf gelukkig is in de relatie waar hij/zij in beland is? Ik zou niet gelukkig zijn als mijn vriend echt te zwaar zou zijn. Geen zin meer in seks, en zo. Vriend zou daar niet gelukkig van worden, want vriend is gek op seks en houdt er niet zo van als het er niet van komt. Gevolg, ruzie, kutrelatie etc. Kun je er beter de ander op aanspreken, of ermee kappen als je problemen voorziet...

Overigens, voor mezelf sprekend, hij hoeft niet perfect te zijn. Al zolang we samen zijn is hij vijf tot tien kilo te zwaar (iets wat hij zelf ook vindt). Daar kan ik best mee leven. Perfect hoeft niet... Maar wel goed genoeg.
Ik mis even waarom het zo erg is dat ik zeg dat ik zijn mening niet van niveau vind? Ik zeg toch niet dat hij niets voor zichzelf mag bepalen? Ik zeg toch niet dat hij dit niet mag zeggen? Ik geef er, net als hij, mijn mening over. Dat is namelijk dat ik 't dus niet van niveau vind. Daarmee val ik hem toch niet aan? Dat is puur de reden waarom ik 't niet met zijn reactie eens ben.

Twijfelen aan je relatie omdat iemand 'n paar kilo aan komt vind ik, met de nadruk op vind ik, niet volwassen, om 't nog maar 's duidelijk uit te drukken. Omdat er veel meer bij komt kijken dan de omvang van billen en buik, in 'n relatie, bij de meeste gevallen dan, dacht ik altijd. En dan is dus de vraag of je al datgene waar je voor gevallen bent bij de vrouw wil laten vallen voor dat ene waar jij maar niet aan kunt wennen, schijnbaar. Nou, als je die afweging maakt en je kiest puur voor seks (wat dus niet meer mogelijk is volgens jullie) en niet voor alle andere naar ik hoop geweldige dingen die je met diegene hebt, vind ik dat onvolwassen. Mijn goed recht toch?
pi_38858573
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 19:06 schreef innovative het volgende:

[..]

En nog iets, als mijn vriend zwaar zou worden denk ik niet dat dat mijn seksleven beinvloedt. Wat ik aantrekkelijk vind tijdens seks is niet puur zijn lichaam, maar voornamelijk zijn acties, wat ie tegen me zegt, hoe hij me aanraakt, hoe hij kijkt etc. Maar goed dat voordeel heb ik dan weer, blijkbaar
pi_38858652
Ik geloof dat ik het er bij deze maar op gooi dat als je relatie moet afhangen van een paar kilootjes meer of minder, je niet volwassen genoeg bent voor een relatie.

de loze vergelijkingen laat ik nu maar achterwege...
pi_38858839
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 19:36 schreef GoudEngeltjuh het volgende:
Ik geloof dat ik het er bij deze maar op gooi dat als je relatie moet afhangen van een paar kilootjes meer of minder, je niet volwassen genoeg bent voor een relatie.

de loze vergelijkingen laat ik nu maar achterwege...
Nou precies. Zo kan 't ook. Ik ben wat langdradig.
  donderdag 15 juni 2006 @ 00:48:34 #208
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_38871278
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 18:53 schreef innovative het volgende:
En hier nog een!

Natuurlijk ben je niet alleen bij je partner om uiterlijk, maar het is er wel een deel van. Als de ander dat uiterlijk moedwillig laat versloffen (want jezelf dik laten worden, vind ik vreselijk), dan is dat gewoon jammer. Als mijn vriend echt te zwaar wordt ga ik ook stuiteren, heel simpel.

Kijk, aan dik worden of algeheel verslonzen kun je iets doen. Dat heeft namelijk ook te maken met houding. Met geen maat kunnen houden, de hele dag op je reet zitten oid. Het heeft, in dit geval, te maken met niet echt willen investeren in je uiterlijk. Ik kan dat niet hebben. Zoiets als "de buit is binnen, mooi, hoef ik niks meer te doen". Daar heb ik geen zin in. Ik probeer er goed, gezond, mooi en slank uit te zien, dat verwacht ik van mijn lief ook. Dat hij een beetje zijn best doet voor mij.

Iets waar hij niks aan kan doen, maar wat wel zijn uiterlijk verandert, is voor mij geen reden ermee te kappen. Als hij grijs, kaal of rimpelig wordt, dan is dat niet zijn schuld. Daar kiest hij niet zelf voor. Verminking voor brandwonden, het zou me niet uit het veld slaan. Maar niet meer investeren in jezelf, nee, dat vind ik niks. Daar zou ik ook erg moeilijk over doen.
Helemaal mee eens...

Er niet om geven dat je lief je niet meer mooi vind, is net zo goed verwaarlozing van de relatie...

En als je een relatie verwaarloost, met je niet opkijken dat de ander daar niet vrolijk van wordt...

Het heeft hetzelfde effect als iemand van de een op de andere dag stopt met douchen...
De stank wordt steeds erger en t is gewoon niet meer fijn om intiem met die persoon te zijn...

Stank was je er in een lange douche wel vanaf, maar dat gewicht, t vet en die vellen niet hoor,
en hoe ouder je wordt hoe minder rekbaar je huid is... Zaak om gewoon op te letten wat je in je
pie-hole stopt...

Veel mannen doen overigens hetzelfde... En dan kunnen ze samen met hun dikgeworden
vrouw, hun eetpatronen gaan opleggen aan hun kinderen...
B-FliP Youtube Channel
  donderdag 15 juni 2006 @ 01:38:41 #209
104251 FrigginHell
Cookiemonster
pi_38872514
Ik zou het over de gezondheids boeg gooien: elke keer als zij luie dingen wil doen, heb jij al wat anders gepland

SCHAT vandaag gaan we mountainbiken! Of... SCHAT we gaan een romantische wandeling maken in de duinen *kuch* van 20 km *kuch*.
SCHAT ik wil morgen fitnessen en jij gaat mee!

etc etc

Zelf ook een goed voorbeeld kan ook geen kwaad. Ik wed dat je gewoon mee zit te vreten als zij een zakje chips opentrekt, dat werkt niet echt stimulerend
pi_38874835
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 19:31 schreef Taurus het volgende:

[..]

Ik mis even waarom het zo erg is dat ik zeg dat ik zijn mening niet van niveau vind? Ik zeg toch niet dat hij niets voor zichzelf mag bepalen? Ik zeg toch niet dat hij dit niet mag zeggen? Ik geef er, net als hij, mijn mening over. Dat is namelijk dat ik 't dus niet van niveau vind. Daarmee val ik hem toch niet aan? Dat is puur de reden waarom ik 't niet met zijn reactie eens ben.

Twijfelen aan je relatie omdat iemand 'n paar kilo aan komt vind ik, met de nadruk op vind ik, niet volwassen, om 't nog maar 's duidelijk uit te drukken. Omdat er veel meer bij komt kijken dan de omvang van billen en buik, in 'n relatie, bij de meeste gevallen dan, dacht ik altijd. En dan is dus de vraag of je al datgene waar je voor gevallen bent bij de vrouw wil laten vallen voor dat ene waar jij maar niet aan kunt wennen, schijnbaar. Nou, als je die afweging maakt en je kiest puur voor seks (wat dus niet meer mogelijk is volgens jullie) en niet voor alle andere naar ik hoop geweldige dingen die je met diegene hebt, vind ik dat onvolwassen. Mijn goed recht toch?
Uh, wat dacht je van de zin "ik vind je mening en voorbeelden wat dit betreft niet volwassen en niet getuigen van niveau"? Het staat er nota bene letterlijk hoor... En daarmee bepaal jij wel degelijk voor een ander wat wel en niet een "goede" reden is er mee te kappen.

En een relatie is idd meer dan alleen uiterlijk, maar iemand die zichzelf laat versloffen (of dat nou het niet wassen van kleding, het niet onder de douche gaan of jezelf volvreten is), vind ik niet alleen een uiterlijk iets, maar ook iets wat te maken heeft met een bepaalde instelling. Daar houd ik niet van. Ik vind het zelf belangrijk dat iemand gezond en verstandig bezig is, goed na denkt. Natuurlijk kan een patatje op zijn tijd en je hoeft echt niet elke dag op de loopband, maar er niks meer aan doen, en er niet om geven of ik je wel of niet aantrekkelijk vind, nee, dat gaat me te ver. Zorgen dat je leuk en spannend blijft voor de ander, dat vind ik heel belangrijk in een relatie. Zorgen dat je aantrekkelijk blijft, dat de ander je echt wil, bij tijd en wijlen. Daarbij hoort ook gewoon een goede uiterlijke verzorging.

Overigens ben ik een vrouw en ben ik dus bij een man, maar okee...

Iig, voor mij is het dus niet "dat ene". Kapt zijn schildklier er mee, dan zal ik accepteren dat hij te dik wordt. Is het echter door overmatig eten en zuipen en te veel op zijn reet zitten, dan kan ik gewoon die volledige houding niet hebben. Niet alleen die paar kilo's te veel... Luiheid vind ik een vreselijk iets, vraatzucht net zo. Dat zijn dingen in zijn karakter die ik niet moet, en die dingen kunnen soms ineens tot uiting komen.
pi_38875015
Wat te doen? Of je gaat ermee door en je neemt haar zoals ze is, al heb je niet zo voor haar gekozen

OF je dumpt haar en neemt haar niet zoals ze is

Ik kies voor optie 2, ik val op iemand hoe ze is dan. Als ze moddervet word, dan moet ik dr niet meer. Ik kan er wel schijnheilig over doen, maar ik wil met trots naar mijn vriendin kijken en niet met afschuw.
pi_38875721
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 09:31 schreef innovative het volgende:

[..]

Uh, wat dacht je van de zin "ik vind je mening en voorbeelden wat dit betreft niet volwassen en niet getuigen van niveau"? Het staat er nota bene letterlijk hoor... En daarmee bepaal jij wel degelijk voor een ander wat wel en niet een "goede" reden is er mee te kappen.

En een relatie is idd meer dan alleen uiterlijk, maar iemand die zichzelf laat versloffen (of dat nou het niet wassen van kleding, het niet onder de douche gaan of jezelf volvreten is), vind ik niet alleen een uiterlijk iets, maar ook iets wat te maken heeft met een bepaalde instelling. Daar houd ik niet van. Ik vind het zelf belangrijk dat iemand gezond en verstandig bezig is, goed na denkt. Natuurlijk kan een patatje op zijn tijd en je hoeft echt niet elke dag op de loopband, maar er niks meer aan doen, en er niet om geven of ik je wel of niet aantrekkelijk vind, nee, dat gaat me te ver. Zorgen dat je leuk en spannend blijft voor de ander, dat vind ik heel belangrijk in een relatie. Zorgen dat je aantrekkelijk blijft, dat de ander je echt wil, bij tijd en wijlen. Daarbij hoort ook gewoon een goede uiterlijke verzorging.

Overigens ben ik een vrouw en ben ik dus bij een man, maar okee...

Iig, voor mij is het dus niet "dat ene". Kapt zijn schildklier er mee, dan zal ik accepteren dat hij te dik wordt. Is het echter door overmatig eten en zuipen en te veel op zijn reet zitten, dan kan ik gewoon die volledige houding niet hebben. Niet alleen die paar kilo's te veel... Luiheid vind ik een vreselijk iets, vraatzucht net zo. Dat zijn dingen in zijn karakter die ik niet moet, en die dingen kunnen soms ineens tot uiting komen.
Ik denk dat de enige reden waarom wij het niet met elkaar eens kunnen worden de mate van aangekomen kilo's is. De TS zegt niet dat zijn vriendin op de bank zit met haar luie reet en overmatig eet en zuipt, dus het is niet bekend of ze 'n vervelende instelling heeft. De TS zegt dat zijn vriendin perfecte maten had, en nu toch wel wat dikker wordt. Dat klinkt als 'n heel 'normale' manier van aankomen, of in ieder geval geen 10tallen kilo's. Zo vatte ik het op althans.

Natuurlijk, als mijn vriend lui wordt en alleen maar eet dan zeg ik er ook wat van, ten eerste omdat die houding me niet bevalt en ten tweede kom je er ook nog 's van aan. Maar ik betwijfel of 't probleem van de TS zo groot is aangezien zijn vriendin de perfecte maten had en nu iets dikker wordt, en dat zo'n probleem vindt dat ie op fok om hulp vraagt. Ja, sorry, maar daar mag ik best kritiek op uiten. Als mijn vriend opeens 'n stuk dikker wordt blijft 't waarschijnlijk nog wel 'n lekker ding, omdat ie 'n sexy uitstraling heeft en 'n mooi gezicht Daarnaast is 't gewoon m'n maatje, dus ik zou er niet aan denken om mijn relatie daarvoor op 't spel te zetten. Uit eigen ervaring zeg ik dus dat als je dat 'ietwat' verslofte uiterlijk (want zo zie ik 'n paar kilo's aankomen, iets heel anders dan niet douchen overigens vind ik) reden vindt om de relatie te stoppen je waarschijnlijk nog niet de 'ware' bent tegen gekomen, hoe truttig dat ook klinkt.

En om nog héél even terug te komen op dat niveau, ik lees wat ik heb gezegd en ik zie 't nog niet, sorry. Je mag iemands reactie toch wel kinderachtig vinden? En ik leg ook nog uit waarom, dus waarom is dat in godsnaam geen goede kritiek?
pi_38875759
Geef haar gewoon een 3 maten te grote lingerieset.... dan snapt ze de hint wel denk ik....
"..what a man can do, and what a man can't do.."
  donderdag 15 juni 2006 @ 10:17:39 #214
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_38875920
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 10:10 schreef alvave het volgende:
Geef haar gewoon een 3 maten te grote lingerieset.... dan snapt ze de hint wel denk ik....
Subtiel!
B-FliP Youtube Channel
  donderdag 15 juni 2006 @ 10:41:11 #215
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_38876540
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 10:09 schreef Taurus het volgende:
Ik denk dat de enige reden waarom wij het niet met elkaar eens kunnen worden de mate van aangekomen kilo's is. De TS zegt niet dat zijn vriendin op de bank zit met haar luie reet en overmatig eet en zuipt, dus het is niet bekend of ze 'n vervelende instelling heeft. De TS zegt dat zijn vriendin perfecte maten had, en nu toch wel wat dikker wordt. Dat klinkt als 'n heel 'normale' manier van aankomen, of in ieder geval geen 10tallen kilo's. Zo vatte ik het op althans.
Normale manier van aankomen? Net alsof t de bedoeling is dat ze aankomt en alsof ze er niets
aan kan doen...

Op het moment dat je van een mooi figuurtje peervormig word (woorden van TS) dan is er
weldegelijk sprake van een groot verschil... Naar mijn mening dan... Als hij er dan met haar
over praat en zij zegt dat het haar niet uitmaakt, zou hij het haar goed duidelijk kunnen maken
dat het hem wel uitmaakt, en dat ze haar fysieke aantrekkingskracht aan t verliezen is...

Verder kan t misschien lomp overkomen, maar ik zou nooit en te nimmer een relatie willen
beginnen (en dus ook niet hebben) met iemand die ik fysiek niet aantrekkelijk vind... Vrienden
ok, maar als ik niet opgewonden van iemand word, is t niet compleet genoeg voor een relatie...

Dit zegt niets over de mate waarop ik van iemand hou of liefde voel, ik ben daar gewoon
eerlijk over, en ga niet tegen mezelf lopen liegen, laat staan tegen degene waar ik een
relatie mee zou starten of hebben...
B-FliP Youtube Channel
pi_38876758
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 10:09 schreef Taurus het volgende:
Natuurlijk, als mijn vriend lui wordt en alleen maar eet dan zeg ik er ook wat van, ten eerste omdat die houding me niet bevalt en ten tweede kom je er ook nog 's van aan. Maar ik betwijfel of 't probleem van de TS zo groot is aangezien zijn vriendin de perfecte maten had en nu iets dikker wordt, en dat zo'n probleem vindt dat ie op fok om hulp vraagt. Ja, sorry, maar daar mag ik best kritiek op uiten. Als mijn vriend opeens 'n stuk dikker wordt blijft 't waarschijnlijk nog wel 'n lekker ding, omdat ie 'n sexy uitstraling heeft en 'n mooi gezicht Daarnaast is 't gewoon m'n maatje, dus ik zou er niet aan denken om mijn relatie daarvoor op 't spel te zetten. Uit eigen ervaring zeg ik dus dat als je dat 'ietwat' verslofte uiterlijk (want zo zie ik 'n paar kilo's aankomen, iets heel anders dan niet douchen overigens vind ik) reden vindt om de relatie te stoppen je waarschijnlijk nog niet de 'ware' bent tegen gekomen, hoe truttig dat ook klinkt.
Om te beginnen vind ik vet gewoon niet sexy en verandert het gezicht van mijn vriend als hij te zwaar is dusdanig, dat hij net boris boef wordt. De aanzet daarvan heb ik weleens gezien, en ik wil niet weten hoe het eruit ziet als hij zwaarder wordt. Mooi zal ik het, helaas voor hem, niet gaan vinden.

En kennelijk heb je echt een probleem met lezen, want ik heb al gezegd dat een paar kilo niet het probleem is voor mij. Mijn vriend is al tijden iets te zwaar. Maar echt te zwaar, nee, dat wil ik niet. Dan is hij misschien niet 'de ware', ik geloof sowieso niet dat iemand per definitie de ware voor het leven is. Jij misschien wel, maar dat moet je niet aan anderen gaan opleggen.

Ik houd gewoon niet van mensen die geen maat kunnen houden bij schranspartijen etc. Een keer, best, maar ik kan er gewoon niet tegen als mensen hun gezondheid op het spel zetten voor een beetje tijdelijk genot. Daarnaast vind ik het lelijk en ja, mijn oog wil ook wat. Ik wil wat. Ik wil iemand die gewoon zijn best blijft doen om spannend en leuk voor mij te zijn. Hij mag best een keer in een oude boxershort naast me in bed kruipen, maar ik wil dat er momenten zijn dat hij er paasbest uit ziet. Als hij dik is, kan dat niet. Dan blijft hij dik, en voor mij dus onaantrekkelijk.
quote:
En om nog héél even terug te komen op dat niveau, ik lees wat ik heb gezegd en ik zie 't nog niet, sorry. Je mag iemands reactie toch wel kinderachtig vinden? En ik leg ook nog uit waarom, dus waarom is dat in godsnaam geen goede kritiek?
Er staat letterlijk "ik vind je mening... niet getuigen van niveau". Wat daartussen staat zijn wat woorden met een hoop "en" er tussen, wat maakt dat de hele zin een aaneenschakeling is, een optelling van alle feiten. Niet iets wat de strekking verandert.

Kritiek is prima, maar dit soort zinnen vind ik gewoon misselijk. Iemand die anders in zijn of haar relatie staat, heeft dus meteen geen niveau of wat ook? Tuurlijk...

[ Bericht 97% gewijzigd door innovative op 15-06-2006 10:57:14 ]
pi_38876865
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 10:41 schreef B-FliP het volgende:

[..]

Normale manier van aankomen? Net alsof t de bedoeling is dat ze aankomt en alsof ze er niets
aan kan doen...

Op het moment dat je van een mooi figuurtje peervormig word (woorden van TS) dan is er
weldegelijk sprake van een groot verschil... Naar mijn mening dan... Als hij er dan met haar
over praat en zij zegt dat het haar niet uitmaakt, zou hij het haar goed duidelijk kunnen maken
dat het hem wel uitmaakt, en dat ze haar fysieke aantrekkingskracht aan t verliezen is...

Verder kan t misschien lomp overkomen, maar ik zou nooit en te nimmer een relatie willen
beginnen (en dus ook niet hebben) met iemand die ik fysiek niet aantrekkelijk vind... Vrienden
ok, maar als ik niet opgewonden van iemand word, is t niet compleet genoeg voor een relatie...

Dit zegt niets over de mate waarop ik van iemand hou of liefde voel, ik ben daar gewoon
eerlijk over, en ga niet tegen mezelf lopen liegen, laat staan tegen degene waar ik een
relatie mee zou starten of hebben...
Nouja, normale manier van aankomen, sorry, ik druk me soms niet zo handig uit. Ik bedoel dat veel vrouwen wel 's wat aan komen. Het is 'n normaal verschijnsel, laat ik 't zo zeggen. In mijn ogen dan he, maar daar ligt dus ook gewoon 'n verschil, ik deal wel gewoon met 'n paar kilootjes extra, of 'n peer. Jullie niet, so be it.
pi_38876923
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 09:31 schreef innovative het volgende:

[..]

Staat er "ik bepaal"? Nee, er staat "ik vind". Dat is echt heel wat anders hoor.

Dat verschil zou jij toch moeten weten met je scherpe mening over uiterlijk.
pi_38877007
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 10:55 schreef MrBean het volgende:

[..]

Staat er "ik bepaal"? Nee, er staat "ik vind". Dat is echt heel wat anders hoor.

Dat verschil zou jij toch moeten weten met je scherpe mening over uiterlijk.
Sinds wanneer zijn taalvaardigheden hetzelfde als een mening over uiterlijk?

En ik vind dat er wel degelijk een soort van "bepalen" in die zin zit. Als je dus kennelijk je partner niet meer leuk vindt als die zich laat versloffen en aan komt, heb je maar meteen minder niveau, en ben je dus in feite fout bezig. Nogal een oordeel, zeg...
pi_38877090
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 10:49 schreef innovative het volgende:

[..]

Om te beginnen vind ik vet gewoon niet sexy en verandert het gezicht van mijn vriend als hij te zwaar is dusdanig, dat hij net boris boef wordt. De aanzet daarvan heb ik weleens gezien, en ik wil niet weten hoe het eruit ziet als hij zwaarder wordt. Mooi zal ik het, helaas voor hem, niet gaan vinden.

En kennelijk heb je echt een probleem met lezen, want ik heb al gezegd dat een paar kilo niet het probleem is voor mij. Mijn vriend is al tijden iets te zwaar. Maar echt te zwaar, nee, dat wil ik niet. Dan is hij misschien niet 'de ware', ik geloof sowieso niet dat iemand per definitie de ware voor het leven is. Jij misschien wel, maar dat moet je niet aan anderen gaan opleggen.

Ik houd gewoon niet van mensen die geen maat kunnen houden bij schranspartijen etc. Een keer, best, maar ik kan er gewoon niet tegen als mensen hun gezondheid op het spel zetten voor een beetje tijdelijk genot. Daarnaast vind ik het lelijk en ja, mijn oog wil ook wat. Ik wil wat. Ik wil iemand die gewoon zijn best blijft doen om spannend en leuk voor mij te zijn. Hij mag best een keer in een oude boxershort naast me in bed kruipen, maar ik wil dat er momenten zijn dat hij er paasbest uit ziet. Als hij dik is, kan dat niet. Dan blijft hij dik, en voor mij dus onaantrekkelijk.
[..]

Er staat letterlijk "ik vind je mening... niet getuigen van niveau". Wat daartussen staat zijn wat woorden met een hoop "en" er tussen, wat maakt dat de hele zin een aaneenschakeling is, een optelling van alle feiten. Niet iets wat de strekking verandert.

Kritiek is prima, maar dit soort zinnen vind ik gewoon misselijk. Iemand die anders in zijn of haar relatie staat, heeft dus meteen geen niveau of wat ook? Tuurlijk...
Ik richtte het op de TS, die volgens mij met 'n paar kilo meer wel problemen heeft. Het was niet jouw probleem, toch? Jij bent 't met de TS eens, tenminste, zo vatte ik 't op.

Nogmaals, ik vind.. Het is mijn mening, en deze meneer kwam met voorbeelden als 'een domme vmbo'er' en 'tsjernobylslachtoffer'. Moest ik niet te zwaar aan tillen, maar er wordt nu zwaar getild aan mijn reactie daar op dus zeg ik 't toch nog maar even: ik vond dat dus kinderachtig en onder niveau. Dan pak je maar 'n emmertje, is gewoon mijn mening.
pi_38877141
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 10:59 schreef innovative het volgende:

[..]

Sinds wanneer zijn taalvaardigheden hetzelfde als een mening over uiterlijk?

En ik vind dat er wel degelijk een soort van "bepalen" in die zin zit. Als je dus kennelijk je partner niet meer leuk vindt als die zich laat versloffen en aan komt, heb je maar meteen minder niveau, en ben je dus in feite fout bezig. Nogal een oordeel, zeg...
Taalvaardigheden spelen hier zeker 'n rol, je verwijt mij van niet kunnen lezen maar je bent er zelf ook geen ster in. Dat onder niveau was meer zijn manier van uitdrukken.
  donderdag 15 juni 2006 @ 11:10:21 #222
141002 Soepblik
Nu met balletjes!
pi_38877326
Nou goed, als je vriendin te dik wordt naar je smaak, en je bent zelf broodmager:
"Schat we gaan naar de sportschool. Ik ben een iel menneke, en ik wil spieren kweken. Jij moet mee, anders ben ik bang dat al die brede gasten met hun fitnesstieten mij uitlachen en slaan. Oh ja, en voor de gezelligheid. "

Als je vriendin te dik wordt, en jij ook:
"Schat, we zijn veel te veel aangekomen. Kom we gaan het eraf trainen. Kies maar: sportschool, joggen of 5 keer per dag sex. "

Als je vriendin te dik wordt, en jij hebt een goddelijk lichaam:
"Schat, ik verwacht dat je wel net zoveel moeite voor mij doet als ik voor jou. Dit lichaam van mij komt er niet van alleen hoor! "

Opgelost, slotje.
Emo is een volledig geaccepteerde, edoch niet al te langdurige, levensstijl...
pi_38878635
Die niet leuke grap was al gemaakt en tevens was er al nadrukkelijk verzocht dit soort grappen (...) achterwege te laten .

[ Bericht 87% gewijzigd door Copycat op 15-06-2006 12:08:16 ]
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_38878980
Of je doet ff normaal.

[ Bericht 82% gewijzigd door Copycat op 15-06-2006 12:08:30 ]
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_38879738
quote:
Wat een onzin, 3 maanden na de bevalling zat ik weer op het oude gewicht, direct na de bevalling woog ik 58 kilo ipv het gewicht daarvoor van 52/53 kilo, nu zit ik rond de 50...

Echt onzin dat vrouwen dik worden van zwangerschappen, ook dat heb je helemaal zelf in de hand(op vocht vasthouden enzo na, maar ook dat gaat weg na de bevalling).

En idd een echte relatie kan tegen een stootje, dus kan er ook tegen als je de ander erop wijst dat ze haar lichaam in de gaten moet houden.
Mijn man is in de jaren ook wat aangekomen, die paar kilo zijn het probleem niet, maar veel meer moet het niet worden en dat weet hij, want dat heb ik hem gezegd, gewoon gezegd, poppetje, je begint wel een beetje een buikje te krijgen, pas je op dat dat niet erger wordt?
En toen het tegen die grens aanzat en hij s'avonds wilde snoepen herrinerde ik hem er echt wel aan

En ik mag hopen dat als ik ga uitdijen en dat zelf niet zo heel erg doorheb(wat me bar sterk lijkt om eerlijk te zijn) dat hij er ook wat van zegt.
pi_38879839
quote:

[..]

Weet je wat er dan gebeurt, dan zitten die mensen naast elkaar op de bank en hebben elkaar amper meer wat te vertellen, tussen de lakens gebeurt amper tot niets meer en beiden zoeken ze het buiten de deur en als ze daarachter komen van elkaar hebben ze beiden pijn.

Kortom, jezelf een beetje leuk houden(wat echt niet perfect hoeft te zijn) is wel zo leuk voor een relatie die een levenlang mee moet gaan...
  donderdag 15 juni 2006 @ 13:09:43 #227
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_38880916
dan vraag ik serieus wat haar bezield om zichzelf zo te verpesten op het lichamelijke gebied. Zoiezo zou ik aangeven dat ik het maar raar en ongezond vind om zoveel te vreten.

Moet je natuurlijk niet zelf zon dikzak zijn die de hele tijd vreet, want een hypokriet gelooft niemand.
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
  donderdag 15 juni 2006 @ 13:34:28 #228
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_38881653
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 22:27 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Gezond hoeft niet altijd opwindend te zijn... Ik vind dat je er best wat van mag zeggen.
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_38881724
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 12:33 schreef erodome het volgende:

Kortom, jezelf een beetje leuk houden(wat echt niet perfect hoeft te zijn) is wel zo leuk voor een relatie die een levenlang mee moet gaan...
Er zijn hordes vrouwen die een vent 'binnen' denken te hebben en weinig meer aan hun uiterlijk doen. Ikzelf hoef ook geen kortgeknipte mollige cavia, dan neem ik liever ook weer een jong, lekker ding.
pi_38881877
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 13:36 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Er zijn hordes vrouwen die een vent 'binnen' denken te hebben en weinig meer aan hun uiterlijk doen. Ikzelf hoef ook geen kortgeknipte mollige cavia, dan neem ik liever ook weer een jong, lekker ding.
Net zoals er horde's mannen zijn die een dikke vieze bierbuik krijgen, kledingkeuze hebben waar een zwerver zich nog voor zou schamen, de bekende 3 dagen baard als het daar al mee ophoudt en alles.

Kijk maar eens wat er naast die kortgeknipte cavia's loopt, dat is meestal een man die ook niete cht veel moeite doet een beetje leuk te blijven.

Dat is echt niet iets voor vrouwen alleen, mannen zijn daarin vaak net zo erg en soms zelfs erger(loopt er een goed verzorgde vrouw met een of andere zwerver naast zich).

Ik zou er toch erg naar van worden als hij dat zo zou doen, hij mag best zijn sloddervosdagen hebben hoor, die heb ik ook, maar dat moet geen gewoonte worden.
pi_38882345
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 13:41 schreef erodome het volgende:

[..]

Net zoals er horde's mannen zijn die een dikke vieze bierbuik krijgen, kledingkeuze hebben waar een zwerver zich nog voor zou schamen, de bekende 3 dagen baard als het daar al mee ophoudt en alles.
Die mogen ook op de nominatie komen om gedumpt te worden.
quote:
Kijk maar eens wat er naast die kortgeknipte cavia's loopt, dat is meestal een man die ook niete cht veel moeite doet een beetje leuk te blijven.
Dat doet er niet toe, je moet geen genoegen gaan nemen om de verkeerde redenen IMHO.
pi_38882428
pffff maak je je druk om zeg. en die opmerking van zit van binnen zeggen alle lelijke mensen. lekker vrijgezel blijven jij en niet je vriedin op internet zetten.over der vetrandje,
tja....tja.. moet now type
pi_38883190
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 12:30 schreef erodome het volgende:

[..]

Wat een onzin, 3 maanden na de bevalling zat ik weer op het oude gewicht, direct na de bevalling woog ik 58 kilo ipv het gewicht daarvoor van 52/53 kilo, nu zit ik rond de 50...

Echt onzin dat vrouwen dik worden van zwangerschappen, ook dat heb je helemaal zelf in de hand(op vocht vasthouden enzo na, maar ook dat gaat weg na de bevalling).

En idd een echte relatie kan tegen een stootje, dus kan er ook tegen als je de ander erop wijst dat ze haar lichaam in de gaten moet houden.
Mijn man is in de jaren ook wat aangekomen, die paar kilo zijn het probleem niet, maar veel meer moet het niet worden en dat weet hij, want dat heb ik hem gezegd, gewoon gezegd, poppetje, je begint wel een beetje een buikje te krijgen, pas je op dat dat niet erger wordt?
En toen het tegen die grens aanzat en hij s'avonds wilde snoepen herrinerde ik hem er echt wel aan

En ik mag hopen dat als ik ga uitdijen en dat zelf niet zo heel erg doorheb(wat me bar sterk lijkt om eerlijk te zijn) dat hij er ook wat van zegt.
Joehoeee! dat is al gezegd, en toen heb ik er netjes op gezegd dat 'n zwangerschap vaak gepaard gaat met uitdijen en aankomen (logisch), en ik vroeg me gewoon af of de TS dáár wel begrip voor heeft. Of je daarna weer je gewone figuurtje terug kan krijgen had ik 't niet over, en verschilt per persoon en wat je er voor over hebt. Want het lukt helemaal niet altijd, heel fijn voor jou dat jij weer hebt terug gekregen wat je wilde maar veel vrouwen komen zowieso aan tijdens zwangerschap, en dat is áltijd moeilijk om eraf te krijgen. Het is heus niet voor niets dat veel vrouwen hun maatje 38 verliezen, dat is echt niet standaard de zwakheid van de vrouw of in ieder geval iets negatiefs. Niet iedereen vind 'n strak figuur 't belangrijkst. Dus ik vind 't ook helemaal niet erg als ze niet meer 'n strak figuurtje hebben na 'n zwangerschap. Ik vind 't 'n prima excuus.

En de ander er op wijzen moet ook kunnen, dat heb ik ook al gezegd volgens mij.
  donderdag 15 juni 2006 @ 14:35:15 #234
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_38883799
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 14:19 schreef Taurus het volgende:

[..]

Joehoeee! dat is al gezegd, en toen heb ik er netjes op gezegd dat 'n zwangerschap vaak gepaard gaat met uitdijen en aankomen (logisch), en ik vroeg me gewoon af of de TS dáár wel begrip voor heeft. Of je daarna weer je gewone figuurtje terug kan krijgen had ik 't niet over, en verschilt per persoon en wat je er voor over hebt. Want het lukt helemaal niet altijd, heel fijn voor jou dat jij weer hebt terug gekregen wat je wilde maar veel vrouwen komen zowieso aan tijdens zwangerschap, en dat is áltijd moeilijk om eraf te krijgen. Het is heus niet voor niets dat veel vrouwen hun maatje 38 verliezen, dat is echt niet standaard de zwakheid van de vrouw of in ieder geval iets negatiefs. Niet iedereen vind 'n strak figuur 't belangrijkst. Dus ik vind 't ook helemaal niet erg als ze niet meer 'n strak figuurtje hebben na 'n zwangerschap. Ik vind 't 'n prima excuus.

En de ander er op wijzen moet ook kunnen, dat heb ik ook al gezegd volgens mij.
2 woorden: Beweging en Eetpatronen

Als je zwanger bent, eet je voor 2 (terwijl 1,5 ook al goed is trouwens)... Dat eetpatroon moet je
afkappen na de bevalling... Veel vrouwen doen dat niet... Om dat sneller en beter te laten verlopen
kan je na je herstelperiode door veel intensief bewegen en gezond eten (normaal tot weinig, maar
gewoon gezond) daar echt wel iets aan doen... Je maag moet ook weer kleiner worden omdat ie gewend
is aan een bepaalde hoeveelheid eten... In t begin zal je dus vaak met een hongergevoel rondlopen...

Wat ik ook verschrikkelijk vind is ouders die hun eetpatronen dan op hun kinderen gaan overdragen
waardoor die kinderen al dik opgroeien...
B-FliP Youtube Channel
pi_38883886
Dat is hun eigen schuld taurus, ze vreten zich tonnetje rond tijdens de zwangerschap, als ze niet zwanger waren geweest en zoveel hadden gegeten waren ze ook vadsig geworden.

Op vocht vasthouden en alles na dan he, maar dat gaat echt weer weg na de bevalling.

Dat is dus wel degelijk een vorm van zwakheid, ja maar ik eet voor 2 nu hoor, dus geef dat extra taartje maar!
pi_38884363
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 14:37 schreef erodome het volgende:
Dat is hun eigen schuld taurus, ze vreten zich tonnetje rond tijdens de zwangerschap, als ze niet zwanger waren geweest en zoveel hadden gegeten waren ze ook vadsig geworden.

Op vocht vasthouden en alles na dan he, maar dat gaat echt weer weg na de bevalling.

Dat is dus wel degelijk een vorm van zwakheid, ja maar ik eet voor 2 nu hoor, dus geef dat extra taartje maar!
Je kan er wel iets aan doen, maar veel vrouwen vinden dus 'n strak figuur niet belangrijk genoeg. Er zijn namelijk veel meer vrouwen met 'n maatje meer dan vrouwen met maatje 36/38. En al die relaties lopen volgens mij niet op de klippen, laat staan omdat meneer dat maatje 40 niet echt amusant vindt. En das maar goed ook trouwens. Als ik zwanger ben, en ik heb zin om lekker te eten dan doe ik dat. En dan bedoel ik niet gezonde maaltijden die ook natuurlijk heel erg lekker kunnen zijn, nee, dan bedoel ik echt ijs en chocola En als ík daarna met m'n figuur zit, en ik wil weer maatje 38 terug, dan kijk ik zelf hoeveel ik daar voor over heb.
Waarmee ik dus wil zeggen dat ik 't niet zwak of negatief vind dat die vrouw niet direct gaat sporten en ubergezond gaat eten, als daar haar prioriteiten niet liggen.

Maar goed, dat is 'n andere discussie want ik bedoelde dus tijdens de zwangerschap verliezen veel vrouwen logischerwijs 'n strak figuurtje, of ze dit nou bewust doen of niet, dat gebeurt nou eenmaal vaak en ik vroeg me dus gewoon even af hoe de TS daar mee om zou gaan in dat geval.

En helemaal ontopic blijf ik dus bij 't feit dat het best bespreekbaar moet zijn in 'n relatie als de een veel gewicht aan komt, dat je daar samen wat aan doet.
Maarrr toch vind ik dat als er door 'n páár kilo al twijfels zijn bij diegene over zijn of haar relatie, dat de relatie zowieso al niet goed zit. En ja, óók dat ik 't oppervlakkig vind als iemand de band en de relatie met z'n vriendin minder belangrijk vindt dan haar figuur.
pi_38884663
Nou ja, als je heel snel die paar kilo's ziet aankomen en het patroon van leven zo blijft dan kan je op je vingers natellen dat dat niet bij een paar kilo gaat blijven, dat groeit gestaag door namelijk...

Die paar kilo zullen vast het probleem niet zijn, de ts zegt bang te zijn dat als het zo doorgaat ze straks echt dik is.

En dan zit je met de gebakken peren, hoeveel mensen worden er niet best heel erg dik, om daarna af te vallen en tot de zeer nare conclusie te komen dat dat vel niet meer helemaal mee terugkrimpt en daar dus lekker gaat lubberen, de vellen die erbij hangen?

Die mensen dachten een keuze te hebben, ach het geeft niet zo, ik val wel weer af en dat is dan ook zo, alleen blijft er wel heel wat achter...
  donderdag 15 juni 2006 @ 14:59:45 #238
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_38884814
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 14:49 schreef Taurus het volgende:
Maarrr toch vind ik dat als er door 'n páár kilo al twijfels zijn bij diegene over zijn of haar relatie, dat de relatie zowieso al niet goed zit. En ja, óók dat ik 't oppervlakkig vind als iemand de band en de relatie met z'n vriendin minder belangrijk vindt dan haar figuur.
Ok... we're looping...

Is t ok als we t erop houden dat we t niet over 1 tot 3 kilo hebben, maar echt over uitdijen?
Jellyblubberbuik & Pearshaped thighfatpeople... Een peer zoals TS het noemde...

En dat "meeste mensen" verhaal, betekent gewoon dat de meeste mensen zwak, bang en
egoistisch zijn... De commerciele wereld geniet ervan!!! Eerst vreten mensen zich dik, en geven daarna duizenden Euries uit aan afslankproducten, kuren, operaties en psychologen...

Letterlijk en figuurlijk BIG business...
B-FliP Youtube Channel
pi_38885102
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 14:35 schreef B-FliP het volgende:
Als je zwanger bent, eet je voor 2 (terwijl 1,5 ook al goed is trouwens)... Dat eetpatroon moet je
afkappen na de bevalling... Veel vrouwen doen dat niet... Om dat sneller en beter te laten verlopen
kan je na je herstelperiode door veel intensief bewegen en gezond eten (normaal tot weinig, maar
gewoon gezond) daar echt wel iets aan doen... Je maag moet ook weer kleiner worden omdat ie gewend
is aan een bepaalde hoeveelheid eten... In t begin zal je dus vaak met een hongergevoel rondlopen...
Je hoeft niet eens voor twee te eten... Je hebt geloof ik maar 300 kcal extra nodig als zwangere of zogende vrouw. Het probleem op zich is dus al dat vrouwen denken dubbel zo veel te moeten eten als normaal. Ow, en dat ze denken dat je meteen stil moet zitten. Natuurlijk zijn er gevallen waarin je niet veel kan (bekkeninstabiliteit bijv), maar over 't algemeen kun je zelfs als zwangere erg lang gewoon door gaan met bewegen...
quote:
Wat ik ook verschrikkelijk vind is ouders die hun eetpatronen dan op hun kinderen gaan overdragen
waardoor die kinderen al dik opgroeien...
Toch moet je oppassen met die bewering. Ik was een zwaar kind, mijn tweede zusje ook, zusje een en drie echter waren slank tot op het magere af. Zelfde manier van opvoeden, allemaal altijd sporten en mijn ouders zijn gewoon keurig op gewicht. Als je mij echter zag vroeger, kreeg je meteen tokkievisioenen van drie keer in de week patat....

Overigens ben ik al jaren (te) slank, en uit mijn verleden komt ook deels de afkeur van vet. Ik vind het lelijk. Als ik al niet van mezelf kon houden toen ik te dik was, hoe kan ik dan ooit van een ander houden die te dik is?
  donderdag 15 juni 2006 @ 17:03:17 #240
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_38889236
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 22:28 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Als dan ze ineens begint met afvallen kan dat ook betekenen dat ze een nieuwe vlam op het oog heeft en er voor hem perfect wil uit zien
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
pi_38893804
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 10:49 schreef innovative het volgende:

[..]

Al die mensen hier die een afkeer krijgen als hun vriend of vriendin een paar kilo aankomen, gaan het nog zwaar krijgen. Er zijn namelijk maar bar weinig mensen die van hun 15de tot aan hun dood exact hetzelfde wegen. Zoals innovatie schreef, krijgt ze al een afkeer van haar vriend als hij een iets opgeblazen gezicht heeft. Verandering in uiterlijk is niet heel raar hoor, dat hoort bij je leven. En ook extra kilo's horen daarbij. En of het nou nu gebeurt of over een paar jaar. Dat zou dus inhouden dat al die mensen met een afkeer voor een paar extra kilo's nooit een echte langdurige relatie kunnen hebben. Ik bedoel: ga je ook scheiden als je 5/10/20 jaar getrouwd bent en je vrouw ondertussen een kilo of 10 is aangekomen? (wat niet zo gek is, tussen je 20ste en je 40ste verandert er nogal wat lichamelijk)

Hiermee wil ik echt niet zeggen dat je wel op een normale manier op je lichaam kunt letten, maar niet voor een ander, maar voor jezelf. Maar een paar kilo meer is echt geen reden tot afkeer, want zoals ik net al zei, dan zouden er maar weinig relaties echt lang stand houden.

Overigens vind ik die voorbeelden van zwangerschap onzin. Ik was binnen 6 weken op mijn oude gewicht en bleef daarna alleen maar afvallen. Dus steevast beweren dat je na een zwangerschap automatisch dik blijft is onzin.
pi_38896308
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 19:34 schreef mirannie het volgende:
Al die mensen hier die een afkeer krijgen als hun vriend of vriendin een paar kilo aankomen, gaan het nog zwaar krijgen. Er zijn namelijk maar bar weinig mensen die van hun 15de tot aan hun dood exact hetzelfde wegen. Zoals innovatie schreef, krijgt ze al een afkeer van haar vriend als hij een iets opgeblazen gezicht heeft. Verandering in uiterlijk is niet heel raar hoor, dat hoort bij je leven. En ook extra kilo's horen daarbij. En of het nou nu gebeurt of over een paar jaar. Dat zou dus inhouden dat al die mensen met een afkeer voor een paar extra kilo's nooit een echte langdurige relatie kunnen hebben. Ik bedoel: ga je ook scheiden als je 5/10/20 jaar getrouwd bent en je vrouw ondertussen een kilo of 10 is aangekomen? (wat niet zo gek is, tussen je 20ste en je 40ste verandert er nogal wat lichamelijk)

Hiermee wil ik echt niet zeggen dat je wel op een normale manier op je lichaam kunt letten, maar niet voor een ander, maar voor jezelf. Maar een paar kilo meer is echt geen reden tot afkeer, want zoals ik net al zei, dan zouden er maar weinig relaties echt lang stand houden.

Overigens vind ik die voorbeelden van zwangerschap onzin. Ik was binnen 6 weken op mijn oude gewicht en bleef daarna alleen maar afvallen. Dus steevast beweren dat je na een zwangerschap automatisch dik blijft is onzin.
Als je nou eens goed leest... Ik heb al gezegd dat "een paar kilo te zwaar" geen probleem voor me is. Mijn vriend schommelt tussen zijn streefgewicht en 10 kg erboven, en ik vind 'm prima zo. Maar meer? Nee, dat vind ik niet mooi meer. Goed, 11 kilo erboven, ook nog geen halszaak, maar duidelijk te zwaar, nee.

Dingen die bij "het leven" horen, accepteer ik. Ook dat heb ik al eerder gezegd. Grijze haren, rimpels, kaalheid, prima. Dat zijn dingen waar je zelf helemaal geen invloed op hebt. Brandwonden -god verhoede het- ik zou er geen seconde over twijfelen om te blijven. Maar de befaamde "kilo per jaar", die vind ik gewoon niks. Jij brengt het als een onvoldongen feit, dat dat "erbij hoort" tussen je 20e en 40e. Fout gedacht. Dat is nergens voor nodig, het is ook biologisch geen onvoldongen feit. Waarom zou de huidige generatie daar ineens last van hebben, en onze opa's en oma's, hun ouders, destijds niet? Het komt simpelweg door te veel eten en het vaak zittende beroep van mensen.

Zwaarder worden door biologische oorzaak komt bij vrouwen pas na de menopauze (wat ze ook beweren) en bij mannen ook pas later, als ze in de vijftig zijn. Maar zolang mijn vriend twintiger, dertiger, veertiger is, is het biologisch helemaal niet aan de orde. Scheiden zou ik niet snel doen, maar ik zou hem er zeker op aanspreken en ook duidelijk maken dat hij voor mij niet meer dat lekkere hapje is wat hij was.

Overigens heb ik nog nergens gezegd dat hij de deur uit gaat, maar er is wél herrie in de tent, ja. Ik zou hem er zeker op aanspreken. Zoals hij mij overigens ook erop aan spreekt als ik te mager word (Wat ik weleens ben).

En zwangerschap, inderdaad... Mijn moeder moest echt bijgevoerd worden toen ik er eenmaal uit was (direct na de bevalling zelfs al).
pi_38896686
dumpen die walvis !
underground forever baby
pi_38896979
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 20:33 schreef innovative het volgende:

[..]

Als je nou eens goed leest... Ik heb al gezegd dat "een paar kilo te zwaar" geen probleem voor me is. Mijn vriend schommelt tussen zijn streefgewicht en 10 kg erboven, en ik vind 'm prima zo. Maar meer? Nee, dat vind ik niet mooi meer. Goed, 11 kilo erboven, ook nog geen halszaak, maar duidelijk te zwaar, nee.

Dingen die bij "het leven" horen, accepteer ik. Ook dat heb ik al eerder gezegd. Grijze haren, rimpels, kaalheid, prima. Dat zijn dingen waar je zelf helemaal geen invloed op hebt. Brandwonden -god verhoede het- ik zou er geen seconde over twijfelen om te blijven. Maar de befaamde "kilo per jaar", die vind ik gewoon niks. Jij brengt het als een onvoldongen feit, dat dat "erbij hoort" tussen je 20e en 40e. Fout gedacht. Dat is nergens voor nodig, het is ook biologisch geen onvoldongen feit. Waarom zou de huidige generatie daar ineens last van hebben, en onze opa's en oma's, hun ouders, destijds niet? Het komt simpelweg door te veel eten en het vaak zittende beroep van mensen.

Zwaarder worden door biologische oorzaak komt bij vrouwen pas na de menopauze (wat ze ook beweren) en bij mannen ook pas later, als ze in de vijftig zijn. Maar zolang mijn vriend twintiger, dertiger, veertiger is, is het biologisch helemaal niet aan de orde. Scheiden zou ik niet snel doen, maar ik zou hem er zeker op aanspreken en ook duidelijk maken dat hij voor mij niet meer dat lekkere hapje is wat hij was.

Overigens heb ik nog nergens gezegd dat hij de deur uit gaat, maar er is wél herrie in de tent, ja. Ik zou hem er zeker op aanspreken. Zoals hij mij overigens ook erop aan spreekt als ik te mager word (Wat ik weleens ben).

En zwangerschap, inderdaad... Mijn moeder moest echt bijgevoerd worden toen ik er eenmaal uit was (direct na de bevalling zelfs al).
Ging ook niet specifiek alleen over jou... Maar goed, de dingen die ik in het uiterlijk van een man mooi en aantrekkelijk vind, zijn zijn ogen, zijn lach, zijn blik, dat soort dingen. Dat zijn toch dingen die niet veranderen door overgewicht. Daarom is het voor mij gewoon heel moeilijk voor te stellen dat mensen echt een afkeer van hun vriend/vriendin krijgen als er 5 of 10 kilo bijkomt. Maar goed, ieder zijn ding.
  donderdag 15 juni 2006 @ 20:53:28 #245
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_38897042
ik heb gelukkig gekozen voor een niet al te slanke vriendin waar ik wel helemaal in kan penetreren.

en als ze aankomt, ach... haar gezicht blijft mooi.
pi_38897078
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 20:53 schreef zoalshetis het volgende:
ik heb gelukkig gekozen voor een niet al te slanke vriendin waar ik wel helemaal in kan penetreren.

en als ze aankomt, ach... haar gezicht blijft mooi.

magere wijven
underground forever baby
pi_38897094
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 10:59 schreef innovative het volgende:
En wij zouden andersom net zo goed kunnen stellen dat iemand die een relatie reduceert tot een vriendschap, waarin het lichamelijke aspect totaal onbelangrijk is, zelf niet zo'n volwassen kijk heeft op relaties. Maar laten we ons niet verlagen tot dat niveau
  donderdag 15 juni 2006 @ 20:59:03 #248
99410 nightdaughter
a dark soul in a cold world
pi_38897279
Sorry hoor, maar als je echt om iemand geeft en van iemand houdt, zou je dat echt geen ruk uit moeten maken....maar ja sommige mannen...
Dark Blessings from the other world
pi_38897323
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 20:59 schreef nightdaughter het volgende:
Sorry hoor, maar als je echt om iemand geeft en van iemand houdt, zou je dat echt geen ruk uit moeten maken....maar ja sommige mannen...
en... vrouwen
underground forever baby
  donderdag 15 juni 2006 @ 21:02:04 #250
99410 nightdaughter
pi_38897401
haha
  donderdag 15 juni 2006 @ 21:02:44 #251
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_38897423
Heb je nog iets inhoudelijks toe te voegen, Laton, of blijft het bij deze nietstoevoegende oneliners?
  donderdag 15 juni 2006 @ 21:04:31 #252
99410 nightdaughter
pi_38897502
vroeg me eigenlijk precies hetzelfde af.....
pi_38897618
quote:
En dat geloof jezelf? Dit vind ik nu hypocriet gelul. Je valt toch op iemand om z'n innerlijk en z'n uiterlijk? Het is een soort van symbiose. Een combinatie van de twee. Als 1 van die 2 dingen sterk verandert dan kan ik me voorstellen dat de aantrekkingskracht kan verdwijnen.
  donderdag 15 juni 2006 @ 21:08:40 #254
109065 sungaMsunitraM
pi_38897673
Ik neem aan dat Laton bedoelt dat hij een beetje moe wordt van alle politiek correcte mensen die roepen dat het niks uitmaakt.

-Uiterlijk is wel degelijk belangrijk namelijk

-En te dik zijn / niet meer sporten / teveel eten heeft natuurlijk ook met een bepaalde levenshouding te maken. Niet meer de puf hebben of de moeite nemen om voor jezelf te zorgen kan ook een afknapper zijn, nog afgezien van de uiterlijke gevolgen.
pi_38897679
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 21:02 schreef nightdaughter het volgende:
haha
kom zeg, nog geen 3 posts boven je beweert innovative, een vrouw, dat een te dikke vriend reden tot uitmaken zou zijn van haar.
underground forever baby
  donderdag 15 juni 2006 @ 21:09:08 #256
99410 nightdaughter
pi_38897691
sorry hoor maar meestal ga ik voor het innerlijk
zouden meer mensen moeten doen
pi_38897756
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 21:09 schreef nightdaughter het volgende:
wie zegt dat ik dat niet doe
underground forever baby
  donderdag 15 juni 2006 @ 21:13:26 #258
99410 nightdaughter
pi_38897854
ik had het ook niet tegen jou...volgens een of andere freak ben ik hypocriet....
pi_38898043
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 21:13 schreef nightdaughter het volgende:
ik had het ook niet tegen jou...volgens een of andere freak ben ik hypocriet....
Hoi
  donderdag 15 juni 2006 @ 21:20:34 #260
99410 nightdaughter
pi_38898119
lol....ook hoi
Hou gewoon je mond joh....je weet helemaal niks over mij
pi_38898237
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 21:20 schreef nightdaughter het volgende:
lol....ook hoi
Hou gewoon je mond joh....je weet helemaal niks over mij
Ik houd me zeker niet stil voor jou. Ben je altijd zo snel op je teentjes getrapt?
  donderdag 15 juni 2006 @ 21:25:17 #262
99410 nightdaughter
pi_38898317
nou als mensen me hypocriet noemen wel.....
  donderdag 15 juni 2006 @ 21:25:39 #263
99410 nightdaughter
pi_38898326
je denkt dat je mensenkennis hebt he
pi_38898612
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 21:02 schreef nightdaughter het volgende:
haha
Hij heeft wel gelijk. Ik ben een vrouw, en mij zou het net zo goed uitmaken. Er hebben zich er al meer gemeld (milagro, als ik het goed heb, en uit haar reactie op mij te lezen Thaleia ook...)
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 21:08 schreef Laton het volgende:
kom zeg, nog geen 3 posts boven je beweert innovative, een vrouw, dat een te dikke vriend reden tot uitmaken zou zijn van haar.
Neehee... Reden tot ruzie en kritiek. Als hij braaf gaat hardlopen en weer een paar kilootjes kwijt raakt, heeft hij weer een heel lief vriendinnetje...

moet je 't natuurlijk wel goed zeggen
pi_38898728
Als ze veel zou snoepen wel ff aanspreken.
Als het andere oorzaak heeft, BE A GENTLEMAN.
JOHNNY HEITINGA
pi_38898737
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 21:09 schreef nightdaughter het volgende:
Jezelf laten verslonzen, niet je best voor mij willen doen, geen maat kunnen houden met eten en drinken en lui zijn vind ik anders allemaal dingen die uit het innerlijk komen. Buiten dat ik vet lelijk vind, vind ik dat nog veel erger.

Kapt zijn schildklier ermee, kan ik daar best overheen komen. Maar is het door eigen toedoen, dat zou wel even tegenwind opleveren voor 'm...
  donderdag 15 juni 2006 @ 21:37:27 #267
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_38898857
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 21:34 schreef innovative het volgende:

[..]

Jezelf laten verslonzen, niet je best voor mij willen doen, geen maat kunnen houden met eten en drinken en lui zijn vind ik anders allemaal dingen die uit het innerlijk komen. Buiten dat ik vet lelijk vind, vind ik dat nog veel erger.

Kapt zijn schildklier ermee, kan ik daar best overheen komen. Maar is het door eigen toedoen, dat zou wel even tegenwind opleveren voor 'm...
  donderdag 15 juni 2006 @ 21:38:50 #268
99410 nightdaughter
pi_38898913
Mijn advies: Je kunt beter wachten tot ze er zelf wat over zegt. Dan kun je voorzichtig aankaarten dat je haar best wil helpen daarmee. Stel bijvoorbeeld voor om een vaste avond te gaan wandelen ofzo en help haar bij het uitkiezen van snacks enzo...ipv chips, beter japanse mix, rijstwafels of zoute sticks...maar ik zou er niet zelf over beginnen
pi_38899128
quote:
dus als jouw vriend weigert iets aan zijn tandenloze smoel te doen, dan overwint de liefde een eventuele aankomende lichamelijke afkeer en pak je hem nog even opgewonden als altijd op de bek, want jij gaat enkel voor het innerlijk
  donderdag 15 juni 2006 @ 21:51:11 #270
99410 nightdaughter
pi_38899442
tanden zijn wel een ander verhaal hoor
pi_38899686
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 21:51 schreef nightdaughter het volgende:
Wat Milagro zegt, bedoelde ik nu precies. Het gaat er niet om dat iemand een perfekt gewicht heeft of een prachtige bos met haar. Maar er moet wel iets zijn in het uiterlijk wat je aanspreekt. Bijvoorbeeld een verzorgd gebit. Toch?
pi_38899699
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 21:51 schreef nightdaughter het volgende:
waarom?

is toch ook uiterlijk?

maakte jou toch niet uit, want jij valt puur voor innerlijk?

er is dus ook voor jou een grens?
maar jij bepaalt voor een ander tevens waar zijn of haar grens moet liggen, en dat mag van jou dus niet overgewicht zijn?

waar het om gaat dus is dat er een fysieke aantrekkingskracht moet zijn, om een liefdesrelatie leuk te houden, als het daaraan ontbreekt, wát de oorzaak ook moge zijn, dan werkt dat door op de rest van de relatie, en dus mag je daar dus best wat aan doen, indien mogelijk, en aan overgewicht door teveel vreten en te weinig beweging, is wat te doen, net zoals aan een tandenloze bek.

simpel zat.
en ophouden dus met menen dat jij weet wanneer liefde echte liefde is, dat is voor een ieder anders en wordt ook beinvloed door zaken die buiten het innerlijk liggen, onder andere dus een verwaarloosd uiterlijk.
  donderdag 15 juni 2006 @ 21:59:12 #273
99410 nightdaughter
pi_38899776
maar als het alleen om het lichaam gaat is het ook niet goed toch...???
pi_38901079
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 21:59 schreef nightdaughter het volgende:
meen je dat nou joh?

als ze veel aankomt, dr haar afknipt, of haar uiterlijk op een andere manier verwaarloost is het gauw afgelopen..
pi_38901632
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 21:59 schreef nightdaughter het volgende:
het is een combinatie, het ontbreken van plezier in het 1, daar lijdt het ander onder.

slecht gedrag >>> geen zin in sex>>>slecht voor de relatie
slecht uiterlijk >>> geen zin in sex >>>> slecht voor de relatie

en waar de grens ligt is voor iedereen anders.

jij knapt af op een tandenloze mond, Ma Tokkie niet.
TS knapt af op aanzienlijk overgewicht, Pa Tokkie niet.
Ma en Pa Tokkie zijn dus de enige 2 die echte liefde voelen?

een vent die zich iedere avond meent te moeten klemzuipen en daardoor een mega pens ontwikkelt, doet mij minder enthousiast worden in de slaapkamer, evenals een bodybuilder fanaat, of een vent die opeens persé latex strings wil dragen, gruwel ende braak, sexleven wordt dan minder prettig en minder frequent ws, er ontstaan frustaties, over en weer, einde oefening, ténzij er gehandeld wordt, een compromis of iets dergelijks.

niet fysieke liefde alleen is echt niet genoeg om een relatie leuk te houden.
  donderdag 15 juni 2006 @ 23:02:20 #276
99410 nightdaughter
pi_38902893
nee dat weet ik ook wel hoor
  donderdag 15 juni 2006 @ 23:05:59 #277
141994 Dickies
Since 1922
pi_38903073
Het is op zich zo eenvoudig. Je valt op uiterlijk en innerlijk. Als hij/zij opeens niet meer de persoon is die ze eerst was, heeft dat gevolgen. Als ze ineens een bitch wordt, heb ik minder zin in d'r. Als ze afstotend wordt, hetzelfde. Laat ik het gewoon ouder worden etc. buiten beschouwing, ze blijft niet altijd 16/17.
Carry on my wayward son
Don't you cry no more.
pi_38903347
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 23:05 schreef Dickies het volgende:
ze blijft niet altijd 16/17.
was het maar zon feest
pi_38903872
ach volgens mij is t meer die gemakzucht van vrouwen.
zo van kheb een vriendje dus t boeit verder niet meer..Herkende dat ook met mn ex. Begon ook alleen maar aan te komen.Toen maakte ik het uit en toen had mevrouw opeens wel weer tijd om te gaan sporten enzo.
blehh vind ik zo jammer he

Maakte het overigens niet uit omdat ze dikker werd hoor
enjoy life!
pi_38911408
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 23:24 schreef Bemiddelaar het volgende:
ach volgens mij is t meer die gemakzucht van vrouwen.
zo van kheb een vriendje dus t boeit verder niet meer..Herkende dat ook met mn ex. Begon ook alleen maar aan te komen.Toen maakte ik het uit en toen had mevrouw opeens wel weer tijd om te gaan sporten enzo.
blehh vind ik zo jammer he

Maakte het overigens niet uit omdat ze dikker werd hoor
Dit vind ikzo fout wat je zegt..net of de mannen zo aan zich blijven werken in een relatie
Ik zie om me heen ook wel gebeuren dat jongens het wel in eens wel goed vinden..hangend voor tv ,biertje/snacks erbij en maar zo lekker buikje kweken..

Mijn vriend doet aan fitness en is erg op zijn body,prima maar zou het op zich ook wel minder vinden als hij daar mee stopt zodra we huisje/boompje/beestje zouden hebben.

Kijk ik heb het geluk dat ik vrijwel niet aankomt ,maar zou het eigenlijk wel waarderen als hij het aan geeft wanneer ik echt fout bezig bent,Maar ik weet dat hij me niet zou verlaten omdat ik zoveel dikker zou zijn geworden en ik hem niet...

Laten we eerlijk zijn.we worden toch eerst verliefd op de looks..daarna leert men elkaar kennen en telt het innerlijk ook steeds meer mee..

Maar sommige meiden hebben nu eenmaal meer aanleg om dikker te worden...en de ander kan eten wat ze willen..dus eerlijk verdeeld is het niet..maar als je dat tegen je heb is erop letten wat je eet of drinkt al genoeg..
Salsa Española
pi_38913228
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 20:54 schreef thaleia het volgende:

[..]

En wij zouden andersom net zo goed kunnen stellen dat iemand die een relatie reduceert tot een vriendschap, waarin het lichamelijke aspect totaal onbelangrijk is, zelf niet zo'n volwassen kijk heeft op relaties. Maar laten we ons niet verlagen tot dat niveau
Nee want dat klopt ook niet. Dat is niet wat ik zeg. Het lichamelijk aspect hoort gewoon net zo goed te blijven als je vriend/vriendin 'n paar kilo aan komt, althans, bij mij, want wat ik al zeg; het is niet puur 't lichaam mag ik hopen toch? Dat lijkt me een erg bedroevend seksleven. Het gaat om de acties, de passie en de intimiteit met elkaar. Natuurlijk is 'n mooi lichaam zeker iets waar ik voor val, maar 'n paar kilo er aan maakt m'n vriend niet minder seksueel aantrekkelijk voor mij.

Ach, verschil moet er wezen he?
pi_38918472
Heeft het zin dat ik voor de 20e keer nog even herhaal wat door anderen al 19x is gezegd: het gaat niet om "een paar kilo"

Nee he? Heeft geen zin he?
pi_38918725
Ik vind niets ranziger dan echt vadsige mensen... (sorry mijn mening) Misschien heb ik ook makkelijk praten omdat ik gewoon slank ben maarrrrrrr ik weet zeker dat als ik in korte tijd veel aan zou komen wel degelijk mijn eetpatroon zou aanpassen, naar de sportschool zou rennen of wat dan ook... Uhmmm om maar even te stellen... stel ik zou plots veel aankomen en een lakse houding aannemen wat dat betreft... praat me dan maar een minderwaardigheidscomplex aan (als je veel aankomt door verkeerd eetpatroon kan het er ook weer af... dan dat bord voor de kop maar bruut door midden slaan zodat ik/zij zelf in gaat zien dat het zonde van het figuurtje is )
At least you'll never be a vegetable — even artichokes have hearts.
pi_38921963
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 14:31 schreef thaleia het volgende:
Heeft het zin dat ik voor de 20e keer nog even herhaal wat door anderen al 19x is gezegd: het gaat niet om "een paar kilo"

Nee he? Heeft geen zin he?
insgelijks! Bij mij ging het wél om een paar kilo en toch presteer jij 't om wéér commentaar te hebben op mijn opmerking over dat ik 't van laag niveau vind als iemand zeurt om 'n paar kilo.
Jij bent degene die 't weer oprakelde door te zeggen dat jij 't ook zou kunnen gooien op dat 't geen niveau is als mensen het lichamelijke aspect helemaal niet belangrijk vinden.

Applaus hoor.
pi_38922272
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 14:37 schreef requiem4adream het volgende:
Ik vind niets ranziger dan echt vadsige mensen... (sorry mijn mening) Misschien heb ik ook makkelijk praten omdat ik gewoon slank ben maarrrrrrr ik weet zeker dat als ik in korte tijd veel aan zou komen wel degelijk mijn eetpatroon zou aanpassen, naar de sportschool zou rennen of wat dan ook... Uhmmm om maar even te stellen... stel ik zou plots veel aankomen en een lakse houding aannemen wat dat betreft... praat me dan maar een minderwaardigheidscomplex aan (als je veel aankomt door verkeerd eetpatroon kan het er ook weer af... dan dat bord voor de kop maar bruut door midden slaan zodat ik/zij zelf in gaat zien dat het zonde van het figuurtje is )
Ooit wel eens gehoord van mensen die door medicijngebruik aankomen?
Niet elke "vadsig" mens kan er wat aan doen hoor.... maar goed, als men vadsig wordt door alles op te eten wat voor hun neus staat dan kunnen ze er wat aan doen. Ik neem aan dat je op die mensen doelt
  vrijdag 16 juni 2006 @ 16:12:40 #286
107445 Jajong
Hadouken!
pi_38922366
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 16:10 schreef Pheno het volgende:

[..]

Niet elke "vadsig" mens kan er wat aan doen hoor.... maar goed, als men vadsig wordt door alles op te eten wat voor hun neus staat dan kunnen ze er wat aan doen. Ik neem aan dat je op die mensen doelt
Haha, deze en "mijn lymfeklier" zijn de meest gebruikte smoesjes door dikke vieze mensen
pi_38922452
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 16:12 schreef Jajong het volgende:

[..]

Haha, deze en "mijn lymfeklier" zijn de meest gebruikte smoesjes door dikke vieze mensen
Ik denk dat 1% van die mensen naast hun 'zware botten' deze redenen niet te onrechte gebruiken.
pi_38923090
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 16:10 schreef Pheno het volgende:

[..]

Maar al te goed.... Ben zelf aan de prednison en natuurlijk de welbekende pil plus nog meer andere troep maarja...Door prednison hou je vocht van vast en je eetlust neem toe... Vocht vast houden geen last van gehad en tja toenemende eetlust gewoon rekening mee houden
Daarnaast blijf ik van mening dat de veelgenoemde excuses veelal bullshit zijn (enkele uitzonderingen daargelaten natuurlijk maar die zijn minimaal )...
  vrijdag 16 juni 2006 @ 16:33:22 #289
107445 Jajong
Hadouken!
pi_38923171
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 16:30 schreef requiem4adream het volgende:

[..]

Maar al te goed.... Ben zelf aan de prednison en natuurlijk de welbekende pil plus nog meer andere troep maarja...Door prednison hou je vocht van vast en je eetlust neem toe... Vocht vast houden geen last van gehad en tja toenemende eetlust gewoon rekening mee houden
Daarnaast blijf ik van mening dat de veelgenoemde excuses veelal bullshit zijn (enkele uitzonderingen daargelaten natuurlijk maar die zijn minimaal )...
Tell 'em Elin!
pi_38923307
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 16:30 schreef requiem4adream het volgende:

[..]

ik zeg ook niet dat elk "vadsig" mens dat heeft, maar ik ken er toevallig twee die er echt niets aan kunnen doen. Dus je opmerking vond ik nogal generaliserend
pi_38923862
Tegenwoordig moet het blijkbaar gewoon een anorexia maatschappij zijn want je wordt al dik genoemd als je 1.70m bent met 68 kg.!!! Nou als dat al dik is, vraag ik me echt af wat dan slank zou moeten zijn, dunner dan slank schijnbaar, vel aan bot.
Always look on the bright side of life :-)
pi_38923993
Nee das gewoon stevig.... Eigen keuze Maar je wordt echt 'n probleem voor de maatschappij zogauw je aan één plekje in het openbaar vervoer niet meer genoeg hebt
pi_38924199
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 16:49 schreef Sunshine2006 het volgende:
Tegenwoordig moet het blijkbaar gewoon een anorexia maatschappij zijn want je wordt al dik genoemd als je 1.70m bent met 68 kg.!!! Nou als dat al dik is, vraag ik me echt af wat dan slank zou moeten zijn, dunner dan slank schijnbaar, vel aan bot.
typische opmerking voor mensen met overgewicht die daar niks aan willen veranderen.

en het gaat niet om de weegschaal, het gaat om de spiegel
  vrijdag 16 juni 2006 @ 17:00:34 #294
37769 erodome
Zweefteef
pi_38924261
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 16:58 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

typische opmerking voor mensen met overgewicht die daar niks aan willen veranderen.

en het gaat niet om de weegschaal, het gaat om de spiegel
pi_38925719
quote:
1.70 en 68 kilo...dan ben je ook echt wel dik, minstens goed mollig ...
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_38934445
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 22:23 schreef MuseMuse het volgende:
een peer
pi_38934898
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 18:11 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

1.70 en 68 kilo...dan ben je ook echt wel dik, minstens goed mollig ...

pi_38935249
Ik kan me niet voorstellen dat het een meisje totaal niet kan schelen dat ze dik wordt. TS zegt dat zijn vriendin er niet zo mee lijkt te zitten, maar is dat nou echt wel zo?

Misschien dat er wel iets anders ten grondslag ligt aan het overeten dan TS denkt? Niemand 'verwaarloost' willens en wetens zijn lichaam. Een goede start zou zijn: "Je bent best wat aangekomen de laatste tijd he? Zit je wel lekker in je vel?"

Zoiets komt denk ik eerder zorgzaam over dan beledigend.
pi_38938325
Ze heeftwerk/studie/enz., ze heeft een vriend en een vaste vriendengroep. Hoewel haar vriend haar niet volledig kan bevredigen(op elk vlak) is het teveel moeite om hem in te ruilen. Hij brengt tenslotte wel geld/veiligheid/enz. in het laatje. Aangezien hij, als ze samen uitgaan, ook niet echt de aandacht van andere vrouwen krijgt hoeft ze dus niet bang hoeft te zijn om hem kwijt te raken.

Waarom zou ze zichzelf dan nog in vorm houden? Dit hoeft trouwens geen bewuste keuze te zijn en je zal het zoiezo niet op deze manier van haar horen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Laptoptekoop op 17-06-2006 09:34:09 ]
Would you fuck me?... I'd fuck me... I'd fuck me hard...
pi_38938391
quote:
Maat 40 zou ik ook niet dik noemen, maar dan ga je in mijn optiek al redelijk richting mollig.
  zaterdag 17 juni 2006 @ 09:42:20 #301
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_38938420
Dumpen.
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')