abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 juni 2006 @ 23:02:20 #276
99410 nightdaughter
a dark soul in a cold world
pi_38902893
nee dat weet ik ook wel hoor
Dark Blessings from the other world
  donderdag 15 juni 2006 @ 23:05:59 #277
141994 Dickies
Since 1922
pi_38903073
Het is op zich zo eenvoudig. Je valt op uiterlijk en innerlijk. Als hij/zij opeens niet meer de persoon is die ze eerst was, heeft dat gevolgen. Als ze ineens een bitch wordt, heb ik minder zin in d'r. Als ze afstotend wordt, hetzelfde. Laat ik het gewoon ouder worden etc. buiten beschouwing, ze blijft niet altijd 16/17.
Carry on my wayward son
There'll be peace when you are done
Lay your weary head to rest
Don't you cry no more.
pi_38903347
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 23:05 schreef Dickies het volgende:
ze blijft niet altijd 16/17.
was het maar zon feest
pi_38903872
ach volgens mij is t meer die gemakzucht van vrouwen.
zo van kheb een vriendje dus t boeit verder niet meer..Herkende dat ook met mn ex. Begon ook alleen maar aan te komen.Toen maakte ik het uit en toen had mevrouw opeens wel weer tijd om te gaan sporten enzo.
blehh vind ik zo jammer he

Maakte het overigens niet uit omdat ze dikker werd hoor
enjoy life!
pi_38911408
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 23:24 schreef Bemiddelaar het volgende:
ach volgens mij is t meer die gemakzucht van vrouwen.
zo van kheb een vriendje dus t boeit verder niet meer..Herkende dat ook met mn ex. Begon ook alleen maar aan te komen.Toen maakte ik het uit en toen had mevrouw opeens wel weer tijd om te gaan sporten enzo.
blehh vind ik zo jammer he

Maakte het overigens niet uit omdat ze dikker werd hoor
Dit vind ikzo fout wat je zegt..net of de mannen zo aan zich blijven werken in een relatie
Ik zie om me heen ook wel gebeuren dat jongens het wel in eens wel goed vinden..hangend voor tv ,biertje/snacks erbij en maar zo lekker buikje kweken..

Mijn vriend doet aan fitness en is erg op zijn body,prima maar zou het op zich ook wel minder vinden als hij daar mee stopt zodra we huisje/boompje/beestje zouden hebben.

Kijk ik heb het geluk dat ik vrijwel niet aankomt ,maar zou het eigenlijk wel waarderen als hij het aan geeft wanneer ik echt fout bezig bent,Maar ik weet dat hij me niet zou verlaten omdat ik zoveel dikker zou zijn geworden en ik hem niet...

Laten we eerlijk zijn.we worden toch eerst verliefd op de looks..daarna leert men elkaar kennen en telt het innerlijk ook steeds meer mee..

Maar sommige meiden hebben nu eenmaal meer aanleg om dikker te worden...en de ander kan eten wat ze willen..dus eerlijk verdeeld is het niet..maar als je dat tegen je heb is erop letten wat je eet of drinkt al genoeg..
Salsa Española
pi_38913228
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 20:54 schreef thaleia het volgende:

[..]

En wij zouden andersom net zo goed kunnen stellen dat iemand die een relatie reduceert tot een vriendschap, waarin het lichamelijke aspect totaal onbelangrijk is, zelf niet zo'n volwassen kijk heeft op relaties. Maar laten we ons niet verlagen tot dat niveau
Nee want dat klopt ook niet. Dat is niet wat ik zeg. Het lichamelijk aspect hoort gewoon net zo goed te blijven als je vriend/vriendin 'n paar kilo aan komt, althans, bij mij, want wat ik al zeg; het is niet puur 't lichaam mag ik hopen toch? Dat lijkt me een erg bedroevend seksleven. Het gaat om de acties, de passie en de intimiteit met elkaar. Natuurlijk is 'n mooi lichaam zeker iets waar ik voor val, maar 'n paar kilo er aan maakt m'n vriend niet minder seksueel aantrekkelijk voor mij.

Ach, verschil moet er wezen he?
pi_38918472
Heeft het zin dat ik voor de 20e keer nog even herhaal wat door anderen al 19x is gezegd: het gaat niet om "een paar kilo"

Nee he? Heeft geen zin he?
pi_38918725
Ik vind niets ranziger dan echt vadsige mensen... (sorry mijn mening) Misschien heb ik ook makkelijk praten omdat ik gewoon slank ben maarrrrrrr ik weet zeker dat als ik in korte tijd veel aan zou komen wel degelijk mijn eetpatroon zou aanpassen, naar de sportschool zou rennen of wat dan ook... Uhmmm om maar even te stellen... stel ik zou plots veel aankomen en een lakse houding aannemen wat dat betreft... praat me dan maar een minderwaardigheidscomplex aan (als je veel aankomt door verkeerd eetpatroon kan het er ook weer af... dan dat bord voor de kop maar bruut door midden slaan zodat ik/zij zelf in gaat zien dat het zonde van het figuurtje is )
At least you'll never be a vegetable — even artichokes have hearts.
pi_38921963
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 14:31 schreef thaleia het volgende:
Heeft het zin dat ik voor de 20e keer nog even herhaal wat door anderen al 19x is gezegd: het gaat niet om "een paar kilo"

Nee he? Heeft geen zin he?
insgelijks! Bij mij ging het wél om een paar kilo en toch presteer jij 't om wéér commentaar te hebben op mijn opmerking over dat ik 't van laag niveau vind als iemand zeurt om 'n paar kilo.
Jij bent degene die 't weer oprakelde door te zeggen dat jij 't ook zou kunnen gooien op dat 't geen niveau is als mensen het lichamelijke aspect helemaal niet belangrijk vinden.

Applaus hoor.
pi_38922272
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 14:37 schreef requiem4adream het volgende:
Ik vind niets ranziger dan echt vadsige mensen... (sorry mijn mening) Misschien heb ik ook makkelijk praten omdat ik gewoon slank ben maarrrrrrr ik weet zeker dat als ik in korte tijd veel aan zou komen wel degelijk mijn eetpatroon zou aanpassen, naar de sportschool zou rennen of wat dan ook... Uhmmm om maar even te stellen... stel ik zou plots veel aankomen en een lakse houding aannemen wat dat betreft... praat me dan maar een minderwaardigheidscomplex aan (als je veel aankomt door verkeerd eetpatroon kan het er ook weer af... dan dat bord voor de kop maar bruut door midden slaan zodat ik/zij zelf in gaat zien dat het zonde van het figuurtje is )
Ooit wel eens gehoord van mensen die door medicijngebruik aankomen?
Niet elke "vadsig" mens kan er wat aan doen hoor.... maar goed, als men vadsig wordt door alles op te eten wat voor hun neus staat dan kunnen ze er wat aan doen. Ik neem aan dat je op die mensen doelt
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  vrijdag 16 juni 2006 @ 16:12:40 #286
107445 Jajong
Hadouken!
pi_38922366
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 16:10 schreef Pheno het volgende:

[..]

Niet elke "vadsig" mens kan er wat aan doen hoor.... maar goed, als men vadsig wordt door alles op te eten wat voor hun neus staat dan kunnen ze er wat aan doen. Ik neem aan dat je op die mensen doelt
Haha, deze en "mijn lymfeklier" zijn de meest gebruikte smoesjes door dikke vieze mensen
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_38922452
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 16:12 schreef Jajong het volgende:

[..]

Haha, deze en "mijn lymfeklier" zijn de meest gebruikte smoesjes door dikke vieze mensen
Ik denk dat 1% van die mensen naast hun 'zware botten' deze redenen niet te onrechte gebruiken.
pi_38923090
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 16:10 schreef Pheno het volgende:

[..]

Maar al te goed.... Ben zelf aan de prednison en natuurlijk de welbekende pil plus nog meer andere troep maarja...Door prednison hou je vocht van vast en je eetlust neem toe... Vocht vast houden geen last van gehad en tja toenemende eetlust gewoon rekening mee houden
Daarnaast blijf ik van mening dat de veelgenoemde excuses veelal bullshit zijn (enkele uitzonderingen daargelaten natuurlijk maar die zijn minimaal )...
  vrijdag 16 juni 2006 @ 16:33:22 #289
107445 Jajong
Hadouken!
pi_38923171
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 16:30 schreef requiem4adream het volgende:

[..]

Maar al te goed.... Ben zelf aan de prednison en natuurlijk de welbekende pil plus nog meer andere troep maarja...Door prednison hou je vocht van vast en je eetlust neem toe... Vocht vast houden geen last van gehad en tja toenemende eetlust gewoon rekening mee houden
Daarnaast blijf ik van mening dat de veelgenoemde excuses veelal bullshit zijn (enkele uitzonderingen daargelaten natuurlijk maar die zijn minimaal )...
Tell 'em Elin!
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_38923307
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 16:30 schreef requiem4adream het volgende:

[..]

ik zeg ook niet dat elk "vadsig" mens dat heeft, maar ik ken er toevallig twee die er echt niets aan kunnen doen. Dus je opmerking vond ik nogal generaliserend
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_38923862
Tegenwoordig moet het blijkbaar gewoon een anorexia maatschappij zijn want je wordt al dik genoemd als je 1.70m bent met 68 kg.!!! Nou als dat al dik is, vraag ik me echt af wat dan slank zou moeten zijn, dunner dan slank schijnbaar, vel aan bot.
Always look on the bright side of life :-)
pi_38923993
Nee das gewoon stevig.... Eigen keuze Maar je wordt echt 'n probleem voor de maatschappij zogauw je aan één plekje in het openbaar vervoer niet meer genoeg hebt
pi_38924199
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 16:49 schreef Sunshine2006 het volgende:
Tegenwoordig moet het blijkbaar gewoon een anorexia maatschappij zijn want je wordt al dik genoemd als je 1.70m bent met 68 kg.!!! Nou als dat al dik is, vraag ik me echt af wat dan slank zou moeten zijn, dunner dan slank schijnbaar, vel aan bot.
typische opmerking voor mensen met overgewicht die daar niks aan willen veranderen.

en het gaat niet om de weegschaal, het gaat om de spiegel
  vrijdag 16 juni 2006 @ 17:00:34 #294
37769 erodome
Zweefteef
pi_38924261
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 16:58 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

typische opmerking voor mensen met overgewicht die daar niks aan willen veranderen.

en het gaat niet om de weegschaal, het gaat om de spiegel
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_38925719
quote:
1.70 en 68 kilo...dan ben je ook echt wel dik, minstens goed mollig ...
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_38934445
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 22:23 schreef MuseMuse het volgende:
een peer
pi_38934898
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 18:11 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

1.70 en 68 kilo...dan ben je ook echt wel dik, minstens goed mollig ...

I always loved it, I still love it, and I will always love it.
pi_38935249
Ik kan me niet voorstellen dat het een meisje totaal niet kan schelen dat ze dik wordt. TS zegt dat zijn vriendin er niet zo mee lijkt te zitten, maar is dat nou echt wel zo?

Misschien dat er wel iets anders ten grondslag ligt aan het overeten dan TS denkt? Niemand 'verwaarloost' willens en wetens zijn lichaam. Een goede start zou zijn: "Je bent best wat aangekomen de laatste tijd he? Zit je wel lekker in je vel?"

Zoiets komt denk ik eerder zorgzaam over dan beledigend.
pi_38938325
Ze heeftwerk/studie/enz., ze heeft een vriend en een vaste vriendengroep. Hoewel haar vriend haar niet volledig kan bevredigen(op elk vlak) is het teveel moeite om hem in te ruilen. Hij brengt tenslotte wel geld/veiligheid/enz. in het laatje. Aangezien hij, als ze samen uitgaan, ook niet echt de aandacht van andere vrouwen krijgt hoeft ze dus niet bang hoeft te zijn om hem kwijt te raken.

Waarom zou ze zichzelf dan nog in vorm houden? Dit hoeft trouwens geen bewuste keuze te zijn en je zal het zoiezo niet op deze manier van haar horen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Laptoptekoop op 17-06-2006 09:34:09 ]
Would you fuck me?... I'd fuck me... I'd fuck me hard...
pi_38938391
quote:
Maat 40 zou ik ook niet dik noemen, maar dan ga je in mijn optiek al redelijk richting mollig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')