quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:05 schreef Dickies het volgende:
ze blijft niet altijd 16/17.
Dit vind ikzo fout wat je zegt..net of de mannen zo aan zich blijven werken in een relatiequote:Op donderdag 15 juni 2006 23:24 schreef Bemiddelaar het volgende:
ach volgens mij is t meer die gemakzucht van vrouwen.
zo van kheb een vriendje dus t boeit verder niet meer..Herkende dat ook met mn ex. Begon ook alleen maar aan te komen.Toen maakte ik het uit en toen had mevrouw opeens wel weer tijd om te gaan sporten enzo.
blehh vind ik zo jammer he![]()
Maakte het overigens niet uit omdat ze dikker werd hoor![]()
Nee want dat klopt ook niet. Dat is niet wat ik zeg. Het lichamelijk aspect hoort gewoon net zo goed te blijven als je vriend/vriendin 'n paar kilo aan komt, althans, bij mij, want wat ik al zeg; het is niet puur 't lichaam mag ik hopen toch? Dat lijkt me een erg bedroevend seksleven. Het gaat om de acties, de passie en de intimiteit met elkaar. Natuurlijk is 'n mooi lichaam zeker iets waar ik voor val, maar 'n paar kilo er aan maakt m'n vriend niet minder seksueel aantrekkelijk voor mij.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:54 schreef thaleia het volgende:
[..]
En wij zouden andersom net zo goed kunnen stellen dat iemand die een relatie reduceert tot een vriendschap, waarin het lichamelijke aspect totaal onbelangrijk is, zelf niet zo'n volwassen kijk heeft op relaties. Maar laten we ons niet verlagen tot dat niveau
insgelijks! Bij mij ging het wél om een paar kilo en toch presteer jij 't om wéér commentaar te hebben op mijn opmerking over dat ik 't van laag niveau vind als iemand zeurt om 'n paar kilo.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:31 schreef thaleia het volgende:
Heeft het zin dat ik voor de 20e keer nog even herhaal wat door anderen al 19x is gezegd: het gaat niet om "een paar kilo"
Nee he? Heeft geen zin he?
Ooit wel eens gehoord van mensen die door medicijngebruik aankomen?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:37 schreef requiem4adream het volgende:
Ik vind niets ranziger dan echt vadsige mensen... (sorry mijn mening) Misschien heb ik ook makkelijk praten omdat ik gewoon slank ben maarrrrrrr ik weet zeker dat als ik in korte tijd veel aan zou komen wel degelijk mijn eetpatroon zou aanpassen, naar de sportschool zou rennen of wat dan ook...Uhmmm om maar even te stellen... stel ik zou plots veel aankomen en een lakse houding aannemen wat dat betreft... praat me dan maar een minderwaardigheidscomplex aan
(als je veel aankomt door verkeerd eetpatroon kan het er ook weer af... dan dat bord voor de kop maar bruut door midden slaan zodat ik/zij zelf in gaat zien dat het zonde van het figuurtje is
)
Haha, deze en "mijn lymfeklier" zijn de meest gebruikte smoesjes door dikke vieze mensenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ooit wel eens gehoord van mensen die door medicijngebruik aankomen?
Niet elke "vadsig" mens kan er wat aan doen hoor.... maar goed, als men vadsig wordt door alles op te eten wat voor hun neus staat dan kunnen ze er wat aan doen. Ik neem aan dat je op die mensen doelt
Ik denk dat 1% van die mensen naast hun 'zware botten' deze redenen niet te onrechte gebruiken.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:12 schreef Jajong het volgende:
[..]
Haha, deze en "mijn lymfeklier" zijn de meest gebruikte smoesjes door dikke vieze mensen
Maar al te goed.... Ben zelf aan de prednison en natuurlijk de welbekende pil plus nog meer andere troep maarja...Door prednison hou je vocht van vast en je eetlust neem toe... Vocht vast houden geen last van gehad en tja toenemende eetlust gewoon rekening mee houdenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ooit wel eens gehoord van mensen die door medicijngebruik aankomen?
Niet elke "vadsig" mens kan er wat aan doen hoor.... maar goed, als men vadsig wordt door alles op te eten wat voor hun neus staat dan kunnen ze er wat aan doen. Ik neem aan dat je op die mensen doelt
Tell 'em Elin!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:30 schreef requiem4adream het volgende:
[..]
Maar al te goed.... Ben zelf aan de prednison en natuurlijk de welbekende pil plus nog meer andere troep maarja...Door prednison hou je vocht van vast en je eetlust neem toe... Vocht vast houden geen last van gehad en tja toenemende eetlust gewoon rekening mee houden![]()
Daarnaast blijf ik van mening dat de veelgenoemde excuses veelal bullshit zijn (enkele uitzonderingen daargelaten natuurlijk maar die zijn minimaal)...
ik zeg ook niet dat elk "vadsig" mens dat heeft, maar ik ken er toevallig twee die er echt niets aan kunnen doen. Dus je opmerking vond ik nogal generaliserendquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:30 schreef requiem4adream het volgende:
[..]
Maar al te goed.... Ben zelf aan de prednison en natuurlijk de welbekende pil plus nog meer andere troep maarja...Door prednison hou je vocht van vast en je eetlust neem toe... Vocht vast houden geen last van gehad en tja toenemende eetlust gewoon rekening mee houden![]()
Daarnaast blijf ik van mening dat de veelgenoemde excuses veelal bullshit zijn (enkele uitzonderingen daargelaten natuurlijk maar die zijn minimaal)...
typische opmerking voor mensen met overgewicht die daar niks aan willen veranderen.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:49 schreef Sunshine2006 het volgende:
Tegenwoordig moet het blijkbaar gewoon een anorexia maatschappij zijn want je wordt al dik genoemd als je 1.70m bent met 68 kg.!!! Nou als dat al dik is, vraag ik me echt af wat dan slank zou moeten zijn, dunner dan slank schijnbaar, vel aan bot.
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:58 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
typische opmerking voor mensen met overgewicht die daar niks aan willen veranderen.
en het gaat niet om de weegschaal, het gaat om de spiegel
1.70 en 68 kilo...dan ben je ook echt wel dik, minstens goed mollig ...quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:49 schreef Sunshine2006 het volgende:
Tegenwoordig moet het blijkbaar gewoon een anorexia maatschappij zijn want je wordt al dik genoemd als je 1.70m bent met 68 kg.!!! Nou als dat al dik is, vraag ik me echt af wat dan slank zou moeten zijn, dunner dan slank schijnbaar, vel aan bot.
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:11 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
1.70 en 68 kilo...dan ben je ook echt wel dik, minstens goed mollig ...
Maat 40 zou ik ook niet dik noemen, maar dan ga je in mijn optiek al redelijk richting mollig.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:49 schreef Sunshine2006 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |