abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 juni 2006 @ 22:20:09 #1
25090 SqueaK
"Pis nooit tegen de wind
pi_38829818
Mn vriendin was er altijd een uit de categorie 'perfecte maten'.

Echter, ik zie dat ze de laatste tijd dikker wordt. Een peer.

Zelf geeft ze er niet veel om, maar ik vind dat best kut. Nu valt het dan wel mee, maar als ze zo door gaat, is ze binnen 2 jaar gewoon te dik.
En ik hoef dat niet, een dikke vriendin.

Als ik er iets van zeg trekt ze zich er niks van aan. En ja, ik kan ook niet zeggen dat ik het ga uitmaken als ze niet afvalt, dat gaat ietsje te ver.

Hoe kan ik dit toch aanpakken ? Dat ze meer naar de sportschool gaat, en niet zo veel snoept. (want daar komt het door)

Gelieve geen reacties als 'schoonheid zit van binnen' en 'innerlijk is belangrijker dan uiterlijk'. Want dat zeggen alleen lelijke mensen
pi_38829987
een peer
Jeff Buckley - All Flowers in Time bend Towards the Sun
http://youtube.com/watch?v=chZbxlbGkMU&mode=user&search=
Jeff Buckley - I Woke up in a Strange Place
http://youtube.com/watch?v=jfy_vnWWN0s
pi_38829993
Ik vind dit nu al een kuttopic maar ik probeer het toch.

Misschien eet je vriendin wel meer dan goed voor haar is omdat jij of haar werk of haar vrienden haar ongelukkig maken. Dan is de oorzaak dat ze veel snoept ergens anders te vinden. Toen ik nog wat met mijn ex had, woog ik op een gegeven moment 80 kilo omdat ik ontzettend ongelukkig was (niet eens door hem trouwens), toen we uit elkaar waren was het er in no time weer af omdat ik toen pas echt gelukkig was.

Waarom heb ik 4,5 jaar gedacht dat ik gelukkig was?!?!?!
pi_38830013
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 22:23 schreef MuseMuse het volgende:
een peer
Doe mij maar een peer, ik val niet zo op de appeltypes.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 22:24:32 #5
81237 releaze
best of both worlds
pi_38830045
je kan dr niet dwingen af te vallen. Als zij gelukkig is met dr lichaam dan moet je dat maar accepteren, of oprotten. Mn zusje had ook zo'n vriendje. Zij woog 55 kilo, en dr kwam meer aan. Na 4 jaar relatie zit ze met een minderwaardigheidscomplex omdat d'r vriendje haar met 60kg "te dik" vond en dit iedere dag wel ff tegen dr moest zeggen. ik vind het ongelooflijk oppervlakkig van je, wen er maar aan dat vrouwen nooit dat lichaampje van vroeger zullen houden. NOOIT.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 22:24:43 #6
25090 SqueaK
"Pis nooit tegen de wind
pi_38830062
ze ging bijvoorbeeld elke dag naar de sportschool..... nu gaat ze niet, omdat ze naar mij thuis wil komen...
pi_38830068
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 22:23 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Doe mij maar een peer, ik val niet zo op de appeltypes.
saw that one coming..
je kan natuurlijk ook er "samen" iets aan gaan doen. stel voor om samen te gaan fitnessen een of twee keer in de week?
Jeff Buckley - All Flowers in Time bend Towards the Sun
http://youtube.com/watch?v=chZbxlbGkMU&mode=user&search=
Jeff Buckley - I Woke up in a Strange Place
http://youtube.com/watch?v=jfy_vnWWN0s
pi_38830099
Eigenlijk vind ik je een beetje oppervlakkig overkomen maar misschien bedoel je het niet echt vervelend en hou je toch wel van dr.
Euhm, vrouwen zijn vaak gevoelig wat betreft hun gewicht. Je kan allicht je mening geven maar wees subtiel etc.
Is ze erg dik aan het worden of gewoon een beetje steviger? Zolang ze nog geen 150 kilo is en ze last van haar hart krijg, heb je niks te klagen en anders, jammer.
Toch mijn vraag aan jou, stel dat het andersom was? Dat ze jou te dik vond worden ofzo? Zou jij je er iets van aantrekken of kan het je niets schelen? Ff nieuwsgierig.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 22:25:55 #9
25090 SqueaK
"Pis nooit tegen de wind
pi_38830115
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 22:24 schreef releaze het volgende:
je kan dr niet dwingen af te vallen. Als zij gelukkig is met dr lichaam dan moet je dat maar accepteren, of oprotten. Mn zusje had ook zo'n vriendje. Zij woog 55 kilo, en dr kwam meer aan. Na 4 jaar relatie zit ze met een minderwaardigheidscomplex omdat d'r vriendje haar met 60kg "te dik" vond en dit iedere dag wel ff tegen dr moest zeggen. ik vind het ongelooflijk oppervlakkig van je, wen er maar aan dat vrouwen nooit dat lichaampje van vroeger zullen houden. NOOIT.
er is wel een verschil in iets aankomen (wat ik niet erg vind) en gewoon vet worden zonder er iets aan te doen (wat ik wel erg vind)
pi_38830127
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 22:24 schreef MuseMuse het volgende:

[..]

saw that one coming..
je kan natuurlijk ook er "samen" iets aan gaan doen. stel voor om samen te gaan fitnessen een of twee keer in de week?
Bleh, wilde mijn ex ook altijd. En als ik iets verrot vond was het wel om met hem te sporten! Maar misschien is dat anders bij jouw vriendin. Maar een gezamelijk projectje van haar gewicht maken lijkt mij niet zo'n goed idee.

Hoe ziet haar moeder eruit? En hoe oud is ze?
  dinsdag 13 juni 2006 @ 22:27:13 #11
107445 Jajong
Hadouken!
pi_38830175
Wat is hier nou oppervlakkig aan? Hij viel op het dunne exemplaar, niet op de dikkere versie.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_38830185
quote:
Wat een klootzak, die ex van je zusje! Mijn zus had ook zo'n ex, ze woog nog geen 65 kilo. Gewoon gezond dus..
pi_38830191
samen sporten??
liever een slechte waarheid, dan een goede leugen
geld verdiensite's? klik hier
  dinsdag 13 juni 2006 @ 22:28:04 #14
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_38830219
misschien eet ze zoveel omdat ze met een klootzak opgescheept zit?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  dinsdag 13 juni 2006 @ 22:28:17 #15
107445 Jajong
Hadouken!
pi_38830232
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 22:27 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Wat een klootzak, die ex van je zusje! Mijn zus had ook zo'n ex, ze woog nog geen 65 kilo. Gewoon gezond dus..
Dat hangt er vanaf hoe lang ze was he.

Als mijn vriendin ineens 80 kilo is steel ik al haar eten!
  dinsdag 13 juni 2006 @ 22:28:28 #16
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_38830242
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 22:24 schreef SqueaK het volgende:
ze ging bijvoorbeeld elke dag naar de sportschool..... nu gaat ze niet, omdat ze naar mij thuis wil komen...
Dat is het 'ik heb een kerel dus hoef niet meer op mijn lijn te letten' syndroom. Gewoon bezwangeren, dan wil ze weer een slanke moeder zijn, zoals alle trendy slanke moeders. Vrouwen zijn zo mode gevoelig. .
pi_38830263
TS verwoordt het wat bot ("ik hoef geen dikke vriendin") maar ik begrijp het ergens wel, hoor. Kijk je bent niet alleen maar bij elkaar omdat je elkaar zo lief vindt. Je moet 'm nog wel omhoog kunnen blijven krijgen zeg maar. Nou geloof ik niet dat jouw vriendin inmiddels al zoveel veranderd is t.o.v. in het begin (ze "begint dikker te worden" toch?) dus je maakt je wel te vroeg druk denk ik.

(Probleem is daarnaast ook dat iemand het zelf moet willen. Als jij jezelf wel okee vindt en je vriend kraakt je lichaam af, zal dat weinig goeds opleveren. Als je zelf graag wilt dat als je in de spiegel kijkt, je iemand ziet waar je hem zelf bij wijze van spreke wel van omhoog zou krijgen, zorg je zelf wel dat dat zo blijft. Zodra iemand het enkel gaat proberen omdat de partner hem/haar pusht, zie ik er weinig heil in. Dus je kunt niet zoveel imo. Alleen hopen dat ze zelf op een idee komt.
pi_38830278
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 22:25 schreef SqueaK het volgende:

[..]

er is wel een verschil in iets aankomen (wat ik niet erg vind) en gewoon vet worden zonder er iets aan te doen (wat ik wel erg vind)
Dat ligt er maar net aan. Bij veel vrouwen hangt het gewicht best wel samen met het psychische welzijn, er zijn legio vrouwen die kilo's afvallen als ze ongelukkig zijn, maar ook die aankomen als ze ongelukkig zijn. Als dat bij je vriendin aan de hand is, moet je het toch anders aanpakken want geen sportschool kan er tegenop.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 22:29:53 #19
64326 beestjuh
stupid little dreamer
pi_38830328
Ik snap het wel.

That's not what you bargained for.

Elke dag sporten, en dan ineens stoppen, is gewoon ronduit slecht, hoe je het ook wendt of keert. Ze is gestopt met sporten om met jou samen te zijn, dan is de oplossing heel eenvoudig: Zeg dat jij wil gaan sporten en vraag of ze mee wil doen.
power to the people
pi_38830352
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 22:28 schreef Jajong het volgende:

[..]

Dat hangt er vanaf hoe lang ze was he.

Als mijn vriendin ineens 80 kilo is steel ik al haar eten!
1.73, maatje 38 dus. Whehe, maar goed dat jij niet mijn vriendje bent of was!
pi_38830356
Ach lieverd toch, ben je bang dat je vrienden je in de steek laten omdat je geen standaard-mooi-meisje als vriendin hebt?
pi_38830387
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 22:27 schreef Jajong het volgende:
Wat is hier nou oppervlakkig aan? Hij viel op het dunne exemplaar, niet op de dikkere versie.
Ja ok, het oog wil ook wat. Vandaar ook mijn vraag hoeveel ze eigenlijk is aangekomen. Een beetje steviger moet toch niet zo'n probleem zijn. Als ze nou echt enorm is geworden kan ik de TS wel begrijpen.
pi_38830428
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 22:27 schreef Jajong het volgende:
Wat neukt hij, godverdomme? Een auto of een mens?
  dinsdag 13 juni 2006 @ 22:31:43 #24
97108 J.A.N.A.
JustAnotherNicknameAgain
pi_38830429
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 22:28 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Dat is het 'ik heb een kerel dus hoef niet meer op mijn lijn te letten' syndroom. Gewoon bezwangeren, dan wil ze weer een slanke moeder zijn, zoals alle trendy slanke moeders. Vrouwen zijn zo mode gevoelig. .
Zo een heb ik
There is no pleasure in having nothing to do; the fun is in having lots to do and not doing it.
pi_38830450
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 22:24 schreef SqueaK het volgende:
Misschien zien jullie elkaar teveel en kan ze daardoor niet naar de sportschool! Dus als je zelf weer een leven hebt buiten je vriendin valt ze vanzelf af! (mannenlogica)
  dinsdag 13 juni 2006 @ 22:32:43 #26
107445 Jajong
Hadouken!
pi_38830480
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 22:30 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

1.73, maatje 38 dus. Whehe, maar goed dat jij niet mijn vriendje bent of was!
Inderdaad maar goed, ik walg van dikke meisjes.
pi_38830517
Zeggen dat ze een dikke koe is geworden en filmen hoe ze je daarna op je gezicht ramt.

Maar even serieus, ga dan samen sporten zoals beestjuh opperde.
pi_38830522
Vrouwen en sporten Right, probeer dat maar eens bij de meerderheid aan hun kop te krijgen. Ze eten omdat ze zich op dat moment zo voelen dat eten het beste lijkt te zijn om ze gelukkig te krijgen. Alleen denken ze niet verder dan hun neus lang is en voor je het weet zijn ze te dik (en gaan ze er zelf nog om zeuren ook).

Het is me wat.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 22:33:36 #29
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_38830524
Zo niet leuk.

[ Bericht 71% gewijzigd door Copycat op 14-06-2006 12:31:29 (Bagger reactie is weg) ]
pi_38830536
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 22:28 schreef thaleia het volgende:
TS verwoordt het wat bot ("ik hoef geen dikke vriendin") maar ik begrijp het ergens wel, hoor. Kijk je bent niet alleen maar bij elkaar omdat je elkaar zo lief vindt. Je moet 'm nog wel omhoog kunnen blijven krijgen zeg maar. Nou geloof ik niet dat jouw vriendin inmiddels al zoveel veranderd is t.o.v. in het begin (ze "begint dikker te worden" toch?) dus je maakt je wel te vroeg druk denk ik.

(Probleem is daarnaast ook dat iemand het zelf moet willen. Als jij jezelf wel okee vindt en je vriend kraakt je lichaam af, zal dat weinig goeds opleveren. Als je zelf graag wilt dat als je in de spiegel kijkt, je iemand ziet waar je hem zelf bij wijze van spreke wel van omhoog zou krijgen, zorg je zelf wel dat dat zo blijft. Zodra iemand het enkel gaat proberen omdat de partner hem/haar pusht, zie ik er weinig heil in. Dus je kunt niet zoveel imo. Alleen hopen dat ze zelf op een idee komt.
Als je "hem alleen maar omhoog kreeg" van haar maatje, dan was er sowieso al wat anders aan de hand.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 22:34:06 #31
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_38830550
ts je zult zien dat als het straks uit is hoe snel ze weer op haar oude gewicht zit en jij met je lul in je hand achter je blauwe schermpje zit.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_38830633
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 22:32 schreef Jajong het volgende:

[..]

Inderdaad maar goed, ik walg van dikke meisjes.
Snap ik, iedereen heeft een andere smaak. Voor mij is maat 40 de limit bij de meeste vrouwen, maar eerlijk: mijn vriendje heeft een buikje en hij vind dat 'ie teveel weegt. En OK, ik zie ook wel dat hij onderhand zwembandjes gekregen heeft en alles wat daarbij hoort. Maar omdat ik zo gek op 'm ben, vind ik het niet lelijk. Liefde maakt blind. En daar ben ik heel erg blij om! Ik vind hem nog steeds een van de meest knappe mannen die ik ooit gezien heb.
pi_38830694
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 22:34 schreef zoalshetis het volgende:
ts je zult zien dat als het straks uit is hoe snel ze weer op haar oude gewicht zit en jij met je lul in je hand achter je blauwe schermpje zit.
En zo gaat het echt! Vrouwen slaan op die manier terug.

dinsdag 13 juni 2006 @ 22:38:00 #34
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_38830714
Je moet gewoon zo nu en dan een nieuwe, enigszins jongere en mooiere, vriendin nemen. Je blijft toch ook niet je hele leven in een 13 jaar oude Polo rijden!?
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  dinsdag 13 juni 2006 @ 22:38:18 #35
107445 Jajong
Hadouken!
pi_38830729
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 22:36 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Snap ik, iedereen heeft een andere smaak. Voor mij is maat 40 de limit bij de meeste vrouwen, maar eerlijk: mijn vriendje heeft een buikje en hij vind dat 'ie teveel weegt. En OK, ik zie ook wel dat hij onderhand zwembandjes gekregen heeft en alles wat daarbij hoort. Maar omdat ik zo gek op 'm ben, vind ik het niet lelijk. Liefde maakt blind. En daar ben ik heel erg blij om! Ik vind hem nog steeds een van de meest knappe mannen die ik ooit gezien heb.
Mijn vriendin is 1.60m, als die 80 kilo zou zijn zou dat echt walgelijk dik zijn. Een beetje mollig daarentegen is nog nooit iemand van doodgegaan.
pi_38830748
Maar TS: hoe oud is je vriendin en hoe ziet haar moeder eruit?

[ Bericht 76% gewijzigd door Copycat op 14-06-2006 12:32:55 (Reactie op edit = weg) ]
pi_38830798
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 22:33 schreef MrBean het volgende:
Als je "hem alleen maar omhoog kreeg" van haar maatje, dan was er sowieso al wat anders aan de hand.
1) Niemand heeft het over "alleen maar omhoog krijgen van", maar je valt wel op een totaalpakket he. Niet alleen maar op dat lieve innerlijk. Als dat het geval was was het je beste vriend/vriendin en had je er geen relatie mee.
2) Kotssmiley nergens voor nodig
pi_38830801
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 22:38 schreef Jajong het volgende:

[..]

Mijn vriendin is 1.60m, als die 80 kilo zou zijn zou dat echt walgelijk dik zijn. Een beetje mollig daarentegen is nog nooit iemand van doodgegaan.
Die van jou is ook wel hyperslank inderdaad. Als dat je standaard is zullen er niet veel meiden van boven de 20 zijn die jou aanspreken.
pi_38830812
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 22:38 schreef Jajong het volgende:

[..]

Mijn vriendin is 1.60m, als die 80 kilo zou zijn zou dat echt walgelijk dik zijn.
Weet ze van jou dat je haar eruit trapt wanneer ze de 80 kilo grens passeert?
pi_38830859
Wat dat betreft heb ik weinig te klagen met haar 50 KGs . (behalve het geklaag dat ik altijd win als we een beetje gaan stoeien in bed )
pi_38830913
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 22:26 schreef Whoopsydaisy het volgende:

Hoe ziet haar moeder eruit?
Waarom is dat relevant?
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_38830965
TS waarom open je dit topic eigenlijk?

Als je zo zeker bent van jezelf, wat uit je OP blijkt, dan heb je ons advies toch helemaal niet nodig?

Volgens mij ben je gewoon een reluser.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 22:44:04 #43
81237 releaze
best of both worlds
pi_38830983
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 22:25 schreef SqueaK het volgende:

[..]

Ook dat is haar eigen keuze. Als zij van de pondjes afwil, dan zal ze dr wel aan beginnen. Je kan iemand gewoon niet dwingen erin. Je kan wel van het hele vet-idee afstappen en bijvoorbeels es wat vaker met dr gaan wandelen, fietsen, zwemmen, gewoon andere vormen van recreatie. Dan houdt ze d'r lichaam ook in beweging, maar mis je de "druk" van afvallen. Vrouwen hebben al genoeg moeite met zichzelf accepteren, laat staan het idee dat anderen je accepteren. Grote kans dat je haar zelfbeeld, haar ego en weet ik veel wat aantast door te hameren op haar gewicht. Een gedeprimeerde onzekere tante is ook niet fijn om te hebben.
pi_38831002
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 22:40 schreef MrBean het volgende:
Weet ze van jou dat je haar eruit trapt wanneer ze de 80 kilo grens passeert?
Ik kende vroeger een stel waarvan de vrouw altijd gekscherend tegen de man zei dat ze hem niet meer hoefde als ie 'n buikje zou krijgen. Dat was niet helemaal serieus (vermoed ik), maar hij kreeg ook geen buikje, want hij vond het gewoon belangrijk om fit te zijn en in shape. En dat was ook 1 van de dingen waarop zij viel, want dat hadden ze gemeen. Kijk als iemand van dagelijks sporten naar helemaal niks meer gaat is er meer veranderd dan alleen maar het uiterlijk he...als het dikker worden echt op een grove manier gaat (da's dus wat anders dan dat er wat love handles verschijnen omdat we nu eenmaal niet eeuwig 20 blijven) is iemand zichzelf gewoon ontzettend aan het verwaarlozen en dat is niet prettig en niet aantrekkelijk, ook los van het "visuele effect".
pi_38831003
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 22:42 schreef Misstique het volgende:

[..]

Waarom is dat relevant?
Hoe ziet jouw schoonmoeder eruit? Want zo ziet jouw vriendin er over 25 jaar hoogstwaarschijnlijk ook uit! Het is dus relevant voor de toekomst van TS en zijn vriendin.
pi_38831108
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 22:44 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Hoe ziet jouw schoonmoeder eruit? Want zo ziet jouw vriendin er over 25 jaar hoogstwaarschijnlijk ook uit! Het is dus relevant voor de toekomst van TS en zijn vriendin.
Wat een onzin. Ik ken genoeg vrouwen die totaal niet op hun moeders lijken qua bouw en gewicht.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_38831173
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 22:46 schreef Misstique het volgende:

[..]

Wat een onzin. Ik ken genoeg vrouwen die totaal niet op hun moeders lijken qua bouw en gewicht.
OK, dan niet. Maar TS kan de vergelijking wel vast maken. En for the record: ik ken maar 1 meisje dat qua bouw en stofwisseling niet op d'r moeder lijkt.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 22:50:22 #48
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_38831294
quote:
tot aan de 35 is wel doenbaar hoor. Moet je wel van je luie reet afkomen.

natuurlijk zijn er intervenierende omstandigheden denkbaar... maar dat is weer een ander verhaal.

Ik heb een voordeel... ik val ook op stevige meisjes. Iets meer nog zelfs. Maar echt dík... Daar mag je best iets van zeggen, zeker op jonge leeftijd.

Oppervlakkig zus, oppervlakkig zo. Stelletje ouwehoeren.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_38831414
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 22:50 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

tot aan de 35 is wel doenbaar hoor. Moet je wel van je luie reet afkomen.

natuurlijk zijn er intervenierende omstandigheden denkbaar... maar dat is weer een ander verhaal.

Ik heb een voordeel... ik val ook op stevige meisjes. Iets meer nog zelfs. Maar echt dík... Daar mag je best iets van zeggen, zeker op jonge leeftijd.

Oppervlakkig zus, oppervlakkig zo. Stelletje ouwehoeren.
Dan heb je veel te kiezen op deze aardbol (m.u.v. delen van Afrika en in het verre oosten zou ik het ook niet zoeken). Het leven is veel leuker als je veel mensen aantrekkelijker vind want je lacht automatisch vaker. Althans, ik dan. Ik lach tenminste niet als een onaantrekkelijk exemplaar me probeert te versieren of iets dergelijks.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 22:53:42 #50
107445 Jajong
Hadouken!
pi_38831475
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 22:39 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Die van jou is ook wel hyperslank inderdaad. Als dat je standaard is zullen er niet veel meiden van boven de 20 zijn die jou aanspreken.
Hoezo niet? Ik draag geen bord om me nek waarop staat: "Don't bother if your above 70kg" ofzo hoor .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')