Tering,..dat was snelquote:
Mwah..Een vrouw word dikker als ze zwanger is.quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:44 schreef Copycat het volgende:
Een beetje vergezocht in deze thread, vind je zelf ook niet? En je oplossing was daarbij natuurlijk al helemaal van een niveautje onzin.
Verdere discussie over moderatie in het feedback topic.
Voordeel is wel dat het aankomen dan na 9 maanden vanzelf weer ophoudt!quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:46 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Mwah..Een vrouw word dikker als ze zwanger is.
Dus TS:Vraag aan je vriendin of ze zwanger is!
quote:ik vind het ongelooflijk oppervlakkig van je, wen er maar aan dat vrouwen nooit dat lichaampje van vroeger zullen houden. NOOIT.
Nee, je moet het ook andersom bekijken. Ik neem ook geen genoegen met een dom wicht. Maar die moraal ridders hier die beweren dat karakter e.d. belangrijker is dan uiterlijk hebben gewoon een lelijke vriendinquote:Op woensdag 14 juni 2006 10:09 schreef Levitation het volgende:
[..]
Heeft ze dan verder helemaal niets te bieden? Geen leuke persoonlijkheid, mooi gezicht, mooie ogen, leuke humor? Helemaal niets behalve haar figuur?Dan snap ik echt niet wat je met zo'n meid moet. Er zijn genoeg meiden/vrouwen die er leuk uit zien én iets te bieden hebben...
Of kon je niets beters krijgen?![]()
Je hebt gelijk... maar zit er ook geen gemakzucht bij?quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:20 schreef IrisVrede het volgende:
ik heb ooit een vriend gehad die constant aan het zeuren was over mijn gewicht >>daar werd ik niet happy van met vervelende gevolgen
en vriend die daarin tegen niks zegt maar handelt dus van heee meid ga je gezellig mee fietsen
of zal ik lekker voor koken dat werkt pas
Dat is niet helemaal waar wat je zegt hoor. Je hebt mannen die van slank/normaal houden en mannen die van mollig/dik houden, ook al kan je je dat misschien niet voorstellen.quote:Op woensdag 14 juni 2006 09:16 schreef Dickies het volgende:
[..]
Doe niet zo politiek correct
Niemand wil een dikke zeug als vriendin. Zo'n lopende rollade die iedereen nakijkt vanwege haar omvang. En geen gelul over innerlijk. Dat speelt ook mee, maar uiterlijk is net zo belangrijk.
Ik vind het ook leuk om te 'showen' met m'n vriendin. Als we op een bankje zitten en er fietsen andere jongens langs dat je ze ziet kijken en hoort roepen van 'lekker ding' of natuurlijk 'ey meeizzje'. Dan ben je trots. Dan ben je tevreden dat ze 'van jou' is. Niet als mensen je haast midden in je gezicht uitlachen omdat je met een koe aan het wandelen bent.
ff nieuwsgierig off topic : was dat nu een bewuste keuze, die username van je, of een spelfoutje?quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:05 schreef sweaty het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar wat je zegt hoor. Je hebt mannen die van slank/normaal houden en mannen die van mollig/dik houden, ook al kan je je dat misschien niet voorstellen.
Ok, dus jij hebt alleen een vriendin omdat je ermee kan pronken ?? Beetje triest als je zo denkt...quote:Op woensdag 14 juni 2006 09:16 schreef Dickies het volgende:
[..]
Doe niet zo politiek correct
Niemand wil een dikke zeug als vriendin. Zo'n lopende rollade die iedereen nakijkt vanwege haar omvang. En geen gelul over innerlijk. Dat speelt ook mee, maar uiterlijk is net zo belangrijk.
Ik vind het ook leuk om te 'showen' met m'n vriendin. Als we op een bankje zitten en er fietsen andere jongens langs dat je ze ziet kijken en hoort roepen van 'lekker ding' of natuurlijk 'ey meeizzje'. Dan ben je trots. Dan ben je tevreden dat ze 'van jou' is. Niet als mensen je haast midden in je gezicht uitlachen omdat je met een koe aan het wandelen bent.
Leuk ja, maar niet essentieel.quote:Op woensdag 14 juni 2006 09:24 schreef milagro het volgende:
[..]
ach, gebruikt, gebruikt, beetje overdreven, hoor.
iedereen vindt het leuk om te merken dat anderen je vriend(in) lekker vinden ogen, vrij normaal lijkt me.
Damn, jij bent net zo oppervlakkig! Als je alleen maar op iemand valt vanwege het uiterlijk, is er toch iets niet helemaal goed en kun je sowieso niet verwachten dat een relatie lang duurt.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:27 schreef Jajong het volgende:
Wat is hier nou oppervlakkig aan? Hij viel op het dunne exemplaar, niet op de dikkere versie.
Zo pik je die echte studentenvrouwtjes er ook altijd uit: een reet als een bijzettafel met daarboven van die zwembandjes. Ik vind vrouwen die een beetje stevig zijn helemaal ok, zolang ze er maar niet over zeuren. Zodra er geklaagd wordt: schopje naar de sportschool.quote:Het is ook voor een groot deel je bouw, daar heb ik persoonlijk ( volgens mij vele mannen met mij) ook geen problemen mee.. Ik knap zelf gewoon af op meiden die armen en tailles hebben wat duidelijk niet hun bouw is, maar gewoon VET. Blubber blubber blubber. En ook weer niet 'wat dikker', nee gewoon VET. Gewoon dat ik denk: Als jij 6 maanden niet zuipt, snoept en snacked zie je er gewoon een stuk dunner uit. En natuurlijk zijn er ook dáár weer uitzonderingen op, maar 9 van de 10 keer is het jarenlang niet sporten/veel zuipen/veel snacken.
maar je mag wel alleen op karakter vallen?quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:47 schreef mirannie het volgende:
[..]
Damn, jij bent net zo oppervlakkig! Als je alleen maar op iemand valt vanwege het uiterlijk, is er toch iets niet helemaal goed en kun je sowieso niet verwachten dat een relatie lang duurt.
Aangezien de TS bang is dat zijn vriendin over ongeveer 2 jaar te dik is, snap ik niet waar hij zich druk om maakt, aangezien hij toch alleen maar om het uiterlijk geeft. Als je namelijk van de binnenkant houdt, kan het je cht niet boeien als ze iets te zwaar wordt.
Het gaat helemaal niet om verliefd worden, maar een relatie van jaren beeindigen. Dat doen, alleen maar voor een paar kilo's, vind ik triest. Dan ga je wel heel raar met mensen om.quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:50 schreef milagro het volgende:
[..]
maar je mag wel alleen op karakter vallen?
Ik ben een man hoor.quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:55 schreef ennuik het volgende:
Ben ik de enige vrouw die TS kan begrijpen?
Hoho, je noemt er nou opeens veel meer bij. En dat is ook een duidelijke verandering van gedrag, dan is er veel meer aan de hand. Als er niets aan je vriend zou veranderen qua gedrag, joggingbroek of balgekrab, behalve "dat hij wat dikker wordt" (zoals de TS stelt), zou je hem er dan ook uittrappen na een jarenlange relatie?quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:55 schreef ennuik het volgende:
Als mijn vriend ineens een flinke pens krijgt of de hele dag in joggingsbroeken gaat lopen en aan zijn ballen zit te krabben, is dat niet dezelfde jongen als die waar ik voor gevallen ben.
Nee ok, maar dat soort dingen horen er ook weer een beetje bij. Als je niet samenwoont zie je bepaalde dingen niet van elkaar. En dan ineens wel... Moet natuurlijk niet te erg worden hequote:Op woensdag 14 juni 2006 16:55 schreef ennuik het volgende:
Als mijn vriend ineens een flinke pens krijgt of de hele dag in joggingsbroeken gaat lopen en aan zijn ballen zit te krabben, is dat niet dezelfde jongen als die waar ik voor gevallen ben.
Dat zegt hij toch ook helemaal niet?quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:55 schreef MrBean het volgende:
[..]
Het gaat helemaal niet om verliefd worden, maar een relatie van jaren beeindigen. Dat doen, alleen maar voor een paar kilo's, vind ik triest. Dan ga je wel heel raar met mensen om.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |