Ja, bij het KNMI kunnen ze er helemaal niets van, zoals jij waarschijnlijk beter weet dan wie dan ook.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:38 schreef Andyvie het volgende:
Gaan we tegenwoordig automatisch naar beneden?
En waar blijft dat onweer nou, ik heb het helemaal gehad met die warmte...
Dat weet iedereen toch wel?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:42 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, bij het KNMI kunnen ze er helemaal niets van, zoals jij waarschijnlijk beter weet dan wie dan ook..
Ooooh...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:28 schreef DennisMoore het volgende:
Een patat met veel mayo, twee frikandellen, en Grolsch uit blik..
Gewoon even geduld hebbenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Wanneer worden de avonden weer koeler?
Terwijl we smachten naar een warme zomer, die we nu verfoeienquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Gewoon even geduld hebben
voor het weet is het alweer oktober en raast er een herststorm/depressie over ons landje en zitten we ons binnen alweer bij de kachel te verkneukelen en zingen we alvast sinterklaasliedjes![]()
Ach ja wij mensen zijn soms een ondankbaar schepsel. En als we ooit in staat blijken te zijn om het weer onder controle te krijgen dan breekt daar direct WO 3 over uitquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Terwijl we smachten naar een warme zomer, die we nu verfoeien. (ongeveer dan)
Wel zelf belegd, dus niet maar een topping. Ik neem ham/ananas en pepperoni, olijven en paprika denk ik of zo.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ook lekker
maar ik heb hier een kilo verse aardbeien uit moeders tuin![]()
![]()
Met een rustige zoals deze.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:06 schreef wonderer het volgende:
Maar dat hou ik even in gedachten, da's Jazz toch?
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:08 schreef DennisMoore het volgende:
Borat iz back! Borat, Tze Movie picture!
Ja... ik vind er helemaal niks aan, maar ik hou het wel even in mijn hoofd. Welk jaar was dit uit, weet je dat toevallig?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:16 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Met een rustige zoals deze.
't Gaat gewoon om het snerpende trompetje met demper.
Deze opname? Dunno, dan moet ik googlen. Volgens de id3-tag zat ie in de soundtrack van Talented Mr Ripley. Er zijn trouwens tig soorten jazz... melodieus, abstract, rustig, zenuwachtig, traditionele instrumenten, electronisch, etc etc.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:26 schreef wonderer het volgende:
Ja... ik vind er helemaal niks aan, maar ik hou het wel even in mijn hoofd. Welk jaar was dit uit, weet je dat toevallig?
Oh, het origineel is uit 1955, primaquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:28 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Deze opname? Dunno, dan moet ik googlen. Volgens de id3-tag zat ie in de soundtrack van Talented Mr Ripley.
Hoezo?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:32 schreef wonderer het volgende:
Oh, het origineel is uit 1955, prima
Thanks.
(wat eigenlijk gefermenteerde paardemelk is)quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:27 schreef DennisMoore het volgende:
Very riched people like to drink wghine. It iz like a Kazachi wghine, but not made from fergmented ghorses urine.
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:52 schreef Waxxer het volgende:
Ik smelt beetje bij beetje als een pakje boter.Morgen ligt er alleen nog maar een boxershort in naast mijn bed.
Ooohhh ja, want ik drijf natuurlijk eerst uit bed en dan lig ik eerst nog even als een biefstuk te sudderen op mijn laminaatquote:
Arthur houdt wel van Jazzquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:37 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hoezo?.
Overigens valt volgens het labeltje ook dit onder jazz.
Dus dan hoef ik niet te zorgen dat hij in 1980 niet naar een liedje kan luisteren dat misschien wel in 1995 is opgenomen? Ik doe research, Waxx... daar is niks mis mee.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]
----> Arthur -----> is -----> fictief. Hij bestaat niet, Wonderer.
Wie slaapt er nou nog met iets aan, met dit weer.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:52 schreef Waxxer het volgende:
Ik smelt beetje bij beetje als een pakje boter.Morgen ligt er alleen nog maar een boxershort in mijn bed.
Ik.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:21 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wie slaapt er nou nog met iets aan, met dit weer..
En wat zing je erbij???quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:24 schreef davidov het volgende:
*doet regendans*
Ik slaap gewoon onder mijn winterdekbed en met boxer aan. Tis heerlijk koel bij mij op de slaapkamer.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:21 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wie slaapt er nou nog met iets aan, met dit weer..
Ik neurie, zingen zou zielig zijn voor de katten met hun tere oortjes :pquote:
Echt met je oogjes dicht en je dekentje tot aan je bolletje??quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik slaap gewoon onder mijn winterdekbed en met boxer aan. Tis heerlijk koel bij mij op de slaapkamer.
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:29 schreef davidov het volgende:
[..]
Ik neurie, zingen zou zielig zijn voor de katten met hun tere oortjes :p
que?quote:
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik.. Dat gebungel in bed is niet aan mij besteed.
en daarom haat ik jequote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
que?
I wish I was a Punkrocker with flowers in my hair
Daar kunnen we wel wat aan doenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik.. Dat gebungel in bed is niet aan mij besteed.
Ja oke, als ik jouw verhalen moet geloven valt er bij mij niet zoveel te bungelen als bij jouquote:
Ik houD ervanquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:35 schreef Manias het volgende:
[..]
en daarom haat ik je
In '77 and '69 revolution was in the air![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een boxer iddquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:36 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Daar kunnen we wel wat aan doen
Ach jaquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:40 schreef Manias het volgende:
[..]
alleen die neger met zn tamboerijn ding is wel erg gay
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:32 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ah joh, die kijken op, gluren even en gaan dan weer slapen van uitputting en rekken zich uit!
![]()
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Echt met je oogjes dicht en je dekentje tot aan je bolletje??Met knuffeltjes en alles??
KIJK nou!!!!!quote:
dus je neemt geen vriend omdat je bang bent dat het uitgaat? beetje kromquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
KIJK nou!!!!!![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat LIEF!!!!!![]()
Hoe hij ook ligt!
En wat een gaaf dekbedovertrek, die wil ik ook!!!!GUTE NACHT
Ik durf geen poes te nemen omdat ik ban ben dat er wat mee gebeurt...
Mijn verhalen?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja oke, als ik jouw verhalen moet geloven valt er bij mij niet zoveel te bungelen als bij jouMaar nee, ik houd echt wat aan hoor als ik slaap
het spijt me.
ZIJ!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
KIJK nou!!!!!![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat LIEF!!!!!![]()
Hoe hij ook ligt!
En wat een gaaf dekbedovertrek, die wil ik ook!!!!GUTE NACHT
Ik durf geen poes te nemen omdat ik ban ben dat er wat mee gebeurt...
Eensch.quote:
Oh, ja, ik noem wel iedereen Poes. XMN8R: hup,poes. Vlarp: Poes (hij noemt mij Kitty). Loop ik in Ede, kom ik Blubberzwijn tegen, ik zo: "Hooooooooooooiiiiii Poesssss!!!" en hij gilt dan terug "Haaaaaaaaaaaaaiiii oohhh skattiiiiiiieeeeeee!!!!!"quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:47 schreef Manias het volgende:
[..]
dus je neemt geen vriend omdat je bang bent dat het uitgaat? beetje krom
ooooohhh, ik dacht dat vooral XMN8R the master of the spy/stalk cam wasquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:53 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
*gluurt*
bah ik ben veelste bronstig met dit weer.
en daar waar dat niet afdoende is gewoon een emmer water eroverheen gooienquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:55 schreef Nuvole het volgende:
Het wordt te hitsig hier. Boxers aan allemaal!![]()
hush hush honquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik... maar... want... omdat... reeds.... ik....![]()
eeeehhh....
Geen Brunswick?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:55 schreef Waxxer het volgende:
Oohhhhh trouwens, vanavond wezen bowlen met de theatersporters...Het merk van die bowlingbalterugrolapparaten: Sure-Pik!
![]()
Begin jij nou ook al?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:55 schreef Nuvole het volgende:
Het wordt te hitsig hier. Boxers aan allemaal!![]()
Nee hoor, heb alle knuffels weggegooid op 2 hele grote na.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:45 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat dcht ik alJe hebt echt zo'n knuffeltjes en prulletjes-huisje he??
![]()
![]()
ik ben al zo voorspelbaar dat ze al dachten dat ik er om moest lachenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:57 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Geen Brunswick?
Maar nog veel zurepik-grappen gemaakt dan?
riiiightquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh, ja, ik noem wel iedereen Poes. XMN8R: hup,poes. Vlarp: Poes (hij noemt mij Kitty). Loop ik in Ede, kom ik Blubberzwijn tegen, ik zo: "Hooooooooooooiiiiii Poesssss!!!" en hij gilt dan terug "Haaaaaaaaaaaaaiiii oohhh skattiiiiiiieeeeeee!!!!!"Lachen man!
Puur topickwaliteitsbewaking.quote:
"Hou je gedeisd of anders krijg je een kegel in je zurepik? "quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
ik ben al zo voorspelbaar dat ze al dachten dat ik er om moest lachenmaargoed, de mensen naast ons gingen een beetje (
) zeuren, dus naja, dan is de link e.d. en het woord kegel natuurlijk snel gemaakt....
*kuch*
Vanitas, ben je wel hittebestendig? Je vocabulaire is ineens een stuk anders.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:56 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
hush hush hon
Laat 't gewoon over je heen komen
Ik geloof van nietquote:Op woensdag 14 juni 2006 00:04 schreef Nuvole het volgende:
Vanitas, ben je wel hittebestendig? Je vocabulaire is ineens een stuk anders..
Ja volgens mij moet hij maar eens een korenwolfje los makenquote:Op woensdag 14 juni 2006 00:04 schreef Nuvole het volgende:
Vanitas, ben je wel hittebestendig? Je vocabulaire is ineens een stuk anders..
Nounounounouquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:56 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
hush hush hon
Laat 't gewoon over je heen komen
Ja, jij begint natuurlijk meteen als een hengst aan de Palm, of niet Stroekie??quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja volgens mij moet hij maar eens een korenwolfje los maken![]()
24 juni, 24 uur.quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:07 schreef Blubberzwijn het volgende:
wanneer is dat roze gedoe enzo en hoe lang duurt dat?
Nope alleen zuiver water vandaagquote:Op woensdag 14 juni 2006 00:07 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, jij begint natuurlijk meteen als een hengst aan de Palm, of niet Stroekie??
Ik moet maar 'ns op een christelijk tijdstip naar bed (dus voor 01:00)quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja volgens mij moet hij maar eens een korenwolfje los maken![]()
Ja sorry, ik word psychotisch van mijn werk en ik heb heel erge spijt van mijn woorden, die ik nu niet meer kan terugnemen omdat het op Internet staat....quote:
of gewoon even doorposten om dat beeld van je weer wat recht te zettenquote:Op woensdag 14 juni 2006 00:09 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik moet maar 'ns op een christelijk tijdstip naar bed (dus voor 01:00)
mijn hoofd knalt bijna uit elkaar.. had al hele dag gigantisch hoofdpijn en nu heeft iemand precies op mn oor getrapt waardoor er een halve liter water naar binnen is geschoten.. voelt niet zo fijnquote:Op woensdag 14 juni 2006 00:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja sorry, ik word psychotisch van mijn werk en ik heb heel erge spijt van mijn woorden, die ik nu niet meer kan terugnemen omdat het op Internet staat....![]()
Halloquote:Op woensdag 14 juni 2006 00:07 schreef Blubberzwijn het volgende:
wanneer is dat roze gedoe enzo en hoe lang duurt dat?
Bungeejumpen?quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:10 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Laat de interpretatie maar over aan je wildste fantasieën.
Jij wilt gewoon dat ik mij onsterfelijk belachelijk maakt is 't niet?quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
of gewoon even doorposten om dat beeld van je weer wat recht te zetten![]()
en dan kan prima met zo'n wolfje![]()
weet niet of ik op korte termijn vrij kan krijgen, maar kan altijd 's avonds komen natuurlijk..quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:12 schreef Waxxer het volgende:
*kuch*
Even opnieuw...
[..]
Hallo
Blubberzwijn, ik weet het helaas niet uit mijn hoofd en ik krijg de flash-player maar niet in orde, het is heel lullig om het zo te moeten doen, maar het programma staat op http://www.rozezaterdagzwolle.nl. Er zijn wat bekende mensen enzo, en 's avonds en 's nachts een feest...
Ai, dat is heeeellll naar ja.... Zou je dan geen rust nemen?quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:11 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
mijn hoofd knalt bijna uit elkaar.. had al hele dag gigantisch hoofdpijn en nu heeft iemand precies op mn oor getrapt waardoor er een halve liter water naar binnen is geschoten.. voelt niet zo fijn![]()
Dat klinkt erg pijnlijk. Heb je nu een gat in je hoofd?quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:11 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
mijn hoofd knalt bijna uit elkaar.. had al hele dag gigantisch hoofdpijn en nu heeft iemand precies op mn oor getrapt waardoor er een halve liter water naar binnen is geschoten.. voelt niet zo fijn![]()
En dan met of zonder boxershort?quote:
Kegelen dan?quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:14 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Eh nou, nee, dat durf ik niet hoor
Hoe kan je dat nu van mij denkenquote:Op woensdag 14 juni 2006 00:13 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Jij wilt gewoon dat ik mij onsterfelijk belachelijk maakt is 't niet?
quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nu van mij denken![]()
and trust me, it's not worth trying![]()
Met mijn boog schoot ik een albatros!quote:
soms he, heel soms zegt 1 plaatje ook meer dan 1000 woordenquote:
mja ik ga in bed liggen.. alleen we heben geen voedsel/drinken meer in huisquote:Op woensdag 14 juni 2006 00:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Met mijn boog schoot ik een albatros!![]()
Goed, ik kan het niet meer inhouden, ik heb d'r geen krrrrácht meer voor: en dan ga je Donald Duckjes lezen en thee drinken en met je hoofd opzij liggen en wachten tot het water uit je oor loopt en beschuitjes eten met kaneel en suiker en limonade en dropjes en alles!!!
Die schoenen zien er vaak toch al zo lullig uit.quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nounounounou![]()
Dat staat toch niet bij die bowlingschoenen???![]()
En tsja, welke van die 1000 woorden is het nou?quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
soms he, heel soms zegt 1 plaatje ook meer dan 1000 woorden![]()
Truste Stroekiequote:maar aan alles komt een einde, en ondanks dat de verfrissende hagelbui hier nog even op zich laat wachten groet ik u allen en ga mij naar in de slaapkamer begeven
Sweet Dreams voor jullie allemaal![]()
Oh oh oh oh oh......quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:21 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
mja ik ga in bed liggen.. alleen we heben geen voedsel/drinken meer in huismaar er drupte net al was gesmolten plastic of teer uit ofzo.. dus dat gaat goed
quote:
Ik heb net ook een hele tijd buiten gestaanquote:Op woensdag 14 juni 2006 00:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
![]()
Als het hier zo gaat regenen ebn stormen en doen ga ik meteen m'n bed uit en loop rechtstreeks naar buiten!!
![]()
Wel oppassen met bliksem he??quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb net ook een hele tijd buiten gestaan20 graden nog maar!
Op jouw kokende kamer?quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb net ook een hele tijd buiten gestaan20 graden nog maar!
Ik heb het er voor over, met dit weer functioneer ik al helemaal nietquote:Op woensdag 14 juni 2006 00:58 schreef wonderer het volgende:
Morgen iedereen verkouden?
Mallerdquote:Op woensdag 14 juni 2006 01:07 schreef davidov het volgende:
Over niet goed functioneren gesproken.
Nu wel.quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:36 schreef Waxxer het volgende:
Was die foto net nou zichtbaar?
Enfin:
[afbeelding]
Nou ciaooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!
Ik wacht op de regenquote:Op woensdag 14 juni 2006 01:26 schreef petre86 het volgende:
trusten slapertjes
ik ga ook zo, als ik niet meer zo heet ben
Die is er al hier (=roosendaal) en nog veel ookquote:
Ach gelukkig voor jou is de regen vrijwel altijd in de avond en nacht met dit weer.quote:Op woensdag 14 juni 2006 01:31 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Die is er al hier (=roosendaal) en nog veel ook.. weg ermee
Alhoewel, de plantjes kunnen wel wat gebruiken
Neen.quote:Op woensdag 14 juni 2006 01:44 schreef wizarddragon het volgende:
Is er al wat wateractiviteit in A'dam?
rond 3u pas volgens de radarquote:Op woensdag 14 juni 2006 01:44 schreef wizarddragon het volgende:
Is er al wat wateractiviteit in A'dam?
Ga je niet naar buiten om rond te dansen in de regen en wellicht met zo;n dans nog meer regenbuien aan te wakkerenquote:Op woensdag 14 juni 2006 01:31 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Die is er al hier (=roosendaal) en nog veel ook.. weg ermee
Alhoewel, de plantjes kunnen wel wat gebruiken
Neuh.. 30 nog steeds. Maar het was 34 vanmiddagquote:Op woensdag 14 juni 2006 00:49 schreef davidov het volgende:
[..]
Op jouw kokende kamer?
HIERRRR met dat weer
Mijn thermometer is deze winter overleden dus ik moet het schatten met de kamer temperatuur beneden... Maar ik denk dat jij vandaag wintquote:Op woensdag 14 juni 2006 01:55 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Neuh.. 30 nog steeds. Maar het was 34 vanmiddag
YES!! En nu win ik?quote:Op woensdag 14 juni 2006 01:57 schreef davidov het volgende:
[..]
Mijn thermometer is deze winter overleden dus ik moet het schatten met de kamer temperatuur beneden... Maar ik denk dat jij vandaag wint
Uhm een aai over je bol?quote:
btw...let me guess: morgen weer eens vrij?quote:
toch wel zonder de limoenen van Fa?quote:Op woensdag 14 juni 2006 09:37 schreef DennisMoore het volgende:
Yeah! Frisheid!
Dat is correct.quote:Op woensdag 14 juni 2006 02:08 schreef davidov het volgende:
[..]
btw...let me guess: morgen weer eens vrij?
Ga werken!quote:Op woensdag 14 juni 2006 10:27 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat is correct.
Het is vandaag paardenmarkt hierVanavond zuipen
Hello, W.! Ik ben inderdaad de afgelopen dagen niet online gekomen enzo, tja, t zal de warmte wel zijnquote:Op woensdag 14 juni 2006 01:08 schreef wonderer het volgende:
Hey, BB. Waar hang je de laatste tijd toch uit?
Bij mij misschien zelfs "al" naar 25quote:Op woensdag 14 juni 2006 12:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Temperatuur is hier al gezakt naar de 27 graden
iedereen slaat vet op andere plekken op, en dat heeft een volgorde. bijv sommige mannen die dus geen sixpack krijgen hebben als allereerste vetopslag dat op hun buik.. oftewel dan moet je jezelf ONWIJS uitmergelen wil je dat laagje vet wegkrijgenquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:02 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Maniak, waarom kunnen sommige mensen geen sixpack krijgen![]()
Hmmm... nou ok, vooruit dan maar!quote:Op woensdag 14 juni 2006 12:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Compensatie voor zaterdag
En morgen vrij voor de eventuele kater
Bij mij komt t bij mn buikquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:05 schreef Manias het volgende:
[..]
iedereen slaat vet op andere plekken op, en dat heeft een volgorde. bijv sommige mannen die dus geen sixpack krijgen hebben als allereerste vetopslag dat op hun buik.. oftewel dan moet je jezelf ONWIJS uitmergelen wil je dat laagje vet wegkrijgenen bij anderen zit dat weer op hun benen ofzo.. genetics!
bodybuilders hebben zowat GEEN vetquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:09 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Bij mij komt t bij mn buikMaar ik neem aan dat je door rigoureus trainen en dieten uiteraard wel een sixpack kan krijgen en dan bedoel ik zonder skinny te worden. Tenzij t heel toevallig zo is dat alle bodybuilders de juiste genen hebben
![]()
hahahaquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:18 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Tss, wacht maar, ik ga bodybuilder worden, dan krijg ik ook een sixpack![]()
ok, dan zal ik maar voor altijd een scharminkel blijvenquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:20 schreef Manias het volgende:
[..]
hahahaach ja.. we can dreammm....
maar dan moet je wel op een extreem strict regime leven he van dieet, exercise, bla... saaaaaaaaai
foto foto foto!quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:28 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
ok, dan zal ik maar voor altijd een scharminkel blijven![]()
![]()
* BB_Koning checkt fotoboekquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:29 schreef Sunjammer het volgende:
Dat hoeft niet hoor haha. Ik was ook een scharminkel, tegenwoordig niet echt meer
Newsflash!quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:23 schreef Manias het volgende:
ok das dus duidelijk.. davidov is gay..
Hebben we het al over gehad...neequote:Op woensdag 14 juni 2006 13:29 schreef BB_Koning het volgende:
Is een 'tosti' met alleen maar kaas een tosti te noemen?![]()
Hoe moet je een geroosterd broodje met kaas dan noemen? Gewoon een geroosterd broodje met kaas?quote:
als je het onder de gril doet is het een grilled cheese sandwich!quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:34 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hoe moet je een geroosterd broodje met kaas dan noemen? Gewoon een geroosterd broodje met kaas?![]()
kosti?quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:29 schreef BB_Koning het volgende:
Is een 'tosti' met alleen maar kaas een tosti te noemen?![]()
*proest*quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:35 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
O, ik wou net lief doen en zeggen dat ik wild werd van je gespierde armen![]()
Grillen is stom, ik gebruik een tostiapparaatquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:35 schreef Manias het volgende:
[..]
als je het onder de gril doet is het een grilled cheese sandwich!
quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:37 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Grillen is stom, ik gebruik een tostiapparaatOh nee, toch niet, ik eet gaan kaas
![]()
quote:
quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:41 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
![]()
Hoewel ik t niet eens ben met de eerste benaming, kaas met stremsel is niet vegetarisch. Als mn papa pizza maakt thuis, dat doet ie soms speciaal voor mij, dan gebruikt ie vegetarische kaas, zonder stremsel dus![]()
En Peter wat hebben we vandaag allemaal in de uitzendingquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:21 schreef davidov het volgende:
Het is Tostitijd, een beetje gezelschap, wat tijd voor jezelf, het helpt je de dag door, het is: to-sti-tijd, tosti, tosti, tijjjjjjjjjjd.....
Misschien ging het meer om het idee dan om wat er echt de bedoeling van was. Misschien hoor, ik weet het niet...quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:59 schreef Weemz het volgende:
Tosti-light is ook geen correcte naam.
Zo zou het alleen heten als het gaat om een geroosterd broodje met kaas en ham waarbij alle ingrediënten zo mogelijk vetvrij zijn, of anders zo min mogelijk vet bevatten.
Je bedoelt dat het niet een complete tosti is, want in je ogen mist er dus de ham of een andere vleescomponent.quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:20 schreef davidov het volgende:
[..]
Misschien ging het meer om het idee dan om wat er echt de bedoeling van was. Misschien hoor, ik weet het niet...
Light klinkt zieliger, en ik had al een tosti voor arme mensenquote:Op woensdag 14 juni 2006 14:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Je bedoelt dat het niet een complete tosti is, want in je ogen mist er dus de ham of een andere vleescomponent.
maar dan zijn de termen economy tosti, of budget tosti meer van toepassing ... toch![]()
Jij deed anders vrolijk mee over "light"quote:
1 post, woeiquote:Op woensdag 14 juni 2006 14:29 schreef davidov het volgende:
[..]
Jij deed anders vrolijk mee over "light"
Dus je geeft het toequote:
wat toepasselijk in de regenbuiquote:Op woensdag 14 juni 2006 14:39 schreef Manias het volgende:
*crystal waters luister*oldskool 90s hehehe
NUh-uh! *lekker zelf opeet*quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:23 schreef Manias het volgende:
give it to me baby
Heel het bedrijf kreeg zojuist een Italiaans straciatella roomijsje om mensen te lokken naar de kantine. daar heeft de directeur zojuist een peptalk gegevenquote:
quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:22 schreef Waxxer het volgende:
En Vlarp heeft zojuist een pony gekocht!!!Een rood-bruine!!
![]()
Hij gaat z'n leven een nieuwe wending geven als hengstenboerquote:Op woensdag 14 juni 2006 17:22 schreef Waxxer het volgende:
En Vlarp heeft zojuist een pony gekocht!!!Een rood-bruine!!
![]()
Neeeee een echte, hij zeurt al jaaaaren om een eigen paard en vroeg mamma vandaag wéér, en het mocht.quote:
quote:Op woensdag 14 juni 2006 17:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hij gaat z'n leven een nieuwe wending geven als hengstenboer![]()
quote:NOG ANDERHALVE WEEK
Nog even en Zwolle kleurt superroze!
De laatste voorbereidingen zijn in volle gang.
In deze nieuwsbrief is er veel nieuws te melden: er zijn tal van nieuwe activiteiten aan het programma toegevoegd,
de culturele Roze Week staat op het punt om te beginnen én we zoeken nog enkele vrijwilligers voor de dag.
Stuur deze nieuwsbrief door aan iedereen die je wilt tegenkomen op of rond 24 juni!
Let komend weekend ook goed op je mailbox: dan ontvang je het complete, definitieve programma voor Roze Zaterdag 2006.
Ook als handige download om uit te printen en mee te nemen.
En check natuurlijk de site: www.rozezaterdagzwolle.nl
MÉÉR MÉÉR!
Naast het Hoofdpodium van Roze Zaterdag Zwolle op het Grote Kerkplein
(met onder meer Angela Groothuizen, Do, Solo, Residanz, Behoorlijk Bekoorlijk en DJ Promiss)
zijn er nog veel meer muzikale optredens!
Zo wordt Roze Zaterdag een echte feestdag voor de hele stad
en dat past natuurlijk helemaal bij het thema ‘You’re Welcome’ dat het evenement heeft meegekregen.
PODIUM NIEUWE MARKT
Het podium op de Nieuwe Markt (op steenworpafstand van het hoofdpodium gaat van start om 15.00 uur met een optreden van Diva Mayday, die de hele dag presenteert.
Daarna volgen Miss Kimberly Clark & Miss Delavita, die later op de middag opnieuw het podium betreden.
De populaire Twentse zanger Thomas Berge is er om 16.00 uur, gevolgd door een optreden van de winnaars van het COC Songfestival 2005: StraightFromTheCloset.
Het optreden van Marianne Weber (bekend van hits als De Regenboog en Als Sterren Stralen) begint om half zes.
De Zwolse band Hutspot sluit het programma op het podium af, met gezellige smartlappen.
Het Nieuwe Markt Podium is een initiatief van de vier cafés aan het plein: miXXed, Hete Brij, Grizzly’s en Jazzy Jam.
MASTERS OF BEAUTY & OVERIG
Op het podium op de Blijmarkt (bij ’t Proeflokaal van Zwolle) treden om 16.00 uur The Masters of Beauty aan:
met hun blinkende föhns in de aanslag wachten zij iedereen gretig op. Nicky, Kay, Kevin en Johnny zijn perfectionisten.
In hun hagelwitte haarstudio staan vier comfortabele stoelen uitnodigend klaar voor eenieder die de ultieme schoonheid nastreeft.
Leuk om naar te kijken, fantastisch om te ondergaan.
In The Pink Pony (studentencafé het Vliegende Paard aan de Voorstraat) is een compleet programma samengesteld vanaf 16.00 uur.
Daar zijn onder meer optredens van Audioporn, Nijmeegse Annie en Swamp Nouveau. Niet te vergeten: stand-up-comedy!
Verder zijn er overdag of ’s avonds optredens in onder meer ’t Vliegercafé (Luttekestraat) en Hete Brij (Nieuwe Markt).
Andere cafés zorgen voor een speciale kaart of kleden hun café roze aan. miXXed biedt ’s avonds GoedFout-avond.
ERWIN OLAF
Ter gelegenheid van het COC-jubileum maakte de gerenommeerde fotograaf Erwin Olaf een serie foto’s met als thema '60 jaar liefde'.
Olaf portretteerde homostellen van diverse leeftijden en achtergronden.
Op de foto’s worden gezichten van twee mannen of twee vrouwen, jong en oud, stoer of minder stoer, allochtoon of autochtoon geportretteerd.
Eén van de modellen is de wereldberoemde choreograaf Hans van Manen.
In de Roze Week hangen de foto's in de hal van het stadhuis van de gemeente Zwolle aan het Grote Kerkplein.
Gedurende openingstijden zijn de foto's te bewonderen. Op zaterdag zelf opent het stadhuis speciaal hiervoor een paar uren.
Op maandagavond 19 juni wordt de expositie geopend om 18.45 uur. Daarbij ben je van harte welkom!
MODESHOW EN MARLIES
Op maandagavond: de modeshow 'Pink Artistic Bags, Hats and Jewelry'.
In Art in Motion presenteren studenten diverse opleidingen van het Deltion College kunstzinnige hoeden, sieraden en tassen.
Presentatie: Meine Boonstra (bekend van de Zwolse radio en tv).
De modeshow wordt afgesloten met een optreden van Idol Marlies en VJ Juriaan begeleidt de show muzikaal.
In de pauze worden animaties vertoond. De avond begint om 20.30 uur.
BEELDENDE KUNST
In Kunstuitleen Zwolle (Kamperstraat 11-13) wordt vanaf dinsdag 20 juni 2006
een beeldende-kunstexpositie gehouden in het thema van Roze Zaterdag Zwolle 2006.
Op de dag zelf (zaterdag 24 juni) is de expositie extra lang te bekijken: van 11.00 tot 19.00 uur.
De expositie wordt geopend op dinsdag 20 juni om 17.00 uur door de Zwolse wethouder Peter Pot. Welkom iedereen!
De collectie bestaat uit kunstwerken van regionale kunstenaars die werk hebben geproduceerd binnen het thema ´You´re welcome´.
De expositie vindt plaats gedurende de hele roze week: dinsdag, woensdag en vrijdag: 11.00 - 17.00, donderdag: 11.00 - 21.00 en op Roze Zaterdag van 11.00 tot 19.00.
Op zondag 25 juni is de Kunstuitleen geopend van 14.00 tot 17.00 uur!
Na de Roze Week kan de expositie nog t/m 8 juli bekeken worden tijdens de normale openings-uren van de Kunstuitleen.
ROZE WELKOMSBAL
Op vrijdagavond 23 juni wordt er stijlvol gedanst in zalenlocatie De Vrolijkheid (Meppelerstraatweg 2).
UNIque Dance organiseert een Roze WelkomsBal, met demonstraties en volop ruimte om gezellig te dansen.
Zie ook: rozezaterdag.uniquedance.nl.
LEES- EN KIJKVOER
Wil je een poster achter je raam of een stapel flyers om uit te delen? Mail info@rozezaterdagzwolle.nl en je ontvangt een pakket.
Op uiterlijk maandag 19 juni wordt de programmabrochure gepresenteerd: een handzaam overzicht van alles wat er te doen is op en rond Roze Zaterdag.
Waar je 'm kan ophalen? Hou de site in de gaten!
ROZE FILMMAAND
De Roze Filmmaand is begonnen! Zes roze topfilms in Filmtheater Fraterhuis!
Op maandag 19 juni wordt Crustacés et Coquillages vertoond, een dag later Capote.
Vrijdagavond staat Edge of Seventeen gepland.
Op Roze Zaterdag zelf draait Imagine Me and You.
Zie de speciale site.
PREPARTY'S OP VRIJDAG
Op vrijdagavond zijn er preparty's in COC Zwolle (van 15.00 tot 20.00 uur van jongerengroepen Inside Out en ExpresCjoC (tot en met 29 jaar)
en vanaf 21.00 uur een 70's en 80's Party.
In De Proosdij is een editie van Le(t)s Bi Gay vanaf 22.00 uur.
FEMFUSION
Stichting FemFusion heeft een leuk Roze Zaterdag vrouwenprogramma samengesteld in kunsttheatercafé Art in Motion!
Van discussie en cabaret tot film en Michelle! Zie www.femfusion.nl.
SLAPEN!
Er is nog een beetje plaats op de Roze Camping: Camping De Agnietenberg heeft een speciaal Roze Arrangement.
Kom je ook met je tentje? Kijk snel op de site voor meer informatie.
Lelijke auto, maar erg mooie kleurquote:Op woensdag 14 juni 2006 17:50 schreef Waxxer het volgende:
.....en ik ben vandaag in een auto als deze naar huis gebracht:
[afbeelding]Voelde me net een hoer, een pooier of een dealer...
Die is sportenquote:Op woensdag 14 juni 2006 16:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
niemand weet waar cairon gebleven is?
ach ja as the world turns zijn zo de days of our lives he goede tijden en slechte tijden! gelukkig heb je je bold gedragen en ben je vast ook beautiful.quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:34 schreef Ang3l het volgende:
Ow, en D heeft het definitief uitgemaakt met z'n vriend. Maar goed, eerst zien dan geloven natuurlijk. En of er dan voor ons nog iets is dat valt ook te bezien natuurlijk.We shall see. Time will tell. Ff de cliché's d'rin
Zal wel gesticht zijn door Mennonieten (volgers van de Friese priester Menno Simons).quote:
wat voor internet browser heb je?quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:16 schreef Waxxer het volgende:
Iemand een idee hoe ik dit moet doen?![]()
"You need JavaScript enabled to view this content."
Gewoon Internet Explorer, maar geen idee welke versie en/of hoe je dat kunt zien...quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:17 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
wat voor internet browser heb je?
Waren die niet door de Israëlieten o.l.v. Mozes uitgeroeid?quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:14 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
Zal wel gesticht zijn door Mennonieten (volgers van de Friese priester Menno Simons).
nee dat waren andere ieten maar 't is erg lang geleden dat ik nog godsdienstlessen had dus ik weet 't niet meer zo goed.quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:19 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Waren die niet door de Israëlieten o.l.v. Mozes uitgeroeid?.
Hm, ik heb even gekeken maar ik kan 't niet zo 1 2 3 niet vinden. Probeer anders even Extra -> Webinstellingen herstellen (één na onderste).quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Gewoon Internet Explorer, maar geen idee welke versie en/of hoe je dat kunt zien...
quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:22 schreef Manias het volgende:
gooi m door windowsupdate heen http://windowsupdate.microsoft.com
desnoods java downloaden? http://www.java.com/nl/download/ie_auto.jsp
ook al is javascript niet onderdeel daarvan.. maar ja wie weet
Ja het topic fleurt weer helemaal op na zo'n verfrissende regenbuiquote:Op woensdag 14 juni 2006 19:34 schreef Great_Expectations het volgende:
Nou, de hitsige hitte is er wel een beetje vanaf hč..
Maar het is nog wel een beetje plakkerig en kleverigquote:Op woensdag 14 juni 2006 19:34 schreef Great_Expectations het volgende:
Nou, de hitsige hitte is er wel een beetje vanaf hč..
Jah. Schitterende bruinmakende opfleurende zon, zonder de extreme hitte, zonder het zweten en het benauwde. DAT willen we!quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil gewoon dat de zon schijnt, maar dat het niet zo heet is.
je had ruzie met de microwave en nu is het niet crisp maar kleverige en plakkerige pizza geworden ?quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar het is nog wel een beetje plakkerig en kleverig
Ik ben al een brief naar de weerman aan het schrijven, dat ik een bestelling wil plaatsen.quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah. Schitterende bruinmakende opfleurende zon, zonder de extreme hitte, zonder het zweten en het benauwde. DAT willen we!
Je hebt nog geen antwoord van Andyvie gekregen?quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben al een brief naar de weerman aan het schrijven, dat ik een bestelling wil plaatsen.
Nee, wel van Bloemcoolquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Je hebt nog geen antwoord van Andyvie gekregen?
Ik kan wel ff naar The Big (wo)Man upstarirs vliegen om te kijken of ik de bestelling directt kan plaatsen?quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben al een brief naar de weerman aan het schrijven, dat ik een bestelling wil plaatsen.
Oh d'r zijn dus meer meteorologisch onderlegde Fokkers.... gaafquote:
Volgens mij kom je dan terug van "zo bestelling geplaatst, maar ze waren uitverkocht, dus 6 weken levertijd"quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan wel ff naar The Big (wo)Man upstarirs vliegen om te kijken of ik de bestelling directt kan plaatsen?
Ik wil vakantiequote:Op woensdag 14 juni 2006 20:16 schreef Manias het volgende:
ik wil heet overdag, koel snachts!
Ik heb nog niks ontvangen!quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Je hebt nog geen antwoord van Andyvie gekregen?
Bloemcool heb ik zelf verzonnen, als grapje op Andyvie (welke ik wel weet dat die bestaat), maar Bloemcool is dus een verzinsel van moi.quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh d'r zijn dus meer meteorologisch onderlegde Fokkers.... gaaf![]()
Ja jij zou nog een rondleiding op Rottumerplaat regelenquote:
Pelleboerquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh d'r zijn dus meer meteorologisch onderlegde Fokkers.... gaaf![]()
Het zou mijn roeping niet zijn hoor om de volgende Pelleboer of de nieuwe Johan Verschuren te worden. Want volgens mij kan je dan echt nergens meer je gezicht laten zien of je hebt klagende mensen die zeuren dat je weersvoorspelling niet helemaal uitkwam
quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja jij zou nog een rondleiding op Rottumerplaat regelen![]()
dat lijkt me wel een geweldige weekendbestemming
ik vroeg om een rondleiding en geen rondvluchtquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:26 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
[afbeelding]
Da's zo gebeurd.
Trouwens, je mag niet op Rottummerplaat komen, en het lijkt erop dat 'ie in zee gaat verdwijnen.
toen was weervoorspellen nog gemakkelijk, gewoon een cijfer tussen de 5 en de 9quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:24 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Pelleboer
mčn da's lang geleden
In de tijd dat Vanitas nog Vanitasje was.
Hollansche koopmansgeestquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:32 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ik moet er niet aan denken dat ze er gaan boren
Snap niet dat ze het nog niet gedaan hebbenquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:32 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
Ik moet er niet aan denken dat ze er gaan boren
Nou, ik heb met fakkel op de dijk tegen gaswinning geprotesteerd vorig jaar.quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hollansche koopmansgeest
alles voor het economische gewin
Ik wel, want áls ze dat doen komen ze mij tegenquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:38 schreef davidov het volgende:
[..]
Snap niet dat ze het nog niet gedaan hebben
Heb je ook geen recovery disc gekregen? En een paar systeemherstelpunten teruggaan? Je weet wanneer het mis is gegaan, misschien dat je het zo op kunt lossenquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:42 schreef Waxxer het volgende:
*zucht*........
Die klotekutcomputer!!!![]()
Ik heb er geen XP-cd rom bij gekregen, anders had ik alles allang geformatteerd en was ik weer bij nul begonnen.
Ja, en dit is dus geen Holland hierzo.quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hollansche koopmansgeest
alles voor het economische gewin
Nee jullie worden net als de limburgers nog steeds als wingewest gezien.quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:50 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ja, en dit is dus geen Holland hierzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |