Zal wel gesticht zijn door Mennonieten (volgers van de Friese priester Menno Simons).quote:
wat voor internet browser heb je?quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:16 schreef Waxxer het volgende:
Iemand een idee hoe ik dit moet doen?![]()
"You need JavaScript enabled to view this content."
Gewoon Internet Explorer, maar geen idee welke versie en/of hoe je dat kunt zien...quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:17 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
wat voor internet browser heb je?
Waren die niet door de Israëlieten o.l.v. Mozes uitgeroeid?quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:14 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
Zal wel gesticht zijn door Mennonieten (volgers van de Friese priester Menno Simons).
nee dat waren andere ieten maar 't is erg lang geleden dat ik nog godsdienstlessen had dus ik weet 't niet meer zo goed.quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:19 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Waren die niet door de Israëlieten o.l.v. Mozes uitgeroeid?.
Hm, ik heb even gekeken maar ik kan 't niet zo 1 2 3 niet vinden. Probeer anders even Extra -> Webinstellingen herstellen (één na onderste).quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Gewoon Internet Explorer, maar geen idee welke versie en/of hoe je dat kunt zien...
quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:22 schreef Manias het volgende:
gooi m door windowsupdate heen http://windowsupdate.microsoft.com
desnoods java downloaden? http://www.java.com/nl/download/ie_auto.jsp
ook al is javascript niet onderdeel daarvan.. maar ja wie weet
Ja het topic fleurt weer helemaal op na zo'n verfrissende regenbuiquote:Op woensdag 14 juni 2006 19:34 schreef Great_Expectations het volgende:
Nou, de hitsige hitte is er wel een beetje vanaf hè..
Maar het is nog wel een beetje plakkerig en kleverigquote:Op woensdag 14 juni 2006 19:34 schreef Great_Expectations het volgende:
Nou, de hitsige hitte is er wel een beetje vanaf hè..
Jah. Schitterende bruinmakende opfleurende zon, zonder de extreme hitte, zonder het zweten en het benauwde. DAT willen we!quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil gewoon dat de zon schijnt, maar dat het niet zo heet is.
je had ruzie met de microwave en nu is het niet crisp maar kleverige en plakkerige pizza geworden ?quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar het is nog wel een beetje plakkerig en kleverig
Ik ben al een brief naar de weerman aan het schrijven, dat ik een bestelling wil plaatsen.quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah. Schitterende bruinmakende opfleurende zon, zonder de extreme hitte, zonder het zweten en het benauwde. DAT willen we!
Je hebt nog geen antwoord van Andyvie gekregen?quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben al een brief naar de weerman aan het schrijven, dat ik een bestelling wil plaatsen.
Nee, wel van Bloemcoolquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Je hebt nog geen antwoord van Andyvie gekregen?
Ik kan wel ff naar The Big (wo)Man upstarirs vliegen om te kijken of ik de bestelling directt kan plaatsen?quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben al een brief naar de weerman aan het schrijven, dat ik een bestelling wil plaatsen.
Oh d'r zijn dus meer meteorologisch onderlegde Fokkers.... gaafquote:
Volgens mij kom je dan terug van "zo bestelling geplaatst, maar ze waren uitverkocht, dus 6 weken levertijd"quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan wel ff naar The Big (wo)Man upstarirs vliegen om te kijken of ik de bestelling directt kan plaatsen?
Ik wil vakantiequote:Op woensdag 14 juni 2006 20:16 schreef Manias het volgende:
ik wil heet overdag, koel snachts!
Ik heb nog niks ontvangen!quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Je hebt nog geen antwoord van Andyvie gekregen?
Bloemcool heb ik zelf verzonnen, als grapje op Andyvie (welke ik wel weet dat die bestaat), maar Bloemcool is dus een verzinsel van moi.quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh d'r zijn dus meer meteorologisch onderlegde Fokkers.... gaaf![]()
Ja jij zou nog een rondleiding op Rottumerplaat regelenquote:
Pelleboerquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh d'r zijn dus meer meteorologisch onderlegde Fokkers.... gaaf![]()
Het zou mijn roeping niet zijn hoor om de volgende Pelleboer of de nieuwe Johan Verschuren te worden. Want volgens mij kan je dan echt nergens meer je gezicht laten zien of je hebt klagende mensen die zeuren dat je weersvoorspelling niet helemaal uitkwam
quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja jij zou nog een rondleiding op Rottumerplaat regelen![]()
dat lijkt me wel een geweldige weekendbestemming
ik vroeg om een rondleiding en geen rondvluchtquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:26 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
[afbeelding]
Da's zo gebeurd.
Trouwens, je mag niet op Rottummerplaat komen, en het lijkt erop dat 'ie in zee gaat verdwijnen.
toen was weervoorspellen nog gemakkelijk, gewoon een cijfer tussen de 5 en de 9quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:24 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Pelleboer
mèn da's lang geleden
In de tijd dat Vanitas nog Vanitasje was.
Hollansche koopmansgeestquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:32 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ik moet er niet aan denken dat ze er gaan boren
Snap niet dat ze het nog niet gedaan hebbenquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:32 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
Ik moet er niet aan denken dat ze er gaan boren
Nou, ik heb met fakkel op de dijk tegen gaswinning geprotesteerd vorig jaar.quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hollansche koopmansgeest
alles voor het economische gewin
Ik wel, want áls ze dat doen komen ze mij tegenquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:38 schreef davidov het volgende:
[..]
Snap niet dat ze het nog niet gedaan hebben
Heb je ook geen recovery disc gekregen? En een paar systeemherstelpunten teruggaan? Je weet wanneer het mis is gegaan, misschien dat je het zo op kunt lossenquote:Op woensdag 14 juni 2006 20:42 schreef Waxxer het volgende:
*zucht*........
Die klotekutcomputer!!!![]()
Ik heb er geen XP-cd rom bij gekregen, anders had ik alles allang geformatteerd en was ik weer bij nul begonnen.
Ja, en dit is dus geen Holland hierzo.quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hollansche koopmansgeest
alles voor het economische gewin
Nee jullie worden net als de limburgers nog steeds als wingewest gezien.quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:50 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ja, en dit is dus geen Holland hierzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |