Zal wel gesticht zijn door Mennonieten (volgers van de Friese priester Menno Simons).quote:
wat voor internet browser heb je?quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:16 schreef Waxxer het volgende:
Iemand een idee hoe ik dit moet doen?![]()
"You need JavaScript enabled to view this content."
Gewoon Internet Explorer, maar geen idee welke versie en/of hoe je dat kunt zien...quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:17 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
wat voor internet browser heb je?
Waren die niet door de Israëlieten o.l.v. Mozes uitgeroeid?quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:14 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
Zal wel gesticht zijn door Mennonieten (volgers van de Friese priester Menno Simons).
nee dat waren andere ieten maar 't is erg lang geleden dat ik nog godsdienstlessen had dus ik weet 't niet meer zo goed.quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:19 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Waren die niet door de Israëlieten o.l.v. Mozes uitgeroeid?.
Hm, ik heb even gekeken maar ik kan 't niet zo 1 2 3 niet vinden. Probeer anders even Extra -> Webinstellingen herstellen (één na onderste).quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Gewoon Internet Explorer, maar geen idee welke versie en/of hoe je dat kunt zien...
quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:22 schreef Manias het volgende:
gooi m door windowsupdate heen http://windowsupdate.microsoft.com
desnoods java downloaden? http://www.java.com/nl/download/ie_auto.jsp
ook al is javascript niet onderdeel daarvan.. maar ja wie weet
Ja het topic fleurt weer helemaal op na zo'n verfrissende regenbuiquote:Op woensdag 14 juni 2006 19:34 schreef Great_Expectations het volgende:
Nou, de hitsige hitte is er wel een beetje vanaf hè..
Maar het is nog wel een beetje plakkerig en kleverigquote:Op woensdag 14 juni 2006 19:34 schreef Great_Expectations het volgende:
Nou, de hitsige hitte is er wel een beetje vanaf hè..
Jah. Schitterende bruinmakende opfleurende zon, zonder de extreme hitte, zonder het zweten en het benauwde. DAT willen we!quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil gewoon dat de zon schijnt, maar dat het niet zo heet is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |