quote:
quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:41 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
![]()
Hoewel ik t niet eens ben met de eerste benaming, kaas met stremsel is niet vegetarisch. Als mn papa pizza maakt thuis, dat doet ie soms speciaal voor mij, dan gebruikt ie vegetarische kaas, zonder stremsel dus![]()
En Peter wat hebben we vandaag allemaal in de uitzendingquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:21 schreef davidov het volgende:
Het is Tostitijd, een beetje gezelschap, wat tijd voor jezelf, het helpt je de dag door, het is: to-sti-tijd, tosti, tosti, tijjjjjjjjjjd.....
Misschien ging het meer om het idee dan om wat er echt de bedoeling van was. Misschien hoor, ik weet het niet...quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:59 schreef Weemz het volgende:
Tosti-light is ook geen correcte naam.
Zo zou het alleen heten als het gaat om een geroosterd broodje met kaas en ham waarbij alle ingrediënten zo mogelijk vetvrij zijn, of anders zo min mogelijk vet bevatten.
Je bedoelt dat het niet een complete tosti is, want in je ogen mist er dus de ham of een andere vleescomponent.quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:20 schreef davidov het volgende:
[..]
Misschien ging het meer om het idee dan om wat er echt de bedoeling van was. Misschien hoor, ik weet het niet...
Light klinkt zieliger, en ik had al een tosti voor arme mensenquote:Op woensdag 14 juni 2006 14:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Je bedoelt dat het niet een complete tosti is, want in je ogen mist er dus de ham of een andere vleescomponent.
maar dan zijn de termen economy tosti, of budget tosti meer van toepassing ... toch![]()
Jij deed anders vrolijk mee over "light"quote:
1 post, woeiquote:Op woensdag 14 juni 2006 14:29 schreef davidov het volgende:
[..]
Jij deed anders vrolijk mee over "light"
Dus je geeft het toequote:
wat toepasselijk in de regenbuiquote:Op woensdag 14 juni 2006 14:39 schreef Manias het volgende:
*crystal waters luister*oldskool 90s hehehe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |