Dat is correct.quote:Op woensdag 14 juni 2006 02:08 schreef davidov het volgende:
[..]
btw...let me guess: morgen weer eens vrij?
Ga werken!quote:Op woensdag 14 juni 2006 10:27 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat is correct.
Het is vandaag paardenmarkt hierVanavond zuipen
Hello, W.! Ik ben inderdaad de afgelopen dagen niet online gekomen enzo, tja, t zal de warmte wel zijnquote:Op woensdag 14 juni 2006 01:08 schreef wonderer het volgende:
Hey, BB. Waar hang je de laatste tijd toch uit?
Bij mij misschien zelfs "al" naar 25quote:Op woensdag 14 juni 2006 12:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Temperatuur is hier al gezakt naar de 27 graden
iedereen slaat vet op andere plekken op, en dat heeft een volgorde. bijv sommige mannen die dus geen sixpack krijgen hebben als allereerste vetopslag dat op hun buik.. oftewel dan moet je jezelf ONWIJS uitmergelen wil je dat laagje vet wegkrijgenquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:02 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Maniak, waarom kunnen sommige mensen geen sixpack krijgen![]()
Hmmm... nou ok, vooruit dan maar!quote:Op woensdag 14 juni 2006 12:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Compensatie voor zaterdag
En morgen vrij voor de eventuele kater
Bij mij komt t bij mn buikquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:05 schreef Manias het volgende:
[..]
iedereen slaat vet op andere plekken op, en dat heeft een volgorde. bijv sommige mannen die dus geen sixpack krijgen hebben als allereerste vetopslag dat op hun buik.. oftewel dan moet je jezelf ONWIJS uitmergelen wil je dat laagje vet wegkrijgenen bij anderen zit dat weer op hun benen ofzo.. genetics!
bodybuilders hebben zowat GEEN vetquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:09 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Bij mij komt t bij mn buikMaar ik neem aan dat je door rigoureus trainen en dieten uiteraard wel een sixpack kan krijgen en dan bedoel ik zonder skinny te worden. Tenzij t heel toevallig zo is dat alle bodybuilders de juiste genen hebben
![]()
hahahaquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:18 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Tss, wacht maar, ik ga bodybuilder worden, dan krijg ik ook een sixpack![]()
ok, dan zal ik maar voor altijd een scharminkel blijvenquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:20 schreef Manias het volgende:
[..]
hahahaach ja.. we can dreammm....
maar dan moet je wel op een extreem strict regime leven he van dieet, exercise, bla... saaaaaaaaai
foto foto foto!quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:28 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
ok, dan zal ik maar voor altijd een scharminkel blijven![]()
![]()
* BB_Koning checkt fotoboekquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:29 schreef Sunjammer het volgende:
Dat hoeft niet hoor haha. Ik was ook een scharminkel, tegenwoordig niet echt meer
Newsflash!quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:23 schreef Manias het volgende:
ok das dus duidelijk.. davidov is gay..
Hebben we het al over gehad...neequote:Op woensdag 14 juni 2006 13:29 schreef BB_Koning het volgende:
Is een 'tosti' met alleen maar kaas een tosti te noemen?![]()
Hoe moet je een geroosterd broodje met kaas dan noemen? Gewoon een geroosterd broodje met kaas?quote:
als je het onder de gril doet is het een grilled cheese sandwich!quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:34 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hoe moet je een geroosterd broodje met kaas dan noemen? Gewoon een geroosterd broodje met kaas?![]()
kosti?quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:29 schreef BB_Koning het volgende:
Is een 'tosti' met alleen maar kaas een tosti te noemen?![]()
*proest*quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:35 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
O, ik wou net lief doen en zeggen dat ik wild werd van je gespierde armen![]()
Grillen is stom, ik gebruik een tostiapparaatquote:Op woensdag 14 juni 2006 13:35 schreef Manias het volgende:
[..]
als je het onder de gril doet is het een grilled cheese sandwich!
quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:37 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Grillen is stom, ik gebruik een tostiapparaatOh nee, toch niet, ik eet gaan kaas
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |