Oh oh oh oh oh......quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:21 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
mja ik ga in bed liggen.. alleen we heben geen voedsel/drinken meer in huismaar er drupte net al was gesmolten plastic of teer uit ofzo.. dus dat gaat goed
quote:
Ik heb net ook een hele tijd buiten gestaanquote:Op woensdag 14 juni 2006 00:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
![]()
Als het hier zo gaat regenen ebn stormen en doen ga ik meteen m'n bed uit en loop rechtstreeks naar buiten!!
![]()
Wel oppassen met bliksem he??quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb net ook een hele tijd buiten gestaan20 graden nog maar!
Op jouw kokende kamer?quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb net ook een hele tijd buiten gestaan20 graden nog maar!
Ik heb het er voor over, met dit weer functioneer ik al helemaal nietquote:Op woensdag 14 juni 2006 00:58 schreef wonderer het volgende:
Morgen iedereen verkouden?
Mallerdquote:Op woensdag 14 juni 2006 01:07 schreef davidov het volgende:
Over niet goed functioneren gesproken.
Nu wel.quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:36 schreef Waxxer het volgende:
Was die foto net nou zichtbaar?
Enfin:
[afbeelding]
Nou ciaooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!
Ik wacht op de regenquote:Op woensdag 14 juni 2006 01:26 schreef petre86 het volgende:
trusten slapertjes
ik ga ook zo, als ik niet meer zo heet ben
Die is er al hier (=roosendaal) en nog veel ookquote:
Ach gelukkig voor jou is de regen vrijwel altijd in de avond en nacht met dit weer.quote:Op woensdag 14 juni 2006 01:31 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Die is er al hier (=roosendaal) en nog veel ook.. weg ermee
Alhoewel, de plantjes kunnen wel wat gebruiken
Neen.quote:Op woensdag 14 juni 2006 01:44 schreef wizarddragon het volgende:
Is er al wat wateractiviteit in A'dam?
rond 3u pas volgens de radarquote:Op woensdag 14 juni 2006 01:44 schreef wizarddragon het volgende:
Is er al wat wateractiviteit in A'dam?
Ga je niet naar buiten om rond te dansen in de regen en wellicht met zo;n dans nog meer regenbuien aan te wakkerenquote:Op woensdag 14 juni 2006 01:31 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Die is er al hier (=roosendaal) en nog veel ook.. weg ermee
Alhoewel, de plantjes kunnen wel wat gebruiken
Neuh.. 30 nog steeds. Maar het was 34 vanmiddagquote:Op woensdag 14 juni 2006 00:49 schreef davidov het volgende:
[..]
Op jouw kokende kamer?
HIERRRR met dat weer
Mijn thermometer is deze winter overleden dus ik moet het schatten met de kamer temperatuur beneden... Maar ik denk dat jij vandaag wintquote:Op woensdag 14 juni 2006 01:55 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Neuh.. 30 nog steeds. Maar het was 34 vanmiddag
YES!! En nu win ik?quote:Op woensdag 14 juni 2006 01:57 schreef davidov het volgende:
[..]
Mijn thermometer is deze winter overleden dus ik moet het schatten met de kamer temperatuur beneden... Maar ik denk dat jij vandaag wint
Uhm een aai over je bol?quote:
btw...let me guess: morgen weer eens vrij?quote:
toch wel zonder de limoenen van Fa?quote:Op woensdag 14 juni 2006 09:37 schreef DennisMoore het volgende:
Yeah! Frisheid!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |