Halloquote:Op woensdag 14 juni 2006 00:07 schreef Blubberzwijn het volgende:
wanneer is dat roze gedoe enzo en hoe lang duurt dat?
Bungeejumpen?quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:10 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Laat de interpretatie maar over aan je wildste fantasieën.
Jij wilt gewoon dat ik mij onsterfelijk belachelijk maakt is 't niet?quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
of gewoon even doorposten om dat beeld van je weer wat recht te zetten![]()
en dan kan prima met zo'n wolfje![]()
weet niet of ik op korte termijn vrij kan krijgen, maar kan altijd 's avonds komen natuurlijk..quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:12 schreef Waxxer het volgende:
*kuch*
Even opnieuw...
[..]
Hallo
Blubberzwijn, ik weet het helaas niet uit mijn hoofd en ik krijg de flash-player maar niet in orde, het is heel lullig om het zo te moeten doen, maar het programma staat op http://www.rozezaterdagzwolle.nl. Er zijn wat bekende mensen enzo, en 's avonds en 's nachts een feest...
Ai, dat is heeeellll naar ja.... Zou je dan geen rust nemen?quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:11 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
mijn hoofd knalt bijna uit elkaar.. had al hele dag gigantisch hoofdpijn en nu heeft iemand precies op mn oor getrapt waardoor er een halve liter water naar binnen is geschoten.. voelt niet zo fijn![]()
Dat klinkt erg pijnlijk. Heb je nu een gat in je hoofd?quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:11 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
mijn hoofd knalt bijna uit elkaar.. had al hele dag gigantisch hoofdpijn en nu heeft iemand precies op mn oor getrapt waardoor er een halve liter water naar binnen is geschoten.. voelt niet zo fijn![]()
En dan met of zonder boxershort?quote:
Kegelen dan?quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:14 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Eh nou, nee, dat durf ik niet hoor
Hoe kan je dat nu van mij denkenquote:Op woensdag 14 juni 2006 00:13 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Jij wilt gewoon dat ik mij onsterfelijk belachelijk maakt is 't niet?
quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nu van mij denken![]()
and trust me, it's not worth trying![]()
Met mijn boog schoot ik een albatros!quote:
soms he, heel soms zegt 1 plaatje ook meer dan 1000 woordenquote:
mja ik ga in bed liggen.. alleen we heben geen voedsel/drinken meer in huisquote:Op woensdag 14 juni 2006 00:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Met mijn boog schoot ik een albatros!![]()
Goed, ik kan het niet meer inhouden, ik heb d'r geen krrrrácht meer voor: en dan ga je Donald Duckjes lezen en thee drinken en met je hoofd opzij liggen en wachten tot het water uit je oor loopt en beschuitjes eten met kaneel en suiker en limonade en dropjes en alles!!!
Die schoenen zien er vaak toch al zo lullig uit.quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nounounounou![]()
Dat staat toch niet bij die bowlingschoenen???![]()
En tsja, welke van die 1000 woorden is het nou?quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
soms he, heel soms zegt 1 plaatje ook meer dan 1000 woorden![]()
Truste Stroekiequote:maar aan alles komt een einde, en ondanks dat de verfrissende hagelbui hier nog even op zich laat wachten groet ik u allen en ga mij naar in de slaapkamer begeven
Sweet Dreams voor jullie allemaal![]()
Oh oh oh oh oh......quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:21 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
mja ik ga in bed liggen.. alleen we heben geen voedsel/drinken meer in huismaar er drupte net al was gesmolten plastic of teer uit ofzo.. dus dat gaat goed
quote:
Ik heb net ook een hele tijd buiten gestaanquote:Op woensdag 14 juni 2006 00:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
![]()
Als het hier zo gaat regenen ebn stormen en doen ga ik meteen m'n bed uit en loop rechtstreeks naar buiten!!
![]()
Wel oppassen met bliksem he??quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb net ook een hele tijd buiten gestaan20 graden nog maar!
Op jouw kokende kamer?quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb net ook een hele tijd buiten gestaan20 graden nog maar!
Ik heb het er voor over, met dit weer functioneer ik al helemaal nietquote:Op woensdag 14 juni 2006 00:58 schreef wonderer het volgende:
Morgen iedereen verkouden?
Mallerdquote:Op woensdag 14 juni 2006 01:07 schreef davidov het volgende:
Over niet goed functioneren gesproken.
Nu wel.quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:36 schreef Waxxer het volgende:
Was die foto net nou zichtbaar?
Enfin:
[afbeelding]
Nou ciaooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!
Ik wacht op de regenquote:Op woensdag 14 juni 2006 01:26 schreef petre86 het volgende:
trusten slapertjes
ik ga ook zo, als ik niet meer zo heet ben
Die is er al hier (=roosendaal) en nog veel ookquote:
Ach gelukkig voor jou is de regen vrijwel altijd in de avond en nacht met dit weer.quote:Op woensdag 14 juni 2006 01:31 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Die is er al hier (=roosendaal) en nog veel ook.. weg ermee
Alhoewel, de plantjes kunnen wel wat gebruiken
Neen.quote:Op woensdag 14 juni 2006 01:44 schreef wizarddragon het volgende:
Is er al wat wateractiviteit in A'dam?
rond 3u pas volgens de radarquote:Op woensdag 14 juni 2006 01:44 schreef wizarddragon het volgende:
Is er al wat wateractiviteit in A'dam?
Ga je niet naar buiten om rond te dansen in de regen en wellicht met zo;n dans nog meer regenbuien aan te wakkerenquote:Op woensdag 14 juni 2006 01:31 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Die is er al hier (=roosendaal) en nog veel ook.. weg ermee
Alhoewel, de plantjes kunnen wel wat gebruiken
Neuh.. 30 nog steeds. Maar het was 34 vanmiddagquote:Op woensdag 14 juni 2006 00:49 schreef davidov het volgende:
[..]
Op jouw kokende kamer?
HIERRRR met dat weer
Mijn thermometer is deze winter overleden dus ik moet het schatten met de kamer temperatuur beneden... Maar ik denk dat jij vandaag wintquote:Op woensdag 14 juni 2006 01:55 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Neuh.. 30 nog steeds. Maar het was 34 vanmiddag
YES!! En nu win ik?quote:Op woensdag 14 juni 2006 01:57 schreef davidov het volgende:
[..]
Mijn thermometer is deze winter overleden dus ik moet het schatten met de kamer temperatuur beneden... Maar ik denk dat jij vandaag wint
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |