Ja, bij het KNMI kunnen ze er helemaal niets van, zoals jij waarschijnlijk beter weet dan wie dan ook.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:38 schreef Andyvie het volgende:
Gaan we tegenwoordig automatisch naar beneden?
En waar blijft dat onweer nou, ik heb het helemaal gehad met die warmte...
Dat weet iedereen toch wel?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:42 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, bij het KNMI kunnen ze er helemaal niets van, zoals jij waarschijnlijk beter weet dan wie dan ook..
Ooooh...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:28 schreef DennisMoore het volgende:
Een patat met veel mayo, twee frikandellen, en Grolsch uit blik..
Gewoon even geduld hebbenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Wanneer worden de avonden weer koeler?
Terwijl we smachten naar een warme zomer, die we nu verfoeienquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Gewoon even geduld hebben
voor het weet is het alweer oktober en raast er een herststorm/depressie over ons landje en zitten we ons binnen alweer bij de kachel te verkneukelen en zingen we alvast sinterklaasliedjes![]()
Ach ja wij mensen zijn soms een ondankbaar schepsel. En als we ooit in staat blijken te zijn om het weer onder controle te krijgen dan breekt daar direct WO 3 over uitquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Terwijl we smachten naar een warme zomer, die we nu verfoeien. (ongeveer dan)
Wel zelf belegd, dus niet maar een topping. Ik neem ham/ananas en pepperoni, olijven en paprika denk ik of zo.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ook lekker
maar ik heb hier een kilo verse aardbeien uit moeders tuin![]()
![]()
Met een rustige zoals deze.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:06 schreef wonderer het volgende:
Maar dat hou ik even in gedachten, da's Jazz toch?
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:08 schreef DennisMoore het volgende:
Borat iz back! Borat, Tze Movie picture!
Ja... ik vind er helemaal niks aan, maar ik hou het wel even in mijn hoofd. Welk jaar was dit uit, weet je dat toevallig?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:16 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Met een rustige zoals deze.
't Gaat gewoon om het snerpende trompetje met demper.
Deze opname? Dunno, dan moet ik googlen. Volgens de id3-tag zat ie in de soundtrack van Talented Mr Ripley. Er zijn trouwens tig soorten jazz... melodieus, abstract, rustig, zenuwachtig, traditionele instrumenten, electronisch, etc etc.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:26 schreef wonderer het volgende:
Ja... ik vind er helemaal niks aan, maar ik hou het wel even in mijn hoofd. Welk jaar was dit uit, weet je dat toevallig?
Oh, het origineel is uit 1955, primaquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:28 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Deze opname? Dunno, dan moet ik googlen. Volgens de id3-tag zat ie in de soundtrack van Talented Mr Ripley.
Hoezo?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:32 schreef wonderer het volgende:
Oh, het origineel is uit 1955, prima
Thanks.
(wat eigenlijk gefermenteerde paardemelk is)quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:27 schreef DennisMoore het volgende:
Very riched people like to drink wghine. It iz like a Kazachi wghine, but not made from fergmented ghorses urine.
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:52 schreef Waxxer het volgende:
Ik smelt beetje bij beetje als een pakje boter.Morgen ligt er alleen nog maar een boxershort in naast mijn bed.
Ooohhh ja, want ik drijf natuurlijk eerst uit bed en dan lig ik eerst nog even als een biefstuk te sudderen op mijn laminaatquote:
Arthur houdt wel van Jazzquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:37 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hoezo?.
Overigens valt volgens het labeltje ook dit onder jazz.
Dus dan hoef ik niet te zorgen dat hij in 1980 niet naar een liedje kan luisteren dat misschien wel in 1995 is opgenomen? Ik doe research, Waxx... daar is niks mis mee.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]
----> Arthur -----> is -----> fictief. Hij bestaat niet, Wonderer.
Wie slaapt er nou nog met iets aan, met dit weer.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:52 schreef Waxxer het volgende:
Ik smelt beetje bij beetje als een pakje boter.Morgen ligt er alleen nog maar een boxershort in mijn bed.
Ik.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:21 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wie slaapt er nou nog met iets aan, met dit weer..
En wat zing je erbij???quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:24 schreef davidov het volgende:
*doet regendans*
Ik slaap gewoon onder mijn winterdekbed en met boxer aan. Tis heerlijk koel bij mij op de slaapkamer.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:21 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wie slaapt er nou nog met iets aan, met dit weer..
Ik neurie, zingen zou zielig zijn voor de katten met hun tere oortjes :pquote:
Echt met je oogjes dicht en je dekentje tot aan je bolletje??quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik slaap gewoon onder mijn winterdekbed en met boxer aan. Tis heerlijk koel bij mij op de slaapkamer.
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:29 schreef davidov het volgende:
[..]
Ik neurie, zingen zou zielig zijn voor de katten met hun tere oortjes :p
que?quote:
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik.. Dat gebungel in bed is niet aan mij besteed.
en daarom haat ik jequote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
que?
I wish I was a Punkrocker with flowers in my hair
Daar kunnen we wel wat aan doenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik.. Dat gebungel in bed is niet aan mij besteed.
Ja oke, als ik jouw verhalen moet geloven valt er bij mij niet zoveel te bungelen als bij jouquote:
Ik houD ervanquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:35 schreef Manias het volgende:
[..]
en daarom haat ik je
In '77 and '69 revolution was in the air![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een boxer iddquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:36 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Daar kunnen we wel wat aan doen
Ach jaquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:40 schreef Manias het volgende:
[..]
alleen die neger met zn tamboerijn ding is wel erg gay
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:32 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ah joh, die kijken op, gluren even en gaan dan weer slapen van uitputting en rekken zich uit!
![]()
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Echt met je oogjes dicht en je dekentje tot aan je bolletje??Met knuffeltjes en alles??
KIJK nou!!!!!quote:
dus je neemt geen vriend omdat je bang bent dat het uitgaat? beetje kromquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
KIJK nou!!!!!![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat LIEF!!!!!![]()
Hoe hij ook ligt!
En wat een gaaf dekbedovertrek, die wil ik ook!!!!GUTE NACHT
Ik durf geen poes te nemen omdat ik ban ben dat er wat mee gebeurt...
Mijn verhalen?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja oke, als ik jouw verhalen moet geloven valt er bij mij niet zoveel te bungelen als bij jouMaar nee, ik houd echt wat aan hoor als ik slaap
het spijt me.
ZIJ!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
KIJK nou!!!!!![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat LIEF!!!!!![]()
Hoe hij ook ligt!
En wat een gaaf dekbedovertrek, die wil ik ook!!!!GUTE NACHT
Ik durf geen poes te nemen omdat ik ban ben dat er wat mee gebeurt...
Eensch.quote:
Oh, ja, ik noem wel iedereen Poes. XMN8R: hup,poes. Vlarp: Poes (hij noemt mij Kitty). Loop ik in Ede, kom ik Blubberzwijn tegen, ik zo: "Hooooooooooooiiiiii Poesssss!!!" en hij gilt dan terug "Haaaaaaaaaaaaaiiii oohhh skattiiiiiiieeeeeee!!!!!"quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:47 schreef Manias het volgende:
[..]
dus je neemt geen vriend omdat je bang bent dat het uitgaat? beetje krom
ooooohhh, ik dacht dat vooral XMN8R the master of the spy/stalk cam wasquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:53 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
*gluurt*
bah ik ben veelste bronstig met dit weer.
en daar waar dat niet afdoende is gewoon een emmer water eroverheen gooienquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:55 schreef Nuvole het volgende:
Het wordt te hitsig hier. Boxers aan allemaal!![]()
hush hush honquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik... maar... want... omdat... reeds.... ik....![]()
eeeehhh....
Geen Brunswick?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:55 schreef Waxxer het volgende:
Oohhhhh trouwens, vanavond wezen bowlen met de theatersporters...Het merk van die bowlingbalterugrolapparaten: Sure-Pik!
![]()
Begin jij nou ook al?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:55 schreef Nuvole het volgende:
Het wordt te hitsig hier. Boxers aan allemaal!![]()
Nee hoor, heb alle knuffels weggegooid op 2 hele grote na.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:45 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat dcht ik alJe hebt echt zo'n knuffeltjes en prulletjes-huisje he??
![]()
![]()
ik ben al zo voorspelbaar dat ze al dachten dat ik er om moest lachenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:57 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Geen Brunswick?
Maar nog veel zurepik-grappen gemaakt dan?
riiiightquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh, ja, ik noem wel iedereen Poes. XMN8R: hup,poes. Vlarp: Poes (hij noemt mij Kitty). Loop ik in Ede, kom ik Blubberzwijn tegen, ik zo: "Hooooooooooooiiiiii Poesssss!!!" en hij gilt dan terug "Haaaaaaaaaaaaaiiii oohhh skattiiiiiiieeeeeee!!!!!"Lachen man!
Puur topickwaliteitsbewaking.quote:
"Hou je gedeisd of anders krijg je een kegel in je zurepik? "quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
ik ben al zo voorspelbaar dat ze al dachten dat ik er om moest lachenmaargoed, de mensen naast ons gingen een beetje (
) zeuren, dus naja, dan is de link e.d. en het woord kegel natuurlijk snel gemaakt....
*kuch*
Vanitas, ben je wel hittebestendig? Je vocabulaire is ineens een stuk anders.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:56 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
hush hush hon
Laat 't gewoon over je heen komen
Ik geloof van nietquote:Op woensdag 14 juni 2006 00:04 schreef Nuvole het volgende:
Vanitas, ben je wel hittebestendig? Je vocabulaire is ineens een stuk anders..
Ja volgens mij moet hij maar eens een korenwolfje los makenquote:Op woensdag 14 juni 2006 00:04 schreef Nuvole het volgende:
Vanitas, ben je wel hittebestendig? Je vocabulaire is ineens een stuk anders..
Nounounounouquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:56 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
hush hush hon
Laat 't gewoon over je heen komen
Ja, jij begint natuurlijk meteen als een hengst aan de Palm, of niet Stroekie??quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja volgens mij moet hij maar eens een korenwolfje los maken![]()
24 juni, 24 uur.quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:07 schreef Blubberzwijn het volgende:
wanneer is dat roze gedoe enzo en hoe lang duurt dat?
Nope alleen zuiver water vandaagquote:Op woensdag 14 juni 2006 00:07 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, jij begint natuurlijk meteen als een hengst aan de Palm, of niet Stroekie??
Ik moet maar 'ns op een christelijk tijdstip naar bed (dus voor 01:00)quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja volgens mij moet hij maar eens een korenwolfje los maken![]()
Ja sorry, ik word psychotisch van mijn werk en ik heb heel erge spijt van mijn woorden, die ik nu niet meer kan terugnemen omdat het op Internet staat....quote:
of gewoon even doorposten om dat beeld van je weer wat recht te zettenquote:Op woensdag 14 juni 2006 00:09 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik moet maar 'ns op een christelijk tijdstip naar bed (dus voor 01:00)
mijn hoofd knalt bijna uit elkaar.. had al hele dag gigantisch hoofdpijn en nu heeft iemand precies op mn oor getrapt waardoor er een halve liter water naar binnen is geschoten.. voelt niet zo fijnquote:Op woensdag 14 juni 2006 00:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja sorry, ik word psychotisch van mijn werk en ik heb heel erge spijt van mijn woorden, die ik nu niet meer kan terugnemen omdat het op Internet staat....![]()
Halloquote:Op woensdag 14 juni 2006 00:07 schreef Blubberzwijn het volgende:
wanneer is dat roze gedoe enzo en hoe lang duurt dat?
Bungeejumpen?quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:10 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Laat de interpretatie maar over aan je wildste fantasieėn.
Jij wilt gewoon dat ik mij onsterfelijk belachelijk maakt is 't niet?quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
of gewoon even doorposten om dat beeld van je weer wat recht te zetten![]()
en dan kan prima met zo'n wolfje![]()
weet niet of ik op korte termijn vrij kan krijgen, maar kan altijd 's avonds komen natuurlijk..quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:12 schreef Waxxer het volgende:
*kuch*
Even opnieuw...
[..]
Hallo
Blubberzwijn, ik weet het helaas niet uit mijn hoofd en ik krijg de flash-player maar niet in orde, het is heel lullig om het zo te moeten doen, maar het programma staat op http://www.rozezaterdagzwolle.nl. Er zijn wat bekende mensen enzo, en 's avonds en 's nachts een feest...
Ai, dat is heeeellll naar ja.... Zou je dan geen rust nemen?quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:11 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
mijn hoofd knalt bijna uit elkaar.. had al hele dag gigantisch hoofdpijn en nu heeft iemand precies op mn oor getrapt waardoor er een halve liter water naar binnen is geschoten.. voelt niet zo fijn![]()
Dat klinkt erg pijnlijk. Heb je nu een gat in je hoofd?quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:11 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
mijn hoofd knalt bijna uit elkaar.. had al hele dag gigantisch hoofdpijn en nu heeft iemand precies op mn oor getrapt waardoor er een halve liter water naar binnen is geschoten.. voelt niet zo fijn![]()
En dan met of zonder boxershort?quote:
Kegelen dan?quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:14 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Eh nou, nee, dat durf ik niet hoor
Hoe kan je dat nu van mij denkenquote:Op woensdag 14 juni 2006 00:13 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Jij wilt gewoon dat ik mij onsterfelijk belachelijk maakt is 't niet?
quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nu van mij denken![]()
and trust me, it's not worth trying![]()
Met mijn boog schoot ik een albatros!quote:
soms he, heel soms zegt 1 plaatje ook meer dan 1000 woordenquote:
mja ik ga in bed liggen.. alleen we heben geen voedsel/drinken meer in huisquote:Op woensdag 14 juni 2006 00:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Met mijn boog schoot ik een albatros!![]()
Goed, ik kan het niet meer inhouden, ik heb d'r geen krrrrįcht meer voor: en dan ga je Donald Duckjes lezen en thee drinken en met je hoofd opzij liggen en wachten tot het water uit je oor loopt en beschuitjes eten met kaneel en suiker en limonade en dropjes en alles!!!
Die schoenen zien er vaak toch al zo lullig uit.quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nounounounou![]()
Dat staat toch niet bij die bowlingschoenen???![]()
En tsja, welke van die 1000 woorden is het nou?quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
soms he, heel soms zegt 1 plaatje ook meer dan 1000 woorden![]()
Truste Stroekiequote:maar aan alles komt een einde, en ondanks dat de verfrissende hagelbui hier nog even op zich laat wachten groet ik u allen en ga mij naar in de slaapkamer begeven
Sweet Dreams voor jullie allemaal![]()
Oh oh oh oh oh......quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:21 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
mja ik ga in bed liggen.. alleen we heben geen voedsel/drinken meer in huismaar er drupte net al was gesmolten plastic of teer uit ofzo.. dus dat gaat goed
quote:
Ik heb net ook een hele tijd buiten gestaanquote:Op woensdag 14 juni 2006 00:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
![]()
Als het hier zo gaat regenen ebn stormen en doen ga ik meteen m'n bed uit en loop rechtstreeks naar buiten!!
![]()
Wel oppassen met bliksem he??quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb net ook een hele tijd buiten gestaan20 graden nog maar!
Op jouw kokende kamer?quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb net ook een hele tijd buiten gestaan20 graden nog maar!
Ik heb het er voor over, met dit weer functioneer ik al helemaal nietquote:Op woensdag 14 juni 2006 00:58 schreef wonderer het volgende:
Morgen iedereen verkouden?
Mallerdquote:Op woensdag 14 juni 2006 01:07 schreef davidov het volgende:
Over niet goed functioneren gesproken.
Nu wel.quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:36 schreef Waxxer het volgende:
Was die foto net nou zichtbaar?
Enfin:
[afbeelding]
Nou ciaooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!
Ik wacht op de regenquote:Op woensdag 14 juni 2006 01:26 schreef petre86 het volgende:
trusten slapertjes
ik ga ook zo, als ik niet meer zo heet ben
Die is er al hier (=roosendaal) en nog veel ookquote:
Ach gelukkig voor jou is de regen vrijwel altijd in de avond en nacht met dit weer.quote:Op woensdag 14 juni 2006 01:31 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Die is er al hier (=roosendaal) en nog veel ook.. weg ermee
Alhoewel, de plantjes kunnen wel wat gebruiken
Neen.quote:Op woensdag 14 juni 2006 01:44 schreef wizarddragon het volgende:
Is er al wat wateractiviteit in A'dam?
rond 3u pas volgens de radarquote:Op woensdag 14 juni 2006 01:44 schreef wizarddragon het volgende:
Is er al wat wateractiviteit in A'dam?
Ga je niet naar buiten om rond te dansen in de regen en wellicht met zo;n dans nog meer regenbuien aan te wakkerenquote:Op woensdag 14 juni 2006 01:31 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Die is er al hier (=roosendaal) en nog veel ook.. weg ermee
Alhoewel, de plantjes kunnen wel wat gebruiken
Neuh.. 30 nog steeds. Maar het was 34 vanmiddagquote:Op woensdag 14 juni 2006 00:49 schreef davidov het volgende:
[..]
Op jouw kokende kamer?
HIERRRR met dat weer
Mijn thermometer is deze winter overleden dus ik moet het schatten met de kamer temperatuur beneden... Maar ik denk dat jij vandaag wintquote:Op woensdag 14 juni 2006 01:55 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Neuh.. 30 nog steeds. Maar het was 34 vanmiddag
YES!! En nu win ik?quote:Op woensdag 14 juni 2006 01:57 schreef davidov het volgende:
[..]
Mijn thermometer is deze winter overleden dus ik moet het schatten met de kamer temperatuur beneden... Maar ik denk dat jij vandaag wint
Uhm een aai over je bol?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |