Ja, bij het KNMI kunnen ze er helemaal niets van, zoals jij waarschijnlijk beter weet dan wie dan ook.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:38 schreef Andyvie het volgende:
Gaan we tegenwoordig automatisch naar beneden?
En waar blijft dat onweer nou, ik heb het helemaal gehad met die warmte...
Dat weet iedereen toch wel?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:42 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, bij het KNMI kunnen ze er helemaal niets van, zoals jij waarschijnlijk beter weet dan wie dan ook..
Ooooh...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:28 schreef DennisMoore het volgende:
Een patat met veel mayo, twee frikandellen, en Grolsch uit blik..
Gewoon even geduld hebbenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Wanneer worden de avonden weer koeler?
Terwijl we smachten naar een warme zomer, die we nu verfoeienquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Gewoon even geduld hebben
voor het weet is het alweer oktober en raast er een herststorm/depressie over ons landje en zitten we ons binnen alweer bij de kachel te verkneukelen en zingen we alvast sinterklaasliedjes![]()
Ach ja wij mensen zijn soms een ondankbaar schepsel. En als we ooit in staat blijken te zijn om het weer onder controle te krijgen dan breekt daar direct WO 3 over uitquote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Terwijl we smachten naar een warme zomer, die we nu verfoeien. (ongeveer dan)
Wel zelf belegd, dus niet maar een topping. Ik neem ham/ananas en pepperoni, olijven en paprika denk ik of zo.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ook lekker
maar ik heb hier een kilo verse aardbeien uit moeders tuin![]()
![]()
Met een rustige zoals deze.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:06 schreef wonderer het volgende:
Maar dat hou ik even in gedachten, da's Jazz toch?
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:08 schreef DennisMoore het volgende:
Borat iz back! Borat, Tze Movie picture!
Ja... ik vind er helemaal niks aan, maar ik hou het wel even in mijn hoofd. Welk jaar was dit uit, weet je dat toevallig?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:16 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Met een rustige zoals deze.
't Gaat gewoon om het snerpende trompetje met demper.
Deze opname? Dunno, dan moet ik googlen. Volgens de id3-tag zat ie in de soundtrack van Talented Mr Ripley. Er zijn trouwens tig soorten jazz... melodieus, abstract, rustig, zenuwachtig, traditionele instrumenten, electronisch, etc etc.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:26 schreef wonderer het volgende:
Ja... ik vind er helemaal niks aan, maar ik hou het wel even in mijn hoofd. Welk jaar was dit uit, weet je dat toevallig?
Oh, het origineel is uit 1955, primaquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:28 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Deze opname? Dunno, dan moet ik googlen. Volgens de id3-tag zat ie in de soundtrack van Talented Mr Ripley.
Hoezo?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:32 schreef wonderer het volgende:
Oh, het origineel is uit 1955, prima
Thanks.
(wat eigenlijk gefermenteerde paardemelk is)quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:27 schreef DennisMoore het volgende:
Very riched people like to drink wghine. It iz like a Kazachi wghine, but not made from fergmented ghorses urine.
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:52 schreef Waxxer het volgende:
Ik smelt beetje bij beetje als een pakje boter.Morgen ligt er alleen nog maar een boxershort in naast mijn bed.
Ooohhh ja, want ik drijf natuurlijk eerst uit bed en dan lig ik eerst nog even als een biefstuk te sudderen op mijn laminaatquote:
Arthur houdt wel van Jazzquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:37 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hoezo?.
Overigens valt volgens het labeltje ook dit onder jazz.
Dus dan hoef ik niet te zorgen dat hij in 1980 niet naar een liedje kan luisteren dat misschien wel in 1995 is opgenomen? Ik doe research, Waxx... daar is niks mis mee.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]
----> Arthur -----> is -----> fictief. Hij bestaat niet, Wonderer.
Wie slaapt er nou nog met iets aan, met dit weer.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:52 schreef Waxxer het volgende:
Ik smelt beetje bij beetje als een pakje boter.Morgen ligt er alleen nog maar een boxershort in mijn bed.
Ik.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:21 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wie slaapt er nou nog met iets aan, met dit weer..
En wat zing je erbij???quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:24 schreef davidov het volgende:
*doet regendans*
Ik slaap gewoon onder mijn winterdekbed en met boxer aan. Tis heerlijk koel bij mij op de slaapkamer.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:21 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wie slaapt er nou nog met iets aan, met dit weer..
Ik neurie, zingen zou zielig zijn voor de katten met hun tere oortjes :pquote:
Echt met je oogjes dicht en je dekentje tot aan je bolletje??quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik slaap gewoon onder mijn winterdekbed en met boxer aan. Tis heerlijk koel bij mij op de slaapkamer.
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:29 schreef davidov het volgende:
[..]
Ik neurie, zingen zou zielig zijn voor de katten met hun tere oortjes :p
que?quote:
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik.. Dat gebungel in bed is niet aan mij besteed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |