ooooohhh, ik dacht dat vooral XMN8R the master of the spy/stalk cam wasquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:53 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
*gluurt*
bah ik ben veelste bronstig met dit weer.
en daar waar dat niet afdoende is gewoon een emmer water eroverheen gooienquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:55 schreef Nuvole het volgende:
Het wordt te hitsig hier. Boxers aan allemaal!![]()
hush hush honquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik... maar... want... omdat... reeds.... ik....![]()
eeeehhh....
Geen Brunswick?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:55 schreef Waxxer het volgende:
Oohhhhh trouwens, vanavond wezen bowlen met de theatersporters...Het merk van die bowlingbalterugrolapparaten: Sure-Pik!
![]()
Begin jij nou ook al?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:55 schreef Nuvole het volgende:
Het wordt te hitsig hier. Boxers aan allemaal!![]()
Nee hoor, heb alle knuffels weggegooid op 2 hele grote na.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:45 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat dcht ik alJe hebt echt zo'n knuffeltjes en prulletjes-huisje he??
![]()
![]()
ik ben al zo voorspelbaar dat ze al dachten dat ik er om moest lachenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:57 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Geen Brunswick?
Maar nog veel zurepik-grappen gemaakt dan?
riiiightquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh, ja, ik noem wel iedereen Poes. XMN8R: hup,poes. Vlarp: Poes (hij noemt mij Kitty). Loop ik in Ede, kom ik Blubberzwijn tegen, ik zo: "Hooooooooooooiiiiii Poesssss!!!" en hij gilt dan terug "Haaaaaaaaaaaaaiiii oohhh skattiiiiiiieeeeeee!!!!!"Lachen man!
Puur topickwaliteitsbewaking.quote:
"Hou je gedeisd of anders krijg je een kegel in je zurepik? "quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
ik ben al zo voorspelbaar dat ze al dachten dat ik er om moest lachenmaargoed, de mensen naast ons gingen een beetje (
) zeuren, dus naja, dan is de link e.d. en het woord kegel natuurlijk snel gemaakt....
*kuch*
Vanitas, ben je wel hittebestendig? Je vocabulaire is ineens een stuk anders.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:56 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
[..]
hush hush hon
Laat 't gewoon over je heen komen
Ik geloof van nietquote:Op woensdag 14 juni 2006 00:04 schreef Nuvole het volgende:
Vanitas, ben je wel hittebestendig? Je vocabulaire is ineens een stuk anders..
Ja volgens mij moet hij maar eens een korenwolfje los makenquote:Op woensdag 14 juni 2006 00:04 schreef Nuvole het volgende:
Vanitas, ben je wel hittebestendig? Je vocabulaire is ineens een stuk anders..
Nounounounouquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:56 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
hush hush hon
Laat 't gewoon over je heen komen
Ja, jij begint natuurlijk meteen als een hengst aan de Palm, of niet Stroekie??quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja volgens mij moet hij maar eens een korenwolfje los maken![]()
24 juni, 24 uur.quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:07 schreef Blubberzwijn het volgende:
wanneer is dat roze gedoe enzo en hoe lang duurt dat?
Nope alleen zuiver water vandaagquote:Op woensdag 14 juni 2006 00:07 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, jij begint natuurlijk meteen als een hengst aan de Palm, of niet Stroekie??
Ik moet maar 'ns op een christelijk tijdstip naar bed (dus voor 01:00)quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja volgens mij moet hij maar eens een korenwolfje los maken![]()
Ja sorry, ik word psychotisch van mijn werk en ik heb heel erge spijt van mijn woorden, die ik nu niet meer kan terugnemen omdat het op Internet staat....quote:
of gewoon even doorposten om dat beeld van je weer wat recht te zettenquote:Op woensdag 14 juni 2006 00:09 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik moet maar 'ns op een christelijk tijdstip naar bed (dus voor 01:00)
mijn hoofd knalt bijna uit elkaar.. had al hele dag gigantisch hoofdpijn en nu heeft iemand precies op mn oor getrapt waardoor er een halve liter water naar binnen is geschoten.. voelt niet zo fijnquote:Op woensdag 14 juni 2006 00:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja sorry, ik word psychotisch van mijn werk en ik heb heel erge spijt van mijn woorden, die ik nu niet meer kan terugnemen omdat het op Internet staat....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |