Waar is dit topic niet voor bedoeld?quote:Op maandag 2 januari 2006 16:34 schreef BaggerUser het volgende:
ik denk dat dit programma niet zou mistaan in de OP
http://www.wildbits.com/files/TunaticSetup.exe
ik vind het wel grappig je kan een nr laten horen door de mic via de radio of via je geluidskaart en meestal zegt hij na 20 seconde welk liedje het is, ideaal als je het nr hoort en wil weten welk nummer het is
quote:Op zondag 11 juni 2006 12:47 schreef socko het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer waarin de volgende tekst voor komt:
"orange is the way, orange is the color"
Molly Metal - Orangequote:
Zoek ik ook.quote:Op zondag 11 juni 2006 20:42 schreef SuperRogier het volgende:
Humm.. ik zoek een nummer van Nationale Nederlanden waarin je Van Nistelrooy ziet scoren.
Rustig nummertje in het Nederlands, iemand een idee?
Een gokje, omdat ik de uitzending niet kan bekijken: "Come on, come on" van The Von Bondies.quote:Op maandag 12 juni 2006 01:23 schreef Die4iT het volgende:
ey
ik zoek een achtergrond liedje, werd gespeeld bij de Mtv Movie awards en dan de Jim Carey tribute
midden in het leidje hoor je Ying yang twins maar op het einde is er een klein stukje rock waar ik alleen de woorden come on come on hoor.
de tribute is na te kijken via de mtv website http://www.mtv.com/ontv/movieawards/ma06/#/ontv/movieawards/ma06/
bvd
Fedde Le Grand- Put Your Hands Up for Detroitquote:Op maandag 12 juni 2006 02:05 schreef WeirdMicky het volgende:
Hoe gaat dat dance nummer (dat vast niet al te oud is) dat een mooie bassline heeft en er (volgens mij) wordt gezegd: 'welcome to detroit' ?
Chill.quote:Op maandag 12 juni 2006 02:10 schreef renz0r het volgende:
[..]
Fedde Le Grand- Put Your Hands Up for Detroit
Graag gedaanquote:Op maandag 12 juni 2006 02:17 schreef WeirdMicky het volgende:
Haha, wat een simpel kutnummer is het ook.
Ik heb ik de vorige thread gezocht op een reactie van dit bericht, maar niet gevondenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:10 schreef SuperRogier het volgende:
Ik zoek nog steeds een nummer en niemand of waar dan ook kan ik het niet vinden
Het is de aftiteling van Game Kings op TMF, beetje oude stijl muziek, en het enige wat ik kan verstaan is "I woke up *1woordje* this morning" en "and you were on my side" maar of dit goed is..
Alvast bedankt
Billy Preston & Syreeta - With You I'm Born Againquote:Op maandag 12 juni 2006 06:22 schreef Smeich het volgende:
ok, hoorde net voor 6en een oud nummer op RTLFM.. (waarom geen playlist op die site!?)
Het was een duet met, volgens mij, lyrics als "I'm home again" of "I'll be home again".. of was het nu "in love again"...
hiermee eindigde het nummer ook daar dit telkens werd gezongen toen..
ook hoorde je iets van "forgive me your sorrow" of iets dergelijks.. al slaat die zin nergens op dus zal t wel iets anders geweest zijn.. ja, werd net wakker door dat nummer dus ik was er niet echt bij..
thnx!
srry het was iets zachtere rock en heel rustig werd gezegt come on come onquote:Op maandag 12 juni 2006 02:08 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Een gokje, omdat ik de uitzending niet kan bekijken: "Come on, come on" van The Von Bondies.
Blur - Tender?quote:Op maandag 12 juni 2006 12:26 schreef Die4iT het volgende:
[..]
srry het was iets zachtere rock en heel rustig werd gezegt come on come on
Dat mag niet!quote:Op maandag 12 juni 2006 12:02 schreef Neleos het volgende:
tvp
quote:Op maandag 12 juni 2006 01:23 schreef Die4iT het volgende:
ey
ik zoek een achtergrond liedje, werd gespeeld bij de Mtv Movie awards en dan de Jim Carey tribute
midden in het leidje hoor je Ying yang twins maar op het einde is er een klein stukje rock waar ik alleen de woorden come on come on hoor.
de tribute is na te kijken via de mtv website http://www.mtv.com/ontv/movieawards/ma06/#/ontv/movieawards/ma06/
bvd
Blur - Tender??quote:Op maandag 12 juni 2006 01:23 schreef Die4iT het volgende:
ey
bvd
Pakito - Living on videoquote:Op maandag 12 juni 2006 09:03 schreef Ultralaser het volgende:
Ik hoorde een nummer op 538 beetje trance achtig is een vrouw die zingt (half kreunt) Yellow & White weet iemand wat ik bedoel? Weet iemand toevallig de titel?
Jay-Z - Woke Up Earlyquote:Op maandag 12 juni 2006 09:54 schreef EPO het volgende:
[..]
Ik heb ik de vorige thread gezocht op een reactie van dit bericht, maar niet gevonden
Dus nogmaals, weet iemand hoe dat nummer heet in de aftiteling van de gamekings?
Coldplay - Help Is Around The Cornerquote:Op maandag 12 juni 2006 01:23 schreef Die4iT het volgende:
ey
bvd
Waarom zou je dit willen hebben? Dit is per definite slechte muziek!quote:Op maandag 12 juni 2006 18:27 schreef sirgerby het volgende:
een dance nummer met telkens de stem van Barry White erdoor heen, wie o wie weet hoe dit nummer heet.
Als je niet serieus kunt reageren. Opbokke!quote:Op maandag 12 juni 2006 18:59 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Waarom zou je dit willen hebben? Dit is per definite slechte muziek!
Oh is dat wat ze zingt?quote:Op maandag 12 juni 2006 09:03 schreef Ultralaser het volgende:
Ik hoorde een nummer op 538 beetje trance achtig is een vrouw die zingt (half kreunt) Yellow & White weet iemand wat ik bedoel? Weet iemand toevallig de titel?
Ik kan het niet verstaanquote:Op maandag 12 juni 2006 19:04 schreef Molluck het volgende:
[..]
Oh is dat wat ze zingt?
Dan vraag ik me helemaal af waarom ze dat toegevoegd hebben want het origineel (het origineel van Pakito bedoel ik dan) had namelijk geen vocalen...
Beetje respect voor iemand anders zijn muziekkeuze jaquote:Op maandag 12 juni 2006 19:04 schreef WalkingDisaster het volgende:
[..]
Als je niet serieus kunt reageren. Opbokke!
Vertel eens, wat zingt hij ongeveer?
Reinhard Mey - Als de dag van toenquote:Op zondag 11 juni 2006 20:42 schreef SuperRogier het volgende:
Humm.. ik zoek een nummer van Nationale Nederlanden waarin je Van Nistelrooy ziet scoren.
Rustig nummertje in het Nederlands, iemand een idee?
Ja, maar hij hoeft zijn keuze niet neerbuigend te laten merken hierquote:Op maandag 12 juni 2006 19:17 schreef sirgerby het volgende:
[..]
Beetje respect voor iemand anders zijn muziekkeuze ja
Eerlijk gezegt zou ik niet eens weten wat hij zingt. Maar alvast bedankt.
quote:
Dankjewelquote:
quote:Adverteerder/merk: Nationale Nederlanden
Product: Verzekeringen
Titel commercial: WK Generatie
Reclamebureau: N=5
Eerste uitzending: 27 mei 2006
Afkomst muziek: Opdrachtmuziek
Oorspronkelijke titel: Als de dag van toen...
Uitvoerende(n): Massive Music (geluidsstudio)
"Als de dag van toen" van Reinhard Mey.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:58 schreef heinl het volgende:
Ik zoek dat nummer wat je hoort bij die reclame van NN, over het wk.. Dit is de informatie die STER geeft:
[..]
Ja, dat is hem! Thanks!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:00 schreef Croupouque het volgende:
[..]
"Als de dag van toen" van Reinhard Mey.
Pagina's.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 08:01 schreef cafca het volgende:
Toch fijn dat je twee keer op dezelfde pagina iemand blij kunt maken met één nummer
Jock Jams - (Let's Get) Ready to Rumblequote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:02 schreef Verstreujem het volgende:
Ik zoek een best bekend nummer: op het begin hoor je iemand Evander Hollyfield en en Mike Tyson omroepen voor een boxwedstrijd (in the blue corner enz). Vervolgens roept hij "let's get ready... to rumbleeeee" waarna er een zeer brute beat komt.
Iemand enig idee
Moby - In My Heartquote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:39 schreef Scorpie het volgende:
Welk nummer hoor je bij de Nokia reclame die nu op tv is eigenlijk?
"Laat mij maar gaan" van Robert LeRoy.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:28 schreef PLAE@ het volgende:
Ik heb een iets andere vraag dan normaal.
Van wie is dit nr en wat is de titel?
mp3tje
Ik heb het gedownload als de kroegen v Amsterdam van Drukwerk maar dat is het duidelijk niet![]()
Het eerste nummer is:quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:00 schreef sterre1981 het volgende:
Op de achtergrond van dit filmpje zijn wat hiphopnummers geplaatst en ik wil weten welke want ze zijn zo chill. ze komen me allemaal bekend voor, maar ik ken de titels niet. Ik weet wel dat het eerste nummer uit een film komt. Maar ik weet niet uit welke. Kent iemand het wel? En de andere nummers, zoals dat bekend klinkende franstalige rapnummer?
http://video.google.com/videoplay?docid=515642196227308929
Wir Sind Helden - Wenn es passiert (van de CD Von Hier An Blind)quote:Op zondag 11 juni 2006 23:53 schreef furanku het volgende:
het einde van studio sportzomer.. duits nummertje, elke avond..
Heel erg bedankt!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:07 schreef El_Rolando het volgende:
[..]
Het eerste nummer is:
Rob D - Clubbed To Death (Kurayamino Mix)
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:00 schreef sterre1981 het volgende:
oeps dubbele post
Het was een lange zoektocht, maar uiteindelijk kwam ik hem toch twee keer tegen op de eerste pagina van dit topicquote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:34 schreef Canisfire het volgende:
Hoe heet dat nummer van de nationale nederlanden wk reclame?
Die met ik hou meer van jou dan toen die dag.
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:14 schreef Gitanki het volgende:
Iemand die toevallig deze kent, het is een techno/ techhouse plaat, ooit gedraaid door Benny Rodrigues, moet redelijk bekend zijn (klassieker?)
http://rapidshare.de/file(...)y_rodrigues.mp3.html
Ja die heb ik al maar die klinkt heel andersquote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:46 schreef Molluck het volgende:
[..]
Het was een lange zoektocht, maar uiteindelijk kwam ik hem toch twee keer tegen op de eerste pagina van dit topic![]()
Reinhard Mey - Als De Dag Van Toen dus
Ik heb deze versie nog steeds niet gehoord, maar op één of andere manier schat ik in dat het van de originele versie van Mas Que Nada (van Sergio Mendes dus) komt. Daar zit ook zo'n heerlijk pianoriedeltje in.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:13 schreef C2C het volgende:
hallo mensen, ik hoorde dus dat nieuwe nummer van the black eyed peas ft sergio mendez, mas que nada...
nu is mijn vraag van welk nummer die piano komt vanaf 3.22...
het is een heel bekent piano stukje, alleen ik kan hem niet thuisbrengen, k wil hem kunnen spelen namelijk k vind hem cool
iemand? alvast bedankt
ik kan daar nergens de sheet music van vindenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:19 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik heb deze versie nog steeds niet gehoord, maar op één of andere manier schat ik in dat het van de originele versie van Mas Que Nada (van Sergio Mendes dus) komt. Daar zit ook zo'n heerlijk pianoriedeltje in.
heb je hier iets aan? http://www.e-chords.com/cifra/idmusica/3236.htmquote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:21 schreef C2C het volgende:
[..]
ik kan daar nergens de sheet music van vinden
Is geloof ik niet echt een nummerquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:37 schreef MuseMuse het volgende:
Ik zoek de "mafia"intro van de reclame van "even apeldoorn bellen" waarbij die vent getuigd tegen een maffiabaas en een nieuwe identiteit krijgt. Maar als hij in het stadje aankomt dan blijkt dat hij de 100.000e inwoner is en komt hij plots overal op tv en dat vind hij natuurlijk niet leuk :p
whos gonna help me out here! (soortgelijke intros zijn ook goed)
Moby - In My Heart, maar dat stond al op deze paginaquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:23 schreef Leatherneck het volgende:
Ik zoek een nummer, ik hoorde 't nummer net onder een reclame op RTL4. De reclame ging over een Nokia telefoon, waarop 3000 MP3's opkunnen of zo.
Wat ik van 't nummer weet: een piano riedeltje... En een stukkie van de lyrics, iets als: Lordddd, I want... To beee (iets in die zin).
Alvast bedankt.
Dankje sigerby.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:52 schreef sirgerby het volgende:
[..]
Moby - In My Heart, maar dat stond al op deze pagina
Je bedoelt toch niet Vengaboys - Shalala Lala he?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:26 schreef -JustMe- het volgende:
Hey, ik zoek een nummer waar ik zo goed als bijna niets van weet.
Ik weet alleen het melodie en 1 stukje tekst.
Het nummer wordt volgens mij helemaal gezongen door kinderen.
Het enige stukje tekst dat ik weet is: Tralalalala "in the early morning!"
Tralala moet dus ook gewoon tekst zijn..
Ik weet dat dit een erg vage beschrijving is, maar misschien dat dit bij iemand een belletje doet rinkelen. Bedankt iig.
ja die zoek ik ook... bedoel jij ook die van 1 of andere reclame??quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:26 schreef -JustMe- het volgende:
Hey, ik zoek een nummer waar ik zo goed als bijna niets van weet.
Ik weet alleen het melodie en 1 stukje tekst.
Het nummer wordt volgens mij helemaal gezongen door kinderen.
Het enige stukje tekst dat ik weet is: Tralalalala "in the early morning!"
Tralala moet dus ook gewoon tekst zijn..
Ik weet dat dit een erg vage beschrijving is, maar misschien dat dit bij iemand een belletje doet rinkelen. Bedankt iig.
zelfs als het mijn lievelingsnummer was dan had ik het nog niet uit dat gekraak kunnen halenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:22 schreef Noork het volgende:
Wie o wie weet hoe dit nummer heet: klik.
De kwaliteit is wel erg brak, m'n telefoon maakt helaas geen betere opnamen.
hmm sinds niemand hem vind...quote:Op maandag 12 juni 2006 04:17 schreef Tjahzi het volgende:
dat nummer bij die hyundai reclame tijdens het WK.
engels talig beetje rock achtig (kaiser chiefs/frans ferdinand style)
had het een tijdje geleden ook al een paar x gehoord in een cafe ergens. goed nummer
iemand?
Gewoon ff verder zoeken bij je favo downloader....quote:Op woensdag 14 juni 2006 08:13 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik zoek de ingekorte versie van: Paradise by the dashboard light. Iemand enig idee? Want als ik ga draaien is de 8 minuten versie een beetje lang
Probeer de luisterpaal eensquote:Op woensdag 14 juni 2006 09:46 schreef Bergie88 het volgende:
Help ik zoek album, postmen - green maar dan niet die uit de winkels natuurlijk![]()
whahah I know, ik kan altijd beter vragen als ik ergens binnen kom in een winkel b.v. of bij vrienden: "Wat mag hier wel??". Maar mischien kan iemand mij hier een vage tip gevenquote:Op woensdag 14 juni 2006 10:17 schreef deejaylethal het volgende:
Wat bedoel je? Moeten wij hier een torrent plaatsen? Dat is dus niet toegestaan.
ey flex dat is een coole site, ik ga vanmiddag lekker de hele tijd luisterpaal lurkenquote:Op woensdag 14 juni 2006 12:00 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Probeer de luisterpaal eens
http://3voor12.vpro.nl/3voor12/index.jsp
Da's de single versie. Zoek ff op 7" of 45rpm version, of anders knip je met Cooledit ofzo gewoon het baseball-stuk eruit....quote:Op woensdag 14 juni 2006 08:13 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik zoek de ingekorte versie van: Paradise by the dashboard light. Iemand enig idee? Want als ik ga draaien is de 8 minuten versie een beetje lang
Op de duitse Canon site kun je de reclame en de mp3 downloaden :quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:56 schreef -JustMe- het volgende:
Nee het is NIET shalala
Nu je het zegt, volgens mij is het van de reclame van canon fototoestellen. Dan zijn al die kinderen foto's aan het maken van hun voeten, de natuur, etc..
Ik kijk nu zelf ook google door, maar nog niets gevonden.
Thx so far.
EDIT: http://www.ster.nl/ster?nav=fcsiHsHCjEtCmDzD&cmercial=kfajLsHCjEtCeDnDCquD <-- Dit is de reclame.
EDIT 2: Het nummer is Playtime van Billinger & Marsman feat. American International School Rotterdam Children’s Choir
Zo, dat is een mond vol.Ik heb wel zitten zoeken, maar ik moet zeggen dat het nummer erg lastig te vinden is.. nog niet gevonden tot nu toe, dus. :|
Ultravox - Viennaquote:Op woensdag 14 juni 2006 14:25 schreef Gluttony het volgende:
Weet iemand wat het nummer is wat bij dit filmpje wordt gebruikt:
http://video.google.com/videoplay?docid=-355636324563715314
Erg mooi nummer (en filmpje)
quote:Op woensdag 14 juni 2006 09:43 schreef deejaylethal het volgende:
[..]
Gewoon ff verder zoeken bij je favo downloader....
Nee, ik vind alleen de versie van Meatloafquote:Op woensdag 14 juni 2006 12:06 schreef cafca het volgende:
[..]
Da's de single versie. Zoek ff op 7" of 45rpm version, of anders knip je met Cooledit ofzo gewoon het baseball-stuk eruit....
Die single versie is ook van Meatloaf, alleen een stuk korter. (naar mijn weten is het middenstuk met dat honkbalverslag eruit geknipt). Maar je kunt dus alleen de lange versie vinden? Dan zul je zelf moeten knippen.....quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:21 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
[..]
Nee, ik vind alleen de versie van Meatloaf
Iemand ?quote:Op woensdag 14 juni 2006 04:10 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik hoorde deze geilige jazzy aanvalluh op de podcast van fred siebelink heeft iemand een idee wie of wat het is ?
klik
Ik zie net in m'n non-stop dat ie 5:28 duurt......quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:27 schreef cafca het volgende:
[..]
Die single versie is ook van Meatloaf, alleen een stuk korter. (naar mijn weten is het middenstuk met dat honkbalverslag eruit geknipt). Maar je kunt dus alleen de lange versie vinden? Dan zul je zelf moeten knippen.....
Uit welke mix is ie geknipt?quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:38 schreef Ayaxola het volgende:
Ik zoek het volgende nummer, het is geknipt uit een mix. Het is een dancenummer.
http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=522D375747BC2209
Alvast bedankt!
klinkt geinig, misschien is het iets van Zuco 103 ?quote:Op woensdag 14 juni 2006 04:10 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik hoorde deze geilige jazzy aanvalluh op de podcast van fred siebelink heeft iemand een idee wie of wat het is ?
klik
Ik dacht al zoiets, probeer het anders een op de site van Roog?quote:
Het is uit:quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:18 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ik dacht al zoiets, probeer het anders een op de site van Roog?
The Trashmen - Surfin' Bird denk ik..quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:37 schreef satecl het volgende:
ik zoek ook dat ene nummer die andre van duin gebruikte(heeeeeeel lang geleden) toen hij bekend werd op zo'n talentenjacht. gaat zoiets van: pa pa pa pa pa pa pa pa pe pe pe pe pe enz.....
weet iemand dat toevallig....
Ilse Delangequote:Op woensdag 14 juni 2006 19:26 schreef Stpan het volgende:
Ik zoek een country nummer (uptempo) gezongen door een vrouw waarin ze in het refrein zingt dat ze "never ever" van alles zou doen.
(ik wil het namelijk uit m'n hoofd krijgen, k*tnummer)
Andre van Duin - Ta ta taquote:Op woensdag 14 juni 2006 22:37 schreef satecl het volgende:
ik zoek ook dat ene nummer die andre van duin gebruikte(heeeeeeel lang geleden) toen hij bekend werd op zo'n talentenjacht. gaat zoiets van: pa pa pa pa pa pa pa pa pe pe pe pe pe enz.....
weet iemand dat toevallig....
Bedoel je misschien de versie van Sandra (Cretu)?quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:34 schreef satecl het volgende:
in die reclame van grolsch zingt zo'n vrouw 'everlasting love'. hoe heet die zangeres... of is er een nummer die er erg op lijkt(de stem)...
ik vind deze versie namelijk veel beter als die van jamie collum...
De zangeres van de Grolsch reclame heet trouwens Kerry Norton (excuses als ik het fout geschreven heb).quote:Op donderdag 15 juni 2006 07:16 schreef Walvisje het volgende:
[..]
Bedoel je misschien de versie van Sandra (Cretu)?
Dat was een mega hit in the 80's en veel beter dan het gejengel in de Grolsch reclame.
Fragment van Sandra's versie : HIER
Dat was de inzending van Duitsland voor het Eurovisie songfestival volgens mij:quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:26 schreef Stpan het volgende:
Ik zoek een country nummer (uptempo) gezongen door een vrouw waarin ze in het refrein zingt dat ze "never ever" van alles zou doen.
(ik wil het namelijk uit m'n hoofd krijgen, k*tnummer)
Viva la google... heb hem al gevonden!quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:17 schreef ChezMatik het volgende:
Duitstalig nummer...
en hij was ook pas 10 x eerder gevraagd in dit topic + vorigequote:Op donderdag 15 juni 2006 10:35 schreef ChezMatik het volgende:
[..]
Viva la google... heb hem al gevonden!
( Wir sind helden - Wenn es passiert )
Clint Mansell - Lux Aeternaquote:Op donderdag 15 juni 2006 11:42 schreef Frenky-boy het volgende:
Ben op zoek naar het nummer wat wordt gedraaid bij de reclame van MTV asianscreen op MTV, het is geen nummer met zang maar een bepaalde 'viool melodie', erg mooi en wordt vaker gebruikt bij speciaal soort filmpjes...iemand enig idee welke ik bedoel? De reclame is erg donker, veel zwart en grijs...
w00t, dat je dat zo snel weet met zo'n 'nix-omschrijving'...bedankt man !!quote:
Dank je! Te erg, ik heb een hekel aan country, western, Song Festival en Duitsers, maar de combi krijg ik niet uit m'n hoofd.quote:Op donderdag 15 juni 2006 08:53 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Dat was de inzending van Duitsland voor het Eurovisie songfestival volgens mij:
Texas Lightning - No No Never
dat nummer werd ook hier op het KXradio forum genoemd, dus gebruiker siejoe gemaild en kreeg dit antwoordquote:Op woensdag 14 juni 2006 04:10 schreef Bosbeetle het volgende:
klik
Daar heb ik dus nu ook last vanquote:Op donderdag 15 juni 2006 11:54 schreef Stpan het volgende:
[..]
Dank je! Te erg, ik heb een hekel aan country, western, Song Festival en Duitsers, maar de combi krijg ik niet uit m'n hoofd.![]()
(PS, de song festival versie is wat lafjes, de radio edit is met een iets dikkere beat geloof ik)
Requiem For A Dream Themequote:Op donderdag 15 juni 2006 11:42 schreef Frenky-boy het volgende:
Ben op zoek naar het nummer wat wordt gedraaid bij de reclame van MTV asianscreen op MTV, het is geen nummer met zang maar een bepaalde 'viool melodie', erg mooi en wordt vaker gebruikt bij speciaal soort filmpjes...iemand enig idee welke ik bedoel? De reclame is erg donker, veel zwart en grijs...
Die staat volgens mij al drie keer in dit topic.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:42 schreef Borkydude het volgende:
Uit die NN reclame met al die oranjemomenten, is vast wel eerder langsgekomen.
3de keer iemandquote:Op woensdag 14 juni 2006 04:10 schreef Bosbeetle het volgende:
klik
"That heat".quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:28 schreef -ladybird- het volgende:
Hoe heet de nieuwste single van de black eyed peas?
Gaat m niet worden he?quote:Op woensdag 14 juni 2006 14:06 schreef Koepert het volgende:
Deepack vs The Prophet - Stampuuhhh!!
Kent iemand dit nummer? Ja ? Lees dan maar verder, de rest kan m overslaan.
Aan het begin van dat nummer hoor je het tunen van een radio, dat ze zeg maar de zenders afzoeken. Tijdens dat zoeken komt een deuntje langs wat mij erg aanstaat. Een soort jaren 80 foute tv-serie tune. IEMAND die weet welk nummer dat is? K kan verder ook niet echt een goede omschrijving bedenken.
Was dit niet goed dan?quote:
quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:22 schreef BdR het volgende:
[..]
dat nummer werd ook hier op het KXradio forum genoemd, dus gebruiker siejoe gemaild en kreeg dit antwoord:
-----
Marleen van Emmerik (Martini Remix) - Aanvallen
Zou de titel moeten zijn, maar ik kan em nergens vinden. Over de naam van de uitvoerende twijfel ik niet meer, aangezien dat een zangeres is. Maar ik vermoed dat het zal staan onder Martini Remix oid.
Mocht je in de toekomst nog muzikale vragen hebben, check het forum van www.kxradio.nl , vol dj’s en freakx die veel weten te vinden!
Grtz
Anton
Mas Que Nadaquote:Op donderdag 15 juni 2006 20:28 schreef -ladybird- het volgende:
Hoe heet de nieuwste single van de black eyed peas?
Moet ik gaan zoeken of vertel je hem?quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:42 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Die staat volgens mij al drie keer in dit topic.
1. Gokje: "Building a bridge to your heart" van Wax.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:26 schreef fredDK het volgende:
Ik zoek twee recente nummers die ik hier in Belgie dagelijks hoor op 't werk.
1. Het is een rock lied en het refrein is ooh wohowoohooh wohoowoho... (klinkt misschien grappig als je het nu leest)
2. Het is een vrouw en ik dacht de naam "waley" of zoiets gehoord te hebben van de presentatrice. Het lied is in het Engels maar lijkt of het gezongen wordt door iemand uit de caribbean of zo'n zonnig ver land. In de tekst hoor je o.a. herhalen "why oh why..."
Het zijn moeilijke, maar heb hoop
Ook 2 gokjes dan maar.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:26 schreef fredDK het volgende:
1. Het is een rock lied en het refrein is ooh wohowoohooh wohoowoho... (klinkt misschien grappig als je het nu leest)
2. Het is een vrouw en ik dacht de naam "waley" of zoiets gehoord te hebben van de presentatrice. Het lied is in het Engels maar lijkt of het gezongen wordt door iemand uit de caribbean of zo'n zonnig ver land. In de tekst hoor je o.a. herhalen "why oh why..."
Het eerste nummer, zijn dat 3 á 4 mannenstemmen die een beetje schreeuwend: "Hóóó ho-ho-ho....Hóóóó-ho ho-ho-ho" zingen? Ik heb geprobeerd om het heel precies te noteren, al staat het belachelijk.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:46 schreef fredDK het volgende:
@Croupouque
bedankt, maar helaas zijn het niet deze records. snif'
quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:42 schreef Borkydude het volgende:
Uit die NN reclame met al die oranjemomenten, is vast wel eerder langsgekomen.
Ook bedankt, maarquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:49 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ook 2 gokjes dan maar.
1 KT Tunstall - Black Horse & The Cherry Tree
2 Maria Mena - Just Hold Me
Het zijn inderdaad mannen, een electrische gitaar, en ze zingen/roepen zoiets. Maar het is een mooie melodie en geen echt geschreeuw.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:51 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Het eerste nummer, zijn dat 3 á 4 mannenstemmen die een beetje schreeuwend: "Hóóó ho-ho-ho....Hóóóó-ho ho-ho-ho" zingen? Ik heb geprobeerd om het heel precies te noteren, al staat het belachelijk.
Tim Deluxe - It Just Won't Doquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:17 schreef cwk het volgende:
Ik zoek dat nummer met als videoclip een stel beachvollyballende wijffies. Beetje dance-achtig/trance-achtig, 2 jaar terug ofzo.
geen idee, maar misschien staat ie hiero tussen..quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:35 schreef Joncho het volgende:
Een nummer dat volgens mij regelmatig in een CSI (Miami) aflevering voorbij komt wanneer ze weer in het lab zijn. Om het een beetje te beschrijven, het is een vrij rustig electronisch muziekje dat rustig begint met alleen de 'hoge' tonen, waarna langzaamaan er een rustige beat onder verschijnt.
Hoop dat iemand me kan helpen![]()
Flypside - Happy Birthday?quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:42 schreef almarrr het volgende:
Ik zoek een nummer dat best veel op radio 538 wordt gedraaid, zingt een vrouw "miss you" ofzo, en wat gerap erdoorheen volgens mij.
Fort Minor-Where'd You Goquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:42 schreef almarrr het volgende:
Ik zoek een nummer dat best veel op radio 538 wordt gedraaid, zingt een vrouw "miss you" ofzo, en wat gerap erdoorheen volgens mij.
Etc. Etc. Maar niemand weet dit? kan ik me namelijk niet voorstellen; en ik wil het wel graaaaaaaaaaaag weten.quote:
Dat zou weleens The Fixx met Red Skies kunnen zijn. Hier staat hun video clip :quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:51 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Het eerste nummer, zijn dat 3 á 4 mannenstemmen die een beetje schreeuwend: "Hóóó ho-ho-ho....Hóóóó-ho ho-ho-ho" zingen? Ik heb geprobeerd om het heel precies te noteren, al staat het belachelijk.
Dat is Lily Allen. Haar 'hit' is te zien bij YouTube : http://www.youtube.com/watch?v=XJ_hfQ2h4kQquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:07 schreef Neleos het volgende:
In Vara TV Magazine van volgende week staat een stukje over zomerhits:
Zomerzothit
Nu het seizoen op temperatuur begint te komen kan de zon weer in de stereo. Maar wat maakt de volmaakte zomerhit? We ontdekten het principe van de zeven Z's.
In dit stukje hebben ze het over een zomerhit van een meisje dat erg populair is op myspace. Heeft iemand toevallig die gids en kan die kijken welk nummer en van wie het is?
Alvast bedankt![]()
1: Orson - No tomorrowquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:26 schreef fredDK het volgende:
Thanksquote:Op vrijdag 16 juni 2006 07:17 schreef Walvisje het volgende:
[..]
Dat is Lily Allen. Haar 'hit' is te zien bij YouTube : http://www.youtube.com/watch?v=XJ_hfQ2h4kQ
Klinkt als Melrose - Oquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:26 schreef fredDK het volgende:
Dan nog altijd Bro Hymn van Pennywisequote:
Okay dank jequote:Op donderdag 15 juni 2006 12:22 schreef BdR het volgende:
[..]
dat nummer werd ook hier op het KXradio forum genoemd, dus gebruiker siejoe gemaild en kreeg dit antwoord:
-----
Marleen van Emmerik (Martini Remix) - Aanvallen
Zou de titel moeten zijn, maar ik kan em nergens vinden. Over de naam van de uitvoerende twijfel ik niet meer, aangezien dat een zangeres is. Maar ik vermoed dat het zal staan onder Martini Remix oid.
Mocht je in de toekomst nog muzikale vragen hebben, check het forum van www.kxradio.nl , vol dj’s en freakx die veel weten te vinden!
Grtz
Anton
Michel Fugain - Une Belle Histoirequote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:24 schreef chansadres het volgende:
Ik zoek het deuntje wat onder de nieuwe reclame zit van Orange (Life's better together, met die pinguins).
Reclame hier te zien:
http://www.wanadoowordtorange.nl/wanadooWordtOrange.php
quote:
Bedoel je misschien Adelante van Sash?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:42 schreef Bullet-tooth het volgende:
Het te losgaande nummer met de tekst: Dandale, Dandale
Iemand?
Nou hoop ik niet dat je die kinderact bedoeltquote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:35 schreef LEiPiE het volgende:
Heb ook een lastige... zit een vrolijk dance nummer in m'n hoofd, enige tekst is iets van 'wan taai, damdamdiedam' soort van aziatische misschien latijns amerikaanse vrouwenstem en dat meerdere malen achter elkaar... lastig googlen, want ken de tekst slechts enigzins fonetisch![]()
Gok is dat 't nummer niet erg oud zal zijn (als in: niet van voor 2005).
Die zoek ik ookquote:Op zondag 11 juni 2006 21:55 schreef NordicBlue het volgende:
Ik zoek dat liedje uit die super de boer reclame , van die voetbal poppetjes
Je hoort hem in het begin heel even , hoog schreeuwende dames ofzo
Switch - A Bit Patchyquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:42 schreef Bullet-tooth het volgende:
Het te losgaande nummer met de tekst: Dandale, Dandale
Iemand?
"Conquest of paradise" van Vangelis, misschien?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 03:44 schreef davidita het volgende:
Eey mensen,
Ik zoek een vrij oud en bekend nummer maar zoals je al vermoed ken ik de naam niet :S
het is een klassiek nummer wat een beetje naar opera nijgt....
Het heeft nauwelijk tekst en het was gisteren op skyradio maar die plalist gaat maar tot een uur terug :S
Het werd volgens mij ook als afsluitings theme gebruikt voor "Spel zonder grenzen" van de TROS.
Het is een vrij laag nummer dat door mannen gezongen word.
Ik weet ook dat in de clip van dat lied iets van booten te zien waren.
Ik hoop dat iemand er wat mee kan,
Greetzz
David
Damn.... jij bent goed..quote:Op zaterdag 17 juni 2006 03:44 schreef Croupouque het volgende:
[..]
"Conquest of paradise" van Vangelis, misschien?
Zou van IAM kunnen zijn.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:37 schreef sterre1981 het volgende:
Ik heb hem al eerder gepost, maar ik ben bang dat t m hier dus niet gaat worden?
Op de achtergrond van dit filmpje zijn wat hiphopnummers geplaatst en ik wil weten welke dat bekend klinkende franstalige rapnummer is na de zesde minuut in het filmpje. Kan iemand me hiermee helpen?
http://video.google.com/videoplay?docid=515642196227308929
Ach natuurlijk! Dat nummer heb ik allangquote:
Geen kinderact nee, Olav Basoski was 't inderdaad!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:36 schreef Wilfret het volgende:
[..]
Nou hoop ik niet dat je die kinderact bedoelt![]()
Banaroo - Dubi Dam Dam![]()
Ik denk dat je deze bedoelt Olav Basoski feat. Michie One-Waterman
die vroeg ik mij ook af ja, leuk nummertjequote:Op zaterdag 17 juni 2006 10:42 schreef Good-for-nothing het volgende:
Gisteren was er bij Studio Sportzomer een filmpje met hoogtepunten van de wedstrijd van Nederland-Ivoorkust. Hierbij was een nummer op de achtergrond dat me deed denken aan The Cure. Iemand enig idee welk nummer dit is?
Is al eerder beantwoord. Het is Michel Delpech met Pour Un Flirt Avec Toi.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:02 schreef Spinazie het volgende:
Ik zoek het franse nummer dat nu onder een reclame zit met pinguins er in. Super bekend, maar ik kan het niet bedenken!
Anderen denken daar anders over:quote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:52 schreef Walvisje het volgende:
Is al eerder beantwoord. Het is Michel Delpech met Pour Un Flirt Avec Toi.
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:28 schreef Neleos het volgende:
Michel Fugain - Une Belle Histoire
Ja, alleen heeft Neleos gelijk.quote:
Vét filmpje.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:07 schreef Jor_Dii het volgende:
http://www.flabber.nl/archief/016607.php?c=407047#c407047
Iemand die weet welke (film)muziek onder dit filmpje van Steven Gerrard zit? thanks
Nu de muziek nogquote:
Is ook al een paar keer eerder gevraagd, even teruglezen hequote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:07 schreef dromewaris het volgende:
Ik zoek een trance/house achtig nummer en de enige text die er volgens mij in voorkomt is het zinnetje:
"yellow and white" en dan weer zo'n lekker deuntje erachteraan....
iemand enig idee?
E-Type - Campione 2000quote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:44 schreef THE.DUKE het volgende:
jongens... beetje in de WK stemming...
engels liedje... fransachtig accent...
CHAMPIONE!!!...CHAMPIONE!!!...CHAMPIONE!!!...
of zo iets... :p
Smooch Knob blijkbaar met "Rogue".quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:08 schreef Canisfire het volgende:
Van wie is het nummer uit dit filmpje :
http://www.youtube.com/watch?v=7Q0ldQDQtEE&search=rogue%20song
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:14 schreef linuxje het volgende:
http://www.jamba.de/jcw/prelisten/popup.do?parentId=2591245&doc=4035628&contentType=9
dit nr, ik heb al bij mijn fifa gekeken maar daar kon ik hem niet tussen vinden
Wolfgang Petry - Ruhrgebietquote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:16 schreef rudolphius het volgende:
Ik zoek het nummer dat speelt in de muzikale versie van "Toni ist so Togo" op MTV... Het gaat zoiets van.. "Ihr seit das ruhrgebied blahbalahabalaha" ofzo :p ... Tis n duits-talig rocknummer...
Die laatste: T.O.F. - Funk it up ?quote:Op zondag 18 juni 2006 04:23 schreef renz0r het volgende:
Ik zoek twee nummers
Een spaans latinnr wat je vaak met uitgaan hoort. Iets met: Besames!
En een gouwe ouwe, baby baby baby do you wanna funk me up!~
Thanks
Volgens mij heet dat Suavemente, en volgens google is die van Elvis Crespo.quote:Op zondag 18 juni 2006 04:23 schreef renz0r het volgende:
Zookeyquote:Op zondag 18 juni 2006 03:05 schreef Camickaeze het volgende:
Ik zoek een nummer waarvan de artiest luisterd naar de naam "soekie".. Zo spreek je het iig uit.. Iemand enig idee hoe je dit letterlijk schrijft?!
Alvast bedankt!
Wat je wil precies weten? De uitvoerende?? Op deze site, kun je lezen wie het heeft gemaakt en waarom: LINKquote:
Ik weet dat het een trancenummer was en ik weet ook dat het me bekend voorkwam, dus ik moet het op mijn computer hebben staan. Alleen ik weet niet meer precies hoe het ging, heb je geen linkje ofzo?quote:Op zondag 18 juni 2006 12:08 schreef Yez het volgende:
Gisteren in Studio Sportzomer werd tijdens een compilatie een nummer gedraaid, helaas
is het een nummer zonder text, klinkt wat trance achtig, ervoor kwam het nummer Ameno van volgens mij DJ quicksilver....
Maar ik ben dus op zoek naar het nummer wat daarna werd gebruikt..
Iemand?![]()
Die eerste; Papi Sanchez?? Titel weet ik alleen zo niet.quote:Op zondag 18 juni 2006 04:23 schreef renz0r het volgende:
Ik zoek twee nummers
En een gouwe ouwe, baby baby baby do you wanna funk me up!~
Thanks
Nee geen linkje helaas..quote:Op zondag 18 juni 2006 12:15 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik weet dat het een trancenummer was en ik weet ook dat het me bekend voorkwam, dus ik moet het op mijn computer hebben staan. Alleen ik weet niet meer precies hoe het ging, heb je geen linkje ofzo?
Wir Sind Helden - Wenn es passiertquote:Op zondag 18 juni 2006 13:15 schreef PauldeMunnik het volgende:
Weet iemand hoe dat duitse liedje heet dat achter studio sportzomer zit?
een midi ervan dus?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:55 schreef MrManiak het volgende:
Ik zoek ergens de instrumental van "Self Esteem" van de band "the Offspring". Heeft iemand hem? Gaarne een reactie op Dutch_mrbean@hotmail.com!
Nee, dan had ik wel om een ringtone gevraagd =P. Een instrumental... dus het geluid van gitaren, drums en shit, maar zonder zang (Karaoke zegmaarquote:
Het zou U96 met Das Boot kunnen zijn.quote:Op zondag 18 juni 2006 13:13 schreef Henk-B het volgende:
Weet iemand de naam van dit liedje?
Het is een techno/house nummer en de melodie die er tussendoor komt lijkt wel een soort sonar achtig iets.
Ik weet verder niet veel meer hoorde het net uit een voorbijgaande auto komen.
Alvast dank!
Ja, dat dacht ik zelf ook al, maar ik heb bijna alles van IAM gedownload, en dat is het niet...quote:
Techno... emergency... one two three tech... one two three tech... techno... emergency... e-emergency...quote:Op zondag 18 juni 2006 14:29 schreef Walvisje het volgende:
U96 met Das Boot
in dat geval heb ik niets voor jequote:Op zondag 18 juni 2006 14:12 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Nee, dan had ik wel om een ringtone gevraagd =P. Een instrumental... dus het geluid van gitaren, drums en shit, maar zonder zang (Karaoke zegmaar)
dat is Paul van Dijk - for an angelquote:Op zondag 18 juni 2006 12:08 schreef Yez het volgende:
Gisteren in Studio Sportzomer werd tijdens een compilatie een nummer gedraaid, helaas
is het een nummer zonder text, klinkt wat trance achtig, ervoor kwam het nummer Ameno van volgens mij DJ quicksilver....
Maar ik ben dus op zoek naar het nummer wat daarna werd gebruikt..
Iemand?![]()
Matisyahu - Jerusalem?quote:Op zondag 18 juni 2006 11:38 schreef boem-dikkie het volgende:
Weet iemand hoe dit liedje heet? Hij gaat zo:
Mountain, Run to Jeruzaleem!
Beetje reggae achtig
quote:Op zondag 18 juni 2006 17:31 schreef biertapper het volgende:
[..]
dat is Paul van Dijk - for an angel![]()
![]()
![]()
Met Video:
http://www.youtube.com/watch?v=BBGwVU_vD6A&search=paul%20van%20dyk
wir sind helden, aber natürlich, dankequote:Op zondag 18 juni 2006 23:55 schreef Nyluzzz het volgende:
Weet iemand hoe dat nummer heet dat je elke dag hoor als Studio Sportzomer is afgelopen.
"Ich will da sein, wenn die ..." Een duits nummer dus, gezongen door een duitse vrouw.
bvd![]()
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:07 schreef Jor_Dii het volgende:
http://www.flabber.nl/archief/016607.php?c=407047#c407047
Iemand die weet welke (film)muziek onder dit filmpje van Steven Gerrard zit? thanks
die is al een keer of 1000 langsgekomen....quote:Op zondag 18 juni 2006 23:55 schreef Nyluzzz het volgende:
Weet iemand hoe dat nummer heet dat je elke dag hoor als Studio Sportzomer is afgelopen.
"Ich will da sein, wenn die ..." Een duits nummer dus, gezongen door een duitse vrouw.
bvd![]()
Ja, maar NOS sportzomer komt ook errug vaak op TVquote:Op maandag 19 juni 2006 11:20 schreef bartrid het volgende:
[..]
die is al een keer of 1000 langsgekomen....
The Wallflowersquote:Op maandag 19 juni 2006 11:39 schreef Stansfield het volgende:
Ik zoek niet echt een nummer maar meer de naam van de band van de zoon van bob dylan. populair in de VS maar niet in europa. Weet iemand hoe die band heet?
Dat is toch Same Man van Till West & DJ Delicious? Vind ik wel!quote:Op zondag 18 juni 2006 21:39 schreef WalkingDisaster het volgende:
Wat een vet nummer!
Nou ik toch in MUZ ben, is de zomerhit van 2006 al bekend?
Underdog Project - Summerjam?quote:Op maandag 19 juni 2006 14:43 schreef xtuned het volgende:
afgelopen zaterdag in 6 pack.
nummer welke in t refrein gaat "put your hands on, put your hands on"
Reef - Place your handsquote:Op maandag 19 juni 2006 14:56 schreef xtuned het volgende:
nee was een engels britpop bandje welke een jaar of 3 geleden er een hit mee hadden.
"Rogier & Co - Schatje, mag ik je foto?"quote:Op maandag 19 juni 2006 15:22 schreef pimbo het volgende:
Weet iemand de titel en de zanger van een nummer waar de volgende regel in voorkomt:
Meisje mag ik je foto, heb je een foto voor mij?
Het is een feestnummer, beetje skihut-achtig.
Alvast bedankt
Dat zou hem wel eens kunnen zijn ja! Even Kazaa-en vanavond, Bedankt!quote:Op maandag 19 juni 2006 15:37 schreef Frenky-boy het volgende:
[..]
"Rogier & Co - Schatje, mag ik je foto?"
Michel Fugain - Une belle histoirequote:Op maandag 19 juni 2006 16:51 schreef Koewam het volgende:
Reclame van Orange, waarin ze melden dat 't in Wanadoo wordt omgezet, en twee dieren met elkaar gaan en zoHoe heet die?
Weet niemand hoe dit lied heet???quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:44 schreef Sannelie het volgende:
Ik zoek een bubbling nummer. Ze zingen (zeggen) vaak achter elkaar iets van talaban (behoorlijk uptempo stukje) en daarna komt er een stukje salsa latin achtige muziek. Iemand enig idee welk nr ik bedoel?
Volgens mij ken ik die wel, maar ik kan er niet opkomen, weet je niet nog een stuk uit het nummer, of iets herkenbaars?quote:
Culture Beat - Mr. Vainquote:Op maandag 19 juni 2006 20:30 schreef mic_forever het volgende:
hoe heet dat liedje
" call me mr vegas(??) call me mr righttttttttttttt"
http://www.mtv.nl/barrio19/ <- bij TV & music staat playlist, staat ie daar niet bij?quote:Op maandag 19 juni 2006 18:14 schreef Erickie het volgende:
Er is dus zo een programma op Mtv, Barrio 19.
Niemand een idee? Ik zoek deze ook.quote:Op zondag 18 juni 2006 22:55 schreef furanku het volgende:
Na afloop van een wk wedstrijd hoor je een versie van
Pet Shop Boys - Go West of "Het is stil aan de overkant"![]()
Welk nummer is dat.
Geen dankquote:
Switch - A bit patchy ?quote:Op maandag 19 juni 2006 19:40 schreef Aurelium het volgende:
ik ben op zoek naar die dance remix die nu veel gedraaid wordt. This een cover ofzo van dat nummer van missy elliot, we can run this.
Anyone?
Fort Minor - Where'd You Goquote:Op maandag 19 juni 2006 23:30 schreef Dr_R het volgende:
Hej!
Weet iemand hoe de nieuwe single van één van de bandleden van Linkin Park heet? Nummer deed me denken aan Stan van Eminem ft Dido. Anyone?
Thnx!
quote:Op maandag 19 juni 2006 22:57 schreef VivOo. het volgende:
ik zoek een reggea nummer
ik weet niet hoe het heet maar het gaat ongeveer zo:
you're so beautifull.. you're so fine.. you're atractive(of zoiets) girl you should be mine heey heey
en heb al op songteksten gezocht maar kan heb niet echt vinden.. kan iemand me helpen?
Reefs hitje met Place your hands was alweer 8 jaar geleden, niet 3.quote:Op maandag 19 juni 2006 14:56 schreef xtuned het volgende:
nee was een engels britpop bandje welke een jaar of 3 geleden er een hit mee hadden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |