1. Gokje: "Building a bridge to your heart" van Wax.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:26 schreef fredDK het volgende:
Ik zoek twee recente nummers die ik hier in Belgie dagelijks hoor op 't werk.
1. Het is een rock lied en het refrein is ooh wohowoohooh wohoowoho... (klinkt misschien grappig als je het nu leest)
2. Het is een vrouw en ik dacht de naam "waley" of zoiets gehoord te hebben van de presentatrice. Het lied is in het Engels maar lijkt of het gezongen wordt door iemand uit de caribbean of zo'n zonnig ver land. In de tekst hoor je o.a. herhalen "why oh why..."
Het zijn moeilijke, maar heb hoop
Ook 2 gokjes dan maar.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:26 schreef fredDK het volgende:
1. Het is een rock lied en het refrein is ooh wohowoohooh wohoowoho... (klinkt misschien grappig als je het nu leest)
2. Het is een vrouw en ik dacht de naam "waley" of zoiets gehoord te hebben van de presentatrice. Het lied is in het Engels maar lijkt of het gezongen wordt door iemand uit de caribbean of zo'n zonnig ver land. In de tekst hoor je o.a. herhalen "why oh why..."
Het eerste nummer, zijn dat 3 á 4 mannenstemmen die een beetje schreeuwend: "Hóóó ho-ho-ho....Hóóóó-ho ho-ho-ho" zingen? Ik heb geprobeerd om het heel precies te noteren, al staat het belachelijk.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:46 schreef fredDK het volgende:
@Croupouque
bedankt, maar helaas zijn het niet deze records. snif'
quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:42 schreef Borkydude het volgende:
Uit die NN reclame met al die oranjemomenten, is vast wel eerder langsgekomen.
Ook bedankt, maarquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:49 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ook 2 gokjes dan maar.
1 KT Tunstall - Black Horse & The Cherry Tree
2 Maria Mena - Just Hold Me
Het zijn inderdaad mannen, een electrische gitaar, en ze zingen/roepen zoiets. Maar het is een mooie melodie en geen echt geschreeuw.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:51 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Het eerste nummer, zijn dat 3 á 4 mannenstemmen die een beetje schreeuwend: "Hóóó ho-ho-ho....Hóóóó-ho ho-ho-ho" zingen? Ik heb geprobeerd om het heel precies te noteren, al staat het belachelijk.
Tim Deluxe - It Just Won't Doquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:17 schreef cwk het volgende:
Ik zoek dat nummer met als videoclip een stel beachvollyballende wijffies. Beetje dance-achtig/trance-achtig, 2 jaar terug ofzo.
geen idee, maar misschien staat ie hiero tussen..quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:35 schreef Joncho het volgende:
Een nummer dat volgens mij regelmatig in een CSI (Miami) aflevering voorbij komt wanneer ze weer in het lab zijn. Om het een beetje te beschrijven, het is een vrij rustig electronisch muziekje dat rustig begint met alleen de 'hoge' tonen, waarna langzaamaan er een rustige beat onder verschijnt.
Hoop dat iemand me kan helpen![]()
Flypside - Happy Birthday?quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:42 schreef almarrr het volgende:
Ik zoek een nummer dat best veel op radio 538 wordt gedraaid, zingt een vrouw "miss you" ofzo, en wat gerap erdoorheen volgens mij.
Fort Minor-Where'd You Goquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:42 schreef almarrr het volgende:
Ik zoek een nummer dat best veel op radio 538 wordt gedraaid, zingt een vrouw "miss you" ofzo, en wat gerap erdoorheen volgens mij.
Etc. Etc. Maar niemand weet dit? kan ik me namelijk niet voorstellen; en ik wil het wel graaaaaaaaaaaag weten.quote:
Dat zou weleens The Fixx met Red Skies kunnen zijn. Hier staat hun video clip :quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:51 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Het eerste nummer, zijn dat 3 á 4 mannenstemmen die een beetje schreeuwend: "Hóóó ho-ho-ho....Hóóóó-ho ho-ho-ho" zingen? Ik heb geprobeerd om het heel precies te noteren, al staat het belachelijk.
Dat is Lily Allen. Haar 'hit' is te zien bij YouTube : http://www.youtube.com/watch?v=XJ_hfQ2h4kQquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:07 schreef Neleos het volgende:
In Vara TV Magazine van volgende week staat een stukje over zomerhits:
Zomerzothit
Nu het seizoen op temperatuur begint te komen kan de zon weer in de stereo. Maar wat maakt de volmaakte zomerhit? We ontdekten het principe van de zeven Z's.
In dit stukje hebben ze het over een zomerhit van een meisje dat erg populair is op myspace. Heeft iemand toevallig die gids en kan die kijken welk nummer en van wie het is?
Alvast bedankt![]()
1: Orson - No tomorrowquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:26 schreef fredDK het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |