abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38897545
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 21:01 schreef -ladybird- het volgende:

[..]

Dank U
Dat nummer is dus van Sergio Mendes. Dat helpt wellicht bij het zoeken.
pi_38897649
In Vara TV Magazine van volgende week staat een stukje over zomerhits:

Zomerzothit
Nu het seizoen op temperatuur begint te komen kan de zon weer in de stereo. Maar wat maakt de volmaakte zomerhit? We ontdekten het principe van de zeven Z's.

In dit stukje hebben ze het over een zomerhit van een meisje dat erg populair is op myspace. Heeft iemand toevallig die gids en kan die kijken welk nummer en van wie het is?

Alvast bedankt
pi_38898357
Ik zoek twee recente nummers die ik hier in Belgie dagelijks hoor op 't werk.
1. Het is een rock lied en het refrein is ooh wohowoohooh wohoowoho... (klinkt misschien grappig als je het nu leest)

2. Het is een vrouw en ik dacht de naam "waley" of zoiets gehoord te hebben van de presentatrice. Het lied is in het Engels maar lijkt of het gezongen wordt door iemand uit de caribbean of zo'n zonnig ver land. In de tekst hoor je o.a. herhalen "why oh why..."

Het zijn moeilijke, maar heb hoop
pi_38899001
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 21:26 schreef fredDK het volgende:
1. Het is een rock lied en het refrein is ooh wohowoohooh wohoowoho... (klinkt misschien grappig als je het nu leest)

2. Het is een vrouw en ik dacht de naam "waley" of zoiets gehoord te hebben van de presentatrice. Het lied is in het Engels maar lijkt of het gezongen wordt door iemand uit de caribbean of zo'n zonnig ver land. In de tekst hoor je o.a. herhalen "why oh why..."

1. Gokje: "Building a bridge to your heart" van Wax.
2. Gokje: "Put your records on" van Corine Bailey Rae.
pi_38899226
@Croupouque
bedankt, maar helaas zijn het niet deze records. snif'
pi_38899377
quote:

Ook 2 gokjes dan maar.

1 KT Tunstall - Black Horse & The Cherry Tree
2 Maria Mena - Just Hold Me
pi_38899469
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 21:46 schreef fredDK het volgende:
@Croupouque
bedankt, maar helaas zijn het niet deze records. snif'
Het eerste nummer, zijn dat 3 á 4 mannenstemmen die een beetje schreeuwend: "Hóóó ho-ho-ho....Hóóóó-ho ho-ho-ho" zingen? Ik heb geprobeerd om het heel precies te noteren, al staat het belachelijk.
pi_38899602
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 15:42 schreef Borkydude het volgende:
Uit die NN reclame met al die oranjemomenten, is vast wel eerder langsgekomen.
pi_38899700
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 21:55 schreef Borkydude het volgende:

[..]
Is het nou echt zoveel moeite om op de eerste of de tweede pagina van dit topic te kijken?
pi_38899702
Reinhardt Mey - Als De Dag Van Toen
pi_38899844
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 21:49 schreef Neleos het volgende:

[..]

Ook 2 gokjes dan maar.

1 KT Tunstall - Black Horse & The Cherry Tree
2 Maria Mena - Just Hold Me
Ook bedankt, maar (fout dus)
pi_38899890
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 21:51 schreef Croupouque het volgende:

[..]

Het eerste nummer, zijn dat 3 á 4 mannenstemmen die een beetje schreeuwend: "Hóóó ho-ho-ho....Hóóóó-ho ho-ho-ho" zingen? Ik heb geprobeerd om het heel precies te noteren, al staat het belachelijk.
Het zijn inderdaad mannen, een electrische gitaar, en ze zingen/roepen zoiets. Maar het is een mooie melodie en geen echt geschreeuw.
  donderdag 15 juni 2006 @ 23:17:19 #163
148015 cwk
It's a Kafka high
pi_38903553
Ik zoek dat nummer met als videoclip een stel beachvollyballende wijffies. Beetje dance-achtig/trance-achtig, 2 jaar terug ofzo.
[Tournament] Het FOK! jaren '90 filmtoernooi editie III
There is a longstanding rumor that in the early drafts of the script, Dr. No turned out to be a monkey.
pi_38903665
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 23:17 schreef cwk het volgende:
Ik zoek dat nummer met als videoclip een stel beachvollyballende wijffies. Beetje dance-achtig/trance-achtig, 2 jaar terug ofzo.
Tim Deluxe - It Just Won't Do
  donderdag 15 juni 2006 @ 23:35:31 #165
142782 Joncho
PopMartian
pi_38904281
Een nummer dat volgens mij regelmatig in een CSI (Miami) aflevering voorbij komt wanneer ze weer in het lab zijn. Om het een beetje te beschrijven, het is een vrij rustig electronisch muziekje dat rustig begint met alleen de 'hoge' tonen, waarna langzaamaan er een rustige beat onder verschijnt.

Hoop dat iemand me kan helpen
pi_38904541
Ik zoek een nummer dat best veel op radio 538 wordt gedraaid, zingt een vrouw "miss you" ofzo, en wat gerap erdoorheen volgens mij .
  donderdag 15 juni 2006 @ 23:50:05 #167
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_38904811
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 23:35 schreef Joncho het volgende:
Een nummer dat volgens mij regelmatig in een CSI (Miami) aflevering voorbij komt wanneer ze weer in het lab zijn. Om het een beetje te beschrijven, het is een vrij rustig electronisch muziekje dat rustig begint met alleen de 'hoge' tonen, waarna langzaamaan er een rustige beat onder verschijnt.

Hoop dat iemand me kan helpen
geen idee, maar misschien staat ie hiero tussen..
http://members.aol.com/JRD203/csi-music-miami.htm

of anders misschien hier
http://www.tunefind.com/show/CSI%3A+Miami
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
pi_38905710
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 23:42 schreef almarrr het volgende:
Ik zoek een nummer dat best veel op radio 538 wordt gedraaid, zingt een vrouw "miss you" ofzo, en wat gerap erdoorheen volgens mij .
Flypside - Happy Birthday?
  vrijdag 16 juni 2006 @ 00:37:05 #169
84957 sterre1981
ik hou van panda's
pi_38906112
Ik heb hem al eerder gepost, maar ik ben bang dat t m hier dus niet gaat worden?

Op de achtergrond van dit filmpje zijn wat hiphopnummers geplaatst en ik wil weten welke dat bekend klinkende franstalige rapnummer is na de zesde minuut in het filmpje. Kan iemand me hiermee helpen?

http://video.google.com/videoplay?docid=515642196227308929
Ananassen
Stofzuigerzakken
Printerinkt
Wormgaten
pi_38906172
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 23:42 schreef almarrr het volgende:
Fort Minor-Where'd You Go
  vrijdag 16 juni 2006 @ 05:05:40 #171
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_38908318
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 20:46 schreef Koepert het volgende:

[..]

Gaat m niet worden he?
Etc. Etc. Maar niemand weet dit? kan ik me namelijk niet voorstellen; en ik wil het wel graaaaaaaaaaaag weten.
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_38908641
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 21:51 schreef Croupouque het volgende:

[..]

Dat zou weleens The Fixx met Red Skies kunnen zijn. Hier staat hun video clip :

http://www.youtube.com/watch?v=fK2_OC9_xkY

Het antwoord op de 2e vraag moet ik je helaas schuldig blijven.
pi_38908688
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 21:07 schreef Neleos het volgende:
In Vara TV Magazine van volgende week staat een stukje over zomerhits:

Zomerzothit
Nu het seizoen op temperatuur begint te komen kan de zon weer in de stereo. Maar wat maakt de volmaakte zomerhit? We ontdekten het principe van de zeven Z's.

In dit stukje hebben ze het over een zomerhit van een meisje dat erg populair is op myspace. Heeft iemand toevallig die gids en kan die kijken welk nummer en van wie het is?

Alvast bedankt
Dat is Lily Allen. Haar 'hit' is te zien bij YouTube : http://www.youtube.com/watch?v=XJ_hfQ2h4kQ
  vrijdag 16 juni 2006 @ 07:47:36 #174
136181 adnansupernew
www.kadesign.nl & www.phds
pi_38908836
Ik ben opzoek naar het aziatisch(?) nummertje wat op de achtergrond is te horen bij de commercial van the world food program....ben er al weer een tijdje naar opzoek maar niks over te vinden
pi_38913307
quote:

1: Orson - No tomorrow
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')