Waar is dit topic niet voor bedoeld?quote:Op maandag 2 januari 2006 16:34 schreef BaggerUser het volgende:
ik denk dat dit programma niet zou mistaan in de OP
http://www.wildbits.com/files/TunaticSetup.exe
ik vind het wel grappig je kan een nr laten horen door de mic via de radio of via je geluidskaart en meestal zegt hij na 20 seconde welk liedje het is, ideaal als je het nr hoort en wil weten welk nummer het is
quote:Op zondag 11 juni 2006 12:47 schreef socko het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer waarin de volgende tekst voor komt:
"orange is the way, orange is the color"
Molly Metal - Orangequote:
Zoek ik ook.quote:Op zondag 11 juni 2006 20:42 schreef SuperRogier het volgende:
Humm.. ik zoek een nummer van Nationale Nederlanden waarin je Van Nistelrooy ziet scoren.
Rustig nummertje in het Nederlands, iemand een idee?
Een gokje, omdat ik de uitzending niet kan bekijken: "Come on, come on" van The Von Bondies.quote:Op maandag 12 juni 2006 01:23 schreef Die4iT het volgende:
ey
ik zoek een achtergrond liedje, werd gespeeld bij de Mtv Movie awards en dan de Jim Carey tribute
midden in het leidje hoor je Ying yang twins maar op het einde is er een klein stukje rock waar ik alleen de woorden come on come on hoor.
de tribute is na te kijken via de mtv website http://www.mtv.com/ontv/movieawards/ma06/#/ontv/movieawards/ma06/
bvd
Fedde Le Grand- Put Your Hands Up for Detroitquote:Op maandag 12 juni 2006 02:05 schreef WeirdMicky het volgende:
Hoe gaat dat dance nummer (dat vast niet al te oud is) dat een mooie bassline heeft en er (volgens mij) wordt gezegd: 'welcome to detroit' ?
Chill.quote:Op maandag 12 juni 2006 02:10 schreef renz0r het volgende:
[..]
Fedde Le Grand- Put Your Hands Up for Detroit
Graag gedaanquote:Op maandag 12 juni 2006 02:17 schreef WeirdMicky het volgende:
Haha, wat een simpel kutnummer is het ook.
Ik heb ik de vorige thread gezocht op een reactie van dit bericht, maar niet gevondenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:10 schreef SuperRogier het volgende:
Ik zoek nog steeds een nummer en niemand of waar dan ook kan ik het niet vinden
Het is de aftiteling van Game Kings op TMF, beetje oude stijl muziek, en het enige wat ik kan verstaan is "I woke up *1woordje* this morning" en "and you were on my side" maar of dit goed is..
Alvast bedankt
Billy Preston & Syreeta - With You I'm Born Againquote:Op maandag 12 juni 2006 06:22 schreef Smeich het volgende:
ok, hoorde net voor 6en een oud nummer op RTLFM.. (waarom geen playlist op die site!?)
Het was een duet met, volgens mij, lyrics als "I'm home again" of "I'll be home again".. of was het nu "in love again"...
hiermee eindigde het nummer ook daar dit telkens werd gezongen toen..
ook hoorde je iets van "forgive me your sorrow" of iets dergelijks.. al slaat die zin nergens op dus zal t wel iets anders geweest zijn.. ja, werd net wakker door dat nummer dus ik was er niet echt bij..
thnx!
srry het was iets zachtere rock en heel rustig werd gezegt come on come onquote:Op maandag 12 juni 2006 02:08 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Een gokje, omdat ik de uitzending niet kan bekijken: "Come on, come on" van The Von Bondies.
Blur - Tender?quote:Op maandag 12 juni 2006 12:26 schreef Die4iT het volgende:
[..]
srry het was iets zachtere rock en heel rustig werd gezegt come on come on
Dat mag niet!quote:Op maandag 12 juni 2006 12:02 schreef Neleos het volgende:
tvp
quote:Op maandag 12 juni 2006 01:23 schreef Die4iT het volgende:
ey
ik zoek een achtergrond liedje, werd gespeeld bij de Mtv Movie awards en dan de Jim Carey tribute
midden in het leidje hoor je Ying yang twins maar op het einde is er een klein stukje rock waar ik alleen de woorden come on come on hoor.
de tribute is na te kijken via de mtv website http://www.mtv.com/ontv/movieawards/ma06/#/ontv/movieawards/ma06/
bvd
Blur - Tender??quote:Op maandag 12 juni 2006 01:23 schreef Die4iT het volgende:
ey
bvd
Pakito - Living on videoquote:Op maandag 12 juni 2006 09:03 schreef Ultralaser het volgende:
Ik hoorde een nummer op 538 beetje trance achtig is een vrouw die zingt (half kreunt) Yellow & White weet iemand wat ik bedoel? Weet iemand toevallig de titel?
Jay-Z - Woke Up Earlyquote:Op maandag 12 juni 2006 09:54 schreef EPO het volgende:
[..]
Ik heb ik de vorige thread gezocht op een reactie van dit bericht, maar niet gevonden
Dus nogmaals, weet iemand hoe dat nummer heet in de aftiteling van de gamekings?
Coldplay - Help Is Around The Cornerquote:Op maandag 12 juni 2006 01:23 schreef Die4iT het volgende:
ey
bvd
Waarom zou je dit willen hebben? Dit is per definite slechte muziek!quote:Op maandag 12 juni 2006 18:27 schreef sirgerby het volgende:
een dance nummer met telkens de stem van Barry White erdoor heen, wie o wie weet hoe dit nummer heet.
Als je niet serieus kunt reageren. Opbokke!quote:Op maandag 12 juni 2006 18:59 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Waarom zou je dit willen hebben? Dit is per definite slechte muziek!
Oh is dat wat ze zingt?quote:Op maandag 12 juni 2006 09:03 schreef Ultralaser het volgende:
Ik hoorde een nummer op 538 beetje trance achtig is een vrouw die zingt (half kreunt) Yellow & White weet iemand wat ik bedoel? Weet iemand toevallig de titel?
Ik kan het niet verstaanquote:Op maandag 12 juni 2006 19:04 schreef Molluck het volgende:
[..]
Oh is dat wat ze zingt?
Dan vraag ik me helemaal af waarom ze dat toegevoegd hebben want het origineel (het origineel van Pakito bedoel ik dan) had namelijk geen vocalen...
Beetje respect voor iemand anders zijn muziekkeuze jaquote:Op maandag 12 juni 2006 19:04 schreef WalkingDisaster het volgende:
[..]
Als je niet serieus kunt reageren. Opbokke!
Vertel eens, wat zingt hij ongeveer?
Reinhard Mey - Als de dag van toenquote:Op zondag 11 juni 2006 20:42 schreef SuperRogier het volgende:
Humm.. ik zoek een nummer van Nationale Nederlanden waarin je Van Nistelrooy ziet scoren.
Rustig nummertje in het Nederlands, iemand een idee?
Ja, maar hij hoeft zijn keuze niet neerbuigend te laten merken hierquote:Op maandag 12 juni 2006 19:17 schreef sirgerby het volgende:
[..]
Beetje respect voor iemand anders zijn muziekkeuze ja
Eerlijk gezegt zou ik niet eens weten wat hij zingt. Maar alvast bedankt.
quote:
Dankjewelquote:
quote:Adverteerder/merk: Nationale Nederlanden
Product: Verzekeringen
Titel commercial: WK Generatie
Reclamebureau: N=5
Eerste uitzending: 27 mei 2006
Afkomst muziek: Opdrachtmuziek
Oorspronkelijke titel: Als de dag van toen...
Uitvoerende(n): Massive Music (geluidsstudio)
"Als de dag van toen" van Reinhard Mey.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:58 schreef heinl het volgende:
Ik zoek dat nummer wat je hoort bij die reclame van NN, over het wk.. Dit is de informatie die STER geeft:
[..]
Ja, dat is hem! Thanks!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:00 schreef Croupouque het volgende:
[..]
"Als de dag van toen" van Reinhard Mey.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |