Pagina's.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 08:01 schreef cafca het volgende:
Toch fijn dat je twee keer op dezelfde pagina iemand blij kunt maken met één nummer
Jock Jams - (Let's Get) Ready to Rumblequote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:02 schreef Verstreujem het volgende:
Ik zoek een best bekend nummer: op het begin hoor je iemand Evander Hollyfield en en Mike Tyson omroepen voor een boxwedstrijd (in the blue corner enz). Vervolgens roept hij "let's get ready... to rumbleeeee" waarna er een zeer brute beat komt.
Iemand enig idee
Moby - In My Heartquote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:39 schreef Scorpie het volgende:
Welk nummer hoor je bij de Nokia reclame die nu op tv is eigenlijk?
"Laat mij maar gaan" van Robert LeRoy.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:28 schreef PLAE@ het volgende:
Ik heb een iets andere vraag dan normaal.
Van wie is dit nr en wat is de titel?
mp3tje
Ik heb het gedownload als de kroegen v Amsterdam van Drukwerk maar dat is het duidelijk niet![]()
Het eerste nummer is:quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:00 schreef sterre1981 het volgende:
Op de achtergrond van dit filmpje zijn wat hiphopnummers geplaatst en ik wil weten welke want ze zijn zo chill. ze komen me allemaal bekend voor, maar ik ken de titels niet. Ik weet wel dat het eerste nummer uit een film komt. Maar ik weet niet uit welke. Kent iemand het wel? En de andere nummers, zoals dat bekend klinkende franstalige rapnummer?
http://video.google.com/videoplay?docid=515642196227308929
Wir Sind Helden - Wenn es passiert (van de CD Von Hier An Blind)quote:Op zondag 11 juni 2006 23:53 schreef furanku het volgende:
het einde van studio sportzomer.. duits nummertje, elke avond..
Heel erg bedankt!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:07 schreef El_Rolando het volgende:
[..]
Het eerste nummer is:
Rob D - Clubbed To Death (Kurayamino Mix)
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:00 schreef sterre1981 het volgende:
oeps dubbele post
Het was een lange zoektocht, maar uiteindelijk kwam ik hem toch twee keer tegen op de eerste pagina van dit topicquote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:34 schreef Canisfire het volgende:
Hoe heet dat nummer van de nationale nederlanden wk reclame?
Die met ik hou meer van jou dan toen die dag.
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:14 schreef Gitanki het volgende:
Iemand die toevallig deze kent, het is een techno/ techhouse plaat, ooit gedraaid door Benny Rodrigues, moet redelijk bekend zijn (klassieker?)
http://rapidshare.de/file(...)y_rodrigues.mp3.html
Ja die heb ik al maar die klinkt heel andersquote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:46 schreef Molluck het volgende:
[..]
Het was een lange zoektocht, maar uiteindelijk kwam ik hem toch twee keer tegen op de eerste pagina van dit topic![]()
Reinhard Mey - Als De Dag Van Toen dus
Ik heb deze versie nog steeds niet gehoord, maar op één of andere manier schat ik in dat het van de originele versie van Mas Que Nada (van Sergio Mendes dus) komt. Daar zit ook zo'n heerlijk pianoriedeltje in.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:13 schreef C2C het volgende:
hallo mensen, ik hoorde dus dat nieuwe nummer van the black eyed peas ft sergio mendez, mas que nada...
nu is mijn vraag van welk nummer die piano komt vanaf 3.22...
het is een heel bekent piano stukje, alleen ik kan hem niet thuisbrengen, k wil hem kunnen spelen namelijk k vind hem cool
iemand? alvast bedankt
ik kan daar nergens de sheet music van vindenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:19 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik heb deze versie nog steeds niet gehoord, maar op één of andere manier schat ik in dat het van de originele versie van Mas Que Nada (van Sergio Mendes dus) komt. Daar zit ook zo'n heerlijk pianoriedeltje in.
heb je hier iets aan? http://www.e-chords.com/cifra/idmusica/3236.htmquote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:21 schreef C2C het volgende:
[..]
ik kan daar nergens de sheet music van vinden
Is geloof ik niet echt een nummerquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:37 schreef MuseMuse het volgende:
Ik zoek de "mafia"intro van de reclame van "even apeldoorn bellen" waarbij die vent getuigd tegen een maffiabaas en een nieuwe identiteit krijgt. Maar als hij in het stadje aankomt dan blijkt dat hij de 100.000e inwoner is en komt hij plots overal op tv en dat vind hij natuurlijk niet leuk :p
whos gonna help me out here! (soortgelijke intros zijn ook goed)
Moby - In My Heart, maar dat stond al op deze paginaquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:23 schreef Leatherneck het volgende:
Ik zoek een nummer, ik hoorde 't nummer net onder een reclame op RTL4. De reclame ging over een Nokia telefoon, waarop 3000 MP3's opkunnen of zo.
Wat ik van 't nummer weet: een piano riedeltje... En een stukkie van de lyrics, iets als: Lordddd, I want... To beee (iets in die zin).
Alvast bedankt.
Dankje sigerby.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:52 schreef sirgerby het volgende:
[..]
Moby - In My Heart, maar dat stond al op deze pagina
Je bedoelt toch niet Vengaboys - Shalala Lala he?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:26 schreef -JustMe- het volgende:
Hey, ik zoek een nummer waar ik zo goed als bijna niets van weet.
Ik weet alleen het melodie en 1 stukje tekst.
Het nummer wordt volgens mij helemaal gezongen door kinderen.
Het enige stukje tekst dat ik weet is: Tralalalala "in the early morning!"
Tralala moet dus ook gewoon tekst zijn..
Ik weet dat dit een erg vage beschrijving is, maar misschien dat dit bij iemand een belletje doet rinkelen. Bedankt iig.
ja die zoek ik ook... bedoel jij ook die van 1 of andere reclame??quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:26 schreef -JustMe- het volgende:
Hey, ik zoek een nummer waar ik zo goed als bijna niets van weet.
Ik weet alleen het melodie en 1 stukje tekst.
Het nummer wordt volgens mij helemaal gezongen door kinderen.
Het enige stukje tekst dat ik weet is: Tralalalala "in the early morning!"
Tralala moet dus ook gewoon tekst zijn..
Ik weet dat dit een erg vage beschrijving is, maar misschien dat dit bij iemand een belletje doet rinkelen. Bedankt iig.
zelfs als het mijn lievelingsnummer was dan had ik het nog niet uit dat gekraak kunnen halenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:22 schreef Noork het volgende:
Wie o wie weet hoe dit nummer heet: klik.
De kwaliteit is wel erg brak, m'n telefoon maakt helaas geen betere opnamen.
hmm sinds niemand hem vind...quote:Op maandag 12 juni 2006 04:17 schreef Tjahzi het volgende:
dat nummer bij die hyundai reclame tijdens het WK.
engels talig beetje rock achtig (kaiser chiefs/frans ferdinand style)
had het een tijdje geleden ook al een paar x gehoord in een cafe ergens. goed nummer
iemand?
Gewoon ff verder zoeken bij je favo downloader....quote:Op woensdag 14 juni 2006 08:13 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik zoek de ingekorte versie van: Paradise by the dashboard light. Iemand enig idee? Want als ik ga draaien is de 8 minuten versie een beetje lang
Probeer de luisterpaal eensquote:Op woensdag 14 juni 2006 09:46 schreef Bergie88 het volgende:
Help ik zoek album, postmen - green maar dan niet die uit de winkels natuurlijk![]()
whahah I know, ik kan altijd beter vragen als ik ergens binnen kom in een winkel b.v. of bij vrienden: "Wat mag hier wel??". Maar mischien kan iemand mij hier een vage tip gevenquote:Op woensdag 14 juni 2006 10:17 schreef deejaylethal het volgende:
Wat bedoel je? Moeten wij hier een torrent plaatsen? Dat is dus niet toegestaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |