Is al eerder beantwoord. Het is Michel Delpech met Pour Un Flirt Avec Toi.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:02 schreef Spinazie het volgende:
Ik zoek het franse nummer dat nu onder een reclame zit met pinguins er in. Super bekend, maar ik kan het niet bedenken!
Anderen denken daar anders over:quote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:52 schreef Walvisje het volgende:
Is al eerder beantwoord. Het is Michel Delpech met Pour Un Flirt Avec Toi.
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:28 schreef Neleos het volgende:
Michel Fugain - Une Belle Histoire
Ja, alleen heeft Neleos gelijk.quote:
Vét filmpje.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:07 schreef Jor_Dii het volgende:
http://www.flabber.nl/archief/016607.php?c=407047#c407047
Iemand die weet welke (film)muziek onder dit filmpje van Steven Gerrard zit? thanks
Nu de muziek nogquote:
Is ook al een paar keer eerder gevraagd, even teruglezen hequote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:07 schreef dromewaris het volgende:
Ik zoek een trance/house achtig nummer en de enige text die er volgens mij in voorkomt is het zinnetje:
"yellow and white" en dan weer zo'n lekker deuntje erachteraan....
iemand enig idee?
E-Type - Campione 2000quote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:44 schreef THE.DUKE het volgende:
jongens... beetje in de WK stemming...
engels liedje... fransachtig accent...
CHAMPIONE!!!...CHAMPIONE!!!...CHAMPIONE!!!...
of zo iets... :p
Smooch Knob blijkbaar met "Rogue".quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:08 schreef Canisfire het volgende:
Van wie is het nummer uit dit filmpje :
http://www.youtube.com/watch?v=7Q0ldQDQtEE&search=rogue%20song
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:14 schreef linuxje het volgende:
http://www.jamba.de/jcw/prelisten/popup.do?parentId=2591245&doc=4035628&contentType=9
dit nr, ik heb al bij mijn fifa gekeken maar daar kon ik hem niet tussen vinden
Wolfgang Petry - Ruhrgebietquote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:16 schreef rudolphius het volgende:
Ik zoek het nummer dat speelt in de muzikale versie van "Toni ist so Togo" op MTV... Het gaat zoiets van.. "Ihr seit das ruhrgebied blahbalahabalaha" ofzo :p ... Tis n duits-talig rocknummer...
Die laatste: T.O.F. - Funk it up ?quote:Op zondag 18 juni 2006 04:23 schreef renz0r het volgende:
Ik zoek twee nummers
Een spaans latinnr wat je vaak met uitgaan hoort. Iets met: Besames!
En een gouwe ouwe, baby baby baby do you wanna funk me up!~
Thanks
Volgens mij heet dat Suavemente, en volgens google is die van Elvis Crespo.quote:Op zondag 18 juni 2006 04:23 schreef renz0r het volgende:
Zookeyquote:Op zondag 18 juni 2006 03:05 schreef Camickaeze het volgende:
Ik zoek een nummer waarvan de artiest luisterd naar de naam "soekie".. Zo spreek je het iig uit.. Iemand enig idee hoe je dit letterlijk schrijft?!
Alvast bedankt!
Wat je wil precies weten? De uitvoerende?? Op deze site, kun je lezen wie het heeft gemaakt en waarom: LINKquote:
Ik weet dat het een trancenummer was en ik weet ook dat het me bekend voorkwam, dus ik moet het op mijn computer hebben staan. Alleen ik weet niet meer precies hoe het ging, heb je geen linkje ofzo?quote:Op zondag 18 juni 2006 12:08 schreef Yez het volgende:
Gisteren in Studio Sportzomer werd tijdens een compilatie een nummer gedraaid, helaas
is het een nummer zonder text, klinkt wat trance achtig, ervoor kwam het nummer Ameno van volgens mij DJ quicksilver....
Maar ik ben dus op zoek naar het nummer wat daarna werd gebruikt..
Iemand?![]()
Die eerste; Papi Sanchez?? Titel weet ik alleen zo niet.quote:Op zondag 18 juni 2006 04:23 schreef renz0r het volgende:
Ik zoek twee nummers
En een gouwe ouwe, baby baby baby do you wanna funk me up!~
Thanks
Nee geen linkje helaas..quote:Op zondag 18 juni 2006 12:15 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik weet dat het een trancenummer was en ik weet ook dat het me bekend voorkwam, dus ik moet het op mijn computer hebben staan. Alleen ik weet niet meer precies hoe het ging, heb je geen linkje ofzo?
Wir Sind Helden - Wenn es passiertquote:Op zondag 18 juni 2006 13:15 schreef PauldeMunnik het volgende:
Weet iemand hoe dat duitse liedje heet dat achter studio sportzomer zit?
een midi ervan dus?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:55 schreef MrManiak het volgende:
Ik zoek ergens de instrumental van "Self Esteem" van de band "the Offspring". Heeft iemand hem? Gaarne een reactie op Dutch_mrbean@hotmail.com!
Nee, dan had ik wel om een ringtone gevraagd =P. Een instrumental... dus het geluid van gitaren, drums en shit, maar zonder zang (Karaoke zegmaarquote:
Het zou U96 met Das Boot kunnen zijn.quote:Op zondag 18 juni 2006 13:13 schreef Henk-B het volgende:
Weet iemand de naam van dit liedje?
Het is een techno/house nummer en de melodie die er tussendoor komt lijkt wel een soort sonar achtig iets.
Ik weet verder niet veel meer hoorde het net uit een voorbijgaande auto komen.
Alvast dank!
Ja, dat dacht ik zelf ook al, maar ik heb bijna alles van IAM gedownload, en dat is het niet...quote:
Techno... emergency... one two three tech... one two three tech... techno... emergency... e-emergency...quote:Op zondag 18 juni 2006 14:29 schreef Walvisje het volgende:
U96 met Das Boot
in dat geval heb ik niets voor jequote:Op zondag 18 juni 2006 14:12 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Nee, dan had ik wel om een ringtone gevraagd =P. Een instrumental... dus het geluid van gitaren, drums en shit, maar zonder zang (Karaoke zegmaar)
dat is Paul van Dijk - for an angelquote:Op zondag 18 juni 2006 12:08 schreef Yez het volgende:
Gisteren in Studio Sportzomer werd tijdens een compilatie een nummer gedraaid, helaas
is het een nummer zonder text, klinkt wat trance achtig, ervoor kwam het nummer Ameno van volgens mij DJ quicksilver....
Maar ik ben dus op zoek naar het nummer wat daarna werd gebruikt..
Iemand?![]()
Matisyahu - Jerusalem?quote:Op zondag 18 juni 2006 11:38 schreef boem-dikkie het volgende:
Weet iemand hoe dit liedje heet? Hij gaat zo:
Mountain, Run to Jeruzaleem!
Beetje reggae achtig
quote:Op zondag 18 juni 2006 17:31 schreef biertapper het volgende:
[..]
dat is Paul van Dijk - for an angel![]()
![]()
![]()
Met Video:
http://www.youtube.com/watch?v=BBGwVU_vD6A&search=paul%20van%20dyk
wir sind helden, aber natürlich, dankequote:Op zondag 18 juni 2006 23:55 schreef Nyluzzz het volgende:
Weet iemand hoe dat nummer heet dat je elke dag hoor als Studio Sportzomer is afgelopen.
"Ich will da sein, wenn die ..." Een duits nummer dus, gezongen door een duitse vrouw.
bvd![]()
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:07 schreef Jor_Dii het volgende:
http://www.flabber.nl/archief/016607.php?c=407047#c407047
Iemand die weet welke (film)muziek onder dit filmpje van Steven Gerrard zit? thanks
die is al een keer of 1000 langsgekomen....quote:Op zondag 18 juni 2006 23:55 schreef Nyluzzz het volgende:
Weet iemand hoe dat nummer heet dat je elke dag hoor als Studio Sportzomer is afgelopen.
"Ich will da sein, wenn die ..." Een duits nummer dus, gezongen door een duitse vrouw.
bvd![]()
Ja, maar NOS sportzomer komt ook errug vaak op TVquote:Op maandag 19 juni 2006 11:20 schreef bartrid het volgende:
[..]
die is al een keer of 1000 langsgekomen....
The Wallflowersquote:Op maandag 19 juni 2006 11:39 schreef Stansfield het volgende:
Ik zoek niet echt een nummer maar meer de naam van de band van de zoon van bob dylan. populair in de VS maar niet in europa. Weet iemand hoe die band heet?
Dat is toch Same Man van Till West & DJ Delicious? Vind ik wel!quote:Op zondag 18 juni 2006 21:39 schreef WalkingDisaster het volgende:
Wat een vet nummer!
Nou ik toch in MUZ ben, is de zomerhit van 2006 al bekend?
Underdog Project - Summerjam?quote:Op maandag 19 juni 2006 14:43 schreef xtuned het volgende:
afgelopen zaterdag in 6 pack.
nummer welke in t refrein gaat "put your hands on, put your hands on"
Reef - Place your handsquote:Op maandag 19 juni 2006 14:56 schreef xtuned het volgende:
nee was een engels britpop bandje welke een jaar of 3 geleden er een hit mee hadden.
"Rogier & Co - Schatje, mag ik je foto?"quote:Op maandag 19 juni 2006 15:22 schreef pimbo het volgende:
Weet iemand de titel en de zanger van een nummer waar de volgende regel in voorkomt:
Meisje mag ik je foto, heb je een foto voor mij?
Het is een feestnummer, beetje skihut-achtig.
Alvast bedankt
Dat zou hem wel eens kunnen zijn ja! Even Kazaa-en vanavond, Bedankt!quote:Op maandag 19 juni 2006 15:37 schreef Frenky-boy het volgende:
[..]
"Rogier & Co - Schatje, mag ik je foto?"
Michel Fugain - Une belle histoirequote:Op maandag 19 juni 2006 16:51 schreef Koewam het volgende:
Reclame van Orange, waarin ze melden dat 't in Wanadoo wordt omgezet, en twee dieren met elkaar gaan en zoHoe heet die?
Weet niemand hoe dit lied heet???quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:44 schreef Sannelie het volgende:
Ik zoek een bubbling nummer. Ze zingen (zeggen) vaak achter elkaar iets van talaban (behoorlijk uptempo stukje) en daarna komt er een stukje salsa latin achtige muziek. Iemand enig idee welk nr ik bedoel?
Volgens mij ken ik die wel, maar ik kan er niet opkomen, weet je niet nog een stuk uit het nummer, of iets herkenbaars?quote:
Culture Beat - Mr. Vainquote:Op maandag 19 juni 2006 20:30 schreef mic_forever het volgende:
hoe heet dat liedje
" call me mr vegas(??) call me mr righttttttttttttt"
http://www.mtv.nl/barrio19/ <- bij TV & music staat playlist, staat ie daar niet bij?quote:Op maandag 19 juni 2006 18:14 schreef Erickie het volgende:
Er is dus zo een programma op Mtv, Barrio 19.
Niemand een idee? Ik zoek deze ook.quote:Op zondag 18 juni 2006 22:55 schreef furanku het volgende:
Na afloop van een wk wedstrijd hoor je een versie van
Pet Shop Boys - Go West of "Het is stil aan de overkant"![]()
Welk nummer is dat.
Geen dankquote:
Switch - A bit patchy ?quote:Op maandag 19 juni 2006 19:40 schreef Aurelium het volgende:
ik ben op zoek naar die dance remix die nu veel gedraaid wordt. This een cover ofzo van dat nummer van missy elliot, we can run this.
Anyone?
Fort Minor - Where'd You Goquote:Op maandag 19 juni 2006 23:30 schreef Dr_R het volgende:
Hej!
Weet iemand hoe de nieuwe single van één van de bandleden van Linkin Park heet? Nummer deed me denken aan Stan van Eminem ft Dido. Anyone?
Thnx!
quote:Op maandag 19 juni 2006 22:57 schreef VivOo. het volgende:
ik zoek een reggea nummer
ik weet niet hoe het heet maar het gaat ongeveer zo:
you're so beautifull.. you're so fine.. you're atractive(of zoiets) girl you should be mine heey heey
en heb al op songteksten gezocht maar kan heb niet echt vinden.. kan iemand me helpen?
Reefs hitje met Place your hands was alweer 8 jaar geleden, niet 3.quote:Op maandag 19 juni 2006 14:56 schreef xtuned het volgende:
nee was een engels britpop bandje welke een jaar of 3 geleden er een hit mee hadden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |